quote:Utrecht Centraal kampt met vervoersproblemen
Uitgegeven: 16 december 2009 12:32
Laatst gewijzigd: 16 december 2009 12:32
AMSTERDAM – Treinreizigers in Utrecht moet woensdag rekening houden met vertraging. Dat meldt de NOS.
© ANP
De problemen worden veroorzaakt door een defecte bovenleiding.
Er zijn momenteel problemen in de verbindingen tussen de domstad en Driebergen, Utrecht Lunetten, Amersfoort, Worden en Gouda.
Reizigers moeten rekening houden met een vertraging van een half uur tot een uur. De NS hoopt dat de problemen om 19.00 uur opgelost zijn.
© NU.nl
Mwoa, wel hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Ireyon het volgende:
Maar verder is er dus niemand die zin heeft in een vernieuwde OP?![]()
Vertragingen 30-60. Nou en man, lekker GtbVeetje schrijven, hoppaquote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef RubenK het volgende:
tering, het is echt goed naar de klote
en ik moet daar vanmiddag langs!!!
lijkt mij prima!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Ireyon het volgende:
Maar verder is er dus niemand die zin heeft in een vernieuwde OP?![]()
Jawel. ;oquote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Ireyon het volgende:
Maar verder is er dus niemand die zin heeft in een vernieuwde OP?![]()
Weet iemand of het deel over reizen naar Duitsland klopt? Het Belgische deel weet ik vrij zeker.. als ik de insiders hier op 't station mag gelovenquote:>> Met Kruidvatkaartjes en andere actie-dagkaarten naar het buitenland
Dagkaarten zijn geldig op elk traject in Nederland, ongeacht het vervoersbedrijf dat er rijdt. Net als met een StudentenOV-Chipkaart, moet ook met een dergelijke dagkaart voor ICE en Fyra een toeslag aangeschaft worden en mag er niet met Thalys gereisd worden.
Voor reizen naar Duitsland is je dagkaart geldig tot aan de grens, bij het aanschaffen van een kaartje mag dus voor de optie NS-traject gratis worden gekozen. Voor reizen naar België is je dagkaart geldig tot het laatste station voor de grens, met uitzondering van de Beneluxtrein die via Roosendaal reist. Omdat zowel station Roosendaal als station Maastricht in 2010 als zogenaamde "Belgische Stations" geregistreerd staan, moet bij een reis met de Belgische treinen ook voor het Nederlandse traject tot aan de grens betaald worden. Bij het aanschaffen van een kaartje moet dus als vertrekstation Roosendaal of Maastricht gekozen worden.
Ik vind het goed voor zover ik een stem heb.quote:
NL - D of NL - B maakt geen verschil. Maar Blokker/Kruidvat/eBay/Whatever dagkaartjes zijn volgens mij maar tot en met het laatste STATION voor de grens geldig, en niet tot de grens zelf. Staat wel op die envelopjes bij de voorwaarden lijkt me.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Weet iemand of het deel over reizen naar Duitsland klopt? Het Belgische deel weet ik vrij zeker.. als ik de insiders hier op 't station mag geloven
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:11 schreef RubenK het volgende:
http://ep.turnware.com/trein/vertraging.php
8+ uur en counting
quote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 16-12, in totaal 751 minuten. Dat is meer dan 12 uur.
In totaal waren er hier vandaag 95 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 8 minuten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef Crientj het volgende:
Krijg van iemand te horen dat Amersfoort ook zo goed als plat ligt.. Dankzij een stroomstoring. ;o
Oh leukquote:Utrecht Centraal Woensdag 16 December 13:57
Oorzaak Rond Utrecht Centraal rijden minder treinen door een defecte bovenleiding.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Amsterdam Centraal en Utrecht Centraal reizen via Amersfoort.
Hmm, in Friesland kunnen ze treinen die niet rijden op tijd laten rijdenquote:Vooral het percentage treinen dat vanuit Sneek/Stavoren en Harlingen Haven in Leeuwarden op tijd aankomt, is erg hoog (98,9 resp. 99,0%).
Wat is er op de HSL?quote:RT:uitrukken 14:18 | PRIO 1 HV221 TS221 AL211 TS222 OD201 BR201 AG901 HSL SCHIPHOL - ROTTERDAM 103,8
quote:14:18:26 16-12-09 17 POLI PRIO 1 HV221 TS221 AL211 TS222 OD201 BR201 AG901 HSL SCHIPHOL - ROTTERDAM 103,8 ROTTERDAM Tram / Trein / Metro (Middel Brand: ja) Vak: 5995552
1430030 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Brandweer )
14:18:26 16-12-09 17 BRAN PRIO 1 HV221 TS221 AL211 TS222 OD201 BR201 AG901 HSL SCHIPHOL - ROTTERDAM 103,8 ROTTERDAM Tram / Trein / Metro (Middel Brand: ja) Vak: 5995552
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400902 BRW Rotterdam-Rijnmond ( AG-90.1 )
1400874 BRW Rotterdam-Rijnmond
1400852 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Meldkamer Havenbedrijf )
1400223 BRW Rotterdam-Noord ( Bevelvoerders Frobenstraat )
1400222 BRW Rotterdam-Noord ( Blusgroep Frobenstraat )
1400221 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Frobenstraat )
1400211 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Laanslootseweg )
1400201 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 2 )
1400200 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 1 )
Zou er een trein met 1500V-instelling de 25kV-sectie op zijn gereden?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:30 schreef James1988 het volgende:
Van een vriend:
[..]
Wat is er op de HSL?
[..]
*Poef*quote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zou er een trein met 1500V-instelling de 25kV-sectie op zijn gereden?
Waar las je dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:22 schreef dennistd het volgende:
Ook leuk:
"Vooral het percentage treinen dat vanuit Sneek/Stavoren en Harlingen Haven in Leeuwarden op tijd aankomt, is erg hoog (98,9 resp. 99,0%)."
Hmm, in Friesland kunnen ze treinen die niet rijden op tijd laten rijden
http://www.fryslan.nl/sjablonen/1/infotype/news/newsitem/view.asp?objectID=31336&page=1quote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar las je dat?Ik kan het helemaal beamen. De betrouwbare dienstregeling is op die stukken echt zwaar relax.
Zulke automaten zijn inderdaad niet op de meeste stations te vinden, voor zo'n automaat kun je op deze pagina terecht, waarbij je bij "Servicetype" Bestelling ophalen moet kiezenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:56 schreef Jeroen_L het volgende:
Hoe zit dat nou met die Studenten OV-chipkaart? Ga ik naar het station om mijn chipkaart op te waarderen naar SOV, staan er nergens automaten zoals in het foldertje afgebeeld.En bij het loket durven ze gewoon te zeggen dat ik me eerst moet registreren op internet. Waarom zo moeilijk doen? Chipkaart heb ik...
quote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 16-12, in totaal 990 minuten. Dat is meer dan 16 uur.
In totaal waren er hier vandaag 119 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 8 minuten.
Station Venlo... kom op zeg. Is toch groot zat voor een oplaadpunt.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zulke automaten zijn inderdaad niet op de meeste stations te vinden, voor zo'n automaat kun je op deze pagina terecht, waarbij je bij "Servicetype" Bestelling ophalen moet kiezen
Maar wat doet ie als een trein naar rijdt niet wordt veranderd?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:16 schreef RubenK het volgende:
17 uur onderhandmijn spider werkt goed!
Treinen die niet rijden logt ie als niet rijden. Wanneer hetzelfde treinnummer gescanned word met andere vertraging update ie het aantal minuten. Als de vertraging ingehaald is en weer op 0 staat dan telt ie m helemaal nietquote:Op woensdag 16 december 2009 15:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar wat doet ie als een trein naar rijdt niet wordt veranderd?
En als hij opnieuw checkt en de tijd is veranderd?
Rekent die dan die tijd+tijd sinds laatste check of wat.
Machinist zat dan waarschijnlijk in een vertraagde treinquote:Op woensdag 16 december 2009 15:27 schreef Palmboom313 het volgende:
wtf zeg 15 minuten vertraging omdat er geen machinist waswat is dat voor onzin
Hmm dat zou inderdaad kunnenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:29 schreef RubenK het volgende:
[..]
Machinist zat dan waarschijnlijk in een vertraagde treinen de backup ook. Gebeurt mij regelmatig
wtfquote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef greavy het volgende:
Had net telefoon van een kennis, die met de trein reisde, die in Amersfoort kreeg te horen dat er geen treinen reden naar Utrecht, en werd omgeroepen dat ze moesten omreizen via Deventer en Arnhem.. Is hij in Arnhem aangekomen, word er omgeroepen dat er niet naar Utrecht gereden kan worden wegens een grootschalige storing..
Moest ie via Nijmegen, om daar via Geldermalsen naar Utrecht te gaan..
Is hij in Geldermalsen, wordt er omgeroepen dat er een wissel storing is richting Utrecht, en je om moet reizen via Arnhem![]()
![]()
![]()
Hij weer terug naar Arnhem na veel gevloek, en eindelijk in Arnhem mocht hij eindelijk met een stoptrein met beperkte snelheid naar Utrecht![]()
![]()
Er reed van Arnhem naar Utrecht een goederentrein voor hun![]()
Volgens mij werd er ergens wel enorm gefaald, hetzij bij de adviezen van de conducteur, hetzij bij de NS treindienstleider..
quote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 16-12, in totaal 1161 minuten. Dat is meer dan 19 uur.
In totaal waren er hier vandaag 143 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 8 minuten.
Foutje van mijquote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtfhoe lang is ie wel niet onderweg geweest?
Moest ie via Nijmegen, om daar via Geldermalsen naar Utrecht te gaan.. Denk eerder via 's-Hertogenbosch maar goed.
Kon die beter met de bus gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef greavy het volgende:
Had net telefoon van een kennis, die met de trein reisde, die in Amersfoort kreeg te horen dat er geen treinen reden naar Utrecht, en werd omgeroepen dat ze moesten omreizen via Deventer en Arnhem.. Is hij in Arnhem aangekomen, word er omgeroepen dat er niet naar Utrecht gereden kan worden wegens een grootschalige storing..
Moest ie via Nijmegen, om daar via Geldermalsen naar Utrecht te gaan..
Is hij in Geldermalsen, wordt er omgeroepen dat er een wissel storing is richting Utrecht, en je om moet reizen via Arnhem![]()
![]()
![]()
Hij weer terug naar Arnhem na veel gevloek, en eindelijk in Arnhem mocht hij eindelijk met een stoptrein met beperkte snelheid naar Utrecht![]()
![]()
Er reed van Arnhem naar Utrecht een goederentrein voor hun![]()
Volgens mij werd er ergens wel enorm gefaald, hetzij bij de adviezen van de conducteur, hetzij bij de NS treindienstleider..
Een OPmquote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Ireyon het volgende:
Maar verder is er dus niemand die zin heeft in een vernieuwde OP?![]()
Klopt, vanaf 1 januari pas.. Dat is toch allang bekendquote:Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef Peter het volgende:
Studenten ov chipkaart is voorlopig nog niet met saldo mee te reizen bij ns. Aldus de klantenservice..
1 januari is maar de vraag:quote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Klopt, vanaf 1 januari pas.. Dat is toch allang bekend?
...quote:U geeft aan dat u bij het aanvragen van het Reizen op Saldo een probleem ondervindt. Het is op dit moment niet mogelijk om voor uw Studenten OV-Chipkaart het Reizen op Saldo aan te vragen. Het gewone Studenten OV is op dit moment leidend als u met ons reist. Er wordt gezien het verdwijnen van het gewone Studenten OV gewerkt aan het invoeren van Reizen op Saldo voor de Studenten OV-Chipkaart.
quote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 16-12, in totaal 1453 minuten. Dat is meer dan 24 uur.
In totaal waren er hier vandaag 187 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 8 minuten.
Dan is die vriend best dom, want of er rijden dan bussen, of het is sneller om te wachten tot er pendeltreinen gaan rijden.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef greavy het volgende:
Had net telefoon van een kennis, die met de trein reisde, die in Amersfoort kreeg te horen dat er geen treinen reden naar Utrecht, en werd omgeroepen dat ze moesten omreizen via Deventer en Arnhem.. Is hij in Arnhem aangekomen, word er omgeroepen dat er niet naar Utrecht gereden kan worden wegens een grootschalige storing..
Moest ie via Nijmegen, om daar via Geldermalsen naar Utrecht te gaan..
Is hij in Geldermalsen, wordt er omgeroepen dat er een wissel storing is richting Utrecht, en je om moet reizen via Arnhem![]()
![]()
![]()
Hij weer terug naar Arnhem na veel gevloek, en eindelijk in Arnhem mocht hij eindelijk met een stoptrein met beperkte snelheid naar Utrecht![]()
![]()
Er reed van Arnhem naar Utrecht een goederentrein voor hun![]()
Volgens mij werd er ergens wel enorm gefaald, hetzij bij de adviezen van de conducteur, hetzij bij de NS treindienstleider..
Welk station was 't nou?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Fraaie muurschildering in de lokettenzaal van....?
[ afbeelding ]
Omdat ie daar stopt om vervolgens om te keren, gok ik? Hoewel die hele 'we gaan op reis en moeten omreizen via...' zooi wel erg triest is.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Ascendancy het volgende:
En waarom kom je op geldermalsen uit als je vanaf den bosch de IC naar Utrecht pakt?
Ben ook benieuwd hoe een drama het morgen wordquote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Omdat ie daar stopt om vervolgens om te keren, gok ik? Hoewel die hele 'we gaan op reis en moeten omreizen via...' zooi wel erg triest is.![]()
Had zelf ook vertraging: een enkele DD-AR om 17:28 (Utrecht-Tiel) op een traject dat normaal 2x DD-AR heeft op dat tijdstip (en vergeef me als de terminologie verkeerd is.). Had uiteindelijk 15 minuten vertraging op Geldermalsen en dat zal nog wel meer zijn geworden.
Wordt nog wat met dat weerbericht dat sneeuw / natte sneeuw / ijzel voorspelt voor vannacht en morgen.
Zou lachen zijn als het dan een trein was van veolia of arrivaquote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zou er een trein met 1500V-instelling de 25kV-sectie op zijn gereden?
Want?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als het dan een trein was van veolia of arriva
dan moeten ze maar een reserve stel inzettenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want?![]()
Straks zit ik morgen in een trein met maar 1 stel
Merwede-lingelijn heeft 7 stellen, waarvan er meestal in de spits maar 6 rijden(waarom is mij een raadselquote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef STTSJT het volgende:
[..]
dan moeten ze maar een reserve stel inzetten
of ze huren weer een wadloper van de ns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ja, volgens mij is het standaard daar..quote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe een drama het morgen word.. Wel apart trouwens dat tussen Utrecht en Zwolle er wel vaak kabelbreuken of sein/wissel/overweg storingen zijn.
Hier ook geen sneeuw in Zwijndrecht, wel een erge vrieskou of hoe je dat ook noemt..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Hier nog geen sneeuw te bekennen op de Veluwe.. Hopelijk blijft het zo, is de kans groter dat de trein fatsoenlijk rijd morgen
Ach ik ga er geen minuut van eerder uit mijn bedquote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het standaard daar..
Maak het althans zeer vaak mee..
Treinen zullen morgen gok ik, wel meer vertraagd rijden![]()
[..]
Hier ook geen sneeuw in Zwijndrecht, wel een erge vrieskou..
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Merwede-lingelijn heeft 7 stellen, waarvan er meestal in de spits maar 6 rijden(waarom is mij een raadsel) Dus echt reserve is er niet.
sowieso een kutlijn, en nu gaan ze er nog nutteloze stationnetjes tussenbouwen.Dus er is 1 reserve trein, dat ze die niet gebruiken tsja (zou wel een directie rijtuigzijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En qua station niet klagen
Me.. me.. me.. Me too
Zoals ik nu hoor ben ik pas om 3 uur vrij ipv de 12 die er eerder werdt rond gebazuindquote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef Yreal het volgende:
Gaan er nog meer mensen mee treinen vrijdag met mij en marko?
Kon t maarquote:
Naar 050?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef Yreal het volgende:
Gaan er nog meer mensen mee treinen vrijdag met mij en marko?
Dat ie bij jou is uitgebleven zegt niets over de rest.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:23 schreef Yreal het volgende:
Whahahahaha de verwachte hel is uitgebleven
In zoetermeer oost kwam de sprinter meeteen voorrijden, en in gouda kwam er een VIRM 6je voorrijden als stoptrein naar de bijlmerIn totaal +10, maar daar is mee te leven. Hilarisch was dat de wissel van woerden vastzat op het middelste spoor en de stoppers dus langs woerden reden
![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)d-in-amersfoort.htmlquote:AMERSFOORT - In Amersfoort staat een goederentrein in brand. Dit heeft de brandweer donderdag gemeld.
De trein staat boven een brandend gaslek aan de Brouwersstraat in Amersfoort. In de wagons zitten geen gevaarlijke stoffen.
Volgens de woordvoerder van de brandweer is er nog niets bekend over gewonden of afzettingen.
Dat dus, het is wel een beetje genant!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben weer thuisDe treinen naar Ede-Wageningen reden nog wel, hoewel niet allemaal, maar de bussen...
Toen dat na een uur vernikkelen duidelijk werd ben ik dus maar omgedraaid
Man man man we hebben ook een keer 3 cm sneeuw hoor
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef Ascendancy het volgende:
Er had bij delft iemand in de sneltrein uit amsterdam aan de noodrem getrokken vlak voor het perron![]()
Onder het mom van. Ik kutvertraging, iedereen kutvertraging. Heeft 20 minuten 50m van het perron stilgestaan![]()
leuk. Die mensen zouden ze gewoon buiten de trein moeten plaatsen en dan gezzelig ritje groningen maastricht mee moten makenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wilde teruggaan, toen kwam er een omkerende sneltrein en direct daarna 1 die wel reed.
Er had bij delft iemand in de sneltrein uit amsterdam aan de noodrem getrokken vlak voor het perron![]()
Onder het mom van. Ik kutvertraging, iedereen kutvertraging. Heeft 20 minuten 50m van het perron stilgestaan![]()
Dat kan er ook nog wel bij...quote:Even na twaalf uur donderdagmiddag is een vrachtwagen op de Megensebaan in Oss in botsing gekomen met een trein op het traject Oss-Nijmegen.
Of daarbij gewonden zijn gevallen is nog niet bekend. Hulpdiensten zijn met veel materieel uitgerukt. Naar verluidt is de ravage enorm.
Hopelijk dat die trajecten vanaf morgen storingsvrij blijven, ik moet lange verplaatsingen afleggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben zonder problemen van Arnhem naar Utrecht geraakt. Maar goed, in Arnhem begon het pas te sneeuwen toen ik wegging van huis. M'n collega's uit Zaandam, Steenwijk en Deventer zijn nog niet gesignaleerd
Als je niet eens weet wie je de schuld moet geven van al die infrastoringen dan zou ik een toontje lager zingen als ik jou was!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:30 schreef kwib het volgende:
Ik kom dus net van Utrecht CS af. "Alle treinen rijden weer volgens dienstregeling" my ass! Het is er een grote chaos en niks rijdt normaal. Ik had potverdorrie om 12:30 een 2de sollicitatiegesprek in Zoetermeer. 3 cm sneeuw en onze veevervoerder ligt weer eens plat. Bij elke andere normale organisatie zou a) dit gewoon niet gebeuren en b) als dit gebeurt de volledige directie met schaamrood op de kaken opstappen.
Een simpel excuus zal waarschijnlijk al weer te veel zijn. Wat een zielig zooitje. Mag die "N" voor Nederlandse worden veranderd in een "Z"? De ZS, de Zielige Spoorwegen.
En we zijn bij een hele dagquote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 17-12, in totaal 1492 minuten. Dat is meer dan 24 uur.
In totaal waren er hier vandaag 102 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 16 minuten.
Er waren op dit station vandaag in totaal 22 treinen waarvan het spoor gewijzigd was. 42 treinen waren opgeheven.
Duur grapje als je internet, niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef James1988 het volgende:
Ik heb mijn T-Mobile Prepaid Internetstick binnen
Door de weersomstandighedenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er vandaag geen enkele intercity van nijmegen naar schiphol rijd?
Is trouwens niet waar. Die van 9:27 uit Ede-Wageningen heeft iig wel gereden (+10 aldaar) want daar zat ik inquote:Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er vandaag geen enkele intercity van nijmegen naar schiphol rijd?
Weer eens problemen met de Thalys?quote:15:03 + 65 min. Amsterdam Centraal Thalys , Niet instappen
Tikt lekker aanquote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 17-12, in totaal 2188 minuten. Dat is meer dan 36 uur.
In totaal waren er hier vandaag 140 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 17 minuten.
Er waren op dit station vandaag in totaal 34 treinen waarvan het spoor gewijzigd was. 90 treinen waren opgeheven.
Bron: nshispeed.nlquote:U kunt hinder ondervinden tijdens uw reis op de HSL-Zuid. Oorzaak voor deze vertragingen is ERTMS, het nieuwe Europese beveiligingssysteem, dat in Nederland door de overheid is gekozen als enige systeem voor de Hogesnelheidslijn. Wij vinden dit uiteraard erg vervelend voor u. Spoorbeheerder ProRail en Infraspeed doen er alles aan om zo snel mogelijk de dienstverlening weer terug te krijgen naar het juiste niveau. Uiteraard kunt u gebruik maken van de regeling compensatie bij vertraging.
Probeer je populair te doen met die spider van jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leeuwarden - Groningen is ook al verkloot met wisselstoringen![]()
Heb het door ja. o.Oquote:Op donderdag 17 december 2009 15:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering zie AV Utrecht Centraal
Hoeveel treinen uitvallen
Volgens mij rijd er bijna geen trein vanuit Utrecht.. Bijna alles valt uitquote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef JaFFe het volgende:
Nu op Utrecht stuk of 10 treinen afgelast.
Bron: ns.nlquote:Vertragingen door weersomstandigheden
Treinverkeer ontregelt.
In een groot deel van het land wordt vanaf 15.00 de dienstregeling aangepast en rijden er minder treinen.
NS adviseert de reizigers die in de avondspits terug moeten als het mogelijk is na 19.00 te reizen.
Boek maar alvast een hotel daarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef Stefanovic83 het volgende:
Denk dat ik maar wat eerder naar huis ga.. Ik moet via Utrecht
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef JaFFe het volgende:
Ga wel eerst borrelen nu dan. Kutzooi
Het treinverkeer ligt niet 'volledig' plat, in de komende 20 minuten rijden er 2 stoptreinen - met vertraging - tot een beperkt station, hieronder is de stoptrein naar Weesp die eindigt in Leiden, de Sprinter naar Uitgeest in Amsterdam en een intercity naar leiden, en 1 naar Groningen/leeuwarden..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is er in Utrecht CS aan de hand? hoorde op RTL dat treinverkeer volledig stil ligt, en dat men nog geen meer informatie heeft.
Het is wit, koud, zeshoekig en klein. En het is met flink wat soortgenoten. Ra ra?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is er in Utrecht CS aan de hand? hoorde op RTL dat treinverkeer volledig stil ligt, en dat men nog geen meer informatie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |