quote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:
Zonder te hebben bijgelezen na een veel te korte nacht waarin ik enorm slecht geslapen hebkan ik mededelen dat vanochtend om 6:30u de zoon van Vlindur geboren is.
Details wil ze graag later zelf online zetten.
Vlindurtje, van harte gefeliciteerd met je manneke!![]()
En superleuke namen!
Ik had het al vaker gemeld dus ik had geen zin het weer opnieuw in te typenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Nu eerst nog even overleg en daarna de kou in... Wish me luck!
Oja, wast ik even vergetenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:19 schreef lily het volgende:
[..]
Ik had het al vaker gemeld dus ik had geen zin het weer opnieuw in te typen![]()
anesthesist, rondleiding en uitleg OK en controle gynaecoloog
nou...liever gepland dan spoed hoor...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:20 schreef Asyniur het volgende:
Laten we hopen dat er stiekem al wat bij jou gebeurd is, zodat je eerder onder het mes moet
ah zo, bedoel je. Nah...ik voel niks verder.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef Asyniur het volgende:
lily, ja sorry ik bedoel ook niet dat er iets met spoed moet, maar een beetje vooruit schuiven mag toch wel?
Tja, zaterdag was wel mijn planning, maar ze gaan hun gang maar... weer es wat anders (normaal staan ze tegen mekaar te schelden en te schreeuwen in de tuin). En tegen de tijd dat ik me er echt aan ga ergeren gaan we gewoon richting zh...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Meimeltje het volgende:
Whaah Lijnloos,...een familie TUINfeest?brrrrrr
Naja hopelijk merk jij er niets van door je gepuf
Damn, en springen helpt ook niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef lily het volgende:
[..]
ah zo, bedoel je. Nah...ik voel niks verder.
En die gyn controles stellen verder niks voor hoor.
Hij doet nooit een echo (daar maak je elders speciale afspraken voor) en ik sta altijd binnen 5 minuten buiten.
Hij voelt aan mijn buik en luistert het hartje 2 seconden ... that's it.
Ik vind die andere 2 afspraken spannender.
Wat heerlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Ff snel met de iPhone van Martijn.....
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
Ow, kippenvel!!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
ow flugelquote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
Ik ben op 3 januari uitgerekend, officieel dus wel meldplicht.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:32 schreef DaviniaHR het volgende:
NieuweUser, wanneer ben jij uitgerekend? Heb je al meldplicht?
Wie gaat er morgen? Dan hebben we 3 op een rij
Madam is trouwens weer ingedaald!
Enneh, meld en zoVerder geen nieuws
wil je in het lijstje?? Ik kan je er nog inzetten.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik ben op 3 januari uitgerekend, officieel dus wel meldplicht.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:57 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie![]()
Rienk is 3470 gram, lengte doen ze niet, maar hijs niet echt klein![]()
Ik ga nu aandacht aan mn gezin bestedenSpreek jullie later!
![]()
![]()
Fluugs, komt goed!![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
Nee doe maar niet, ik houd jullie wel op de hoogte!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
wil je in het lijstje?? Ik kan je er nog inzetten.
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
Hihi, gek kind. Ben zo blij dat die van mij diep ingedaald zit en aan de andere kant vastgeklemd tegen m'n ribbenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:37 schreef DaviniaHR het volgende:
*krabbel, krabbel, krabbel * Plop, en toen was ze weer uit het bekken geschoten
denk ik... zometeen maar stukje wandelen en als ik kramp in mn been krijg, zit ze nog wel in het bekken
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:24 schreef Meimeltje het volgende:
Hier weer terug uit het ziekenhuis. Aan de CTG gelegen, was allemaal nog prima. Daarna echo gehad en bleek nog maar matig vruchtwater te zijn.
Morgenochgtend om 7 uur moeten we ons melden en word ik ingeleid! De baarmoedermond bleek nog niet helemaal verstreken te zijn dus ze gaan beginnen met breken van vliezen, gel of een ballonnetje. Maar uiterlijk zaterdag zal hij er wel zijn
ja, en al de royalties gaan gewoon naar een speciale stichting!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef Keshet het volgende:
Vlindur! Gefeliciteerd! Wat een heerlijke naam voor je prachtige mannetje!
Flugel! Ik moest er gewoon een beetje van huilen! Inde trein nog wel.GEFELICITEERD!
Als jouw nieuws op een wildvreemde al zo'n impact heeft zul jij wel helemaal rondstuiteren!
Ik vind dat Amaranta's spreekwoord nu maar in de Dikke Van Dalen opgenomen moet worden!
Het zal wel heel fijn zijn bij jou!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:51 schreef amaranta het volgende:
Sjors, wil er niet uit DJRandall. Maar ik heb me er al bij neergelegd. HEt is niet anders. Ik merk het vanzelf wel als het zo ver is.
Ik zag zojuist nog gehakt liggen. Dus ga zo dadelijk gehaktballen maken. En heb nog soep van gisteren over. Fijn joh, door de weeks aleen thuis zijn. Altijd wel eten over. Dus omkomen van de honger doe ik vast niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef octopussy het volgende:
Tan, (een beetje laat nog) gefeliciteerd met je zoon. Prachtige naam ook.![]()
Vlindur, van harte gefeliciteerd met je zoontje. En wat ligt ie er lief bij![]()
Flugeltje, wat super dat jullie nu een plakkertje hebbenJullie worden nu echt mamma en pappa!
Meimeltje, ook voor jou positief nieuws dusFijn dat je ingeleid wordt!
Ymme, ik blijf ook lekker binnen. Weinig zin om op mijn muil te gaan. Denk dat ik niet eens meer zelfstandig kan opstaanBovendien heb ik nu een keelontsteking te pakken
![]()
Heb je niet nog wat in de vriezer liggen zodat je geen boodschappen hoeft te doen?
Ja het ultime kerstgevoel. Ik vind het verder ook heerlijk hoor dat het sneeuwtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef DJRandall het volgende:
Het sneeuwt buiten, de kerstboom geeft licht en Michael Bublé de nieuwste van Trijntje Oosterhuis staat hard op.
Wat is vandaag toch heerlijk!
Daar wordt een mens vrolijk en helemaal niet ongeduldig vanquote:He meis, heb je al een kind? Duurt lang!
En tot overmaat van ramp ben ik net buiten op mn plaat gegaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Het zal wel heel fijn zijn bij jou!
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp ben ik net buiten op mn plaat gegaan.
Maar het stomme is, ik heb niks gevoeld. Ik liep bij ons door de straat en ik gleed weg en opeens lag ik op mn rug. Maar ik heb niks gevoeld, alsof ikop kussentjes landde.
Mijn man zegt dat dat juist goed is dat ik niks gevoeld heb, maar voor het zelfde geld is er wel 'schade' ofzo.
Dus ff in de gaten houden of ik Sjors goed voel, en zoniet dan bel ik straks de vk even.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
En gelukkig dat mijn man erbij was want de vrouw die voorbij fietsen liet mem gewoon liggen alsof ik oud vuil was.
HULDE aan jouwquote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
Inderdaad. Alsof je het expres doet.
Ik ben een tijdje ook als enige gestopt toen er een meisje omver gereden werfd op de fiets. Arme schaap stond helemaal te shacken.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
En gelukkig dat mijn man erbij was want de vrouw die voorbij fietsen liet mem gewoon liggen alsof ik oud vuil was.
M'n boxkleed!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef DJRandall het volgende:
Flugel: ik ben nog steeds ontroerd door jouw nieuws! Wat ben ik blij voor je!
En nu genieten hoor!
En je boxkleed bestellen...
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
M'n boxkleed!!!
* site aanslingert
oquote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Tan heeft zelf een update geplaatst op haar web-log
Indalen, of nóg verder indalen? Kan het geen teken zijn, dat je lichaam wilt bevallen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef amaranta het volgende:
Ik voel Sjors nog duideiljk, maar ik kan ineens niet meer goed lopen. Maar volgens mijn man kan het niks met de val te maken hebben. Heel mijn schaamstreek voelt beurs. Maar ik ben niet echt op mn stuitje gevallen. Ik weet het gewoon niet. Ik lag ineens en ik voelde gewoon niks geen pijn.
Belangrijker vind ik dat ik de baby nog goed voel.
Hoe gaat het met jouw eigenlijk? Al een poosje niets over gelezen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
Amaranta, je weet het hè? Bij twijfel even vlos bellenEn natuurlijk is Sjors zijn welzijn voor jou nu het belangrijkste, maar jij bent ook belangrijk!
Ymme: vervelend hè? Zo'n bekken! (het is trouwens het bekken, niet de en het is enkelvoud) Veel succes er mee!
Gaan liggen met je voedingskussen tegen je billen en dan je benen uit elkaar laten vallen... dat is wel een tijdje fijner (evt piepklein kussentje in je onderrug leggen).quote:Op donderdag 17 december 2009 19:42 schreef ymme het volgende:
Meimeltje, alvast heel veel succes en sterkte morgen. En![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor jouw.
Hier even een klaagpost van mij.
Mijn bekken doen vandaag zo abnormaal zeerNiet normaal gewoon. Bij elke stap die ik zet ( en dat zijn er echt heel weinig hoor) flinke pijn scheuten richting been/bil en rug. Alles daar beneden doet me gewoon pijn.
En ik moet nog 8 weken tot de 40 weken zwangerschap. Zie het ff allemaal zwaar in op dit moment!
Drama, daarom post ik het ook niet zo vaakquote:Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw eigenlijk? Al een poosje niets over gelezen.
Haha dank je. Maar veel zal het niet helpen die tips. Mijn nederlandse schrift is al niet te best en tijdens de zwangerschap nog slechter.
*Shakes hands with freecell*quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef freecell het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw eigenlijk? Al een poosje niets over gelezen.
Haha dank je. Maar veel zal het niet helpen die tips. Mijn nederlandse schrift is al niet te best en tijdens de zwangerschap nog slechter.
Drama, daarom post ik het ook niet zo vaakKan wel blijven miepen. Elke beweging doet pijn en als ik de vaatwasser uitpak zit ik een uur met harde buiken
Ik probeer het nu maar gewoon te negeren, zo min mogelijk te doen en vrolijk te blijven. En dat kost weer zoveel energie dat ik constant bek-af ben...
Ik zit het gewoon maar uit zeg maar. En volgende week sleutel van het huis en daar zie ik als een berg tegenop.
Maar met de baby is alles goedTijdelijke werktitel: Jona (dit nadat ik gisteren daar vriendelijk gezinden walvis werd genoemd
) Baby groeit goed en beweegt zo fanatiek dat hij 's morgens af en toe zijn papa wakker schopt
Hej, ik heb ook een knuffel nodig hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef draculettetje het volgende:
even freecell en asyniur knuffelenkop op lieve dames!
IKan me voorstellen dat je er tegenop zit.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef freecell het volgende:
Ik weet wel dat er hulpploegen komen, maar daarom zie ik er nog wel tegenop
Klinkt als een heel normale manquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef ymme het volgende:
Zojuist had ik mijnaan de telefoon. Toen ik hem vertelde hoe het vandaag met mij ging, begon hij dood leuk te vertellen, hoe het op de weg was enzo ivm de sneeuw en dergelijke
![]()
Hij luisterde dus helemaal niet naar mij.![]()
Heb hem later terug gebeld en aangegeven dat ik het niet zo leuk vond. En zijn reactie was, ooh sorry schat, had ik helemaal niet in de gaten.
Inderdaad, en normaal is hij helemaal niet zoquote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt als een heel normale man
Normaal zou ik het ook wel bruut vinden, maar met dit weer vind ik het eigenlijk wel heel logisch van hemquote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Inderdaad, en normaal is hij helemaal niet zo![]()
Normaal vraag ik mij af van welke planeet hij komt. Maar nu weet ik weer dat hij het zelfde is als andere mannen
vorig jaar om deze tijd was het net zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
Meimel, pufze!
Echt nogmaals, wat een babyboom hierDat ben ik echt niet zo gewend!
Goedzo! Ben ik ook weer wat geruster....quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb de vk gebeld ivm die val omdat mijn buik wel erg hard was. Dat is de gebruikelijke spierpijn na een val zei ze. Ze komt straks wel even kijken voor mijn geruststelling. Maar inmiddels danst Sjors er weer op los.
En afgelopen zomer ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vorig jaar om deze tijd was het net zo
Toch wel frappantquote:
Ik vind het leuk om mn verjaardag te vieren! Ben aan het begin van de zomer jarig, en de familie van mn man heeft een plek aan een meer hier in de buurt. Dus iedere verjaardag is het watersporten en vuurtje stoken! Heel gezellig met mn vrienden, en gewoon een beetje kletsen. Ik ben blij dat ik anderhalve maand na mn verjaardag ben uitgerekend. Dan komt de kleine in ieder geval niet te dicht in de buurt van MIJN verjaardag!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goedzo! Ben ik ook weer wat geruster....
Ik vier mijn verjaardag overigens al jaren niet meer, mis er helemaal niets aan. Is meestal alleen maar een paar dagen rennen en vliegen om dan na je verjaardag tot de ontdekking te komen dat je eigenlijk niemand echt gesproken hebt omdat je te druk wasAls ik iets doe is het meestal ergens of thuis eten met wat vrienden.
Als [insert werktitel] blijft zitten zullen we er dus aan moeten wennen om een feestje te geven
Hmm... Juni? Ik ken niemand die in juni moet... Wel heel veel in april/mei. En daarna is het volgens mij rustig tot de mijne komt!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Toch wel frappant
Bij ons in de kerk wordt er op het moment ook echt elke wee k 1 geboren
En er komt ook weer een babyboom daar in mei/juni
Zit ik er ff mooi tussenin
Als je zin hebt om te eten, dan eet je gewoon nog een klein beetje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:27 schreef pessie het volgende:
Herstel, heb net volledig onverklaarbaar mn hele ontbijt en meer eruit gegooid, boven de wastafel (was mn tanden aan het poetsen). Voel me zo verdrietig... Moet ik nu weer gaan eten? Wat nu? Voelde me helemaal niet misselijk, voel me alleen rot dat mn ontbijt is verdwenen...
tot 14.00 (normaal tot 15.00)quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef amaranta het volgende:
Llly, nog eventjes en san welverdiende rust. Moeten je kindjes een hele of een halve dag naar school?
nou, niet veel soeps eigenlijk..quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:37 schreef Asyniur het volgende:
lily, hoe was het gisteren nog in het ziekenhuis? Wel lekker dat je jongens nu vakantie hebben...
Nou ja zeg! Wat een gedoe...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:35 schreef lily het volgende:
[..]
tot 14.00 (normaal tot 15.00)
[..]
nou, niet veel soeps eigenlijk..
wat ik al zei;
3 minuten bij gyn binnen geweest (buik voelen en hartje luisteren)
bij anesthesist: eigen hart luisteren; bloedruk; formulieren invullen. Totaal 10 minuten binnen geweest
Op de afdeling: jongen van jaar of 22 stelde me wat onozele vragen. Dit laatste sloeg echt nergens op. Leek wel een vakantiewerker ofzo die niks te doen had. Zeer onproffesioneel.
Wel de hele middag in het zkh gezeten vanwege zeer lange wachttijden![]()
oh ja, nog bloedprikken op het laatst ivm bloedgroep bij eventuele transfusie (snap ik nooit want ook dat hebben ze al vaker gedaan)
dus..
Ik kreeg een tot dinsdag. En toen ik vroeg hoelaat ik ben ingepland wisten ze dat niet. Ik moet er nuchter zijn om 8.00 uur en dan is het afwachten geblazen...
Whuh? Klinkt niet heel professioneel inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:35 schreef lily het volgende:
[..]
tot 14.00 (normaal tot 15.00)
[..]
nou, niet veel soeps eigenlijk..
wat ik al zei;
3 minuten bij gyn binnen geweest (buik voelen en hartje luisteren)
bij anesthesist: eigen hart luisteren; bloedruk; formulieren invullen. Totaal 10 minuten binnen geweest
Op de afdeling: jongen van jaar of 22 stelde me wat onozele vragen. Dit laatste sloeg echt nergens op. Leek wel een vakantiewerker ofzo die niks te doen had. Zeer onproffesioneel.
Wel de hele middag in het zkh gezeten vanwege zeer lange wachttijden![]()
oh ja, nog bloedprikken op het laatst ivm bloedgroep bij eventuele transfusie (snap ik nooit want ook dat hebben ze al vaker gedaan)
dus..
Ik kreeg een tot dinsdag. En toen ik vroeg hoelaat ik ben ingepland wisten ze dat niet. Ik moet er nuchter zijn om 8.00 uur en dan is het afwachten geblazen...
Dat doen ze omdat het protocol dat verplicht. Vlak voor de keizersnede (op de ok al!) nemen ze ook nog bloed af om het te bepalen, apart hè?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:35 schreef lily het volgende:
mijn rechterbeen gaat krampen, maar dat vind ik minder erg dan dat akelige getintel overal en nergens, dus dan ben ik blijquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef freecell het volgende:
Davinia: ik vin het iig wél heel fijn voor jou dat het beter gaat
Hier inmiddels ook wel volledige rust, want anders harde buikenDat helpt wel wat, maar niet echt veel zeg maar. En Jona hier ligt al wel een eindje ingedaald, maar das toch alleen maar pijnlijker?
Dan gaat mijn schaambeen ook meedoen
ga je voor de kerst beginnen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
Pff, asy en free, wat balen dat het bij jullie zo slecht blijft, zeg! Troost het jullie als ik zeg dat het bij mij beter gaat? Mss toch een beetje waar dat bekkenklachten verbeteren als het kind indaalt (en ingedaald blijft) Anders is het de volledige rust in zowel lijf als lichaam die voor de verbetering heeft gezorgd, kweenie. (het gaat me niet gebeuren dat ik met een overbelast bekken aan de bevalling begin, dus alles gaat nog veel langzamer
)
Flugel, verwacht nu niet teveel van jezelf, hoor! Sommige angsten verdwijnen niet in 5 minuten. Je zal wrs (lichtelijk) angstig blijven tot je het kind regelmatig voelt bewegen. Is niet anders. Om het nu te gaan negeren, want je MOET genieten, dan doe je jezelf echt tekort. Je hoeft niet te genieten, je moet baby bakken!En dat gaat goed!
Vanaf wanneer ga je de werktitel gebruiken?
Amaranta, goed dat je gebeld heb!
Gister heb ik zeer enthousiast gerommeld. De melk stond me weer op mn tieten, dus er gebeurt wel echt wat!Uiteraard tot het punt waarbij ik dacht, als het nou nog steeds aanhoudt, gaan we timen. 1 harde buik later sliep ik.
Vandaag 38 weken!
als dat zou kunnen!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:01 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
als dat zou kunnen!
ik doe mn best
Uhm, oeps... was dus echt net wakker (of nog net niet kennelijk) bedoelde Lily inderdaad. Sorry'squote:Op vrijdag 18 december 2009 12:16 schreef freecell het volgende:
Davinia, doorzetten nu
Hup, benen in je nek en persen
En Lijnloosje bedoelt mij niet!
Bij bovenstaande sluit ik mij helemaal aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:11 schreef Asyniur het volgende:
En ik moet zeggen dat ik het sneuer vind voor free dan voor mij hoor...
Die moet nog achter een banjertje aan en zij heeft er (veel) harde buiken bij en een verhuizing in het vooruitzicht. Dat heb ik niet. En ik kan gaan zitten/liggen/hangen wanneer ik wil...
en in geval van nood zijn er altijd nog de teletubbiesquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:49 schreef freecell het volgende:
En dit las Freecell terwijl ze rustig achter de laptop hing en het banjertje lekker ligt te pitten
Maar ik vind het heel lief dat jullie aan me denken
of mackapacka (MACKA PACKAAAAA) of het zandkasteelquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
en in geval van nood zijn er altijd nog de teletubbies
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef pessie het volgende:
Nee hoor, geen teletubbies.
BUMBA is een woord dat vaak herhaald wordt in huize Freecell... Gisteren zat ik bij Freecell op de bank, en het banjertje kwam uit bed, het eerst wat hij zei... BUMBA. Het is ernstig.
Ikzelf voel me absoluut slap, en dat terwijl ik zo goed begon vanochtend. Wil me echt beter voelen.
Geweldige schoonmoeder!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef ymme het volgende:
Schoonmoeders stond zojuist voor de deur, met 3 tassen vol met boodschappen![]()
![]()
Enkomt vanmiddag thuis, dus die gaat met mij even naar de bibliotheek. En morgen gaan we richting mijn broer, en blijven daar slapen en dan zondag weer naar huis. Waarschijnlijk laatste uitje met z'n 2-en
(mijn broer woond, 2 uur bij ons vandaan).
Uh nou nee, liever niet. In de auto zitten met mijn BI is niet zo heel erg fijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
heel herkenbaar, mijn mannetje is een maandje ouder dan Leander. Maar dat is offtopic.
Ymme, jij bent toch (pas) in feb. uitgerekend? Dan heb je toch nog tijd zat voor uitjes met??
Dat is een goede tipquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ymme, fijn zo een schoonmoeder hoor. Ik vond het ook zo lief dat mijn schoonouders tot 2 keer toe voor eten hadden gezorgd met de verjaardagen van mijn man en zoon. Is een Surinaams gebruik dat er voor de gehele familie eten is maar dat was voor ons allebei dit keer gewoon te veel om nog te regelen. En leuk vooruizicht nog even er tussen uit met zijn tweetjes voor de baby geboren wordt.
Hier is de kerstvakantie aangebroken, dochter is nu 2 weken vrij van school. En mijn zoon houd ik ook lekker 2 weken thuis van de creche. Daarbij is hij weer eens een keertje ziek, snotterig en koorts. Mijn man is gelukkig de komende 2 weken ook iets vaker vrij van zijn werk dus dan hoef ik niet de gehele dag politie agentje te spelen.
Davinia, 38 weken al weer. Gaat snel he. Hopelijk zetten je weeen door. Lijkt me wel zo prettig dan weken lang oefen weeen zonder resultaat.
Is er al nieuws van Meimel?
Lily, ik snap dat bloedprikken ook nooit zo goed. Zeker wanneer het over je bloedgroep gaat. Ik heb al 30 jaar O positief. Dat veranderd echt niet per zwangerschap maar toch moet het elke keer op nieuw worden geprikt.
Freecell, hebben jullie de sleutel nou al van het nieuwe huis?
Nou ben ik even vergeten wie er met 32 weken pijn aan der bekken had van 2 x half uur in de sneeuw wandelen. Even op een vlakke ondergrond gaan liggen, desnoods even een tuinkussen op de grond en daar op gaan liggen. Dan je voeten naar je billen toe zetten op de grond, je voetzolen tegen elkaar aan en je knieen naar buiten laten vallen (voorzichtig) zodat je een vlinder krijgt. Dan je knieeen zo ver mogelijk naar de vloer toe laten gaan (dus tot je pijn krijgt, als je pijn hebt ben je te ver) en dan even 15 seconden zo blijven liggen in ontspannen toestand. Dit een keer of 3 herhalen. Dat is voor mij echt de ideale oplossing bij bekkenpijn, zeker wanneer ik het hoor en voel kraken/schuiven.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
* pingeling sms
of ik me kind Jezus ga noemen als ie met kerst wordt geboren
* pingeling
Uiteraard, en als het een meisje dan Maria Jesus
Krijgt hij ook zwangerschapsverlof?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef ymme het volgende:
Hier zojuist goed nieuws gekregen![]()
Bij mijn vader op het werk ging het allemaal niet zo goed. En naar de deeltijd ww, zouden er ontslagen vallen. 13 man moesten eruit. Vandaag dus een hele spannende dag voor mijn vader.
Hij hoeft nog maar 1,5 te werken ofzo, en wilde er dus absoluut niet uit! HIj werkt daar al 31 jaar.
![]()
![]()
Maar hij mag blijven
![]()
![]()
Ze konden hem niet missen, werd hem verteld. Ben zo blijf voor mijn vader. Hij was zo gestresst enzo hierover.
Oh sorry hoor. Ga nooit offtopic. Maar dit was toch wel even een nare situatie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Krijgt hij ook zwangerschapsverlof?
Ze liggen wel op één lijn allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef amaranta het volgende:
Dit geloof je niet.
* telefoon
Misschien krijg je wel een kerstkindje en dan kun je hem Jezus noemen
werkelijk, wat zijn mijn vrienden origineel en eensgezind vandaag
INderdaad, en dit alles binnen 5 minuten. Overigens kennen ze elkaar niet. Degenen die me dat zojuist gevraagd hebben.quote:
Ik post eigenlijk bijna nooit in het SC topic. Dus tja, vandaar nu dus ook niet. Maar zand erover en verder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Ymme, maar ik zat echt evenWe hebben voor dat soort dingen een prachtig SC topic.
Dat klopt ook. Jesus is een veel voorkomende jongensnaam. En Maria Jesus voor meisjes dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Ymme, maar ik zat echt evenWe hebben voor dat soort dingen een prachtig SC topic.
Amaranta, wat een stelletje lolbroeken bij elkaar.Maar met jouw spaanse achtergrond is Jésus niet eens zo heel gek toch?
Een van onze bestuursleden (uit Mexico) heet zo, en ik met altijd even grinniken als ik hem mail: 'Dear Jesus'quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Jesus is een veel voorkomende jongensnaam. En Maria Jesus voor meisjes dus.
En in het spaans is het ook best een mooie naam, maar in het Nederlands dus niet.
Daarnaast zitten er al genoeg jesussen in mijn familie.
Ik kan me voorstellen dat het elke keer wel een glimlach op je gezicht tovert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een van onze bestuursleden (uit Mexico) heet zo, en ik met altijd even grinniken als ik hem mail: 'Dear Jesus'![]()
In het nl werkt het idd niet.
Amaranta wil vast wel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook geen buddy hier
Misschien tegen die tijd, toch maar even iemand aanwijzen hier via de pm.
Ik zelf ben ook altijd zo nieuwschierig, dat ik het zelf jullie niet wil aandoen, om te laten wachten op nieuws ofzo.Wie wilt
![]()
quote:Hoofdje staat bijna... #bevalling #pufclub #bijnavader
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
mijsjequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:04 schreef mijsje het volgende:
[..]Fluugs, wat goed!!! Wat ben ik blij voor je!
gefeliciteerd meid! En nu weer hopen (en alvast een beetje proberen te ontspannen) tot de volgende echo... wanneer heb je die?
Als je iemand zoekt --> *wijst naar zichzelf*quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef ymme het volgende:
Wij hebben beide geen iPhone. En tja, als ik gewoon volgens plan, thuis beval kan ik het vast zelf hier neer zetten. Of niet
Naja, we hebben de tijd nog. En zal tegen die tijd wel iemand's z'n 06nr hier vragen, kan ik in iedergeval sms-en en jullie dan zo op de hoogte houden.
Als ze niemand kan vinden dan ben ik wel bereid jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Amaranta wil vast wel!
ze is er in elk geval erg goed in![]()
Zoveel herkenning in je post. Zelfs de naam eigenlijk Eli(se)quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:14 schreef DaviniaHR het volgende:
het is zo bijzonder deze dagen!aan de ene kant rommelt het, rugkrampen, harde buiken, steekje hier, steekje daar, doodvermoeiend allemaal, want het is net niks, maar teveel om echt niks te zijn, zeg maar (ik tel het iig niet als bevalling, en nu is er nog niks echt begonnen of zo. ik begin met tellen als er gepuft moet worden, dit is nep
) dus dan zit je wel steeds te kijken of er al regelmaat in komt, even voelen of het sterker wordt, het houdt me wel bezig.
(knip)
Maar het kan zo nog eventjes duren. Wanneer komt ze? Waar is Eli dan? Hoe gaat hij reageren als ze er is? (knip) Wat blijft er van mijn onderkant over? Hoe gaat de borstvoeding? gewoon alles...
Brr... ik hoorde ook net dat het heel koud wordt vannacht!! En morgen overdag -5 / -7... Brrr!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef amaranta het volgende:
Morgen wil je helemaal geen stap verzetten als het min 15 wordt. brrrrr
Ikzeg net in een ander topic, voor hetzelfde geld lag ik nu half dood onder aan de trap ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Brr... ik hoorde ook net dat het heel koud wordt vannacht!! En morgen overdag -5 / -7... Brrr!!
Trouwens, wel raar hoor dat je VK nog niet is langsgeweest!
Nou inderdaad! Ik denk eerder dat ze het vergeten zijn?? Maar dat zou ook wat zijn! En bellen is dan wel zo netjes vind ik!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ikzeg net in een ander topic, voor hetzelfde geld lag ik nu half dood onder aan de trap ofzo.
BIj wijze van spreken. Ik bedoel, ik snap dat ze het druk heeft en dat er misschien iemand wél ligt te baren, maar je hebt toch zo gebeld? Dat je niet komt of dat het echt heel veel later gaat worden.
Ik heb dr vanmorgen om half acht gesproken! Iemand ligt echt niet 12 uur te persen hoor.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
mijsjeDank dank...
Volgende bezoek aan gyn is op 7 januari, dan officiele intake, echo en bespreken vervolgstappen...
IK weet het nog niet. Als ze nog komt dan maak ik er een grapje van denk ik. Beetje luchtig zo van, ik dacht al die komt niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:01 schreef ymme het volgende:
Inderdaad erg raar de vk nog niet is geweest. Of in iedergeval iets van zich heeft laten horen.
Ook niet goed voor je gemoedsrust lijkt me. Je vk moet je toch wel serieus nemen en iets van zich laten horen, dadelijk ligt je al te persen in bed, en is zij er nog niet.
Ga je haar hierop wel aanspreken?
Hier ook inderdaad. Morgen kunnen we met de auto (al heb ik dus zo'n vent die het leuk vindt om te slippen in de sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:46 schreef Sidn3y het volgende:
Vreemde gang van zaken hoor Amaranta. Wel fijn dat je buik en beeb beter voelen.
Morgen moet ik helaas wel naar buiten, boodschappen zijn wel nodig voor het weekendMaar dan loop ik gewoon achter vriend en peuter aan en aan mij hebben ze verder weinig. En we gaan dan met de auto, doordeweeks doe ik boodschappen lopend.
\quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:37 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad. Morgen kunnen we met de auto (al heb ik dus zo'n vent die het leuk vindt om te slippen in de sneeuw) boodschappen doen. Wel een goede reden om mijn snowboots
en muts van zolder te halen.
Voor de dames die lekker een bankhangdagje (incl. fleecedeken, berg zakdoekjes, thee en chocola) hebben zoals ik vandaag: ga Julie&Julia kijken. Zo'n heerlijke film
Fijn dat ze toch even is geweest Amaranta! Maar ik snap het niet helemaal.. (ik zit er niet helemaal in, dat is wel duidelijk...quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef amaranta het volgende:
Ze is al geweest. Ze heeft inderdaad wat vertraging opgelopen in dr planning.
Alles is oke, buik voelt goed, beebje beweegt goed, hartje klopt goed.
Dat schurende gevoel bij schaamstreek. Hoofdje zit nogal laag. Daar zit geen baarmoeder meer om heen dus het hoofdje zit zeg maar direct op het schaambod/huid. Elke keer als ik loop of als beebje hoofd een beebje beweegt dan schuurt dat dus. Hard over hard zeg maar. Dus dat doet best pijn ja.
Je teller klopt niet. Je hebt wrsch een keer je sig ge-edit en dan gooit de fok software rare tekens in je linkje. Als je je linkje er even opnieuw in plakt moet het wel goed zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef amaranta het volgende:
Ik snapte dat stuk ook niet zo. Er zal wel bm zitten maar ik denk dat ik gewoon zo mager ben ofzo en dat de huid daar zo dun is dat je dwars door d bm het hoofdje voelt??? Ik dacht nl hetzelfde als jij
de pijnpoli is voor mn dystrofie been (eerder aardig wat medicatie voor maar die mag ik nu dus niet en deze kou is mooi maar helemaal niet best)quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:32 schreef DaviniaHR het volgende:
en, amaranta, heb je nog wat gezegd?
draakje, pijnpoli? wat heb ik gemist? dat je veel moet overgevenwistik (is dat al beter?) maar pijnpoli?
hier is het weer rustig trouwens, gazometeen lekker mn bedje in. morgen bonenprut eten, en daarna mag het beginnen
zou meimeltje idd al bevallen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |