abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:01:39 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75765419
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:49 schreef freecell het volgende:
En dit las Freecell terwijl ze rustig achter de laptop hing en het banjertje lekker ligt te pitten
Maar ik vind het heel lief dat jullie aan me denken
en in geval van nood zijn er altijd nog de teletubbies
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:03:11 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75765473
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

en in geval van nood zijn er altijd nog de teletubbies
of mackapacka (MACKA PACKAAAAA) of het zandkasteel of hopla.
Ja de mediaspeler draait hier overuren.
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:22:43 #228
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75766226
Nee hoor, geen teletubbies.

BUMBA is een woord dat vaak herhaald wordt in huize Freecell... Gisteren zat ik bij Freecell op de bank, en het banjertje kwam uit bed, het eerst wat hij zei... BUMBA. Het is ernstig.

Ikzelf voel me absoluut slap, en dat terwijl ik zo goed begon vanochtend. Wil me echt beter voelen.
pi_75766437
Schoonmoeders stond zojuist voor de deur, met 3 tassen vol met boodschappen

En komt vanmiddag thuis, dus die gaat met mij even naar de bibliotheek. En morgen gaan we richting mijn broer, en blijven daar slapen en dan zondag weer naar huis. Waarschijnlijk laatste uitje met z'n 2-en (mijn broer woond, 2 uur bij ons vandaan).
pi_75767924
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef pessie het volgende:
Nee hoor, geen teletubbies.

BUMBA is een woord dat vaak herhaald wordt in huize Freecell... Gisteren zat ik bij Freecell op de bank, en het banjertje kwam uit bed, het eerst wat hij zei... BUMBA. Het is ernstig.

Ikzelf voel me absoluut slap, en dat terwijl ik zo goed begon vanochtend. Wil me echt beter voelen.
heel herkenbaar, mijn mannetje is een maandje ouder dan Leander. Maar dat is offtopic.

Ymme, jij bent toch (pas) in feb. uitgerekend? Dan heb je toch nog tijd zat voor uitjes met ??
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:02:46 #231
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75767977
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef ymme het volgende:
Schoonmoeders stond zojuist voor de deur, met 3 tassen vol met boodschappen

En komt vanmiddag thuis, dus die gaat met mij even naar de bibliotheek. En morgen gaan we richting mijn broer, en blijven daar slapen en dan zondag weer naar huis. Waarschijnlijk laatste uitje met z'n 2-en (mijn broer woond, 2 uur bij ons vandaan).
Geweldige schoonmoeder!
pi_75768048
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

heel herkenbaar, mijn mannetje is een maandje ouder dan Leander. Maar dat is offtopic.

Ymme, jij bent toch (pas) in feb. uitgerekend? Dan heb je toch nog tijd zat voor uitjes met ??
Uh nou nee, liever niet. In de auto zitten met mijn BI is niet zo heel erg fijn.
En tijd zat Nog 8 weken ofzo joh. Normaal gaan we maar 2 á 3 keer per jaar die kant op.
pi_75768713
Oh, ik las dat je dacht dat het je laatste uitje voor de bevalling sowieso zou worden, maar je bedoelde de laatste keer die kant op, sorry!
pi_75769001
Inderdaad, of in iedergeval de laatste keer dat we samen iets doen hoor. Voorlopig dan hè.
Paar weken geleden bij de bios geweest, maar ook die stoelen en het lange zitten staan mijn bekken niet aan. Dus dan wordt je beperkt in sommige dingen. Maar heerlijk thuis samen, vind ik ook helemaal niet erg hoor. En straks lekker met z'n 3-en
pi_75769646
Ymme, fijn zo een schoonmoeder hoor. Ik vond het ook zo lief dat mijn schoonouders tot 2 keer toe voor eten hadden gezorgd met de verjaardagen van mijn man en zoon. Is een Surinaams gebruik dat er voor de gehele familie eten is maar dat was voor ons allebei dit keer gewoon te veel om nog te regelen. En leuk vooruizicht nog even er tussen uit met zijn tweetjes voor de baby geboren wordt.

Hier is de kerstvakantie aangebroken, dochter is nu 2 weken vrij van school. En mijn zoon houd ik ook lekker 2 weken thuis van de creche. Daarbij is hij weer eens een keertje ziek, snotterig en koorts. Mijn man is gelukkig de komende 2 weken ook iets vaker vrij van zijn werk dus dan hoef ik niet de gehele dag politie agentje te spelen.

Davinia, 38 weken al weer. Gaat snel he. Hopelijk zetten je weeen door. Lijkt me wel zo prettig dan weken lang oefen weeen zonder resultaat.

Is er al nieuws van Meimel?

Lily, ik snap dat bloedprikken ook nooit zo goed. Zeker wanneer het over je bloedgroep gaat. Ik heb al 30 jaar O positief. Dat veranderd echt niet per zwangerschap maar toch moet het elke keer op nieuw worden geprikt.

Freecell, hebben jullie de sleutel nou al van het nieuwe huis?

Nou ben ik even vergeten wie er met 32 weken pijn aan der bekken had van 2 x half uur in de sneeuw wandelen. Even op een vlakke ondergrond gaan liggen, desnoods even een tuinkussen op de grond en daar op gaan liggen. Dan je voeten naar je billen toe zetten op de grond, je voetzolen tegen elkaar aan en je knieen naar buiten laten vallen (voorzichtig) zodat je een vlinder krijgt. Dan je knieeen zo ver mogelijk naar de vloer toe laten gaan (dus tot je pijn krijgt, als je pijn hebt ben je te ver) en dan even 15 seconden zo blijven liggen in ontspannen toestand. Dit een keer of 3 herhalen. Dat is voor mij echt de ideale oplossing bij bekkenpijn, zeker wanneer ik het hoor en voel kraken/schuiven.
pi_75769732
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ymme, fijn zo een schoonmoeder hoor. Ik vond het ook zo lief dat mijn schoonouders tot 2 keer toe voor eten hadden gezorgd met de verjaardagen van mijn man en zoon. Is een Surinaams gebruik dat er voor de gehele familie eten is maar dat was voor ons allebei dit keer gewoon te veel om nog te regelen. En leuk vooruizicht nog even er tussen uit met zijn tweetjes voor de baby geboren wordt.

Hier is de kerstvakantie aangebroken, dochter is nu 2 weken vrij van school. En mijn zoon houd ik ook lekker 2 weken thuis van de creche. Daarbij is hij weer eens een keertje ziek, snotterig en koorts. Mijn man is gelukkig de komende 2 weken ook iets vaker vrij van zijn werk dus dan hoef ik niet de gehele dag politie agentje te spelen.

Davinia, 38 weken al weer. Gaat snel he. Hopelijk zetten je weeen door. Lijkt me wel zo prettig dan weken lang oefen weeen zonder resultaat.

Is er al nieuws van Meimel?

Lily, ik snap dat bloedprikken ook nooit zo goed. Zeker wanneer het over je bloedgroep gaat. Ik heb al 30 jaar O positief. Dat veranderd echt niet per zwangerschap maar toch moet het elke keer op nieuw worden geprikt.

Freecell, hebben jullie de sleutel nou al van het nieuwe huis?

Nou ben ik even vergeten wie er met 32 weken pijn aan der bekken had van 2 x half uur in de sneeuw wandelen. Even op een vlakke ondergrond gaan liggen, desnoods even een tuinkussen op de grond en daar op gaan liggen. Dan je voeten naar je billen toe zetten op de grond, je voetzolen tegen elkaar aan en je knieen naar buiten laten vallen (voorzichtig) zodat je een vlinder krijgt. Dan je knieeen zo ver mogelijk naar de vloer toe laten gaan (dus tot je pijn krijgt, als je pijn hebt ben je te ver) en dan even 15 seconden zo blijven liggen in ontspannen toestand. Dit een keer of 3 herhalen. Dat is voor mij echt de ideale oplossing bij bekkenpijn, zeker wanneer ik het hoor en voel kraken/schuiven.
Dat is een goede tip Deze kende ik nog niet.
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:49:17 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75769823
* pingeling sms
of ik me kind Jezus ga noemen als ie met kerst wordt geboren
* pingeling

Uiteraard, en als het een meisje dan Maria Jesus
pi_75769852
Laat maar....
pi_75769880
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
* pingeling sms
of ik me kind Jezus ga noemen als ie met kerst wordt geboren
* pingeling

Uiteraard, en als het een meisje dan Maria Jesus

vrijdag 18 december 2009 @ 14:50:47 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75769894
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef ymme het volgende:
Hier zojuist goed nieuws gekregen
Bij mijn vader op het werk ging het allemaal niet zo goed. En naar de deeltijd ww, zouden er ontslagen vallen. 13 man moesten eruit. Vandaag dus een hele spannende dag voor mijn vader.
Hij hoeft nog maar 1,5 te werken ofzo, en wilde er dus absoluut niet uit! HIj werkt daar al 31 jaar.
Maar hij mag blijven Ze konden hem niet missen, werd hem verteld. Ben zo blijf voor mijn vader. Hij was zo gestresst enzo hierover.
Krijgt hij ook zwangerschapsverlof?
pi_75769959
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Krijgt hij ook zwangerschapsverlof?
Oh sorry hoor. Ga nooit offtopic. Maar dit was toch wel even een nare situatie.
Paar weken geleden leek het nog of en mijn vader geen baan meer zouden hebben, en dit drukte het blije gevoel van de zwangerschap wel een beetje in de grond. Maar goed, zal 't weg halen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:54:23 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75770053
Dit geloof je niet.
* telefoon
Misschien krijg je wel een kerstkindje en dan kun je hem Jezus noemen

werkelijk, wat zijn mijn vrienden origineel en eensgezind vandaag
pi_75770168
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef amaranta het volgende:
Dit geloof je niet.
* telefoon
Misschien krijg je wel een kerstkindje en dan kun je hem Jezus noemen

werkelijk, wat zijn mijn vrienden origineel en eensgezind vandaag
Ze liggen wel op één lijn allemaal.
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:56:48 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75770179
maar ik ging dus iets typen en werd bruut gestoord door jezusfans

Ymme, wat fijn voor je vader dat hij daar dat 1,5 jaar nog kan blijven, proficiat, zal wel een last van zn schouders zijn

En de vk is nog niet geweest, gelukkig had ik geen afspraken staan voor vandaag
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:57:55 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75770243
Sorry Ymme, maar ik zat echt even We hebben voor dat soort dingen een prachtig SC topic.

Amaranta, wat een stelletje lolbroeken bij elkaar. Maar met jouw spaanse achtergrond is Jésus niet eens zo heel gek toch?
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:58:24 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75770271
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef ymme het volgende:

[..]

Ze liggen wel op één lijn allemaal.
INderdaad, en dit alles binnen 5 minuten. Overigens kennen ze elkaar niet. Degenen die me dat zojuist gevraagd hebben.
pi_75770308
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Ymme, maar ik zat echt even We hebben voor dat soort dingen een prachtig SC topic.

Ik post eigenlijk bijna nooit in het SC topic. Dus tja, vandaar nu dus ook niet. Maar zand erover en verder.
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:59:31 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75770322
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:

Amaranta, wat een stelletje lolbroeken bij elkaar. Maar met jouw spaanse achtergrond is Jésus niet eens zo heel gek toch?
Dat klopt ook. Jesus is een veel voorkomende jongensnaam. En Maria Jesus voor meisjes dus.
En in het spaans is het ook best een mooie naam, maar in het Nederlands dus niet.
Daarnaast zitten er al genoeg jesussen in mijn familie.
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:01:31 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75770425
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat klopt ook. Jesus is een veel voorkomende jongensnaam. En Maria Jesus voor meisjes dus.
En in het spaans is het ook best een mooie naam, maar in het Nederlands dus niet.
Daarnaast zitten er al genoeg jesussen in mijn familie.
Een van onze bestuursleden (uit Mexico) heet zo, en ik met altijd even grinniken als ik hem mail: 'Dear Jesus'
In het nl werkt het idd niet.
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:02:19 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75770460
Meimeltje had niemand gevraagd als buddy ofwel? Dus het is even spannend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')