abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:04:15 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75770558
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Een van onze bestuursleden (uit Mexico) heet zo, en ik met altijd even grinniken als ik hem mail: 'Dear Jesus'
In het nl werkt het idd niet.
Ik kan me voorstellen dat het elke keer wel een glimlach op je gezicht tovert.
Ach ik weet niet beter.
Maar 1 ding is zeker, Sjors gaat hoe dan ook geen (Maria)Jesus heten.
pi_75770590
Ik heb ook geen buddy hier
Misschien tegen die tijd, toch maar even iemand aanwijzen hier via de pm.
Ik zelf ben ook altijd zo nieuwschierig, dat ik het zelf jullie niet wil aandoen, om te laten wachten op nieuws ofzo. Wie wilt
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:12:41 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75770899
Nou, heb ik toch net een mexicaan aan de telefoon ik weet alleen niet hoe ze heet
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:13:46 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75770939
Ik sms in ieder geval Stormqueen en Juup©/DuchessX en Fufr
Daarnaast zal ik het proberen te twitteren.
Dus er zijn wel genoeg mensen die het hier kunnen plaatsen.

Stormqueen wil ook eventueel updaten als er allemaal wat langer gaat duren.
En Juup overigens ook.
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:20:29 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75771194
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook geen buddy hier
Misschien tegen die tijd, toch maar even iemand aanwijzen hier via de pm.
Ik zelf ben ook altijd zo nieuwschierig, dat ik het zelf jullie niet wil aandoen, om te laten wachten op nieuws ofzo. Wie wilt
Amaranta wil vast wel!
ze is er in elk geval erg goed in
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:40:05 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75771949
Martijn zit vergroeit aan z'n iPhone, het zal bij mij dus vast allemaal real-time via Twitter te volgen zijn
quote:
Hoofdje staat bijna... #bevalling #pufclub #bijnavader
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75772166
Wij hebben beide geen iPhone. En tja, als ik gewoon volgens plan, thuis beval kan ik het vast zelf hier neer zetten. Of niet
Naja, we hebben de tijd nog. En zal tegen die tijd wel iemand's z'n 06nr hier vragen, kan ik in iedergeval sms-en en jullie dan zo op de hoogte houden.
pi_75772852
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Ff snel met de iPhone van Martijn.....

Een hartje!!!

nu naar werk en borrel
Fluugs, wat goed!!! Wat ben ik blij voor je! gefeliciteerd meid! En nu weer hopen (en alvast een beetje proberen te ontspannen) tot de volgende echo... wanneer heb je die?
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:12:16 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75773128
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:04 schreef mijsje het volgende:

[..]

Fluugs, wat goed!!! Wat ben ik blij voor je! gefeliciteerd meid! En nu weer hopen (en alvast een beetje proberen te ontspannen) tot de volgende echo... wanneer heb je die?
mijsje Dank dank...

Volgende bezoek aan gyn is op 7 januari, dan officiele intake, echo en bespreken vervolgstappen...
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:14:06 #260
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75773184
even mijmeren, hoor...

het is zo bijzonder deze dagen! aan de ene kant rommelt het, rugkrampen, harde buiken, steekje hier, steekje daar, doodvermoeiend allemaal, want het is net niks, maar teveel om echt niks te zijn, zeg maar (ik tel het iig niet als bevalling, en nu is er nog niks echt begonnen of zo. ik begin met tellen als er gepuft moet worden, dit is nep ) dus dan zit je wel steeds te kijken of er al regelmaat in komt, even voelen of het sterker wordt, het houdt me wel bezig.

Aan de andere kant ben ik nu zo ontzettend gewend aan het bankhangen en niks doen, dat mijn dagen zo om zijn voordat ik het weet, niet echt veel nuttigs gedaan heb, en het helemaal niet erg vind. echt gewoon geaccepteerd, en dat (bij vlagen lichtelijk venijnige) gerommel en de algehele onrust helpt ook wel bij het denken dat het einde in zicht is.
je zou bijna zeggen dat ik bijna zou kunnen genieten van het zwanger zijn. Bijna. En dat is toch al een stuk verder dan ik de afgelopen 6 a7 maanden gekomen ben, en dat is dan wel weer fijn. maar ja, dan is het ook weer bijna voorbij.

Maar het kan zo nog eventjes duren. Wanneer komt ze? Waar is Eli dan? Hoe gaat hij reageren als ze er is? (we hadden gister feestje thuis met een baby, en daar werd best heftig op gereageerd (lees: zeer argwanend staren wat het kind allemaal uitspookte. het duurde best een kwartier tot eli weer ontdooid was,en dat is lang voor zijn doen, zeker in eigen huis) ) Wat blijft er van mijn onderkant over? Hoe gaat de borstvoeding? gewoon alles...

Ja, ik weet het niet, het is gewoon bijzonder, en daar sta ik dan de hele dag bij stil

/dagboekpost
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:16:30 #261
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75773255
En ik maar denken dat moeders die het vaker gedaan hebben het makkelijker hebben. Misschien juist wel moeilijker omdat ze weten wat hen te wachten staat.. enne Davinia, die onderkant komt vast in orde

Hou vast aan dit genieten, is ook wel even lekker die stilte voor de storm...
pi_75773326
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef ymme het volgende:
Wij hebben beide geen iPhone. En tja, als ik gewoon volgens plan, thuis beval kan ik het vast zelf hier neer zetten. Of niet
Naja, we hebben de tijd nog. En zal tegen die tijd wel iemand's z'n 06nr hier vragen, kan ik in iedergeval sms-en en jullie dan zo op de hoogte houden.
Als je iemand zoekt --> *wijst naar zichzelf*
Ik lurk hier altijd en iets posten is natuurlijk ook wel leuk
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:21:15 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75773442
Ik weet het ook allemaal niet hoor met een boze peuter. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat. Of ze me bijvoorbeeld rustig laat voeden etc.
Nu is ze bijvoorbeeld boos omdat ze geen kak (cake) krijgt.
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:22:00 #264
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75773470
ohja, ik moet nog een voedingsarmband maken voor mezelf
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:24:20 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75773560
Ondertussen geen VK gezien hier.
Ik heb het druk zei ik, als ik het niet redt om 's morgens te komen dan kom ik 's middags.
Euh oke maar nu is het inmiddels bijna 5 uur
Gelukkig had ik geen afspraken staan.
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:24:41 #266
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_75773576
*breekt even in voor een jompeltje*

Een hartje op de juiste plek voor Flugeltje

*en weer weg is
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:29:12 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75773733
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Amaranta wil vast wel!
ze is er in elk geval erg goed in
Als ze niemand kan vinden dan ben ik wel bereid ja
pi_75774260
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:14 schreef DaviniaHR het volgende:
het is zo bijzonder deze dagen! aan de ene kant rommelt het, rugkrampen, harde buiken, steekje hier, steekje daar, doodvermoeiend allemaal, want het is net niks, maar teveel om echt niks te zijn, zeg maar (ik tel het iig niet als bevalling, en nu is er nog niks echt begonnen of zo. ik begin met tellen als er gepuft moet worden, dit is nep ) dus dan zit je wel steeds te kijken of er al regelmaat in komt, even voelen of het sterker wordt, het houdt me wel bezig.
(knip)
Maar het kan zo nog eventjes duren. Wanneer komt ze? Waar is Eli dan? Hoe gaat hij reageren als ze er is? (knip) Wat blijft er van mijn onderkant over? Hoe gaat de borstvoeding? gewoon alles...
Zoveel herkenning in je post. Zelfs de naam eigenlijk Eli(se)
Al is de situatie me niet bekend van de eerste keer, toen begon het gewoon, niks gerommel. Zei gisteren nog bij de vk dat ik geen idee heb hoe een wee voelt, aangezien het vorige keer een stortbevalling was en geen normale weeen heb gehad, dus ook onzekerheid.
En bankhangen zit er hier ook amper in, Elise vraagt veel aandacht (slaapt niet overdag). En nu met de sneeuw, gisteren veel buiten geweest dat kon ik vanmorgen nog wel voelen, desondanks net 2 uur met de slee gewandeld buiten. Denk dat ik morgen geen stap meer kan verzetten, ben zo moe nu. Net nog wel even samen appelbeignets gemaakt met Elise, ik vond ze heerlijk maar Elise heeft maar 2 hapjes op en verder vooral met d'r vingers van de suiker gesnoept. Maar nu doe ik echt niks meer vandaag...
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:49:11 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75774458
Morgen wil je helemaal geen stap verzetten als het min 15 wordt. brrrrr
pi_75774694
Leuk om jullie gedachtengangen eens te lezen! Het is mijn eerste, dus heb nog geen idee hoe het zal zijn. Wel denk ik aan hoe en wanneer zal het beginnen, hoe lang zal het duren, hoe zal de baby eruit zien, etc. Kortom vanalles!!

Net zat ik in de nieuwe Ouders van Nu te bladeren en zag op de laatste pagina dat de nieuwe uitgave vanaf 26 januari in de winkel ligt, en ineens schrok ik en dacht ik: Dan ben ik al bevallen!!! Maf he!
pi_75774740
ymme alsnog en wat fijn voor je vader

pessie ik moet ook altijd weer spugen als ik mn tanden aan het poetsen ben dus dat probeer ik maar zo lang mogelijk uit te stellen

Davina wat fijn dat het iet wat beter lijkt te gaan en aan het rommelen en 38 weken

amaranta wat vervelend dat je nog op de vk aan het wachten ben, gelukkig lijkt het telefonisch gezien dan alleen maar op vervelende spierpijn

lilly wat een rare boel daar in het ziekenhuis bij jou, maar het is zo dinsdag!

meimel! ik had het helemaal nog niet mee gekregen maar spannende dag dus voor jou vandaag, ik doe voor de zekerheid nog even een al hoop ik dat die niet meer nodig is

en ik hoop dat ik nu verder niemand vergeten ben

verder zelf in samenspraak met gyn en revalidatiearts dan nu toch een verwijzing voor de pijnpoli, maar uiteraard weer een wachttijd...
pi_75774761
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef amaranta het volgende:
Morgen wil je helemaal geen stap verzetten als het min 15 wordt. brrrrr
Brr... ik hoorde ook net dat het heel koud wordt vannacht!! En morgen overdag -5 / -7... Brrr!!

Trouwens, wel raar hoor dat je VK nog niet is langsgeweest!
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:57:18 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75774801
De enige plek waar ik morgen naar toe ga is eventueel naar het ziekenhuis hahaha
Verder verlaat ik mijn warme stulpje niet.
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:58:39 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75774866
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Brr... ik hoorde ook net dat het heel koud wordt vannacht!! En morgen overdag -5 / -7... Brrr!!

Trouwens, wel raar hoor dat je VK nog niet is langsgeweest!
Ikzeg net in een ander topic, voor hetzelfde geld lag ik nu half dood onder aan de trap ofzo.
BIj wijze van spreken. Ik bedoel, ik snap dat ze het druk heeft en dat er misschien iemand wél ligt te baren, maar je hebt toch zo gebeld? Dat je niet komt of dat het echt heel veel later gaat worden.
Ik heb dr vanmorgen om half acht gesproken! Iemand ligt echt niet 12 uur te persen hoor.
pi_75774967
Inderdaad erg raar de vk nog niet is geweest. Of in iedergeval iets van zich heeft laten horen.
Ook niet goed voor je gemoedsrust lijkt me. Je vk moet je toch wel serieus nemen en iets van zich laten horen, dadelijk ligt je al te persen in bed, en is zij er nog niet.
Ga je haar hierop wel aanspreken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')