abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75732338
Wow Meimel, morgen ingeleid! Even heel veel -jes jouw kant op, dan kun je hopelijk morgen al genieten van jullie nieuwe aanwinst.

Amaranta: hoest met Sjors?
pi_75732369
Wat nou uiterlijk zaterdag! Jij bevalt morgen gewoon al! Wat een heerlijk vooruitzicht, ben echt super blij voor je!
  donderdag 17 december 2009 @ 15:50:54 #103
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75732372
Vlindur! Gefeliciteerd! Wat een heerlijke naam voor je prachtige mannetje!

Flugel! Ik moest er gewoon een beetje van huilen! Inde trein nog wel. GEFELICITEERD!
Als jouw nieuws op een wildvreemde al zo'n impact heeft zul jij wel helemaal rondstuiteren!
Ik vind dat Amaranta's spreekwoord nu maar in de Dikke Van Dalen opgenomen moet worden!
A grand adventure has begun.
pi_75732391
Sjors, wil er niet uit DJRandall. Maar ik heb me er al bij neergelegd. HEt is niet anders. Ik merk het vanzelf wel als het zo ver is.
pi_75732446
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef Keshet het volgende:
Vlindur! Gefeliciteerd! Wat een heerlijke naam voor je prachtige mannetje!

Flugel! Ik moest er gewoon een beetje van huilen! Inde trein nog wel. GEFELICITEERD!
Als jouw nieuws op een wildvreemde al zo'n impact heeft zul jij wel helemaal rondstuiteren!
Ik vind dat Amaranta's spreekwoord nu maar in de Dikke Van Dalen opgenomen moet worden!
ja, en al de royalties gaan gewoon naar een speciale stichting!
Vijf is er een van blijf (ofzoiets was het)
pi_75732526
Tan, (een beetje laat nog) gefeliciteerd met je zoon. Prachtige naam ook.

Vlindur, van harte gefeliciteerd met je zoontje. En wat ligt ie er lief bij

Flugeltje, wat super dat jullie nu een plakkertje hebben Jullie worden nu echt mamma en pappa!

Meimeltje, ook voor jou positief nieuws dus Fijn dat je ingeleid wordt!

Ymme, ik blijf ook lekker binnen. Weinig zin om op mijn muil te gaan. Denk dat ik niet eens meer zelfstandig kan opstaan Bovendien heb ik nu een keelontsteking te pakken
Heb je niet nog wat in de vriezer liggen zodat je geen boodschappen hoeft te doen?
pi_75732531
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:51 schreef amaranta het volgende:
Sjors, wil er niet uit DJRandall. Maar ik heb me er al bij neergelegd. HEt is niet anders. Ik merk het vanzelf wel als het zo ver is.
Het zal wel heel fijn zijn bij jou!
pi_75732864
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef octopussy het volgende:
Tan, (een beetje laat nog) gefeliciteerd met je zoon. Prachtige naam ook.

Vlindur, van harte gefeliciteerd met je zoontje. En wat ligt ie er lief bij

Flugeltje, wat super dat jullie nu een plakkertje hebben Jullie worden nu echt mamma en pappa!

Meimeltje, ook voor jou positief nieuws dus Fijn dat je ingeleid wordt!

Ymme, ik blijf ook lekker binnen. Weinig zin om op mijn muil te gaan. Denk dat ik niet eens meer zelfstandig kan opstaan Bovendien heb ik nu een keelontsteking te pakken
Heb je niet nog wat in de vriezer liggen zodat je geen boodschappen hoeft te doen?
Ik zag zojuist nog gehakt liggen. Dus ga zo dadelijk gehaktballen maken. En heb nog soep van gisteren over. Fijn joh, door de weeks aleen thuis zijn. Altijd wel eten over. Dus omkomen van de honger doe ik vast niet.

En tja, dat vallen en opstaan. Ik zie ons al helemaal liggen op de grond. Net als een vis op het
  donderdag 17 december 2009 @ 16:06:59 #109
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75733002
meimeltje wordt morgen ingeleid! Spannennndddd!!! Fijn dat er vooruitzichten zijn iig!

madam is trouwens nog wel ingedaald, aldus mijn rechterbeen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75733135
Het sneeuwt buiten, de kerstboom geeft licht en Michael Bublé de nieuwste van Trijntje Oosterhuis staat hard op.
Wat is vandaag toch heerlijk!
pi_75733579
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef DJRandall het volgende:
Het sneeuwt buiten, de kerstboom geeft licht en Michael Bublé de nieuwste van Trijntje Oosterhuis staat hard op.
Wat is vandaag toch heerlijk!
Ja het ultime kerstgevoel. Ik vind het verder ook heerlijk hoor dat het sneeuwt
pi_75733719
Dus... net een smsje van een vriendin:
quote:
He meis, heb je al een kind? Duurt lang!
Daar wordt een mens vrolijk en helemaal niet ongeduldig van
pi_75733792
Wow, Meimeltje morgen inleiden. Wat spannend, heel veel succes alvast (al heb je natuurlijk nog een avondje om het op de normale manier te doen he ).
Het decemberlijstje is al aardig aan het inkorten...
pi_75733814
Lijnloos wacht maar af tot je overtijd gaat lopen.....dan stromen de smsjes, mailtjes, telefoontjes e.d. binnen tot je er gek van wordt

Thnx allemaal voor de aanmoedigingen!
We gaan straks bij de Mac eten, Kyllian mocht kiezen wat we gingen eten Daarna brengen we hm naar opa en oma.
pi_75733893
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Het zal wel heel fijn zijn bij jou!
En tot overmaat van ramp ben ik net buiten op mn plaat gegaan.
Maar het stomme is, ik heb niks gevoeld. Ik liep bij ons door de straat en ik gleed weg en opeens lag ik op mn rug. Maar ik heb niks gevoeld, alsof ikop kussentjes landde.
Mijn man zegt dat dat juist goed is dat ik niks gevoeld heb, maar voor het zelfde geld is er wel 'schade' ofzo.
Dus ff in de gaten houden of ik Sjors goed voel, en zoniet dan bel ik straks de vk even.
pi_75733954
En gelukkig dat mijn man erbij was want de vrouw die voorbij fietsen liet mem gewoon liggen alsof ik oud vuil was.
pi_75733996
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

En tot overmaat van ramp ben ik net buiten op mn plaat gegaan.
Maar het stomme is, ik heb niks gevoeld. Ik liep bij ons door de straat en ik gleed weg en opeens lag ik op mn rug. Maar ik heb niks gevoeld, alsof ikop kussentjes landde.
Mijn man zegt dat dat juist goed is dat ik niks gevoeld heb, maar voor het zelfde geld is er wel 'schade' ofzo.
Dus ff in de gaten houden of ik Sjors goed voel, en zoniet dan bel ik straks de vk even.

Dat is niet fijn. Gelukkig heb je je geen pijn gedaan.
(hierdoor durf ik nu dus niet naar buiten, ben zonder sneeuw al een grote 'valaap' zoals mij noemt)

Mocht je het niet vertrouwen, kun je altijd toch je vk bellen?
Waarschijnlijk heeft je kindje er niets van gemerkt.
pi_75734075
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
En gelukkig dat mijn man erbij was want de vrouw die voorbij fietsen liet mem gewoon liggen alsof ik oud vuil was.
Hier klaag ik al zo lang over. Dat de mensen tegenwoordig alleen nog maar aan zich zelf denken.
Laat stond ik in de bios op de wc, lange rij en kon het bijna niet meer ophouden. Ja d'r drukt een baby tegen mijn blaas. En je ziet iedereen gewoon kijken naar je. Maar niemand die je even voor laat gaan. Op een gegeven moment hield ik het echt bijna niet meer. Toen heb ik dus gewoon weg maar gevraagd of ik aub voor mocht omdat het anders niet goed zou gaan. Die blikken Kon ze allemaal wel wat doen joh.
pi_75734421
Inderdaad. Alsof je het expres doet.
Ik ben een tijdje ook als enige gestopt toen er een meisje omver gereden werfd op de fiets. Arme schaap stond helemaal te shacken.
pi_75734528
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
Inderdaad. Alsof je het expres doet.
Ik ben een tijdje ook als enige gestopt toen er een meisje omver gereden werfd op de fiets. Arme schaap stond helemaal te shacken.
HULDE aan jouw
Helaas denkt merendeel, ach wat op de grond ligt, is vies.
pi_75735236
Vlindur gefeliciteerd met de geboorte van je mooie zoon! Wat een beauty zeg
Aan de naam moet ik even wennen, vind hem wel stoer geloof ik. Kort en krachtig!

Meimeltje toch inleiden, heel veel succes morgen, zet hem op!
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
Nouja zeg! Ongelovelijk.
Gelukkig dat je je niet zo'n pijn gedaan hebt
En nog steeds geen beeb bij jou, die Sjors heeft het wel erg heerlijk in je buik, ben nou wel erg nieuwsgierig onderhand hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75735443
ff crossposten:

niet bijgelezen; sorry sorry sorry; maar heb een hele goede reden... enorm drukke dag gehad namelijk.

ons meisje ligt thuis in de wieg!!!

gisteren hebben we overleg gehad met de lactatieverpleegkundige; Evie en ik waren allebei heeeeeeel erg moe. En de borstvoeding was elke keer een heel gevecht... soms lag ze bijna een uur te drinken en was ze uiteindelijk niet voldaan... (lag in de wieg te huilen en te happen.)
hierdoor was ik vreselijk gefrustreerd en begon ik enorm aan mezelf te twijfelen en het deed mij zo;n pijn dat het harde werken van ons meisje niet beloond werd..
dus in overleg met de lactatieverpleegkundige zijn we gaan proberen te voeden via een flesje, wel gewoon afgekolfde moedermelk.
En ze drinkt een fles met 65 ml zo leeg binnen een kwartier!
vanmorgen was ze 40 gram aangekomen en de kinderarts was zo tevreden dat ze mee mocht naar huis vanmiddag!

Ik blijf dus wel afkolven en af en toe aanleggen, want als ze uiteindelijk krachtiger wordt; zal ze waarschijnlijk ook beter aan de borst drinken....

en natuurlijk jeujjjj voor Vlindur! ik zal zo bijlezen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75735577
Vlindur :

Wat in moaie namme had dien moaie jonkje!

Lokwinske mei de lytse man!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_75735651
BJ, goed dat jullie de switch (voorlopig) hebben gemaakt en dat het dus zo goed gaat nu met Evie. Fijn dat ze nu lekker met jullie mee naar huis mocht. Kunnen jullie eindelijk thuis als gezinnetje gaan genieten.
  donderdag 17 december 2009 @ 17:15:20 #125
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75735666
BJ wat fijn dat jullie meisje ook lekker mee naar huis is en dat jullie het zo op gaan lossen. Geniet lekker van je kraamtijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')