ja, en al de royalties gaan gewoon naar een speciale stichting!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef Keshet het volgende:
Vlindur! Gefeliciteerd! Wat een heerlijke naam voor je prachtige mannetje!
Flugel! Ik moest er gewoon een beetje van huilen! Inde trein nog wel.GEFELICITEERD!
Als jouw nieuws op een wildvreemde al zo'n impact heeft zul jij wel helemaal rondstuiteren!
Ik vind dat Amaranta's spreekwoord nu maar in de Dikke Van Dalen opgenomen moet worden!
Het zal wel heel fijn zijn bij jou!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:51 schreef amaranta het volgende:
Sjors, wil er niet uit DJRandall. Maar ik heb me er al bij neergelegd. HEt is niet anders. Ik merk het vanzelf wel als het zo ver is.
Ik zag zojuist nog gehakt liggen. Dus ga zo dadelijk gehaktballen maken. En heb nog soep van gisteren over. Fijn joh, door de weeks aleen thuis zijn. Altijd wel eten over. Dus omkomen van de honger doe ik vast niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef octopussy het volgende:
Tan, (een beetje laat nog) gefeliciteerd met je zoon. Prachtige naam ook.![]()
Vlindur, van harte gefeliciteerd met je zoontje. En wat ligt ie er lief bij![]()
Flugeltje, wat super dat jullie nu een plakkertje hebbenJullie worden nu echt mamma en pappa!
Meimeltje, ook voor jou positief nieuws dusFijn dat je ingeleid wordt!
Ymme, ik blijf ook lekker binnen. Weinig zin om op mijn muil te gaan. Denk dat ik niet eens meer zelfstandig kan opstaanBovendien heb ik nu een keelontsteking te pakken
![]()
Heb je niet nog wat in de vriezer liggen zodat je geen boodschappen hoeft te doen?
Ja het ultime kerstgevoel. Ik vind het verder ook heerlijk hoor dat het sneeuwtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef DJRandall het volgende:
Het sneeuwt buiten, de kerstboom geeft licht en Michael Bublé de nieuwste van Trijntje Oosterhuis staat hard op.
Wat is vandaag toch heerlijk!
Daar wordt een mens vrolijk en helemaal niet ongeduldig vanquote:He meis, heb je al een kind? Duurt lang!
En tot overmaat van ramp ben ik net buiten op mn plaat gegaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Het zal wel heel fijn zijn bij jou!
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp ben ik net buiten op mn plaat gegaan.
Maar het stomme is, ik heb niks gevoeld. Ik liep bij ons door de straat en ik gleed weg en opeens lag ik op mn rug. Maar ik heb niks gevoeld, alsof ikop kussentjes landde.
Mijn man zegt dat dat juist goed is dat ik niks gevoeld heb, maar voor het zelfde geld is er wel 'schade' ofzo.
Dus ff in de gaten houden of ik Sjors goed voel, en zoniet dan bel ik straks de vk even.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
En gelukkig dat mijn man erbij was want de vrouw die voorbij fietsen liet mem gewoon liggen alsof ik oud vuil was.
HULDE aan jouwquote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
Inderdaad. Alsof je het expres doet.
Ik ben een tijdje ook als enige gestopt toen er een meisje omver gereden werfd op de fiets. Arme schaap stond helemaal te shacken.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
En gelukkig dat mijn man erbij was want de vrouw die voorbij fietsen liet mem gewoon liggen alsof ik oud vuil was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |