vorig jaar om deze tijd was het net zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
Meimel, pufze!
Echt nogmaals, wat een babyboom hierDat ben ik echt niet zo gewend!
Goedzo! Ben ik ook weer wat geruster....quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb de vk gebeld ivm die val omdat mijn buik wel erg hard was. Dat is de gebruikelijke spierpijn na een val zei ze. Ze komt straks wel even kijken voor mijn geruststelling. Maar inmiddels danst Sjors er weer op los.
En afgelopen zomer ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vorig jaar om deze tijd was het net zo
Toch wel frappantquote:
Ik vind het leuk om mn verjaardag te vieren! Ben aan het begin van de zomer jarig, en de familie van mn man heeft een plek aan een meer hier in de buurt. Dus iedere verjaardag is het watersporten en vuurtje stoken! Heel gezellig met mn vrienden, en gewoon een beetje kletsen. Ik ben blij dat ik anderhalve maand na mn verjaardag ben uitgerekend. Dan komt de kleine in ieder geval niet te dicht in de buurt van MIJN verjaardag!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goedzo! Ben ik ook weer wat geruster....
Ik vier mijn verjaardag overigens al jaren niet meer, mis er helemaal niets aan. Is meestal alleen maar een paar dagen rennen en vliegen om dan na je verjaardag tot de ontdekking te komen dat je eigenlijk niemand echt gesproken hebt omdat je te druk wasAls ik iets doe is het meestal ergens of thuis eten met wat vrienden.
Als [insert werktitel] blijft zitten zullen we er dus aan moeten wennen om een feestje te geven
Hmm... Juni? Ik ken niemand die in juni moet... Wel heel veel in april/mei. En daarna is het volgens mij rustig tot de mijne komt!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Toch wel frappant
Bij ons in de kerk wordt er op het moment ook echt elke wee k 1 geboren
En er komt ook weer een babyboom daar in mei/juni
Zit ik er ff mooi tussenin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |