gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]vanochtend om 11.30 uur is geboren onze kleinzoon Jess [ afbeelding ]
rustig blijven en genieten van je zwangerschapquote:Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef pessie het volgende:
Pfffff... Nu maak ik me echt zorgen. Ik heb ook een groeiende buik. Kan mn broek nog amper aan. Maar straks is alles mis en heb ik voor niets een broek gekocht.. Wat moet ik nou?
Je maakt jezelf gek!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef pessie het volgende:
Pfffff... Nu maak ik me echt zorgen. Ik heb ook een groeiende buik. Kan mn broek nog amper aan. Maar straks is alles mis en heb ik voor niets een broek gekocht.. Wat moet ik nou?
zeg, de avond duurt nog lang..quote:Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef amaranta het volgende:
Nouja, die loop ik sowieso al mis want ik had ze op vandaag ingezet (bij de rabobank).
haha, een vriendin belde net ook al.... zo van... je hebt nog 4 uur.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef lily het volgende:
[..]
zeg, de avond duurt nog lang..
mijn 2de bevalling duurde 3 uur dus het kan nog
Trust me, hij doet zoiets nooit direct. Dus als hij het nu stel op sprong wil doen dan ben ik erg blij. Daarna is hij chagrijnig omdat het niet lutk en dan beloon ik hem gewoon met stevige lepeltjelepeltje in ons nieuwe bedquote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef lily het volgende:
Eerst een ikeakast in elkaar zetten....hm
Klaarquote:Op woensdag 16 december 2009 23:55 schreef Lijnloos het volgende:
Asy, slaap lekker en bedankt weer voor de vlindur-update!
Sidn3y, fijn dat de kruik helpt! Ook jij een goeie nacht gewenst!
DjR, woot! Is het mooi geworden? Ze gaan wel lang door... You lucky girl
en voor iedereen weltrusten en een
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:05 schreef amaranta het volgende:
Er staat een vlindur nieuwtje op twitter.......
ik zag het ook ja... Wachten we gewoon effe op Asy voor we gaan jompelenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:11 schreef amaranta het volgende:
Ja je mag juichen... Maar ik wil asy's primeur niet helemaal verpesten![]()
vanmorgen half zeven is ze bevallen
Yupz, maar ik heb Vlindur niet in m'n lijst hoor. Via jouw lijst gevondenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yupz, maar ik heb Vlindur niet in m'n lijst hoor. Via jouw lijst gevonden
ah okequote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yupz, maar ik heb Vlindur niet in m'n lijst hoor. Via jouw lijst gevonden
Nou, zonder flauw te doen... maar dat heb je wmb wel gedaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:11 schreef amaranta het volgende:
Ja je mag juichen... Maar ik wil asy's primeur niet helemaal verpesten![]()
vanmorgen half zeven is ze bevallen
Gefeliciteerd Vlindur!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:
Zonder te hebben bijgelezen na een veel te korte nacht waarin ik enorm slecht geslapen hebkan ik mededelen dat vanochtend om 6:30u de zoon van Vlindur geboren is.
Details wil ze graag later zelf online zetten.
Vlindurtje, van harte gefeliciteerd met je manneke!![]()
En superleuke namen!
nog niks?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:46 schreef Meimeltje het volgende:
Vlindur van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!![]()
![]()
Hoop dat alles uiteindelijk nog meegevallen is, nu iig heerlijk genieten!!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in.appels <> perenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Tan was er niemand in charge om de eerte update te geven, in dit geval wel maar heb je dat snel voor haar neus weggesnaaid.
Vlindur gefeliciteerd met jullie zoon!I`m not weird. I`m limited edition.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |