Waar las je dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:22 schreef dennistd het volgende:
Ook leuk:
"Vooral het percentage treinen dat vanuit Sneek/Stavoren en Harlingen Haven in Leeuwarden op tijd aankomt, is erg hoog (98,9 resp. 99,0%)."
Hmm, in Friesland kunnen ze treinen die niet rijden op tijd laten rijden
http://www.fryslan.nl/sjablonen/1/infotype/news/newsitem/view.asp?objectID=31336&page=1quote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar las je dat?Ik kan het helemaal beamen. De betrouwbare dienstregeling is op die stukken echt zwaar relax.
Zulke automaten zijn inderdaad niet op de meeste stations te vinden, voor zo'n automaat kun je op deze pagina terecht, waarbij je bij "Servicetype" Bestelling ophalen moet kiezenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:56 schreef Jeroen_L het volgende:
Hoe zit dat nou met die Studenten OV-chipkaart? Ga ik naar het station om mijn chipkaart op te waarderen naar SOV, staan er nergens automaten zoals in het foldertje afgebeeld.En bij het loket durven ze gewoon te zeggen dat ik me eerst moet registreren op internet. Waarom zo moeilijk doen? Chipkaart heb ik...
quote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 16-12, in totaal 990 minuten. Dat is meer dan 16 uur.
In totaal waren er hier vandaag 119 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 8 minuten.
Station Venlo... kom op zeg. Is toch groot zat voor een oplaadpunt.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zulke automaten zijn inderdaad niet op de meeste stations te vinden, voor zo'n automaat kun je op deze pagina terecht, waarbij je bij "Servicetype" Bestelling ophalen moet kiezen
Maar wat doet ie als een trein naar rijdt niet wordt veranderd?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:16 schreef RubenK het volgende:
17 uur onderhandmijn spider werkt goed!
Treinen die niet rijden logt ie als niet rijden. Wanneer hetzelfde treinnummer gescanned word met andere vertraging update ie het aantal minuten. Als de vertraging ingehaald is en weer op 0 staat dan telt ie m helemaal nietquote:Op woensdag 16 december 2009 15:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar wat doet ie als een trein naar rijdt niet wordt veranderd?
En als hij opnieuw checkt en de tijd is veranderd?
Rekent die dan die tijd+tijd sinds laatste check of wat.
Machinist zat dan waarschijnlijk in een vertraagde treinquote:Op woensdag 16 december 2009 15:27 schreef Palmboom313 het volgende:
wtf zeg 15 minuten vertraging omdat er geen machinist waswat is dat voor onzin
Hmm dat zou inderdaad kunnenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:29 schreef RubenK het volgende:
[..]
Machinist zat dan waarschijnlijk in een vertraagde treinen de backup ook. Gebeurt mij regelmatig
wtfquote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef greavy het volgende:
Had net telefoon van een kennis, die met de trein reisde, die in Amersfoort kreeg te horen dat er geen treinen reden naar Utrecht, en werd omgeroepen dat ze moesten omreizen via Deventer en Arnhem.. Is hij in Arnhem aangekomen, word er omgeroepen dat er niet naar Utrecht gereden kan worden wegens een grootschalige storing..
Moest ie via Nijmegen, om daar via Geldermalsen naar Utrecht te gaan..
Is hij in Geldermalsen, wordt er omgeroepen dat er een wissel storing is richting Utrecht, en je om moet reizen via Arnhem![]()
![]()
![]()
Hij weer terug naar Arnhem na veel gevloek, en eindelijk in Arnhem mocht hij eindelijk met een stoptrein met beperkte snelheid naar Utrecht![]()
![]()
Er reed van Arnhem naar Utrecht een goederentrein voor hun![]()
Volgens mij werd er ergens wel enorm gefaald, hetzij bij de adviezen van de conducteur, hetzij bij de NS treindienstleider..
quote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 16-12, in totaal 1161 minuten. Dat is meer dan 19 uur.
In totaal waren er hier vandaag 143 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 8 minuten.
Foutje van mijquote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtfhoe lang is ie wel niet onderweg geweest?
Moest ie via Nijmegen, om daar via Geldermalsen naar Utrecht te gaan.. Denk eerder via 's-Hertogenbosch maar goed.
Kon die beter met de bus gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef greavy het volgende:
Had net telefoon van een kennis, die met de trein reisde, die in Amersfoort kreeg te horen dat er geen treinen reden naar Utrecht, en werd omgeroepen dat ze moesten omreizen via Deventer en Arnhem.. Is hij in Arnhem aangekomen, word er omgeroepen dat er niet naar Utrecht gereden kan worden wegens een grootschalige storing..
Moest ie via Nijmegen, om daar via Geldermalsen naar Utrecht te gaan..
Is hij in Geldermalsen, wordt er omgeroepen dat er een wissel storing is richting Utrecht, en je om moet reizen via Arnhem![]()
![]()
![]()
Hij weer terug naar Arnhem na veel gevloek, en eindelijk in Arnhem mocht hij eindelijk met een stoptrein met beperkte snelheid naar Utrecht![]()
![]()
Er reed van Arnhem naar Utrecht een goederentrein voor hun![]()
Volgens mij werd er ergens wel enorm gefaald, hetzij bij de adviezen van de conducteur, hetzij bij de NS treindienstleider..
Een OPmquote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Ireyon het volgende:
Maar verder is er dus niemand die zin heeft in een vernieuwde OP?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |