abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:30:56 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75759874
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:27 schreef pessie het volgende:
Herstel, heb net volledig onverklaarbaar mn hele ontbijt en meer eruit gegooid, boven de wastafel (was mn tanden aan het poetsen). Voel me zo verdrietig... Moet ik nu weer gaan eten? Wat nu? Voelde me helemaal niet misselijk, voel me alleen rot dat mn ontbijt is verdwenen...
Als je zin hebt om te eten, dan eet je gewoon nog een klein beetje.
En anders probeer je het straks nog eens.
ik vind overgeven met iets in mijn maag 'fijner' dan zonder iets in mijn maag
Ow en tandenpoetsen schijnt bij meerdere dames een kokhalsreflex op te leveren tijdens de zwangerschap...
pi_75760019
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef amaranta het volgende:
Llly, nog eventjes en san welverdiende rust. Moeten je kindjes een hele of een halve dag naar school?
tot 14.00 (normaal tot 15.00)
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:37 schreef Asyniur het volgende:
lily, hoe was het gisteren nog in het ziekenhuis? Wel lekker dat je jongens nu vakantie hebben...
nou, niet veel soeps eigenlijk..

wat ik al zei;
3 minuten bij gyn binnen geweest (buik voelen en hartje luisteren)
bij anesthesist: eigen hart luisteren; bloedruk; formulieren invullen. Totaal 10 minuten binnen geweest
Op de afdeling: jongen van jaar of 22 stelde me wat onozele vragen. Dit laatste sloeg echt nergens op. Leek wel een vakantiewerker ofzo die niks te doen had. Zeer onproffesioneel.

Wel de hele middag in het zkh gezeten vanwege zeer lange wachttijden

oh ja, nog bloedprikken op het laatst ivm bloedgroep bij eventuele transfusie (snap ik nooit want ook dat hebben ze al vaker gedaan )

dus..

Ik kreeg een tot dinsdag. En toen ik vroeg hoelaat ik ben ingepland wisten ze dat niet. Ik moet er nuchter zijn om 8.00 uur en dan is het afwachten geblazen...
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:38:43 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75760116
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:35 schreef lily het volgende:

[..]

[..]

wat ik al zei;
bij anesthesist: eigen hart luisteren; bloedruk; formulieren invullen. Totaal 10 minuten binnen geweest
Op de afdeling: jongen van jaar of 22 stelde me wat onozele vragen. Dit laatste sloeg echt nergens op. Leek wel een vakantiewerker ofzo die niks te doen had. Zeer onproffesioneel.

oh ja, nog bloedprikken op het laatst ivm bloedgroep bij eventuele transfusie (snap ik nooit want ook dat hebben ze al vaker gedaan )

dus..

Ik kreeg een tot dinsdag. En toen ik vroeg hoelaat ik ben ingepland wisten ze dat niet. Ik moet er nuchter zijn om 8.00 uur en dan is het afwachten geblazen...
Nou ja zeg! Wat een gedoe...
Nou in elk geval weet je bijna zeker dat je dinsdag je meisje in je armen hebt.
Krijg je algehele narcose of ruggenprik?
pi_75760649
quote:

[..]

[..]

wat ik al zei;

dus..

Whuh? Klinkt niet heel professioneel inderdaad
pi_75760755
Balen Pessie, ik zou nog iets kleins eten zodat je inderdaad wat in je maag hebt.

En Lily, dat klinkt inderdaad erg onprofessioneel daar in het ziekenhuis! Wat een gedoe zeg!
pi_75760853
quote:

Dat doen ze omdat het protocol dat verplicht. Vlak voor de keizersnede (op de ok al!) nemen ze ook nog bloed af om het te bepalen, apart hè?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:25:28 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75761816
Ja, zekere voor onzekre ofzo?

VK is nog niet geweest, ze zei al dat ze het druk had... maargoed dat ik niet lig te bevallen dan
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:29:04 #208
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75761952
Lilly, het klinkt allemaal super vervelend! Ik hoop nu echt dat alles bij mij goed zit, en dat ik over al die tijd gewoon mag bevallen.
pi_75762324
Lily, wat een gedoe in het ziekenhuis. Zou mooi zijn als je dinsdag direct aan de beurt bent. Wachten met een nuchtere maag is stom.

Kom hier net uit bed gerold trouwens. Zware verkoudheid en keelontsteking en daardoor nog slechter geslapen dan ik al deed. Zo jammer dat je jezelf niet mag verwennen met grog of gluhwein
Vandaag moet lief nog werken en dan heeft hij vakantie tot het nieuwe jaar Kunnen we samen lekker kneuteren de komende twee weken
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:46:47 #210
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75762667
Pff, asy en free, wat balen dat het bij jullie zo slecht blijft, zeg! Troost het jullie als ik zeg dat het bij mij beter gaat? Mss toch een beetje waar dat bekkenklachten verbeteren als het kind indaalt (en ingedaald blijft ) Anders is het de volledige rust in zowel lijf als lichaam die voor de verbetering heeft gezorgd, kweenie. (het gaat me niet gebeuren dat ik met een overbelast bekken aan de bevalling begin, dus alles gaat nog veel langzamer )

Flugel, verwacht nu niet teveel van jezelf, hoor! Sommige angsten verdwijnen niet in 5 minuten. Je zal wrs (lichtelijk) angstig blijven tot je het kind regelmatig voelt bewegen. Is niet anders. Om het nu te gaan negeren, want je MOET genieten, dan doe je jezelf echt tekort. Je hoeft niet te genieten, je moet baby bakken! En dat gaat goed!
Vanaf wanneer ga je de werktitel gebruiken?

Amaranta, goed dat je gebeld heb!

Gister heb ik zeer enthousiast gerommeld. De melk stond me weer op mn tieten, dus er gebeurt wel echt wat! Uiteraard tot het punt waarbij ik dacht, als het nou nog steeds aanhoudt, gaan we timen. 1 harde buik later sliep ik.
Vandaag 38 weken!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75762747
Davinia: ik vin het iig wél heel fijn voor jou dat het beter gaat

Hier inmiddels ook wel volledige rust, want anders harde buiken Dat helpt wel wat, maar niet echt veel zeg maar. En Jona hier ligt al wel een eindje ingedaald, maar das toch alleen maar pijnlijker? Dan gaat mijn schaambeen ook meedoen
pi_75762814
Moge.... (nog net)
freecell wat een zootje klinkt het zeg, nou ja, hopelijk gaat het volgende week allemaal net zo snel en voorspoedig en kun je rap met je meisje en mannen mee naar huis!

amaranta, mooi dat het goed gaat met sjors en dat je hebt gebeld! Beetje oppassen nu buiten, maar je kan er ook niks aan doen als je zo snel op je plaat ligt.

Pessie, bah van je ontbijt maar inderdaad tanden poetsen heeft bij mij ook wel Es' dat effect gehad (zeker 's ochtends)... Als je nog trek hebt zou ik gewoon nog een bammetje eten!

Hier vannacht weer van 5 tot 8 wakker gelegen maar daarna nog tot 11 geslapen, lekker tegen mijn mannetje aan, heeft een dagje vrij genomen ( pufvrij ipv ijsvrij vindt ie zelf, maar der valt nog niks te puffen)... Straks naar mijn werk voor mijn beoordelingsgesprek en daarna afscheidsborrel van een collega. Gezellie!

Nu ontbijt!

[insert puffer voor meimeltje!]
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:55:34 #213
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75763004
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef freecell het volgende:
Davinia: ik vin het iig wél heel fijn voor jou dat het beter gaat

Hier inmiddels ook wel volledige rust, want anders harde buiken Dat helpt wel wat, maar niet echt veel zeg maar. En Jona hier ligt al wel een eindje ingedaald, maar das toch alleen maar pijnlijker? Dan gaat mijn schaambeen ook meedoen
mijn rechterbeen gaat krampen, maar dat vind ik minder erg dan dat akelige getintel overal en nergens, dus dan ben ik blij

enneh, meimel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 december 2009 @ 11:57:29 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75763087
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
Pff, asy en free, wat balen dat het bij jullie zo slecht blijft, zeg! Troost het jullie als ik zeg dat het bij mij beter gaat? Mss toch een beetje waar dat bekkenklachten verbeteren als het kind indaalt (en ingedaald blijft ) Anders is het de volledige rust in zowel lijf als lichaam die voor de verbetering heeft gezorgd, kweenie. (het gaat me niet gebeuren dat ik met een overbelast bekken aan de bevalling begin, dus alles gaat nog veel langzamer )

Flugel, verwacht nu niet teveel van jezelf, hoor! Sommige angsten verdwijnen niet in 5 minuten. Je zal wrs (lichtelijk) angstig blijven tot je het kind regelmatig voelt bewegen. Is niet anders. Om het nu te gaan negeren, want je MOET genieten, dan doe je jezelf echt tekort. Je hoeft niet te genieten, je moet baby bakken! En dat gaat goed!
Vanaf wanneer ga je de werktitel gebruiken?

Amaranta, goed dat je gebeld heb!

Gister heb ik zeer enthousiast gerommeld. De melk stond me weer op mn tieten, dus er gebeurt wel echt wat! Uiteraard tot het punt waarbij ik dacht, als het nou nog steeds aanhoudt, gaan we timen. 1 harde buik later sliep ik.
Vandaag 38 weken!
ga je voor de kerst beginnen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:01:06 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75763217
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

ga je voor de kerst beginnen?
als dat zou kunnen!
ik doe mn best
pi_75763223
Spannend Davinia, dat er al wat rommelt bij jou! En 38 weken!

Ennuh, als de kleine is ingedaald schijn je dat toch wel te voelen onderin, dat het wat krapper wordt? Volgens de VK is de kleine al wel gedeeltelijk ingedaald, maar ik voel (nog) geen extra druk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 december 2009 @ 12:05:24 #217
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75763378
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:01 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

als dat zou kunnen!
ik doe mn best
doe t dan ff dit weekend nog
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:07:07 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75763435
je schijnt idd wel last te kunnen krijgen van je schaambeen als het kind is ingedaald.
bij mij is het vooral heel veel mini-plasjes doen, en dus krampend been. (vorige week voor de 83x op blaasontsteking laten controleren )
ach, bij eli wist ik of hij was ingedaald als het rechterbeen helemaal ging kloppen/tintelen, want dan lag hij op een zenuw of iets.
ben gewoon raar

en ik heb bij eli ook heel lang gerommeld, dus op zich zegt dat niks. maar het gevoel erbij... naja, we gaan het zien. ik heb zin om bij iedere harde buik de stopwath erbij te gaan pakken.

@ynske, morgen eerst weer bonenschotel eten, en dan mag ze komen
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:11:41 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75763602
Fijn Davinia dat jij je beter voelt! Dat geeft hoop

En ik moet zeggen dat ik het sneuer vind voor free dan voor mij hoor...
Die moet nog achter een banjertje aan en zij heeft er (veel) harde buiken bij en een verhuizing in het vooruitzicht . Dat heb ik niet. En ik kan gaan zitten/liggen/hangen wanneer ik wil...

lijnloos ook al wakker gelegen vannacht
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:16:24 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75763785
Pfffft Lily dat is ook wel klote zeg, nuchter wachten en dan waarschijnlijk ook nog zenuwachtig. Wens je daar nu alvast sterkte mee

Balen pessie dat je zo ziek bent, ik ook af en toe en ben er eigenlijk wel blij mee nog... Dan weet ik in ieder geval dat er iets gebeurd...

Davinia mijlpaal

We hebben trouwens helemaal geen werktitel nog, vandaag dat ik het maar effe zo oplos...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75763800
Davinia, doorzetten nu
Hup, benen in je nek en persen

En Lijnloos je bedoelt mij niet!
pi_75764045
Hallo,

Volgens mij is 2x een half uur in de sneeuw lopen niet goed voor je als je 32 weken zwanger bent ofzo. Heb vannacht vette pijn in mijn bekken/schaamgebied gehad (omdraaien kraakte zelfs en deed vet pijn ) en als ik nu een tijdje zit moet ik eerst met moeite opstaan en een stukje lopen voor het beter wordt. (dat is toch geen beginnende BI hoop ik he? kan het niet gewoon spierpijnachtig zijn?)

Met auto naar werk dus, zou lopen, maar dat gaat niet en fietsen doe ik dus echt niet, fietspaden hier kun je op schaatsen. Nog 4 weekjes werken gelukkig.
Verder gaat alles goed
pi_75764305
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:16 schreef freecell het volgende:
Davinia, doorzetten nu
Hup, benen in je nek en persen

En Lijnloos je bedoelt mij niet!
Uhm, oeps... was dus echt net wakker (of nog net niet kennelijk) bedoelde Lily inderdaad. Sorry's

En Davinia aan de rommel... Woehoe! en 38 weken...
pi_75764341
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:11 schreef Asyniur het volgende:

En ik moet zeggen dat ik het sneuer vind voor free dan voor mij hoor...
Die moet nog achter een banjertje aan en zij heeft er (veel) harde buiken bij en een verhuizing in het vooruitzicht . Dat heb ik niet. En ik kan gaan zitten/liggen/hangen wanneer ik wil...

Bij bovenstaande sluit ik mij helemaal aan.
Ik vind het ook zo voor Freecel, zoals Asy als zegt. Wij kunnen rusten/liggen/zitten wanneer we willen.
pi_75764902
En dit las Freecell terwijl ze rustig achter de laptop hing en het banjertje lekker ligt te pitten
Maar ik vind het heel lief dat jullie aan me denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')