quote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:
Zonder te hebben bijgelezen na een veel te korte nacht waarin ik enorm slecht geslapen hebkan ik mededelen dat vanochtend om 6:30u de zoon van Vlindur geboren is.
Details wil ze graag later zelf online zetten.
Vlindurtje, van harte gefeliciteerd met je manneke!![]()
En superleuke namen!
Ik had het al vaker gemeld dus ik had geen zin het weer opnieuw in te typenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Nu eerst nog even overleg en daarna de kou in... Wish me luck!
Oja, wast ik even vergetenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:19 schreef lily het volgende:
[..]
Ik had het al vaker gemeld dus ik had geen zin het weer opnieuw in te typen![]()
anesthesist, rondleiding en uitleg OK en controle gynaecoloog
nou...liever gepland dan spoed hoor...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:20 schreef Asyniur het volgende:
Laten we hopen dat er stiekem al wat bij jou gebeurd is, zodat je eerder onder het mes moet
ah zo, bedoel je. Nah...ik voel niks verder.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef Asyniur het volgende:
lily, ja sorry ik bedoel ook niet dat er iets met spoed moet, maar een beetje vooruit schuiven mag toch wel?
Tja, zaterdag was wel mijn planning, maar ze gaan hun gang maar... weer es wat anders (normaal staan ze tegen mekaar te schelden en te schreeuwen in de tuin). En tegen de tijd dat ik me er echt aan ga ergeren gaan we gewoon richting zh...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Meimeltje het volgende:
Whaah Lijnloos,...een familie TUINfeest?brrrrrr
Naja hopelijk merk jij er niets van door je gepuf
Damn, en springen helpt ook niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef lily het volgende:
[..]
ah zo, bedoel je. Nah...ik voel niks verder.
En die gyn controles stellen verder niks voor hoor.
Hij doet nooit een echo (daar maak je elders speciale afspraken voor) en ik sta altijd binnen 5 minuten buiten.
Hij voelt aan mijn buik en luistert het hartje 2 seconden ... that's it.
Ik vind die andere 2 afspraken spannender.
Wat heerlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Ff snel met de iPhone van Martijn.....
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
Ow, kippenvel!!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
ow flugelquote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
Ik ben op 3 januari uitgerekend, officieel dus wel meldplicht.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:32 schreef DaviniaHR het volgende:
NieuweUser, wanneer ben jij uitgerekend? Heb je al meldplicht?
Wie gaat er morgen? Dan hebben we 3 op een rij
Madam is trouwens weer ingedaald!
Enneh, meld en zoVerder geen nieuws
wil je in het lijstje?? Ik kan je er nog inzetten.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik ben op 3 januari uitgerekend, officieel dus wel meldplicht.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:57 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie![]()
Rienk is 3470 gram, lengte doen ze niet, maar hijs niet echt klein![]()
Ik ga nu aandacht aan mn gezin bestedenSpreek jullie later!
![]()
![]()
Fluugs, komt goed!![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
Nee doe maar niet, ik houd jullie wel op de hoogte!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
wil je in het lijstje?? Ik kan je er nog inzetten.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Een hartje!!!
nu naar werk en borrel
Hihi, gek kind. Ben zo blij dat die van mij diep ingedaald zit en aan de andere kant vastgeklemd tegen m'n ribbenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:37 schreef DaviniaHR het volgende:
*krabbel, krabbel, krabbel * Plop, en toen was ze weer uit het bekken geschoten
denk ik... zometeen maar stukje wandelen en als ik kramp in mn been krijg, zit ze nog wel in het bekken
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:24 schreef Meimeltje het volgende:
Hier weer terug uit het ziekenhuis. Aan de CTG gelegen, was allemaal nog prima. Daarna echo gehad en bleek nog maar matig vruchtwater te zijn.
Morgenochgtend om 7 uur moeten we ons melden en word ik ingeleid! De baarmoedermond bleek nog niet helemaal verstreken te zijn dus ze gaan beginnen met breken van vliezen, gel of een ballonnetje. Maar uiterlijk zaterdag zal hij er wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |