Indalen, of nóg verder indalen? Kan het geen teken zijn, dat je lichaam wilt bevallen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef amaranta het volgende:
Ik voel Sjors nog duideiljk, maar ik kan ineens niet meer goed lopen. Maar volgens mijn man kan het niks met de val te maken hebben. Heel mijn schaamstreek voelt beurs. Maar ik ben niet echt op mn stuitje gevallen. Ik weet het gewoon niet. Ik lag ineens en ik voelde gewoon niks geen pijn.
Belangrijker vind ik dat ik de baby nog goed voel.
Hoe gaat het met jouw eigenlijk? Al een poosje niets over gelezen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
Amaranta, je weet het hè? Bij twijfel even vlos bellenEn natuurlijk is Sjors zijn welzijn voor jou nu het belangrijkste, maar jij bent ook belangrijk!
Ymme: vervelend hè? Zo'n bekken! (het is trouwens het bekken, niet de en het is enkelvoud) Veel succes er mee!
Gaan liggen met je voedingskussen tegen je billen en dan je benen uit elkaar laten vallen... dat is wel een tijdje fijner (evt piepklein kussentje in je onderrug leggen).quote:Op donderdag 17 december 2009 19:42 schreef ymme het volgende:
Meimeltje, alvast heel veel succes en sterkte morgen. En![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor jouw.
Hier even een klaagpost van mij.
Mijn bekken doen vandaag zo abnormaal zeerNiet normaal gewoon. Bij elke stap die ik zet ( en dat zijn er echt heel weinig hoor) flinke pijn scheuten richting been/bil en rug. Alles daar beneden doet me gewoon pijn.
En ik moet nog 8 weken tot de 40 weken zwangerschap. Zie het ff allemaal zwaar in op dit moment!
Drama, daarom post ik het ook niet zo vaakquote:Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw eigenlijk? Al een poosje niets over gelezen.
Haha dank je. Maar veel zal het niet helpen die tips. Mijn nederlandse schrift is al niet te best en tijdens de zwangerschap nog slechter.
*Shakes hands with freecell*quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef freecell het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw eigenlijk? Al een poosje niets over gelezen.
Haha dank je. Maar veel zal het niet helpen die tips. Mijn nederlandse schrift is al niet te best en tijdens de zwangerschap nog slechter.
Drama, daarom post ik het ook niet zo vaakKan wel blijven miepen. Elke beweging doet pijn en als ik de vaatwasser uitpak zit ik een uur met harde buiken
Ik probeer het nu maar gewoon te negeren, zo min mogelijk te doen en vrolijk te blijven. En dat kost weer zoveel energie dat ik constant bek-af ben...
Ik zit het gewoon maar uit zeg maar. En volgende week sleutel van het huis en daar zie ik als een berg tegenop.
Maar met de baby is alles goedTijdelijke werktitel: Jona (dit nadat ik gisteren daar vriendelijk gezinden walvis werd genoemd
) Baby groeit goed en beweegt zo fanatiek dat hij 's morgens af en toe zijn papa wakker schopt
Hej, ik heb ook een knuffel nodig hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef draculettetje het volgende:
even freecell en asyniur knuffelenkop op lieve dames!
IKan me voorstellen dat je er tegenop zit.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef freecell het volgende:
Ik weet wel dat er hulpploegen komen, maar daarom zie ik er nog wel tegenop
Klinkt als een heel normale manquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef ymme het volgende:
Zojuist had ik mijnaan de telefoon. Toen ik hem vertelde hoe het vandaag met mij ging, begon hij dood leuk te vertellen, hoe het op de weg was enzo ivm de sneeuw en dergelijke
![]()
Hij luisterde dus helemaal niet naar mij.![]()
Heb hem later terug gebeld en aangegeven dat ik het niet zo leuk vond. En zijn reactie was, ooh sorry schat, had ik helemaal niet in de gaten.
Inderdaad, en normaal is hij helemaal niet zoquote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt als een heel normale man
Normaal zou ik het ook wel bruut vinden, maar met dit weer vind ik het eigenlijk wel heel logisch van hemquote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Inderdaad, en normaal is hij helemaal niet zo![]()
Normaal vraag ik mij af van welke planeet hij komt. Maar nu weet ik weer dat hij het zelfde is als andere mannen
vorig jaar om deze tijd was het net zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
Meimel, pufze!
Echt nogmaals, wat een babyboom hierDat ben ik echt niet zo gewend!
Goedzo! Ben ik ook weer wat geruster....quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb de vk gebeld ivm die val omdat mijn buik wel erg hard was. Dat is de gebruikelijke spierpijn na een val zei ze. Ze komt straks wel even kijken voor mijn geruststelling. Maar inmiddels danst Sjors er weer op los.
En afgelopen zomer ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vorig jaar om deze tijd was het net zo
Toch wel frappantquote:
Ik vind het leuk om mn verjaardag te vieren! Ben aan het begin van de zomer jarig, en de familie van mn man heeft een plek aan een meer hier in de buurt. Dus iedere verjaardag is het watersporten en vuurtje stoken! Heel gezellig met mn vrienden, en gewoon een beetje kletsen. Ik ben blij dat ik anderhalve maand na mn verjaardag ben uitgerekend. Dan komt de kleine in ieder geval niet te dicht in de buurt van MIJN verjaardag!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goedzo! Ben ik ook weer wat geruster....
Ik vier mijn verjaardag overigens al jaren niet meer, mis er helemaal niets aan. Is meestal alleen maar een paar dagen rennen en vliegen om dan na je verjaardag tot de ontdekking te komen dat je eigenlijk niemand echt gesproken hebt omdat je te druk wasAls ik iets doe is het meestal ergens of thuis eten met wat vrienden.
Als [insert werktitel] blijft zitten zullen we er dus aan moeten wennen om een feestje te geven
Hmm... Juni? Ik ken niemand die in juni moet... Wel heel veel in april/mei. En daarna is het volgens mij rustig tot de mijne komt!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Toch wel frappant
Bij ons in de kerk wordt er op het moment ook echt elke wee k 1 geboren
En er komt ook weer een babyboom daar in mei/juni
Zit ik er ff mooi tussenin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |