abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75698101
Ik ben ook wel nieuwsgierig waar de quilts vandaan komen Asyniur.

Oh en dames, Tan heeft een baby foto op haar website staan.
pi_75698632
Niet bijgelezen, wel beetje en zie (denk) dat we nog geen goed bericht hebben van Vlindur. Wat balen

Hier is het eind van de middag een beetje anders gelopen dan verwacht. Was in de stad met m'n moeder en liep echt als een oud vrouwtje (vooral wb tempo) en terug ben ik me helemaal naar gaan voelen. Heb pijn en veel harde buiken. Geen idee of dit door gaat zetten of niet, geen idee of ik ziek ben of dat het meer richting de weeen gaat. Kruikje en paracetamol helpen in ieder geval niet, het eten net was wel even lekker. Moet denk ik maar even opschrijven in welk tempo die harde buiken komen, want ik vergeet het steeds.
(maar straks komt m'n schoonmoeder op bezoek, tenzij we af bellen natuurlijk, dus misschien valt alles straks stil)
pi_75698702
Ohja en ik baal want vanavond zou de laatste keer zwangerschapszwemmen zijn en nu ga ik maar niet
pi_75698830
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]vanochtend om 11.30 uur is geboren onze kleinzoon Jess [ afbeelding ]
gefeliciteerd!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75698978
Bluezz en Tan gefeliciteerd
Vlindur zet hem op, nog even doorzetten
ChilllayD fijn dat je een goede echo hebt! ik krijg helemaal geen tweede echo meer na mijn 8,5 week, pas bij 20 weken
Flugeltje succes morgen!

Ik heb de laatste weken alle babyboom afleveringen gezien (uit 2007), gierende hormonen kleine babietjes maar ook wat een verdriet in het programma Ik kan me die medische molen nu toch veel beter voorstellen en ben echt zo blij dat ik het geluk heb nu zo snel zwanger te zijn geworden. Mijn buik wordt steeds dikker en moet hem toch echt verbergen. Morgen nog 1 dagje werken en dan vakantie
  woensdag 16 december 2009 @ 19:09:24 #206
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75698988
Wat betreft miskramen. Ik weet inderdaad niet hoe ik daarop moet reageren. Heb dus 1 goede vriendin met miskraam ervaring en dat was voor hun hele omgevong verschrikkelijk. Weet dus alleen iets daarvan.

Verder begon het hier voor de middag al te sneeuwen toen ik bij freecell op de bank zat. Het was hier binnen anderhalf uur wit, en dat is het nog steeds! Hopelijk kunnen we dit weekend schaatsen (mag toch nog wel bij 8 weken??).

Daarnaast heb ik jeuk. Heel veel jeuk. Op mn romp. iemand een idee?
pi_75699270
ik tel ook altijd 3 zwangerschappen hoor. de eerste ging niet goed zeg ik dan, maar het telt echt wel mee. ik had trouwens ook totaal geen bloedverlies, krampjes of wat dan ook. wel een groeiende buik.

wb jeuk; er is vanalles wat je kan proberen. talk, buikolietjes enzovoorts. en ik hoop dat er vrijdag geen sneeuw ligt, want dan moet ik sangdrax ophalen van het station en een half uur langs de vaart rijden.....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75699334
spannend Sidn3y..
  woensdag 16 december 2009 @ 19:44:39 #209
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75700520
Pfffff... Nu maak ik me echt zorgen. Ik heb ook een groeiende buik. Kan mn broek nog amper aan. Maar straks is alles mis en heb ik voor niets een broek gekocht.. Wat moet ik nou?
pi_75700645
Gewoon veel blijven eten, dan past de broek nog een hele tijd! neeserieus, alles is gewoon prima en je kan de broek nog een tijd aan tot de buik nog groter wordt...
pi_75701271
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef pessie het volgende:
Pfffff... Nu maak ik me echt zorgen. Ik heb ook een groeiende buik. Kan mn broek nog amper aan. Maar straks is alles mis en heb ik voor niets een broek gekocht.. Wat moet ik nou?
rustig blijven en genieten van je zwangerschap
pi_75702012
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef pessie het volgende:
Je maakt jezelf gek!
Iemand zei ooit eens tegen me in die periode: Geniet er nu van. Stel dat je nu alleen maar zorgen hebt en er niet van geniet, en alles is gewoon goed. Dan is dat ook zonde van de tijd en energie geweest.
You're pregnant until proven otherwise.....

pi_75702132
Oh, en lief is net begonnen met behangen. En alles is eindelijk kerst hier. En, en, en....ben er happy van.

Heb beloofd beneden te blijven en de mannen niet te storen. Lig hier dus met harde buik en (vocht)voetjes omhoog te wachten tot ze klaar zijn
pi_75702299
Idd niet bij stil gaan staan (soms makkelijk gezegd). Snap dat je nog geen hele nieuwe garderobe gaat aanschaffen, maar wat zijn nou de kosten van 1 broek. Ik denk dat je daar echt niet mee bezig bent mocht het wel mis gaan. Dan zijn er wel meer dingen waar je van kunt gaan balen (ik kreeg bijv. mn no-claim van de zorgverzekeraar niet terug omdat ik een curettage heb moeten ondergaan door de miskraam).
Geen verwijt verder hoor, maar denk dat je je zorgen maakt om dingen die niet hoeven
pi_75702918
Inderdaad, jezelf niet gek maken en genieten. Genieten, genieten.
En mocht het dan toch mis zijn, dan heb je in ieder geval genoten van de 1e weken. Het zou zonde zijn om zoiets moois te laten verpesten door een rotgevoel wat misschien/waarschijnlijk niet eens de moeite waard is.
pi_75703034
maar adt vinden de dames hierboven mij dus ook!

Zo, hormoontje is net naar de ikea geweest met papa. IK heb nog even snel een kast gekocht. En mijn man is hem gelijk in elkaar aan het zetten. Dát had ik nooit verwacht.
Maar ik mag morgen niet bevallen. Wnat dan loop ik 50 euro mis. Nouja, die loop ik sowieso al mis want ik had ze op vandaag ingezet (bij de rabobank). Dat meisje had het eerst verkeerd opgeschreven, de 17de. Dus straks dan is het wél de 17de en dan had ik gewoon 50 euro gehad!
pi_75703148
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef amaranta het volgende:
Nouja, die loop ik sowieso al mis want ik had ze op vandaag ingezet (bij de rabobank).
zeg, de avond duurt nog lang..

mijn 2de bevalling duurde 3 uur dus het kan nog
pi_75703341
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef lily het volgende:

[..]

zeg, de avond duurt nog lang..

mijn 2de bevalling duurde 3 uur dus het kan nog
haha, een vriendin belde net ook al.... zo van... je hebt nog 4 uur.
Mijn man is een vrijwillige bui vandaag. Hij is nu de kast in elkaar aan het zetten en daarna wilde hij mij ook wel onder handen nemen dus wie weet.
pi_75703451
Eerst een ikeakast in elkaar zetten....hm
pi_75703736
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef lily het volgende:
Eerst een ikeakast in elkaar zetten....hm
Trust me, hij doet zoiets nooit direct. Dus als hij het nu stel op sprong wil doen dan ben ik erg blij. Daarna is hij chagrijnig omdat het niet lutk en dan beloon ik hem gewoon met stevige lepeltjelepeltje in ons nieuwe bed
pi_75703920
ah zo

het in elkaar zetten van een ikeakast is namelijk ook nooit zo goed voor het humeur van mijn
maar of je dan nog de 16de redt?
pi_75704049
hij is al bijna klaar.
Nu stond ik in de ikea zo te twijfelen tussen 3 en de 4 ladeskast (malm). eerst had ik de 3. Maar toen ik er naast stond leek hij zo klein en dacht ik de 4 lades.
Nu staat ie bijna op. HEt frame in ieder geval. En op onze slaapkamer is hij echt enorm....
Achja...
  woensdag 16 december 2009 @ 22:30:23 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75708379
Even heel snel: geen nieuws van Vlindur.
Ik ga naar bed want ik heb opeens verschrikkelijke buikpijn en last van mijn bekken...

Tot morgen...
pi_75708385
Het rommelen is weer wat rustiger geworden en met de continue warmte van een kruik in m'n rug is het allemaal wel lekker. Ik ga nog even douchen en taai af, morgen ochtend weer langs de vk!
pi_75710885
Ik mag bijna boven gaan kijken naar het behang...... Nog 1 baan, dan zijn ze klaar....
Ik ben in mijn nopjes.....
pi_75711835
Asy, slaap lekker en bedankt weer voor de vlindur-update!
Sidn3y, fijn dat de kruik helpt! Ook jij een goeie nacht gewenst!
DjR, woot! Is het mooi geworden? Ze gaan wel lang door... You lucky girl

en voor iedereen weltrusten en een
pi_75712515
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:55 schreef Lijnloos het volgende:
Asy, slaap lekker en bedankt weer voor de vlindur-update!
Sidn3y, fijn dat de kruik helpt! Ook jij een goeie nacht gewenst!
DjR, woot! Is het mooi geworden? Ze gaan wel lang door... You lucky girl

en voor iedereen weltrusten en een
Klaar en het is mooi! Ze hebben hard gewerkt....
pi_75715561
Goedemorgen dames , ik heb heerlijk geslapen. Echt in 1 ruk door tot 05.45 uur en daarna er uit gegaan en ons klaar gemaakt voor school en creche. Mijn zoon is vandaag echt jarig. Zo gek idee dat het precies 2 jaar geleden is toen ik tijdens mijn ontbijt om 09.30 uur mijn eerste wee had en even voor 2 uur 's middags mijn kleine beer in handen had.

Mooie dag dus voor andere dames om te bevallen. Het is hier mooi wit buiten, erg leuk om deze dag te bevallen. Kan je later tegen je kind zeggen, het was de eerste dag van het winterseizoen dat er sneeuw viel.

Verder niks bijzonders aan de hand hier. Nesteldrang dat dan wel, ik ben me suf aan het wassen van alle kleding die mijn wederhelft mooi op kleur had gesorteerd in de schuur maar niet in de machine had gedaan. Ik heb al 3 wasmanden weg gewerkt (nog niet gestreken) en moet zeker nog 2 volle wasmanden wassen.
pi_75715632
Faja, gefeliciteerd met je zoontje! En wat ben je al productief zo op de vroege ochtend...

Man is hier net weg dus ga ik zo es kijken of slapen nu wel wil... Vannacht niet veel gelukt en dan afgewisseld met zulke bizarre dromen.. Gewoon te geweldadig om na te vertellen, bah! En een frummel die mijn zij aan het oprekken was/is.... "Dat is niet de uitgang!"

oh well, tot straks maar weer!
pi_75715829
Goedemorgen!

Lijnloos ook al aan het dromen

HIer wil je nu niet bevallen Verder dan 200 meter mijn huis uit lukt niet en er rijdt geen bus/trein/taxi/whatever
pi_75715856
Ik zal zo eens uit le venetre kijken dan.
Faja, dikke proficiat met je grote vent! Maak er een leuke dag van.
  donderdag 17 december 2009 @ 07:58:44 #232
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75715959
Adem in.....

Adem uit.....

Adem in......

Adem uit.....

Boelkloedigheid zelve hier hoor....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75716054
zo..

[ Bericht 44% gewijzigd door amaranta op 17-12-2009 08:58:42 ]
pi_75716064
Hoe laat moet je flugel?
  donderdag 17 december 2009 @ 08:09:29 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75716113
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:05 schreef amaranta het volgende:
Er staat een vlindur nieuwtje op twitter.......

mag ik nu juichen, of niet, of.......

Ik moet begin van de middag en daarna meteen door naar werk voor kerstborrel... Als alles goed is dan tenminste, anders ga ik niet naar die borrel natuurlijk....
pi_75716149
zo

[ Bericht 99% gewijzigd door amaranta op 17-12-2009 08:58:23 ]
  donderdag 17 december 2009 @ 08:13:19 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75716187
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:11 schreef amaranta het volgende:
Ja je mag juichen... Maar ik wil asy's primeur niet helemaal verpesten
vanmorgen half zeven is ze bevallen
ik zag het ook ja... Wachten we gewoon effe op Asy voor we gaan jompelen
pi_75716275
Twitter jij ook?
  donderdag 17 december 2009 @ 08:24:05 #239
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75716407
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:17 schreef amaranta het volgende:
Twitter jij ook?
Yupz, maar ik heb Vlindur niet in m'n lijst hoor. Via jouw lijst gevonden
pi_75716412
Flugel, nog een paar uurtjes , en dan hoop ik dat je vanmiddag een geweldige kerstborrel hebt
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75716538
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

ah oke
  donderdag 17 december 2009 @ 08:35:07 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75716635
Zonder te hebben bijgelezen na een veel te korte nacht waarin ik enorm slecht geslapen hebkan ik mededelen dat vanochtend om 6:30u de zoon van Vlindur geboren is.
Details wil ze graag later zelf online zetten.

Vlindurtje, van harte gefeliciteerd met je manneke!
En superleuke namen!
pi_75716726
Jaaaa eindelijk

Vlinder en Vlinderman, van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 17 december 2009 @ 08:43:46 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75716810
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:11 schreef amaranta het volgende:
Ja je mag juichen... Maar ik wil asy's primeur niet helemaal verpesten
vanmorgen half zeven is ze bevallen
Nou, zonder flauw te doen... maar dat heb je wmb wel gedaan.
Ok, dan moeten mensen het niet op twitter of hyves gooien als ze het zelf willen melden, maar ik persoonlijk vind het helemaal niet leuk als mensen hier nieuwtjes gaan posten die ze elders gevonden hebben...
pi_75716822
Hoera voor Vlindur, gefeliciteerd met je zoon! 2 dagen later dan planning/gehoopt, hoop dat het uiteindelijk nog een beetje prettig is verlopen (hoever dat dan ook kan met een bevalling).

Flugeltje heel veel succes vanmiddag, we duimen met z'n allen voor goed nieuws!

Hier was de nacht wat onrustiger dan andere nachten, zodra m'n kruik niet voldoende warmte meer gaf kwam de pijn terug en werd ik steeds wakker, na een nieuwe kruik ging het na een tijdje weer wat beter.
Nu een onrustige peuter die heeeeel graag de sneeuw in wil, terwijl we daar eigenlijk niet veel tijd voor hebben doordat ik zo langs de vk mag. Als ze nou even door eet.....
  donderdag 17 december 2009 @ 08:44:17 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75716824
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:
Zonder te hebben bijgelezen na een veel te korte nacht waarin ik enorm slecht geslapen hebkan ik mededelen dat vanochtend om 6:30u de zoon van Vlindur geboren is.
Details wil ze graag later zelf online zetten.

Vlindurtje, van harte gefeliciteerd met je manneke!
En superleuke namen!
Gefeliciteerd Vlindur!
Ik ben benieuwd naar het verhaal!
pi_75716882
Vlindur van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
Hoop dat alles uiteindelijk nog meegevallen is, nu iig heerlijk genieten!!
pi_75716905
en zo

[ Bericht 53% gewijzigd door amaranta op 17-12-2009 08:59:21 ]
pi_75716993
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:46 schreef Meimeltje het volgende:
Vlindur van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
Hoop dat alles uiteindelijk nog meegevallen is, nu iig heerlijk genieten!!
nog niks?
  donderdag 17 december 2009 @ 08:54:03 #250
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75717060
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb je ook wel gelijk in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
appels <> peren

Bij Tan was er niemand in charge om de eerte update te geven, in dit geval wel maar heb je dat snel voor haar neus weggesnaaid.

Vlindur gefeliciteerd met jullie zoon!
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')