Ik kan me voorstellen dat het elke keer wel een glimlach op je gezicht tovert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een van onze bestuursleden (uit Mexico) heet zo, en ik met altijd even grinniken als ik hem mail: 'Dear Jesus'![]()
In het nl werkt het idd niet.
Amaranta wil vast wel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook geen buddy hier
Misschien tegen die tijd, toch maar even iemand aanwijzen hier via de pm.
Ik zelf ben ook altijd zo nieuwschierig, dat ik het zelf jullie niet wil aandoen, om te laten wachten op nieuws ofzo.Wie wilt
![]()
quote:Hoofdje staat bijna... #bevalling #pufclub #bijnavader
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Ff snel met de iPhone van Martijn.....
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
mijsjequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:04 schreef mijsje het volgende:
[..]Fluugs, wat goed!!! Wat ben ik blij voor je!
gefeliciteerd meid! En nu weer hopen (en alvast een beetje proberen te ontspannen) tot de volgende echo... wanneer heb je die?
Als je iemand zoekt --> *wijst naar zichzelf*quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef ymme het volgende:
Wij hebben beide geen iPhone. En tja, als ik gewoon volgens plan, thuis beval kan ik het vast zelf hier neer zetten. Of niet
Naja, we hebben de tijd nog. En zal tegen die tijd wel iemand's z'n 06nr hier vragen, kan ik in iedergeval sms-en en jullie dan zo op de hoogte houden.
Als ze niemand kan vinden dan ben ik wel bereid jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Amaranta wil vast wel!
ze is er in elk geval erg goed in![]()
Zoveel herkenning in je post. Zelfs de naam eigenlijk Eli(se)quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:14 schreef DaviniaHR het volgende:
het is zo bijzonder deze dagen!aan de ene kant rommelt het, rugkrampen, harde buiken, steekje hier, steekje daar, doodvermoeiend allemaal, want het is net niks, maar teveel om echt niks te zijn, zeg maar (ik tel het iig niet als bevalling, en nu is er nog niks echt begonnen of zo. ik begin met tellen als er gepuft moet worden, dit is nep
) dus dan zit je wel steeds te kijken of er al regelmaat in komt, even voelen of het sterker wordt, het houdt me wel bezig.
(knip)
Maar het kan zo nog eventjes duren. Wanneer komt ze? Waar is Eli dan? Hoe gaat hij reageren als ze er is? (knip) Wat blijft er van mijn onderkant over? Hoe gaat de borstvoeding? gewoon alles...
Brr... ik hoorde ook net dat het heel koud wordt vannacht!! En morgen overdag -5 / -7... Brrr!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef amaranta het volgende:
Morgen wil je helemaal geen stap verzetten als het min 15 wordt. brrrrr
Ikzeg net in een ander topic, voor hetzelfde geld lag ik nu half dood onder aan de trap ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Brr... ik hoorde ook net dat het heel koud wordt vannacht!! En morgen overdag -5 / -7... Brrr!!
Trouwens, wel raar hoor dat je VK nog niet is langsgeweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |