quote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dus , Noortje is de dupe vanwege ons gebabbel?
Ik weet het aanbod van morph niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgeving eindhovenquote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als jij vast staat, doet hij er 2,5 uur over
dat doen 1979-ers gewoonquote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zou ik vinden wat jij moet voelen?
81quote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
41 Luisteraars dus! Sjiek, ben benieuwd wat hij allemaal zei..
Ja ik begon me ook te realisren dat dat uur wat google maps beloofd met dit weer niet haalbaar isquote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als jij vast staat, doet hij er 2,5 uur over
Eindhovenquote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waar moet jij wel niet helemaal vandaan komen dan?
Spannend dit. Ik zie een format:quote:Op zondag 20 december 2009 23:48 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap er niks van.Maar ik vind jullie wel lief allemaal.
1979quote:
Neeee joh je bent gek! Dan kan ik beter 1,5 uur lopen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik begon me ook te realisren dat dat uur wat google maps beloofd met dit weer niet haalbaar is.
[..]
Eindhoven. Je mag tot 20 uur bellen gezien de weersomstandigheden.
Slim iddquote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik begon me ook te realisren dat dat uur wat google maps beloofd met dit weer niet haalbaar is.
[..]
Bij of met?quote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Spannend dit. Ik zie een format:
DE SHOW WAAR NOG JAREN OVER WORDT GEPRAAT:
Bij wie gaat Noortje slapen?!?!?
als het goed is weet ze al voor dat ze het ov er heen instapt al dat ze jou moet gaan bellen, morgen wordt het gewoon niets.quote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ga hem kijken, hij is suuupergaaf.quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet eerder gezien. Sia is wel tof
Doei ik !quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ga hem kijken, hij is suuupergaaf.
Ja klopt!
quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als het goed is weet ze al voor dat ze het ov er heen instapt al dat ze jou moet gaan bellen, morgen wordt het gewoon niets.
het sneeuwt nu weer heftig.
Ik ben verdomme geen hoer.quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zie een SR actie opkomen, wie het meest bied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |