abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75661215

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Onze vaste stamgasten
  • Greys
  • Ingetje79
  • Morretje
  • Ynske
  • Harajuku.
  • Missbliss
  • Cat22
  • Muis006
  • Loveless85
  • JJH
  • Pagan
  • Qwea
  • BigBird
  • Isdatzo
  • Nokwanda
  • Re
  • ferrari_rood
  • Maes
  • draculettetje
  • Takaiki
  • Memento-Mori
  • Strega
  • Bamba
  • Goodbye
  • Nieslief
  • Barbaaf
  • Ml-etje
  • MrSubtle
  • DeZwabber
  • Surveillance-Fiets
  • Dizzy-miss-lizzy
  • Enfermera
  • gothic-blackie
  • Tombolafan
  • P.F
  • trovey
  • ALTER-EGO

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Het kippenhok:

De Pink Bandana Posse:

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img]
    [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img]
    [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img]
    [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img]
    [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img]
    [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img]
    [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img]
    [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img]

ALS FOK! DOWNTIME HEEFT en je verveelt je:
    Ga naar http://irc.tweakers.net/ffsc (zet dit nu meteen even in je bookmarks!!)
    Inloggen met je username van FOK!, wachtwoord kan je leeg laten.
    Typen kan gewoon onderin het balkje en dan enter, gewoon ouderwetse chat.
    Deze is speciaal voor de F&F SC, dus daar kunnen we elkaar eventueel weer vinden

Deze OP is HIER te vinden!
    Het Secret Santa lijstje is HIER te vinden, en de laatste status van ontvangen pakjes vind je HIER!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    De volgorde lijst van Leesclub De Natte Doos staat HIER!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
    Dierenthuis 9 januari lijstje staat HIER
  • Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 19:19:09 #2
    163650 Greys
    pi_75661253
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vind het juist best een interessante en ik erger me eraan dat het weer nergens over mag gaan. het zijn menselijke emoties die boven komen en daar mag je toch over praten.
    Da's prima hoor.
    Als jullie er liever over praten ga ik nu even eten en kom ik weer terug als de discussie voorbij is.

Erger je vooral niet aan mij.
    Ik gaf alleen aan dat IK (ik!) nu geen zin heb in de discussie. Voeren jullie hem wel vooral uiteraard indien gewenst.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 15 december 2009 @ 19:19:51 #3
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_75661277
    Nog maar 2 nachtjes slapen
    -= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
    pi_75661286
    dat noemen ze dus iemand publiekelijk zwart maken , je wordt bedankt
    megalomaniac
    pi_75661383
    Hallo!
    pi_75661466
    Ik durf het er bijna niet meer over te hebben, mara ik moet het toch wel kwijt, want het zit me al een tijdje aardig dwars.
    Zou de reactie hetzelfde zijn als ik er een discussie over aan zou gaan? Ik denk het niet. Want vaak als er een emotioneel onderwerp aangesneden wordt, wordt deze de kop ingedrukt met de mededeling dat iemand er maar beter niet over had moeten beginnen of zo. En dan GAAAAAT het eindelijk echt ergens over dat MIJ ook raakt. Ik zie jullie hier toch ook als kennissen/ soort vrienden met wie je dingen bespreekt. Waarom mag het dan alleen over vrolijke oppervlakige dingen gaan. Toevallig is dit nou net een van die onderwerpen die me erg raken en waar ik graag dieper over denk. Omdat het toevallig hier ter sprake komet denk ik er op dit moment over na in jullie gezelschap, net zoals dat zou gebeuren als ik samen met jullie in levende lijve aan tafel zou zitten en het ter sprake zou komen. En dan zou ik ook mijn visie en emotie erover uitspreken.

En dan bedoel ik niet perse dit onderwerp, maar enig ander serieus onderwerp waarover meningen kunnen verschillen. Discussie of uitwisseling van meningen en gevoelens is niet hetzelfde als ruzie imo.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_75661545
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's prima hoor.
    Als jullie er liever over praten ga ik nu even eten en kom ik weer terug als de discussie voorbij is.

Erger je vooral niet aan mij.
    Ik gaf alleen aan dat IK (ik!) nu geen zin heb in de discussie. Voeren jullie hem wel vooral uiteraard indien gewenst.
    Dara erger ik me dus wel aan. Ontzettend zelfs.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_75661661
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
    Ik durf het er bijna niet meer over te hebben, mara ik moet het toch wel kwijt, want het zit me al een tijdje aardig dwars.
    Zou de reactie hetzelfde zijn als ik er een discussie over aan zou gaan? Ik denk het niet. Want vaak als er een emotioneel onderwerp aangesneden wordt, wordt deze de kop ingedrukt met de mededeling dat iemand er maar beter niet over had moeten beginnen of zo. En dan GAAAAAT het eindelijk echt ergens over dat MIJ ook raakt. Ik zie jullie hier toch ook als kennissen/ soort vrienden met wie je dingen bespreekt. Waarom mag het dan alleen over vrolijke oppervlakige dingen gaan. Toevallig is dit nou net een van die onderwerpen die me erg raken en waar ik graag dieper over denk. Omdat het toevallig hier ter sprake komet denk ik er op dit moment over na in jullie gezelschap, net zoals dat zou gebeuren als ik samen met jullie in levende lijve aan tafel zou zitten en het ter sprake zou komen. En dan zou ik ook mijn visie en emotie erover uitspreken.

En dan bedoel ik niet perse dit onderwerp, maar enig ander serieus onderwerp waarover meningen kunnen verschillen. Discussie of uitwisseling van meningen en gevoelens is niet hetzelfde als ruzie imo.
    Tuurlijk niet Nok. Ik vind dat deze dingen ook hun plaats hier moeten hebben.

En ik zal normaliter geen discussie afkappen omdat een bepaald persoon het in gang zet, maar deze user zat gisteravond ook al te zuigen en te rellen. En dat schoot me in het verkeerde keelsgat.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 19:28:23 #9
    163650 Greys
    pi_75661679
    Eh Nok, ik mag toch zeggen dat IK geen zin heb in de discussie of iemand wel of niet vrijwillig tekent als ik net een kwartier geleden dit nieuws heb gekregen?

Ik wil niemand verbieden en verder met elkaar over te praten hoor.
    Doe er alleen dan zelf niet aan mee, mijn keuze lijkt me

En verder loopt Kitao hier al dagen en nachten te emmeren en te etteren en heeft ie al diverse PMs van Elisa gekregen of hij normaal wil doen en dus was hij eerlijk gezegd even de laatste met wie ik de discussie wilde aangaan. Lijkt me ook fair als ik dat zo kies?

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-12-2009 22:21:24 ]
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75661682
    Allowah!

Las net je vervelende nieuws Greys.
    Kan me voorstellen dat je er even flink van slag van bent.
    Freestyle
    pi_75661720
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kun je mij uitleggen wat je daaraan stoort? (niet veroordelend bedoeld hoor!)
    pi_75661750
    Wat is er gebeurd?
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 19:30:38 #13
    163650 Greys
    pi_75661783
    quote:

[..]

Nok, ik word nu (sorry) gewoon boos op je!

Wáár erger je je nou precies aan?
    Ik heb net te horen gekregen dat zijn been er af ligt en dat ie in coma ligt. Mag ik dan gewoon verdorie aangeven dat ik vlak daarna geen trek heb in de discussie of hij er wel of niet vrijwillig voor getekend heeft? Nu voor de derde keer: ik heb zélf geen zin om daarover te discussiëren nu en verbied niemand om dat verder met elkaar hier wel te doen. Dus dan trek ik me even terug.

Hoezo moet je je daaraan ergeren? Kan je je dat niet indenken?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 19:30:58 #14
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75661803
    in mijn ogen mag t zeker besproken worden, maar de manier waarop t nu gebracht werd viel voor mij wat verkeerd
    mijn vader is brandweerman, ook ervoor gekozen, maar als hem wat zou overkomen zou t mij alleen maar meer pijn doen als men t afdoet met dan had hij maar een ander beroep moeten kiezen
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 19:31:03 #15
    163650 Greys
    pi_75661807
    *out*
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75661844
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:29 schreef Desunoto het volgende:
    Wat is er gebeurd?
    Nieuwe mensen hier moeten eerst hun leeftijd, pincode, aantal huisdieren en lievelingseten doorgeven. Daarna krijg je de info. (of je kijkt even terug in het vorige topic van deze SC)
    pi_75661891
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nieuwe mensen hier moeten eerst hun leeftijd, pincode, aantal huisdieren en lievelingseten doorgeven. Daarna krijg je de info. (of je kijkt even terug in het vorige topic van deze SC)
    Oké, ik ben 19 jaar en m'n pincode is... hey wacht 's even. !
    pi_75661989
    Oh ik lees het net. Sterkte Greys.

Wat een verschrikkelijk verhaal. En oorlogen
    pi_75662028
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kun je mij uitleggen wat je daaraan stoort? (niet veroordelend bedoeld hoor!)
    Dat het me vaker is opgevallen dat een discussie niet gevoerd mag worden. Dat het moet ophouden als je er net dieper op in wil gaan en erover gaat nadenken. Het is iets dat ik doe. Ik denk na over dingen. Soms net iets dieper. Over spirituele onderwerpen, over levensbeschouwelijke en politieke zaken. Over filosofie. Soms met humor, soms met emoties. Altijd met compassie. Maar net als het dieper gaat moet het stoppen.
    Ik voel me daardoor vaak weer net het stuudje van de klas dat maar moet ophouden met slim doen en nadenken of zo. Dat is het effect dat het op MIJ heeft als het bespreken van een dergelijk onderwep gesmoord wordt.
    Misschien vinden veel mensen dat ik dara dan te diep op in ga of dat ik dat dan maar in een ander subforum moet doen. Maar dat is nou net het punt.... hier leer je mensen kennen en kan er juist vanalles ter sprake komen. En dan heb je een veilige band met mensen op een bepaalde manier, waardoor je juist hier wel verder durft te gaan en je idee of visie of emotie durft te delen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_75662105
    Zullen we er dan nu mee stoppen met het onderwerp Oorlog en vrijwillig of niet vrijwillig daar in stappen.....ik denk niet dat kiao het fout bedoelde, ook al heeft hij nogal eens een verkeerde manier van het te brengen maar als hij hier een tijdje meeloopt komt hij er steeds meer achter dat het hier niet KLAAGBAAK en ONZIN is en met wat bijsturen van onze zijde lukt het op den duur wellicht wel dat hij hier kan integreren......ik heb hier en daar al gezien dat hij toch wat stappen zet om het een beetje in te dammen....hij vliegt blijkbaar toch nog wel uit de bocht hier en daar maar wie weet krijgt hij steeds beter door wat hier wel en niet done is....althans dat hoop ik Even goede vrienden nu weer jongens en meiden

En Nokwanda...natuurlijk kan je hier onderwerpen uitdiepen maar ik denk dat het voor Greys net even wat te veel wordt om over dit specifieke onderwerp een discussie te voeren als je zo'n bericht hebt gehad.
    Optimist tot in de kist
    Miniem's internetvriendinnetje :P
    Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
      dinsdag 15 december 2009 @ 19:39:40 #21
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75662184
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
    Eh Nok, ik mag toch zeggen dat IK geen zin heb in de discussie of iemand wel of niet vrijwillig tekent als ik net een kwartier geleden dit nieuws heb gekregen?

Ik wil niemand verbieden en verder met elkaar over te praten hoor.
    Doe er alleen dan zelf niet aan mij, mijn keuze lijkt me

En verder loopt Kitao hier al dagen en nachten te emmeren en te etteren en heeft ie al diverse PMs van Elisa gekregen of hij normaal wil doen en dus was hij eerlijk gezegd even de laatste met wie ik de discussie wilde aangaan. Lijkt me ook fair als ik dat zo kies?
    voor mij was die discussie al afgelopen hoor , dat heb ik al aangegeven.
    nogmaals sterkte ermee.
    megalomaniac
    pi_75662283
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef trovey het volgende:
    Zullen we er dan nu mee stoppen met het onderwerp Oorlog en vrijwillig of niet vrijwillig daar in stappen.....ik denk niet dat kiao het fout bedoelde, ook al heeft hij nogal eens een verkeerde manier van het te brengen maar als hij hier een tijdje meeloopt komt hij er steeds meer achter dat het hier niet KLAAGBAAK en ONZIN is en met wat bijsturen van onze zijde lukt het op den duur wellicht wel dat hij hier kan integreren......ik heb hier en daar al gezien dat hij toch wat stappen zet om het een beetje in te dammen....hij vliegt blijkbaar toch nog wel uit de bocht hier en daar maar wie weet krijgt hij steeds beter door wat hier wel en niet done is....althans dat hoop ik Even goede vrienden nu weer jongens en meiden
    Daar ging het voor mij al niet meer over. Het gaat me om een principe en wat dat metr mij doet. En dat slik ik heel vaak in en vandaag eens een keer niet.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_75662329
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat het me vaker is opgevallen dat een discussie niet gevoerd mag worden. Dat het moet ophouden als je er net dieper op in wil gaan en erover gaat nadenken. Het is iets dat ik doe. Ik denk na over dingen. Soms net iets dieper. Over spirituele onderwerpen, over levensbeschouwelijke en politieke zaken. Over filosofie. Soms met humor, soms met emoties. Altijd met compassie. Maar net als het dieper gaat moet het stoppen.
    Ik voel me daardoor vaak weer net het stuudje van de klas dat maar moet ophouden met slim doen en nadenken of zo. Dat is het effect dat het op MIJ heeft als het bespreken van een dergelijk onderwep gesmoord wordt.
    Misschien vinden veel mensen dat ik dara dan te diep op in ga of dat ik dat dan maar in een ander subforum moet doen. Maar dat is nou net het punt.... hier leer je mensen kennen en kan er juist vanalles ter sprake komen. En dan heb je een veilige band met mensen op een bepaalde manier, waardoor je juist hier wel verder durft te gaan en je idee of visie of emotie durft te delen.
    Er wordt nergens gezegd dat de discussie niet gevoerd mag worden. Er zijn alleen bepaalde mensen die er niet aan mee willen doen. Het ligt bijvoorbeeld niet binnen mijn interesse gebied, dus ik hou me er buiten. Zo zullen er wel meer mensen zijn, ieder met hun eigen reden om niet deel te nemen aan de discussie. Maar niemand smoort jou in de kiem.
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      dinsdag 15 december 2009 @ 19:43:41 #24
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_75662338
    quote:

[..]

Eerlijk gezegd Nok snap ik heel goed wat je bedoelt, en eigenlijk denk ik dat Greys het ook met je eens is dat het moet kunnen... alleen is de timing voor haar op dit moment even heel pijnlijk denk ik en daarom wil zij als persoon er even niet aan mee doen?

ik vind het ook een heel interessant onderwerp, en zet er graag eens een enorme boom met je over op (alleen sta ik nu op het punt om weg te gaan dus ik ga 'm nu ook even laten liggen, maar dat staat los van het onderwerp)
    Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
    China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
    pi_75662345
    Wat een vreselijk nieuws, Greys!
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 @ 19:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als jij daarover wilt verder discussiëren dan mag dat toch gewoon? Ik lees alleen dat Greys geen zin heeft in die discussie, maar verder is iedereen toch vrij om te posten wat hij/zij wilt? En ergens wel of niet op ingaan.
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_75662364
    quote:

[..]

Snap ik. Maar ik denk dat je nu de 'verkeerde' persoon erop aansprak. Het treft Greys persoonlijk en vanuit die emotie kan ik me voorstellen dat zij er op dit moment geen behoefte aan heeft het erover te hebben. Zegt ze ook in een latere post.

Ik moet bekennen dat ik hier ook meer voor de gezelligheid dan voor de diepgaande discussies zit. Alhoewel ik dat ook interessant vind, maar dar krijg ik op mijn werk al genoeg mee te maken. Desalnietteplus vind ik het geen probleem als mensen die ruimte hier op fok wel nemen. Bekijk ik per keer wel op welke manier ik wil deelnemen aan dat gesprek.

Want ik vind wel dat het mensen ten allen tijden vrij staat zich van die discussie terug te trekken. Omdat het hen te veel raakt, omdat ze geen belangstelling voor het onderwerp hebben of omdat ze er niets vanaf weten. Of omdat ze domweg geen zin hebben. Je kunt mensen niet verplichten deel te nemen.

En helaas... als de meerderheid hier geen zin heeft in een discussie over welk onderwerp dan ook, dan wordt het lastig om het onderwerp in je eentje te tackelen.
      dinsdag 15 december 2009 @ 19:44:33 #27
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_75662372
    And on that note, ben ik er echt vandoor... tot donderdag
    Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
    China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 19:45:22 #28
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75662415
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
    veel plezier!
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75662435
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daar ging het voor mij al niet meer over. Het gaat me om een principe en wat dat metr mij doet. En dat slik ik heel vaak in en vandaag eens een keer niet.
    Snap ik wel hoor je punt...ik loop hier alleen nog niet zo lang mee dat ik het echt heb meegemaakt. zo weer goed van mijn kant.
    Optimist tot in de kist
    pi_75662462
    quote:
    Optimist tot in de kist
    pi_75662470
    quote:
    Tot vrijdag dan!
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 19:47:19 #32
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75662494
    waar ging ie naar toe?
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 15 december 2009 @ 19:47:26 #33
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75662497
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
    in mijn ogen mag t zeker besproken worden, maar de manier waarop t nu gebracht werd viel voor mij wat verkeerd
    mijn vader is brandweerman, ook ervoor gekozen, maar als hem wat zou overkomen zou t mij alleen maar meer pijn doen als men t afdoet met dan had hij maar een ander beroep moeten kiezen
    ik zie toch wel enig verschil tussen een brandweerman en een soldaat , jij niet ?
    ik zit zelf overigens ook bij de bedrijfsbrandweer , niet uit idealisme maar omdat dat in mijn contract staat , het is niet vrijwillig.
    zou ik het niet doen of willen dan moet ik dus een andere baan zoeken.
    gelukkig is het tot nu toe bij een paar kleinere brandjes gebleven , hoewel we ook een ontploffing hebben meegemaakt.
    gelukkig was ik toen met verlof
    megalomaniac
    pi_75662567
    Ik durf me er eigenlijk niet in te roeren maar...

Nokwanda, je punt over de discussies is duidelijk en daarin wordt je echt wel begrepen.
    Maar de timing nu om deze discussie aan te gaan is voor Greys nogal pijnlijk nu lijkt me.

Je bent nu ineens zo fel Nok, dat ben ik eigenlijk helemaal niet van je gewend.
    Freestyle
    pi_75662609
    Eten is klaar...nu even opeten...tot zo.
    Optimist tot in de kist
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 19:57:28 #36
    163650 Greys
    pi_75663016
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
    Ik durf me er eigenlijk niet in te roeren maar...

Nokwanda, je punt over de discussies is duidelijk en daarin wordt je echt wel begrepen.
    Maar de timing nu om deze discussie aan te gaan is voor Greys nogal pijnlijk nu lijkt me.

Je bent nu ineens zo fel Nok, dat ben ik eigenlijk helemaal niet van je gewend.
    Het punt is....

IEDEREEN mag de discussie voeren! Wie ben ik om iemand te verbieden een discussie te voeren.
    Ik heb er alleen ZELF geen zin in om er aan mee te doen en de reden lijkt me duidelijk.
    Alleen Nok ergert zich daar schijnbaar aan en dat was wel het allerlaatste dat ik had verwacht.
    Sinds wanneer moet iemand verplicht meediscussiëren over een op dat moment nogal rotonderwerp?

Heb Nok net al een PM gestuurd, want ik ga er eigenlijk van uit dat ze me ondanks alle uitleg drie keer verkeerd begrepen heeft? Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze zich er echt aan ergert dat ik er voor kies om niet aan die discussie mee te doen op dit moment of iemand wel of niet ergens vrijwillig voor tekent.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:01:06 #37
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75663196
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef trovey het volgende:
    Eten is klaar...nu even opeten...tot zo.
    eet smakelijk trovey

megalomaniac
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:03:04 #38
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75663275
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Het punt is....

IEDEREEN mag de discussie voeren! Wie ben ik om iemand te verbieden een discussie te voeren.
    Ik heb er alleen ZELF geen zin in om er aan mee te doen en de reden lijkt me duidelijk.
    Alleen Nok ergert zich daar schijnbaar aan en dat was wel het allerlaatste dat ik had verwacht.
    Sinds wanneer moet iemand verplicht meediscussiëren over een op dat moment nogal rotonderwerp?

Heb Nok net al een PM gestuurd, want ik ga er eigenlijk van uit dat ze me ondanks alle uitleg drie keer verkeerd begrepen heeft? Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze zich er echt aan ergert dat ik er voor kies om niet aan die discussie mee te doen op dit moment of iemand wel of niet ergens vrijwillig voor tekent.
    eerlijk gezegd zit ik hier ook een beetje om te schuilen van alle ellende in nws , de politieke kanten van het verhaal hadden door mij beter niet naar voren gebracht kunnen worden.
    sorry
    megalomaniac
    pi_75663392
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Het punt is....

Voor Nok was het wellicht de spreekwoordelijke druppel...
    Kan me voorstellen dat als je je al een poosje irriteert ergens aan en op het moment dat zich die ergernis voordoet, je geen blad voor je mond neemt en je hart lucht waar het op staat.
    Misschien heeft Nok door de roes van de vakantie maar met een half oog gelezen en niet goed gelezen wat jij net hebt gehoord... ik weet het niet...

Jij gaf net in elk geval wel duidelijk aan dat de discussie best gevoerd mocht worden, maar dan zonder jou, wat zeer begrijpelijk is.
    Niemand heeft dus gevraagd om de discussie te stoppen, ik denk dat daar een misvatting zit.
    Freestyle
    pi_75663423
    Ik denk dat iedereen hier het snapt Greys. En ik hoop dat Nok dadelijk ook ziet dat haar vraag relevant is, maar de timing en de persoon waar ze het op richtte ietwat onhandig.

Dit klinkt wel erg oubollig en dwingend en ik heb de post wel 10 keer overgetypt maar het komt er niet beter uit. Sorry dames. Hopelijk is de intentie duidelijk.
    pi_75663561
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:03 schreef kitao het volgende:

[..]

eerlijk gezegd zit ik hier ook een beetje om te schuilen van alle ellende in nws , de politieke kanten van het verhaal hadden door mij beter niet naar voren gebracht kunnen worden.
    sorry
    Misschien bedoel je het allemaal niet verkeerd...
    Toch vraag ik me bij jou af of het jou ontbreekt aan empatisch vermogen.
    En dat zeg ik niet om te trollen, vraag het me serieus af.
    Freestyle
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:10:22 #42
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75663630
    mijn coach zegt altijd, denk niet voor een ander, maar laat die persoon zelf denken

k vond t wel een mooie
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75663647
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:05 schreef Cat22 het volgende:
    Ik denk dat iedereen hier het snapt Greys. En ik hop dat Nok dadelijk ook ziet dat haar vraag relevant is, maar de timing en de persoon waar ze het op richtte ietwat onhandig.

Dit klinkt wel erg oubollig en dwingend en ik heb de post wel 10 keer overgetypt maar het komt er niet beter uit. Sorry dames. Hopelijk is de intentie duidelijk.
    Ik heb de rest nog niet teruggelezen. Maybe so, en dat probeer ik Greys in PM ook uit te leggen.
    Het ging mij nu om een principe en hoop dat dat principe toch eens uitgesproken kan worden. Eventueel op een ander tijdstip. Want het zit mij dus echt al een tijdje dwars.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_75663685
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef Ynske het volgende:
    mijn coach zegt altijd, denk niet voor een ander, maar laat die persoon zelf denken

k vond t wel een mooie
    Da's wat ik overdag de hele dag mensen (kinderen) probeer te laten doen.
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:11:39 #45
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75663700
    hey, een discussie

tvp. Ikke ff douchen.
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_75663740
    Ja, maar het principe klópt toch gewoon niet in dit geval?
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:12:28 #47
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75663750
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:08 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Misschien bedoel je het allemaal niet verkeerd...
    Toch vraag ik me bij jou af of het jou ontbreekt aan emphatisch vermogen.
    En dat zeg ik niet om te trollen, vraag het me serieus af.
    volgens mijn psychiater ontbreekt die , maar ik doe mijn best het aan te kweken.

ik gaf alleen mijn mening over hoe ik denk over soldaten die bijtekenen , helaas op het verkeerde moment.
    mijn timing is soms rottig hoewel bepaalde posters het juist een interessante opmerking vonden.
    ik kan het onmogelijk iedereen naar de zin maken toch ?
    megalomaniac
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 20:16:03 #48
    163650 Greys
    pi_75663899
    quote:

[..]

sorry
    Daar HOEF je dus geen sorry voor te zeggen, echt niet
    Alleen als ik er dan op dat moment zélf niet over wil praten, in elk geval niet de 'hij heeft er zelf voor getekend discussie', wil dat niet zeggen dat NIEMAND er dan over mag praten. En dat is wat Nok bedoelt denk ik. Maar zo heb ik het nooit bedoeld en volgens mij kwam het zo ook niet over. Indien het wel zo overkwam, excuses dan aan iedereen die zich de mond gesnoerd voelde.

Maar als jullie zelf net persoonlijk slecht nieuws hebben gehad, heb je toch ook geen zin om daar op dat moment dan direct een welles-nietes discussie over te voeren? En de mensen die het een interessant onderwerp vinden om over te praten, die doen dat dan gewoon wel. Maar de keuze moet er wel blijven om je zelf uit een discussie terug te trekken
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75663972
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef kitao het volgende:

[..]

volgens mijn psychiater ontbreekt die , maar ik doe mijn best het aan te kweken.

ik gaf alleen mijn mening over hoe ik denk over soldaten die bijtekenen , helaas op het verkeerde moment.
    mijn timing is soms rottig hoewel bepaalde posters het juist een interessante opmerking vonden.
    Wellicht kun je wat langer nadenken voordat en wat je post en je post nog eens goed over lezen voor je hem plaatst?
    Is maar een tip om je te helpen met kweken.

Je kunt en hoeft het niet iedereen naar de zin te maken, maar je hoeft ook niet tegen iemands haren in te strijken.
    Nergens voor nodig toch, je kunt er een ander onnodig mee kwetsen, dat wil je toch helemaal niet?
    Freestyle
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:19:42 #50
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_75664056
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef nokwanda het volgende:
    Ik heb de rest nog niet teruggelezen. Maybe so, en dat probeer ik Greys in PM ook uit te leggen.
    Het ging mij nu om een principe en hoop dat dat principe toch eens uitgesproken kan worden. Eventueel op een ander tijdstip. Want het zit mij dus echt al een tijdje dwars.
    Misschien moet je even #419 en #420 lezen

Ik ben bang dat ook ik het anders zie. Ik las nergens dat er niet over gesproken mag worden. Ik las alleen dat Greys tegen Kitao zei dat zij die discussie niet aan wilde. En dat lijkt me prima mogen. Van mij in elk geval wel.

Net zo goed als jij (Nok) van mij de discussie hier best mag voeren. Maar dan met degenen die het er wel over willen hebben.

En om eerlijk te zijn... Stel dat ik net een goede vriend verloren had, dan zou ik in mijn groepje blijer worden van wat steunbetuigingen dan van een discussie over of het vrijwillig is en of de oorlog er uberhaupt moet zijn. Dat is meer iets voor als je iemand verloren hebt die je vaag, jaren geleden eens kende.

Magoe... het moge duidelijk zijn: van mij mag iedereen het overal over hebben, maar ook iedereen mag zich aan discussies onttrekken
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_75664084
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Principe: prima!
    Ergernis bij jou: duidelijk!
    Timing: hoeft geen probleem te zijn
    Persoon die je aansprak: niet handig.

Iedereen kan zijn of haar redenen hebben om geen diepgaande discussie te willen voeren, maar de reden van Greys leek me in dit gevalduidelijk. Misschien had je gemist dat zij met het nieuws kwam, dat het een vriend van haar is? Dan is het niet handig om juist op die persoon te reageren om je frustratie te uiten.

Maar, zoals iemand anders al zei, wellicht was het je spreekwoordelijke druppel en had je het niet in de gaten.

Anywho, wat mij betreft nieuwe start. Hoe je het met Greys wil afronden laat ik bij jullie.

Geef maar een aanzet, leg je frustratie nog es uit. Of copypaste, wat jij wil.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 20:23:44 #52
    163650 Greys
    pi_75664204
    Ik heb spijt dat ik het überhaupt gezegd heb hier
    Wat een gedoe maakt dat los zeg.
    En ik zei ook al dat ik geen steunbetuigingen hoef, ik wilde het gewoon even 'kwijt'.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75664207
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:01 schreef kitao het volgende:

[..]

eet smakelijk trovey

Bedankt .....en weer op trouwens ...Voedingscentrum kan weer trots op me zijn ...veel groenten, beetje vlees en volkorenrijst...perfect volgens hun standaard en oh ja magere yoghurt toe.
    Optimist tot in de kist
    pi_75664253
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
    En ik zei ook al dat ik geen steunbetuigingen hoef, ik wilde het gewoon even 'kwijt'.
    Daar hoef je toch geen spijt voor te hebben? Je moet hier alles kwijt kunnen wat je kwijt wil toch?
    And so the lion fell in love with the lamb
    pi_75664281
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Bedankt .....en weer op trouwens ...Voedingscentrum kan weer trots op me zijn ...veel groenten, beetje vlees en volkorenrijst...perfect volgens hun standaard en oh ja magere yoghurt toe.
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:26:51 #56
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75664332
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wellicht kun je wat langer nadenken voordat en wat je post en je post nog eens goed over lezen voor je hem plaatst?
    Is maar een tip om je te helpen met kweken.

Je kunt en hoeft het niet iedereen naar de zin te maken, maar je hoeft ook niet tegen iemands haren in te strijken.
    Nergens voor nodig toch, je kunt er een ander onnodig mee kwetsen, dat wil je toch helemaal niet?
    nee hoor , dat wil ik niet .
    daarom gaf ik ook aan dat ik het zelf beter vind om hier op nws mee verder te gaan , juist omdat het hier iemand persoonlijk treft.
    als ik bijvoorbeeld beweer dat de afghanistan-missie gestopt zou moeten worden dan komt dat natuurlijk erg wrang over bij iemand die net een vriend daar zwaargewond heeft liggen , terwijl die opmerking in nws zelf geen enkel probleem zou opleveren.
    In dit geval is het echter geen ver van mijn bedshow en kun je dus sneller iemand op de tenen trappen , ook al niet bewust of niet.
    megalomaniac
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 20:27:21 #57
    163650 Greys
    pi_75664354
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Bamba het volgende:

[..]

Daar hoef je toch geen spijt voor te hebben? Je moet hier alles kwijt kunnen wat je kwijt wil toch?
    Nou als ik had geweten dat dit er op volgde dan had ik liever mijn mond gehouden achteraf

Maar goed, ik ga even lekker de vrieskou in met het hondje, dat dan vast op de hoek van de straat alweer terug wil, de koukleum. Lijkt haar baasje wel!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75664355
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Bamba het volgende:

[..]

Optimist tot in de kist
    pi_75664371
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
    Ik denk dat dit juist is waar Nok mee zit.

Waarom zou je spijt hebben dat je het hier gezegd hebt? Als Nok haar opmerking anders had geplaatst had er een mooie discussie uit kunnen voortvloeien. Wellicht nu nog.

Dat ben ik wel met haar eens, jammer dat mensen achteraf spijt gaan betuigen omdat ze iets hier hebben geplaatst wat zich een andere richting in ontwikkelde dan gedacht. Je weet vooraf nooit hoe een verhaal gaat lopen. Als je op zeker wil spelen, plaats het dan niet. Maar ik denk dat je, door het 'risico' te nemen dingen hier te plaatsen, er vaak juist hele mooie zaken uit kunt krijgen.

Vraagje (als je hem niet wil beantwoorden, ook prima, maar ik gooi hem er gewoon in): waaróm plaatste je het hier?
    pi_75664404
    Hallo

Oh en kitao kan jij niet gewoon oprotten? Waar ik je ook zie posten is het alleen maar getroll en de meest onzinnige conclusies trekken uit vage nieuwsberichten en bij jou doet de staat en de regering alles fout en moet er zowat een revolutie komen en iedereen die ook maar vaagjes het leger of de politie steunt is debiel en zwakzinnig.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:28:53 #61
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75664411
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef kitao het volgende:

[..]

daarom gaf ik ook aan dat ik het zelf beter vind om hier op nws mee verder te gaan , juist omdat het hier iemand persoonlijk treft.
    als ik bijvoorbeeld beweer dat de afghanistan-missie gestopt zou moeten worden dan komt dat natuurlijk erg wrang over bij iemand die net een vriend daar zwaargewond heeft liggen , terwijl die opmerking in nws zelf geen enkel probleem zou opleveren.
    In dit geval is het echter geen ver van mijn bedshow en kun je dus sneller iemand op de tenen trappen , ook al niet bewust of niet.
    niet om t een of t ander, maar je zult toch wel gemerkt hebben dat er de laatste tijd best heftig gereageerd is op posts van jou. misschien is t wel een idee om even na te denken voordat je op de invoeren knop drukt.

niet dat ik daarmee wil zeggen dat je je mening niet mag uiten, maar wel de toon waarop iets gebracht word, is misschien niet zo nodig
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75664419
    quote:

[..]

Goed dat je het inziet kitao. In dit topic lever je een constructievere bijdrage dan ik ooit van je heb gezien hier. Hou dat vast!
    pi_75664422
    pi_75664465
    Ik zie het al, ik ga weer
    pi_75664488
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou als ik had geweten dat dit er op volgde dan had ik liever mijn mond gehouden achteraf

Maar goed, ik ga even lekker de vrieskou in met het hondje, dat dan vast op de hoek van de straat alweer terug wil, de koukleum. Lijkt haar baasje wel!
    Wandel ze!
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:31:04 #66
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75664503
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
    wrom?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75664546
    Goodbye en Loveless
    pi_75664569
    quote:

[..]

Ahaa, dus eigenlijk snap je best een beetje hoe het werkt, maar kun je het af en toe toch niet laten om "tegen schenen te schoppen?
    Hoe oud ben je eigenlijk, want zou bijna de indruk geven dat je een pubert bent, maar lijkt me sterk als je getrouwd bent.

Probeer eens wat aardiger te doen hier, dan zul je zien dat je met aardige mensen van doen hebt.
    Dit is een hele andere sfeer dan in NWS.
    Freestyle
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:32:48 #69
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75664578
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
    megalomaniac
    pi_75664595
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Ynske het volgende:

[..]

wrom?
    Omdat ik geen zin heb in een discussie met / over kitao. Die gozer is één grote troll, daar heb ik gewoon geen trek in.
    pi_75664653
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Omdat ik geen zin heb in een discussie met / over kitao. Die gozer is één grote troll, daar heb ik gewoon geen trek in.
    Gewoon negeren dan!
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 20:35:06 #72
    163650 Greys
    pi_75664677
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit juist is waar Nok mee zit.

Waarom zou je spijt hebben dat je het hier gezegd hebt? Als Nok haar opmerking anders had geplaatst had er een mooie discussie uit kunnen voortvloeien. Wellicht nu nog.

Dat ben ik wel met haar eens, jammer dat mensen achteraf spijt gaan betuigen omdat ze iets hier hebben geplaatst wat zich een andere richting in ontwikkelde dan gedacht. Je weet vooraf nooit hoe een verhaal gaat lopen. Als je op zeker wil spelen, plaats het dan niet. Maar ik denk dat je, door het 'risico' te nemen dingen hier te plaatsen, er vaak juist hele mooie zaken uit kunt krijgen.

Vraagje (als je hem niet wil beantwoorden, ook prima, maar ik gooi hem er gewoon in): waaróm plaatste je het hier?
    Ja nou eh... waarom post jij hier wat je met je katten meemaakt?
    Ik heb er geen speciale reden voor. Het was iets dat ik meemaakte vandaag, wat me bezig houdt.

Seriously, ik kan er niet met mijn pet bij wat een gezanik dit geeft hier
    En nu is het ook alweer 'fout' dat ik er achteraf spijt van heb. Gek he, als je ziet waar het toe geleid heeft, zo'n feitelijk nogal onschuldige post. Moet ik daarna zestien keer zeggen dat ANDEREN de discussie wel mogen voeren maar dat ik er even (gek he?) geen zin in heb.
    Ik wilde best praten op zich over de oorlog of de inzet van mariniers etc., maar de manier waarop het aanzetje kwam 'ja eh, hij tekent er zelf voor' was niet erg uitnodigend om er een volwassen discussie over te voeren zeg maar. Vandaar dat ik zélf even afhaakte.

Maar ik geloof dat ik het nu toch wel genoeg heb uitgelegd me dunkt.
    En sorry als deze post geïrriteerd klinkt naar jou toe, dat is niet de bedoeling. Het is gewoon een enorme irritatie over hoe ik me nu in allerlei bochten moet gaan wringen om toch vooral uit te leggen wat ik wel of niet bedoelde.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75664692
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef Bamba het volgende:
    Goodbye en Loveless
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:35:48 #74
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75664709
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon meesleuren, jij bent baas

pi_75664715
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef kitao het volgende:

[..]

En je was zo goed bezig.... ik ging je bijna serieus nemen.
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:36:38 #76
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75664736
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
    Hallo

Oh en kitao kan jij niet gewoon oprotten? Waar ik je ook zie posten is het alleen maar getroll en de meest onzinnige conclusies trekken uit vage nieuwsberichten en bij jou doet de staat en de regering alles fout en moet er zowat een revolutie komen en iedereen die ook maar vaagjes het leger of de politie steunt is debiel en zwakzinnig.
    Nou nou nou doe ff. Iemand hoeft toch niet op te rotten, ook al brengt hij/zij de posts ietwat onhandig. Doe ff
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 20:37:02 #77
    163650 Greys
    pi_75664757
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gewoon meesleuren, jij bent baas

Gaat nú gebeuren! Effe mijn muts op
    Tot later of morgen!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75664769
    Nou, het is niet een kwestie van posts onhandig brengen hoor. Misschien in dit geval, maar zeker niet de gehele tijd.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:37:35 #79
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75664774
    Jongens. adem ff in en uit, laat t jezelf niet zo raken. Daar is t de moeite niet voor waard.

k ben echt blij dat t opruimen hier nu eindelijk vorm begint aan te nemen. waarop ik me vervolgens ging afvragen hoe groot de containers zijn die onder aan de flat staan bij de stortkoker.
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75664833
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mijn eerste ervaring was ook niet echt"dolletjes" en dat weet Kitao nu ook en heeft beloofd er ook rekening mee te houden....als het niet goed gaat....dan krijgt Kitao weer een PM van me
    Optimist tot in de kist
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:40:02 #81
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75664884
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ahaa, dus eigenlijk snap je best een beetje hoe het werkt, maar kun je het af en toe toch niet laten om "tegen schenen te schoppen?
    Hoe oud ben je eigenlijk, want zou bijna de indruk geven dat je een pubert bent, maar lijkt me sterk als je getrouwd bent.

Probeer eens wat aardiger te doen hier, dan zul je zien dat je met aardige mensen van doen hebt.
    Dit is een hele andere sfeer dan in NWS.
    tenen zijn geen schenen......
    megalomaniac
    pi_75664920
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:40 schreef kitao het volgende:

[..]

Heb jij trouwens je huiswerk al gedaan
    pi_75664925
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou nou nou doe ff. Iemand hoeft toch niet op te rotten, ook al brengt hij/zij de posts ietwat onhandig. Doe ff
    'iemand' niet, maar kitao wel... Grootste troll ever op FOK! en leeft volgens mij om mensen te kwetsen en op de kast te jagen. Kijk anders ff wat voor topics hij opent.
    Ik wens jullie er iig veel plezier mee
    pi_75664963
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Misschien moet je even #419 en #420 lezen

Ik ben bang dat ook ik het anders zie. Ik las nergens dat er niet over gesproken mag worden. Ik las alleen dat Greys tegen Kitao zei dat zij die discussie niet aan wilde. En dat lijkt me prima mogen. Van mij in elk geval wel.

Net zo goed als jij (Nok) van mij de discussie hier best mag voeren. Maar dan met degenen die het er wel over willen hebben.

En om eerlijk te zijn... Stel dat ik net een goede vriend verloren had, dan zou ik in mijn groepje blijer worden van wat steunbetuigingen dan van een discussie over of het vrijwillig is en of de oorlog er uberhaupt moet zijn. Dat is meer iets voor als je iemand verloren hebt die je vaag, jaren geleden eens kende.

Magoe... het moge duidelijk zijn: van mij mag iedereen het overal over hebben, maar ook iedereen mag zich aan discussies onttrekken
    Eens.

Het punt is gewoon dat je op een forum bent. Dat er een heleboel (gelukkig) verschillende mensen mee'praten'. Dat hier ook best wel over de zwaardere onderwerpen een mooie boom opgezet kan worden maar dat soms dingen een ander persoonlijk kunnen raken. Ik ben bijv. iemand die af en toe best kort uit de bocht kan komen (@Kitao bijv. vanmiddag ik ergerde me al dagen blauw maar bied nu excuus aan want verklaring hiervoor is door hem gegeven) maar die ook graag het iemand anders naar de zin wil maken. Dus ik wil niemand echt voor het hoofd stoten. Af en toe is dat met discussies best wel moeilijk hier omdat je niet face-to-face zit.

Ik stel voor om de discussie gewoon te openen en op het moment dat iemand te ver gaat dat dan ook aan te geven zoals je dat ook zou doen als je met elkaar aan de keukentafel zit.

En nok ik vind gewoon dat je dat eerder had moeten aangeven. Maar goed daar is in #419 en #420 al over gesproken en toen was je er niet. Even een korte samenvatting: op het moment dat je vind dat iemand iets doet waar jij persoonlijk moeite mee hebt dat gelijk op tafel gooien en het uitpraten. Daar voorkom je mee dat zoals in #419 is gebeurd de bom helemaal barst. Met als gevolg dat we nu niet genieten van de mooie foto's en verhalen van Oh-Oh (ik hoop dat ze meeleest en gewoon weer terugkomt).
    As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:42:38 #85
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75664974
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En je was zo goed bezig.... ik ging je bijna serieus nemen.
    zeker zijn post niet gelezen?
    ik ben anti-millitairisme , wil nog niet zeggen dat ik tegen zelfverdediging ben hoor.

spelfoutje militair is met éen l.

megalomaniac
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:44:39 #86
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665043
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef kitao het volgende:

[..]

zeker zijn post niet gelezen?
    ik ben anti-millitairisme , wil nog niet zeggen dat ik tegen zelfverdediging ben hoor.

spelfoutje militair is met éen l.

Ik moet heel eerlijk zeggen, ook al ben je een troll, dan ben je een hele slechte troll

Ik snap echt zoveel van je posts niet
    pi_75665068
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:40 schreef kitao het volgende:

[..]

Als het jouw tenen of schenen zijn, piep je wel anders.
    Freestyle
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:45:40 #88
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665076
    zou er morgen rond half 11 eigenlijk nog vries op de ruiten van de auto zitten?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75665104
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja nou eh... waarom post jij hier wat je met je katten meemaakt?
    Ik heb er geen speciale reden voor. Het was iets dat ik meemaakte vandaag, wat me bezig houdt.

Seriously, ik kan er niet met mijn pet bij wat een gezanik dit geeft hier
    En nu is het ook alweer 'fout' dat ik er achteraf spijt van heb. Gek he, als je ziet waar het toe geleid heeft, zo'n feitelijk nogal onschuldige post. Moet ik daarna zestien keer zeggen dat ANDEREN de discussie wel mogen voeren maar dat ik er even (gek he?) geen zin in heb.
    Ik wilde best praten op zich over de oorlog of de inzet van mariniers etc., maar de manier waarop het aanzetje kwam 'ja eh, hij tekent er zelf voor' was niet erg uitnodigend om er een volwassen discussie over te voeren zeg maar. Vandaar dat ik zélf even afhaakte.

Maar ik geloof dat ik het nu toch wel genoeg heb uitgelegd me dunkt.
    En sorry als deze post geïrriteerd klinkt naar jou toe, dat is niet de bedoeling. Het is gewoon een enorme irritatie over hoe ik me nu in allerlei bochten moet gaan wringen om toch vooral uit te leggen wat ik wel of niet bedoelde.
    Lieve Greys, het gaat me echt niet om de inhoud van de discussie die volgde en ik snap je frustratie dat jij schijnbaar mee moest discussiëren ook al had je daar logischerwijze geen zin in.

Maar wat ik soms denk is dat mensen (wij allemaal hoor, ik zonder niemand uit, inclusief mezelf) lijken te schrikken van wat er met hun boodschap gebeurt als andere mensen erop reageren. Opeens gaat het verhaal alle kanten uit en worden er elementen en argumenten bijgesleept die niet van jou zijn.
    Maar is dat zo erg?
    En moet een TS (om het even zo te noemen) zich verantwoordelijk blijven voelen voor het verloop en uitkomst van een gesprek?
    Me dunkt niet.

Mensen kunnen het met elkaar oneens zijn en evengoed samen door één deur kunnen. En soms ontstaan er echte ruzies en groeien mensen uit elkaar. Maar daar is degene die net datgene postte wat de bom deed barsten tussen die mensen, echt niet verantwoordelijk voor.

Maar dat lijkt soms wel zo te zijn. Zo voel ik dat in ieder geval, als ik sommige posts lees. En ik denk dat Nokwanda dat nog sterker voelt (al vul ik nu in, voel je vrij me te corrigeren Nok!)

Nogmaals: dit is een algemeen verhaal, eenieder die zich erin herkent weet wat ik bedoel.

Tot slot, ik vind het hartstikke leuk hier, maar wil, naast het losse en kletspraat gezellige karakter, ook recht doen aan de mensen die deze SC maken.
    pi_75665185
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
    Als het dan nog vriest wel ja.
    pi_75665188
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
    Het vriest de hele dag, dus ja
    pi_75665227
    Ll lees onderstaande posts even door wil je. Hij bied netjes zijn excuus aan en geeft vervolgens zelfs vrij persoonlijk een verklaring hiervoor. Trovey geeft ook aan het met hem uitgesproken te hebben.

Postgeschiedenis van een ander vind ik eigenlijk niet zo interessant het gaat mij erom hoe iemand hier in dit topic is. En ja Kitao kwam toch echt met 'rare' dingen binnen maar hij heeft hier vanavond ook al een paar keer laten zien wel leuk mee te kunnen 'praten'. Dan vind ik dat we hem die kans ook moeten geven.
    quote:

[..]

sorry
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef kitao het volgende:

[..]

As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:49:13 #93
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665231
    hmmm, dat word krabben en eerder naar buiten dan

maar goed, daar kan ik dan nu wel rekening mee houden
    thnx
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75665232
    Wat een grote lappen tekst voor zo een zinloze discussie.
    pi_75665260
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het vriest de hele dag, dus ja
    Sneeuw.... ijs.... schaatsen......
    pi_75665289
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sneeuw.... ijs.... schaatsen......
    Sneeuw

Ik kan niet schaatsen.
    Wel sneeuwpoppen maken.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:50:30 #97
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665297
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Desunoto het volgende:
    k ben niet met je eens dat dit een zinloze discussie is. juist dingen die je dwarszitten moet je gewoon hier in t topic kunnen uitspreken zonder dat t afgedaan word als zinloos
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:50:55 #98
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665321
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Desunoto het volgende:
    I second that
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:50:58 #99
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75665325
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moet heel eerlijk zeggen, ook al ben je een troll, dan ben je een hele slechte troll

Ik snap echt zoveel van je posts niet
    nochthans is het simpel :
    loveless geeft aan te vertrekken dus ik steek mn duimen op.
    Cat22 zegt dat dat niet netjes is waarop ik post dat ik het niet meer dan normaal vind als iemand bij beledigingen in de verdediging gaat.
    die iemand was ik dus.
    megalomaniac
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 20:51:11 #100
    163650 Greys
    pi_75665335
    Cat, grotendeels mee eens (die hond wacht maar ff ).
    Maar er is een verschil tussen een onderwerp dat daarna 'alle kanten opgaat' (da's inderdaad prima, serieuze verhalen en discussies zijn hier juist wel eens een verademing en zeer welkom) en een directe post/quote naar degene die het gepost heeft en daarin een 'ik erger me er enorm aan'. Want dan neem ik het wel persoonlijk en dat is toch alleen maar logisch lijkt me. En dáár ben ik van geschrokken.
    Want ik blijf van mening dat iemand zich gewoon zelf uit een discussie terug mag trekken nog voordat die überhaupt begonnen is.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:51:44 #101
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665360
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

k ben niet met je eens dat dit een zinloze discussie is. juist dingen die je dwarszitten moet je gewoon hier in t topic kunnen uitspreken zonder dat t afgedaan word als zinloos
    Ik vind hem wel zinloos. Zeker omdat er geen discussie is. Greys wil niet in discussie, andere mensen ook niet echt, dus is er geen discussie.

Dus is er heibel om een discussie, wat niet eens een discussie is.

Zoiets, denk ik.
    pi_75665384
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

Mee eens maar het had na 2 posts wel klaar kunnen zijn. Nu is het wel heel erg lang en er wordt veel herhaald.
    pi_75665405
    Volgens mij ben ik griepig !
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:52:57 #104
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665426
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef Greys het volgende:

Meer heb ik niet te zeggen
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:53:21 #105
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665455
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Mee eens maar het had na 2 posts wel klaar kunnen zijn. Nu is het wel heel erg lang en er wordt veel herhaald.
    Jij brengt het, zoals ik het dacht
    pi_75665468
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef kitao het volgende:

[..]

nochthans is het simpel :
    loveless geeft aan te vertrekken dus ik steek mn duimen op.
    Cat22 zegt dat dat niet netjes is waarop ik post dat ik het niet meer dan normaal vind als iemand bij beledigingen in de verdediging gaat.
    die iemand was ik dus.
    Volgende keer even wachten met de duimpjes omhoog ook voor jou geldt dat negeren van rotopmerkingen soms beter werkt. Zoals je hebt gezien zijn er meer die zeggen dat het ook wel anders kan.
    pi_75665506
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
    Jij ook al ...ik heb ineens een loopneus en begin wat te hoesten....griepje of in ieder geval verkoudheid die er aan zit te komen ....in ieder geval alvast sterkte mocht het bij jou doorzetten
    Optimist tot in de kist
    pi_75665508
    Noesss: hoofdpijn/zwaar ademig/rillen/spierpijn/gebrek aan dorst en eetlust

Heb ik het ?!!
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:54:33 #109
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665509
    quote:
    \ (die hond wacht maar ff ).
    Greys!!!
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75665512
    quote:
    Oh jee
    pi_75665531
    Ik kreeg net zo een hoofdpijn en werd zo duizelig en zo dat ik 3 uur heb geslapen en ik voelde mij niet beter er na
    pi_75665534
    quote:
    Maar er is een verschil tussen een onderwerp dat daarna 'alle kanten opgaat' (da's inderdaad prima, serieuze verhalen en discussies zijn hier juist wel eens een verademing en zeer welkom) en een directe post/quote naar degene die het gepost heeft en daarin een 'ik erger me er enorm aan'. Want dan neem ik het wel persoonlijk en dat is toch alleen maar logisch lijkt me. En dáár ben ik van geschrokken.
    Want ik blijf van mening dat iemand zich gewoon zelf uit een discussie terug mag trekken nog voordat die überhaupt begonnen is.
    Arme Bink. Of ligt die lekker voor de verwarming te chillen?

In dit geval ging het verhaal wel een heel ander leven leiden, ben ik met je eens. Maar dat heb ik volgens mij ook al een paar keer gezegd.

Mijn verhaal (zinloze lap tekst ) is algemeen, heb ik er ook bij gezet, maak het ajb niet te persoonlijk.

En ga nu 'lekker' met die hond wandelen.
    pi_75665607
    quote:

Maar met dit weer is dat ook niet heel erg vreemd. Het is opeens ijskoud.
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
    Ik kreeg net zo een hoofdpijn en werd zo duizelig en zo dat ik 3 uur heb geslapen en ik voelde mij niet beter er na
    Ik had vanmiddag ook last van hoofdpijn. Maar nu is het gelukkig wel weer over.

Beterschap!
    pi_75665624
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
    Balen! Heb je Citrosan in huis? Net voor het slapen gaan een flink hete mok drinken. Bij mij helpt dat vaak om goed te slapen en me de dag erna ook beter te voelen.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:57:28 #115
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665632
    1 dag keelpijn check
    snotneus check

dok zal wel weer zitten te lachen als ik donderdag daarkom
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:57:29 #116
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665633
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

Greys!!!
    ja, schandaaaaaaaaaaaaalig toch?
    pi_75665635
    Ik kan echt niet meer helder nadenken en dat is echt belangrijk nu Dus verstand op 0 en gewoon doorgaan
    pi_75665645
    Ok mr.Lief wil achter de pc dus ik ga even zwaaien.....
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:58:01 #119
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665652
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:56 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Maar met dit weer is dat ook niet heel erg vreemd. Het is opeens ijskoud.
    ja zeg newbie... nu weten we nog steeds je pincode nie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:58:05 #120
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665655
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

idd dat kan echt niet
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 15 december 2009 @ 20:58:31 #121
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665670
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

idd dat kan echt niet
    Slecht baasje hoor, die greys
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 20:58:59 #122
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665697
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
    Ik kan echt niet meer helder nadenken en dat is echt belangrijk nu Dus verstand op 0 en gewoon doorgaan
    warme grog maken

rum, citroen, heet water en honing en/of suiker en drink je zo heet mogelijk op vlak voor het slapen
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75665703
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja zeg newbie... nu weten we nog steeds je pincode nie
    Oké mijn pincode is 3281
    pi_75665723
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef nieslief het volgende:
    pi_75665753
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef P.F het volgende:
    Noesss: hoofdpijn/zwaar ademig/rillen/spierpijn/gebrek aan dorst en eetlust

Heb ik het ?!!

*zet meteen een mondkapje op en een anti-mexicaanse griepfilter op de uitgangen van de computer*

Mocht je het wel hebben....1 troost.....het schijnt maar 3 dagen te duren volgens mijn huisarts en dan gaat het snel weer beter maar ja die drie dagen
    Optimist tot in de kist
    pi_75665767
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

warme grog maken

rum, citroen, heet water en honing en/of suiker en drink je zo heet mogelijk op vlak voor het slapen
    Ik heb alleen wijn !! En ook geen citroen.

Ik tril als een gek met twee truien Maar misschien is het tijdelijk? Hoop ik!!!!
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:00:39 #127
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665781
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Oké mijn pincode is 3281
    Ik geef je mn adres. Stuur je je pasje ff op?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:00:40 #128
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665785
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef trovey het volgende:

[..]

*zet meteen een mondkapje op en een anti-mexicaanse griepfilter op de uitgangen van de computer*

Mocht je het wel hebben....1 troost.....het schijnt maar 3 dagen te duren volgens mijn huisarts en dan gaat het snel weer beter maar ja die drie dagen
    uiteindelijk was ik na 3 weken pas weer mezelf
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:00:43 #129
    262650 kitao
    prikplaatje
    pi_75665786
    ik ga denk ik ook maar een film kijken en dan pitten.
    ben totaal versleten nu , doei
    megalomaniac
    pi_75665810
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik geef je mn adres. Stuur je je pasje ff op?
    Die heb ik zelf nodig.
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:01:23 #131
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665813
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef kitao het volgende:
    Opa
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 21:01:42 #132
    163650 Greys
    pi_75665837
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Het is klaarblijkelijk nog niet uitgesproken. Maar ook hier gaat een rem op dus.
    En dat was nou nét het punt van discussie
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:02:03 #133
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665856
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Die heb ik zelf nodig.
    Ja? En?

Dan vraag je een 2de pas aan

Of je gaat maar geen geld uitgeven?
    pi_75665868
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat is wel lang voor een griep. Het langste wat ik heb meegemaakt is 2 weken met buikgriep.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:02:16 #135
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665874
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is klaarblijkelijk nog niet uitgesproken. Maar ook hier gaat een rem op dus.
    ben je nu al wezen wandelen?
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:02:46 #136
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665904
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar we dan maar eens geen rem op gooien is hoe jij bink behandeld. SCHANDAAAALIG.

Hebtze al een pipi daan?
    pi_75665906
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef nieslief het volgende:
    Terugzwaaien en oh ja het wordt tijd voor een tweede PC bij jullie...al is het maar een goedkoop dingetje waarmee je net op FOK kunt komen en verder niets dan kunnen we in gesprek met jullie twee tegelijk
    Optimist tot in de kist
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:03:06 #138
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75665924
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat is wel lang voor een griep. Het langste wat ik heb meegemaakt is 2 weken met buikgriep.
    de mex heeft hier gewoon een enorme aanslag op de al weinige energie gemaakt, waardoor nog lang erg moe geweest
    Today is life -

Dale Carnegie
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 21:03:18 #139
    163650 Greys
    pi_75665934
    Oh, eerder invoeren Greys, we zijn alweer een bladzijde verder
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Erg he?
    Niet dat Bink nou zo graag de kou in wil hoor, vergis je niet
    Maar ik ga even d'r Uggs zoeken (as if!)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75665949
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja? En?

Dan vraag je een 2de pas aan

Of je gaat maar geen geld uitgeven?
    Nee, hij is van mij. Je krijgt hem niet.
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:03:44 #141
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665961
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
    Oh, eerder invoeren Greys, we zijn alweer een bladzijde verder
    [..]

Erg he?
    Niet dat Bink nou zo graag de kou in wil hoor, vergis je niet
    Maar ik ga even d'r Uggs zoeken (as if!)
    OMFG GREYS! GA MET DIE HOND PLASSEN
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:04:10 #142
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75665980
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Nee, hij is van mij. Je krijgt hem niet.

DAT MOET WANT DAT IS BELEID HIER!
    pi_75666002
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

de mex heeft hier gewoon een enorme aanslag op de al weinige energie gemaakt, waardoor nog lang erg moe geweest
    Ah dat is wel kut moe zijn is sowieso verschrikkelijk. Dan wil je van alles maar kan je het niet.
    pi_75666030
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

DAT MOET WANT DAT IS BELEID HIER!
    Wat wil je doen, me uit de SC plaatsen?
    pi_75666057
    Is er nog iets anders wat ik kan kopen/laten kopen in de supermarkt?
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:05:56 #146
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666083
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Wat wil je doen, me uit de SC plaatsen?
    Nee, vragen of je je tieten wil posten
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:06:16 #147
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666101
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, vragen of je je tieten wil posten
    kut, je bent een man
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 21:06:17 #148
    163650 Greys
    pi_75666104
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

OMFG GREYS! GA MET DIE HOND PLASSEN
    Die is de laatste twee uur al drie keer wezen piesen
    Het is puur dat ze verplicht van mij nog een extra blokkie om moet met heur ouwe lijfje in de kou, om de beweging er een beetje in te houden. Maar daar heeft ze zelf geen zin in hoor (en ik ook niet ). Maarrrrrrrrrrr ik ga.... NU!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75666159
    Ik kan opeens niet meer helder denken dan krijg ik hoofdpijn Ultieme SOG Hahahahaha

Ik ga wel douchen oid dat helpt vast En m'n moeder bellen!!!!!

En terug lezen voordat ik kwam binnen stormen!
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:07:20 #150
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666160
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is puur dat ze verplicht van mij nog een extra blokkie om moet met heur ouwe lijfje in de kou, om de beweging er een beetje in te houden. Maar daar heeft ze zelf geen zin in hoor (en ik ook niet ). Maarrrrrrrrrrr ik ga.... NU!
    GREYS! HOU DIE HOND BINNEN!

Als ze al geplast heeft had je van mij ook aan mn duim kunnen zuigen tis fucking -5 Ik had je mooi zelf laten lopen als ik bink was
    pi_75666184
    quote:

[..]

Kun je dan geen rondjes in huis lopen?
    pi_75666201
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

kut, je bent een man

Mooi zo
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:08:16 #153
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666213
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
    citrosan, is like een grog
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:09:14 #154
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666266
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Mooi zo
    Piemel posten?
    pi_75666271
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

* *dubbele filters zijn nu geinstallerd op uw computer + uw aanvraag om een extra Mexicaanse griepvirus filter op uw AVG te plaatsen is goedgekeurd*

Nu maar wachten of het werkt
    Optimist tot in de kist
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:09:36 #156
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666276
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Piemel posten?
    Q!!!
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:09:38 #157
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_75666278
    quote:

[..]

Ze heeft toch wel een jasje he ?
    -= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:10:05 #158
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666296
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

Q!!!
    Ja?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:10:29 #159
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666313
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75666329
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef kitao het volgende:

Slaap ze Kitao....en volgende keer gewoon weer een goede poging wagen hier....je leert het vanzelf wel...ik blijf hoop houden...zie mijn onderschrift
    Optimist tot in de kist
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:10:57 #161
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666330
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

pi_75666332
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Piemel posten?
    WAT IS DIT VOOR EEN BELEID?
    pi_75666336
    Zo, ik heb even gegeten!
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:11:32 #164
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666358
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:10 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat noemen ze nou "piemel post beleid"

pi_75666380
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:10 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Da's geen beleid, da's Q.
    pi_75666400
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
    Ibuprofen/parcetamol voor de pijntjes.
    Optimist tot in de kist
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:13:33 #167
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666443
    ok mag ik even mijn verbazing uiten?

krijg NU net een sms van mn coach of ik morgen n half uur eerder kan komen....

ben ik de enige die dat redelijk apart vind?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75666463
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Kippesoep.
    pi_75666485
    Nou, ik doe er mooi niet aan mee. Q zal het maar moeten fantaseren. ( )

Wat zijn Blu-Ray dvds belachelijk duur trouwens. Moest wat voor een verjaardag kopen en op het lijstje stonden wat dvd's dus ik dacht ik neem er even twee mee. Heb ik de eerste in m'n handen in de winkel, op zoek naar de tweede... kijk ik nog even op de hoes van de eerste en staat er... 30 euro!! Ik stopte gelijk met zoeken en rekende deze af.

Wat een prijs.
    pi_75666507
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:13 schreef Ynske het volgende:

Mijn fysio ziet kans om een een uur van tevoren te bellen of een afspraak verzet kan worden
    Optimist tot in de kist
    pi_75666509
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:13 schreef Ynske het volgende:

Kan er geen vertraging in de SMS zitten? Al is het wel wat laat om de afspraak te vervroegen.
    pi_75666565
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef Desunoto het volgende:

Wat zijn Blu-Ray dvds belachelijk duur trouwens. Moest wat voor een verjaardag kopen en op het lijstje stonden wat dvd's dus ik dacht ik neem er even twee mee. Heb ik de eerste in m'n handen in de winkel, op zoek naar de tweede... kijk ik nog even op de hoes van de eerste en staat er... 30 euro!! Ik stopte gelijk met zoeken en rekende deze af.

Wat een prijs.
    Voorlopig hou ik het maar op de gewone DVD...heb ook nog een oude tv dus dat verschil tussen die twee zie ik toch niet
    Optimist tot in de kist
    pi_75666570
    pi_75666590
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kippesoep.
    Ik eet geen dieren
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:17:19 #175
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666599
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Mijn fysio ziet kans om een een uur van tevoren te bellen of een afspraak verzet kan worden
    nouja dat weet ze, dat ze dat niet hoeft te doen, voor 10.30 geen afspraken bij mij, dat red ik gewoon niet.
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kan er geen vertraging in de SMS zitten? Al is het wel wat laat om de afspraak te vervroegen.
    k weet t niet, dat kun je natuurlijk niet zien. maar normaal belt ze wel
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75666609
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Heb ik !
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:17:33 #177
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666612
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef Desunoto het volgende:
    quote:

Wat een prijs.
    www.play.com

dinsdag 15 december 2009 @ 21:18:20 #178
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666646
    Welke heb je trouwens gekocht Desunoto ?
    pi_75666654
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
    [ afbeelding ]

Pakje! (wel zo'n 20 minuten te laat ) Is er een wikiwizard in de zaal?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:18:57 #180
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666667
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
    [ afbeelding ]
    en toegevoegd in de Wiki
    Today is life -

Dale Carnegie
      † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 21:18:58 #181
    72518 Strega
    Het glas is altijd halfvol.
    pi_75666670
    quote:

[..]

Lieve Nok, allereerst fijn dat je terug bent.
    Hoewel, dat klinkt niet aardig, maare, ik hoop dus juist dan jullie het fijn hebben gehad.
    En dat ergeren....ja dat begrijp ik wel.
    De laatste tijd gaat het zo snel, dat een heleboel dingen waar je het hier over zou willen hebben dan wel over zou willen (mee)praten....alweer 4 topics geleden zijn, waardoor je er dan maar niet meer op reageert.
    Nu ben ik wel zo dat ik ga pm en, maar goed, een serieuze discussie of wat diepgang is dan al niet meer mogelijk.
    Dit geld natuurlijk net zo goed voor vrolijke dingen hoor.
    De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
    Bullie is thuis
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:19:20 #182
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666686
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb ik !
    had je de citrosan nog gezien?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75666704
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik eet geen dieren
    Oeps, wist ik niet.

Groentesoep dan? Of in ieder geval iets warms wat makkelijk naar binnen is te slurpen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_75666708
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Pakje! (wel zo'n 20 minuten te laat ) Is er een wikiwizard in de zaal?
    Ja, sorry, eten ging even voor
    pi_75666751
    Ha die Strega! Hoe is het met je?
    pi_75666760
    Beetje jammer dat Nok de hele nasleep van de discussie mist.
    pi_75666765
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

had je de citrosan nog gezien?
    Ik weet niet wat dat is?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:22:12 #188
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666807
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dat is?

Citrosan

Bij koorts en pijn bij griep en verkoudheid.
    Today is life -

Dale Carnegie
      † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 21:22:33 #189
    72518 Strega
    pi_75666814
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Nok, ik word nu (sorry) gewoon boos op je!

Wáár erger je je nou precies aan?
    Ik heb net te horen gekregen dat zijn been er af ligt en dat ie in coma ligt. Mag ik dan gewoon verdorie aangeven dat ik vlak daarna geen trek heb in de discussie of hij er wel of niet vrijwillig voor getekend heeft? Nu voor de derde keer: ik heb zélf geen zin om daarover te discussiëren nu en verbied niemand om dat verder met elkaar hier wel te doen. Dus dan trek ik me even terug.

Hoezo moet je je daaraan ergeren? Kan je je dat niet indenken?
    Natuurlijk kan ze dat lieve schat.
    Zulke dingen zijn gewoon vreselijk en niet goed te praten.
    Eén van m'n beste vrienden was getrouwd met een beroeps.
    Zeer veel uitgezonden, maar helaas wel zo getraumatiseerd dat dat één van de redenen was dat hun huwelijk op de klippen liep. Toch zijn beide schatten van mensen.
    Dat is het erge, shit happens.
    Bullie is thuis
    pi_75666830
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oeps, wist ik niet.

Groentesoep dan? Of in ieder geval iets warms wat makkelijk naar binnen is te slurpen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Waarom is soep eigenlijk zo goed voor je ?

Ik heb net een vriend zijn formulieren helpen invullen en hij heeft nu de tweede te test op de Marinedinges @ Amsterdam..

Hm.... Nu is het blije "je gaat wat doen gevoel " een klein beetje anders.
    pi_75666851
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
    Beetje jammer dat Nok de hele nasleep van de discussie mist.
    Ja, daarom heb ik het er voor nu bij gelaten. Da's ook vaak het probleem. Mensen komen, mensen gaan, internet vliegt eruit etc. En het is lastig praten rond je digitale keukentafel als iedereen maar komt en gaat.
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:23:34 #192
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666854
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]
    SPOILER
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:24:03 #193
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666877
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb net een vriend zijn formulieren helpen invullen en hij heeft nu de tweede te test op de Marinedinges @ Amsterdam..

omdat dat zout is, en dat heeft je lichaam nodig
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75666905
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Citrosan

Ik heb even gesmst!
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:24:45 #195
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75666911
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    Citrosan

vet vet vet vet vet vet, ik zweer het je, vet vet vet ranzig.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:25:17 #196
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75666938
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

maar t is wel goed voor je als je je niet goed voelt

en die prepzooi van jou zal vast nog ranziger zijn
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75666950
    quote:

[..]

I second that.
    pi_75666984
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, daarom heb ik het er voor nu bij gelaten. Da's ook vaak het probleem. Mensen komen, mensen gaan, internet vliegt eruit etc. En het is lastig praten rond je digitale keukentafel als iedereen maar komt en gaat.
    Laten we hopen dat iedereen die het betreft deze weer wel terugleest.
    Optimist tot in de kist
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:26:36 #199
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75667002
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar t is wel goed voor je als je je niet goed voelt

en die prepzooi van jou zal vast nog ranziger zijn
    OOh, die prepzooi

Geloof me, daar is die citrosan dinges zooi frisdrank bij.

My gawd Alleen als ik er aan terug denk krijg ik kokhals neigingen
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:26:36 #200
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75667003
    mn bed ligt vol spullen
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:26:54 #201
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75667016
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

OOh, die prepzooi

Geloof me, daar is die citrosan dinges zooi frisdrank bij.

My gawd Alleen als ik er aan terug denk krijg ik kokhals neigingen
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75667026
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    Citrosan

Barstensvol vitamine C en paracetamol. Ligt standaard in mijn medicijnkastje.
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Als je niet kunt eten krijg je zo iig vocht en zouten binnen. En ik denk dat er vaak een troostende werking vanuit gaat, iemand zorgt voor je met een lekker kopje soep (of je zorgt voor jezelf) en je hebt wat warms in je maag. Ik merk bij mezelf iig dat ik vaak naar een soepje grijp als ik me niet zo lekker voel.
    quote:

Er zijn zoveel functies en plaatsingen bij de marine. Natuurlijk zit de kans erin dat hij wordt uitgezonden naar gevaarlijk gebied, maar dat doen ze niet meteen, toch?. Hoe lang duurt zo'n opleidingstraject eignelijk?
    pi_75667050
    quote:

[..]

en eigenlijk is het gewoon hele dure paracetamol met een smaakje ...heet water met citroensap en daarin opgelost een paracetamol is eigenlijk hetzelfde

Tja...wie bint zuunig hier in 't Oosten
    Optimist tot in de kist
      dinsdag 15 december 2009 @ 21:28:08 #204
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_75667068
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan werkt antigriepine toch ook? 30x beter te pruimen
    pi_75667111
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

Als je niet kunt eten krijg je zo iig vocht en zouten binnen. En ik denk dat er vaak een troostende werking vanuit gaat, iemand zorgt voor je met een lekker kopje soep (of je zorgt voor jezelf) en je hebt wat warms in je maag. Ik merk bij mezelf iig dat ik vaak naar een soepje grijp als ik me niet zo lekker voel.
    [..]

Er zijn zoveel functies en plaatsingen bij de marine. Natuurlijk zit de kans erin dat hij wordt uitgezonden naar gevaarlijk gebied, maar dat doen ze niet meteen, toch?. Hoe lang duurt zo'n opleidingstraject eignelijk?
    Ik heb geen idee! Hij moet nog aangenomen worden.

O eten LUKT wel, ik heb alleen geen trek Ik prop wel van alles naar binnen heur
    pi_75667215
    Citrosan + heel veel suiker of honing is prima binnen te houden. Lekker warm in je bedje aan een gloeiend hete mok nippen.

Het romantische beeld wordt dan helaas wel vaak verstoord door koude , hoofdpijn alsof iemand doet of aanvallen van

† In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 21:32:31 #207
    72518 Strega
    pi_75667243
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
    Zo, ik heb even gegeten!
    Heb je het fijn gehad?/
    (Jaloers)
    Bullie is thuis
    pi_75667271
    Zijn de katten klaar met eten in de hal , doe ik de deur van de woonkamer weer open.....heeft er eentje vol tegen de deur zitten kotsen .......en nu weer roepen om eten
    Optimist tot in de kist
    pi_75667284
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:31 schreef Cat22 het volgende:
    Citrosan + heel veel suiker of honing is prima binnen te houden. Lekker warm in je bedje aan een gloeiend hete mok nippen.

Het romantische beeld wordt dan helaas wel vaak verstoord door koude , hoofdpijn alsof iemand doet of aanvallen van

En door mijn begrotingen die ik moet maken

Heeft hier iemand verstand van geld ?!
    pi_75667299
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:32 schreef Strega het volgende:

[..]

Heb je het fijn gehad?/
    (Jaloers)
    Ja, ik heb een heerlijke vakantie gehad! Thanks!
      † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 21:36:09 #211
    72518 Strega
    pi_75667382
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
    Ha die Strega! Hoe is het met je?
    Stukken beter gelukkig!
    Ik heb dat vaak hoor, zo rond nieuwe maan.
    Dan zie ik een hoop triestigheid enzo.
    (Ben af en toe een sombermans/vrouws)
    Maar dan heb ik weer altijd m'n beestenspul om te relativeren
    Bullie is thuis
    pi_75667393
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja! Geef je geld maar hier!
    pi_75667397
    Ik zag net een kakkerlak op het aanrecht En de verdelger is al langs geweest !!!!
    pi_75667411
    quote:

[..]

Wel gedaan in mijn werk....maar had er verschrikkelijke hekel aan....niet zo'n wonder als je het in de praktijk moet leren zonder enige opleiding op school of bijscholing.....ik ben ook harstikke gek geweest bij de werkgever
    Optimist tot in de kist
    pi_75667412
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja! Geef je geld maar hier!
    Ok
    pi_75667434
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef trovey het volgende:

[..]

Wel gedaan in mijn werk....maar had er verschrikkelijke hekel aan....niet zo'n wonder als je het in de praktijk moet leren zonder enige opleiding op school of bijscholing.....ik ben ook hartsikke gek geweest bij de werkgever
    Nou ja ik wil een afhaal/bezorg toko beginnen en nu moet ik ff uitrekenen of dat wel ken

( !!! kutopdracht)
    pi_75667475
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef Strega het volgende:

[..]

Stukken beter gelukkig!
    Ik heb dat vaak hoor, zo rond nieuwe maan.
    Dan zie ik een hoop triestigheid enzo.
    (Ben af en toe een sombermans/vrouws)
    Maar dan heb ik weer altijd m'n beestenspul om te relativeren
    Gelukkig maar! En als je het bij jezelf herkent en weet waar het van komt (en dat het ook weer weggaat) kun je het wellicht wat makkelijker relativeren.
    pi_75667479
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
    Ik zag net een kakkerlak op het aanrecht En de verdelger is al langs geweest !!!!
    Ieeehhhhhhh!
    pi_75667480
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
    Kakkerlak.... ....KAKKERLAK
    Optimist tot in de kist
      † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 21:38:42 #220
    72518 Strega
    pi_75667487
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jawel, maar dit is wel één van de plek waar een hoop mensen zich gelukkig veilig voelen,
    aan "ONZE" keukentafel.
    Dat is eigenlijk best wel bijzonder en fijn
    Bullie is thuis
    pi_75667513
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Kakkerlak.... ....KAKKERLAK
    Dat komt door de Afrikanen of zo Ik heb ze zelf gelukkig niet

GADVERDAMME
    pi_75667539
    Keukentafel wordt wel minder fijn met die kakkerlakken !
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 21:40:08 #223
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_75667549
    quote:

[..]

jep, ik weet van alle muntjes in mijn portemonnee hoeveel ze waard zijn

🐙
    pi_75667553
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja ik wil een afhaal/bezorg toko beginnen en nu moet ik ff uitrekenen of dat wel ken

( !!! kutopdracht)
    Oh ja zoiets .....moet nu heel diep in het geheugen tasten....heb ik wel eens voor iets anders moeten doen op die school. Als je het me nu trouwens zou vragen zou ik niet eens meer weten hoe te beginnen
    Optimist tot in de kist
      † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 21:40:54 #225
    72518 Strega
    pi_75667577
    quote:

[..]

Jaaaa, uitgeven, daar ben ik erg goed in!
    Bullie is thuis
    pi_75667607
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:38 schreef Strega het volgende:

[..]

Jawel, maar dit is wel één van de plek waar een hoop mensen zich gelukkig veilig voelen,
    aan "ONZE" keukentafel.
    Dat is eigenlijk best wel bijzonder en fijn
    Helemaal mee eens. En onze keukentafel werkt prima voor een lolletje, maar als je je tanden wil zetten in een discussie (en sommige mensen missen dat hier, blijkt nu) dan is dat gewoon moeilijker.
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 21:42:07 #227
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75667629
    overigens ben ik geslaagd voor mijn laptoptas, het is deze geworden

🐙
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 21:42:32 #228
    163650 Greys
    pi_75667641
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat komt door de Afrikanen of zo
    quote:
    Ik heb ze zelf gelukkig niet

GADVERDAMME
    Hij zat toch op jouw aanrecht? Of zit je bij iemand anders?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75667643
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Oh ja zoiets .....moet nu heel diep in het geheugen tasten....heb ik wel eens voor iets anders moeten doen op die school. Als je het me nu trouwens zou vragen zou ik niet eens meer weten hoe te beginnen
    Ik ook niet ! Ik verzin wel iets. Ben er klaar mee !
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:42:49 #230
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75667651
    bed is leeg. vloer is nog vrij
    kleren voor morgen liggen klaar...
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75667658
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Hij zat toch op jouw aanrecht? Of zit je bij iemand anders?
    De kakkerlakkenverdelger zei dat "De Afrikanen" die hier wonen ze meenemen uit Afrika.

Ik zit nu in de kamer van mijn vriendje..
      † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 21:43:10 #232
    72518 Strega
    pi_75667666
    Zo ga nog maar even naast m'n meneer op de bank zitten en herrie in de (kerst)keuken kijken.
    Bullie is thuis
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:43:21 #233
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75667676
    is het al donderdag?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75667704
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En onze keukentafel werkt prima voor een lolletje, maar als je je tanden wil zetten in een discussie (en sommige mensen missen dat hier, blijkt nu) dan is dat gewoon moeilijker.
    Ik heb hier juist vaak genoeg een goede discussie meegemaakt!
    pi_75667715
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
    Keukentafel wordt wel minder fijn met die kakkerlakken !
    ** Uw aanvraag om naast het Mexicaanse griepvirusfilter ook een kakkerlakkenfilter op uw computer te plaatsen is geaccepteerd maar wij verzoeken u vriendelijk om ergens anders op internet rond te hangen want onze voorraad filters voor gratis gebruik is beperkt*

Optimist tot in de kist
    pi_75667726
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:

[ afbeelding ]
    Mooi tas!

Ik kijk nu naar een kookprogramma met BNers.
    Eentje snijdt zich: milimeterwondje. 'Ik ga geen groente meer snijden hoor!'
    En in de bediening staat Conny Breukhoven te kwelen.

pi_75667751
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Strega het volgende:
    Zo ga nog maar even naast m'n meneer op de bank zitten en herrie in de (kerst)keuken kijken.
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mooi tas!

Ik kijk nu naar een kookprogramma met BNers.
    Eentje snijdt zich: milimeterwondje. 'Ik ga geen groente meer snijden hoor!'
    En in de bediening staat Conny Breukhoven te kwelen.

Dat programma dus.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 21:45:26 #238
    163650 Greys
    pi_75667756
    Wáárom maken ze trouwens die achterruitverwarming niet gewoon in alle ramen van een auto?
    Ik bedoel, het bestaat al jaaaaaaren, dus inmiddels moeten ze wel hebben uitgevonden hoe dat doorzichtige draadjes in je ruit kunnen worden ipv die donkere draadjes lijkt me. En hoppatee, ook in de voorruit ermee!
    Wrom nie?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 21:45:28 #239
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75667757
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Ynske het volgende:
    is het al donderdag?
    nee
    🐙
    pi_75667772
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef trovey het volgende:

[..]

** Uw aanvraag om naast het Mexicaanse griepvirusfilter ook een kakkerlakkenfilter op uw computer te plaatsen is geaccepteerd maar wij verzoeken u vriendelijk om ergens anders op internet rond te hangen want onze voorraad filters voor gratis gebruik is beperkt*

FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:45:48 #241
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75667774
    shit, bedenk me net dat ik nog een training moet voorbereiden...
    dat zal lekker zweten worden voor ze tis buiten koud, dus je moet goed warm worden
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 21:46:06 #242
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75667782
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
    Wáárom maken ze trouwens die achterruitverwarming niet gewoon in alle ramen van een auto?
    Ik bedoel, het bestaat al jaaaaaaren, dus inmiddels moeten ze wel hebben uitgevonden hoe dat doorzichtige draadjes in je ruit kunnen worden ipv die donkere draadjes lijkt me. En hoppatee, ook in de voorruit ermee!
    Wrom nie?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75667789
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ook niet ! Ik verzin wel iets. Ben er klaar mee !
    Je hebt een excuus...je bent ziek ....nooit gedacht dat he dat je die nog eens zou krijgen bij zo'n melding
    Optimist tot in de kist
    pi_75667809
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Je hebt een excuus...je bent ziek ....nooit gedacht dat he dat je die nog eens zou krijgen bij zo'n melding
    Nee joh ik doe nu gewoon mijn deel en ze mogen de rest zelf doen !
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 21:48:14 #245
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75667871
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
    Wrom nie?
    wij hebben het hier in de voorruit

zijn hele dunne draadjes, als je goed kijkt zie je ze zitten, normaal geen last van
    🐙
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 21:48:54 #246
    163650 Greys
    pi_75667893
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef P.F het volgende:

[..]

De kakkerlakkenverdelger zei dat "De Afrikanen" die hier wonen ze meenemen uit Afrika.

Ik zit nu in de kamer van mijn vriendje..
    Dat klinkt echt heel ongeloofwaardig (en lelijk naar de Afrikanen toe) eerlijk gezegd
    Niet van jou, maar van die verdelger. Hoe zouden ze die kakkerlakken dan mee moeten krijgen? Ze halen zelfs een appel uit je bagage ivm eventuele fruitvliegjes, maar kakkerlakken zouden rustig mee kunnen komen?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75667894
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:

[ afbeelding ]
    Leuke tas ...roze met bloempjes was wat teveel van het goede geweest
    Optimist tot in de kist
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 21:49:43 #248
    163650 Greys
    pi_75667918
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Strega het volgende:
    Fijne avond!
    En jullie krans is prachtig!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 21:50:10 #249
    163650 Greys
    pi_75667941
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

wij hebben het hier in de voorruit

zijn hele dunne draadjes, als je goed kijkt zie je ze zitten, normaal geen last van
    Ohhhh, waarom maken ze dat niet gewoon in elke auto dan?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75667954
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee joh ik doe nu gewoon mijn deel en ze mogen de rest zelf doen !
    That's the spirit ......
    Optimist tot in de kist
    pi_75667972
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Geld
    Optimist tot in de kist
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 21:52:30 #252
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75668042
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:

[..]

kost geld, dit was vroeger een dure auto, toen hij nog nieuw was

zilveren ford mondeo ghia uit 2001
    🐙
    pi_75668045
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Geld
    Denk ik ook. In een voorruit komen vaker barstjes dan in een achterruit. En ik vraag me af of Carglass zo'n ruit ook nog gratis kan repareren.

Het zou wel superhandig zijn, daar niet van. Maar verwarming + airco doet het hier ook heel aardig. En ik mijn garage.
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 21:54:10 #254
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75668124
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

kost geld, dit was vroeger een dure auto, toen hij nog nieuw was

zilveren ford mondeo ghia uit 2001
    het meest briljante uit de hele auto vind ik nog wel de passagiers bekerhouder

een klein vakje van 5x2,5 cm ofzo, ziet eruit als een knopje

druk je erop, schuift het naar buiten en ontvouwt zich tot een complete bekerhouder, ik keek toen ik et voor het eerst zag
    🐙
    pi_75668172
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat klinkt echt heel ongeloofwaardig (en lelijk naar de Afrikanen toe) eerlijk gezegd
    Niet van jou, maar van die verdelger. Hoe zouden ze die kakkerlakken dan mee moeten krijgen? Ze halen zelfs een appel uit je bagage ivm eventuele fruitvliegjes, maar kakkerlakken zouden rustig mee kunnen komen?
    Ja ik vond het ook een beetje een raar verhaal..
    pi_75668184
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Denk ik ook. In een voorruit komen vaker barstjes dan in een achterruit. En ik vraag me af of Carglass zo'n ruit ook nog gratis kan repareren.

Het zou wel superhandig zijn, daar niet van. Maar verwarming + airco doet het hier ook heel aardig. En ik mijn garage.
    Mijn garage en ik bij dit weer ...jammer alleen dat die garage bij mijn broer is en dat betekent 10 minuten lopen voordat je warm zit
    Optimist tot in de kist
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 21:55:20 #257
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75668188
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

ja natuurlijk, een sterretje merk je niks van wat voor ruit het is, het is een kleine beschadiging die gewoon op te vullen is

als er een barst in zit ben je wel de lul, want dan moet je dus een nieuwe ruit met verwarming halen
    🐙
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 21:56:21 #258
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75668234
    napoleon zit voor de tv te fluiten, dat fireflies liedje komt voorbij, hij vind het leuk gloof ik
    🐙
    pi_75668335
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

het meest briljante uit de hele auto vind ik nog wel de passagiers bekerhouder

een klein vakje van 5x2,5 cm ofzo, ziet eruit als een knopje

druk je erop, schuift het naar buiten en ontvouwt zich tot een complete bekerhouder, ik keek toen ik et voor het eerst zag
    Hier zijn dat gewoon een rond gat (met bodem dan) in de tussenstijl tussen rijden en chauffeur maar ja die auto kost dan ook een fractie van de nieuwprijs van jullie auto
    Optimist tot in de kist
    pi_75668357
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:55 schreef trovey het volgende:

[..]

Mijn garage en ik bij dit weer ...jammer alleen dat die garage bij mijn broer is en dat betekent 10 minuten lopen voordat je warm zit
    Trap af, hal in, deur door, auto in, garagedeur elektrisch open, auto eruit, garagedeur elektrisch dicht en ik ben weg.

Alleen jammer dat ik op mijn werk 10 minuten moet lopen voor ik op kantoor ben.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 21:59:05 #261
    163650 Greys
    pi_75668368
    Wij hebben wel een garage, maar daar staat de kever uit '61 constant in.

Maar die voorruitverwarming, als dat zoveel geld kost... die achterruitverwarming zit volgens mij zelfs in het goedkoopste oude autootje dat er nu op de weg rijdt. Is het in de doorzichtige uitvoering dan echt zoveel duurder? Nou ja het zal wel, want anders zat het er wel in
    Het zou wel handy zijn, want ik krab de ruiten en 10 meter verder moet ik weer stoppen omdat het dan alweer dicht zit
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75668382
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
    napoleon zit voor de tv te fluiten, dat fireflies liedje komt voorbij, hij vind het leuk gloof ik
    Optimist tot in de kist
    pi_75668403
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef trovey het volgende:

[..]

Hier zijn dat gewoon een rond gat (met bodem dan) in de tussenstijl tussen rijden en chauffeur maar ja die auto kost dan ook een fractie van de nieuwprijs van jullie auto
    Mijn auto heeft 2 gaten. Waarvan eentje is gevuld met de prullenbak, dat is een los bekertje met deksel. En gat 2 is meestal gevuld met een potje snoepjes.
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 22:00:07 #264
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75668408
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef trovey het volgende:

[..]

we hebben em echt niet nieuw gekocht hoor, en met sloopkorting van de oude er nog af
    🐙
    pi_75668487
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:

Maar die voorruitverwarming, als dat zoveel geld kost... die achterruitverwarming zit volgens mij zelfs in het goedkoopste oude autootje dat er nu op de weg rijdt. Is het in de doorzichtige uitvoering dan echt zoveel duurder? Nou ja het zal wel, want anders zat het er wel in
    Het zou wel handy zijn, want ik krab de ruiten en 10 meter verder moet ik weer stoppen omdat het dan alweer dicht zit
    voorruitverwarming=1000 euro
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_75668489
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Trap af, hal in, deur door, auto in, garagedeur elektrisch open, auto eruit, garagedeur elektrisch dicht en ik ben weg.

Aha dat 10 minuten lopen van jou compenseert mijn 10 minuten lopen dan weer maar ik heb geen electrische deur
    Optimist tot in de kist
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 22:02:02 #267
    163650 Greys
    pi_75668510
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
    Laat Subtle het maar niet horen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75668529
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

we hebben em echt niet nieuw gekocht hoor, en met sloopkorting van de oude er nog af
    Had ik gelezen daarom vermeldde ik ook nieuwprijs
    Optimist tot in de kist
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2009 @ 22:02:51 #269
    163650 Greys
    pi_75668538
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hello!
    Jeumig! Wat veel! Nou ja dan krab ik nog wel even!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_75668551
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Luxe
    pi_75668567
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Euh. ...ik zet er wel zo'n deken van de Action voor van een paar euro
    Optimist tot in de kist
    pi_75668613
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Hello!
    Voor 1000 euro kun je heel wat ijskrabbers kopen.

kraskraskraskraskras
    pi_75668652
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn auto heeft 2 gaten. Waarvan eentje is gevuld met de prullenbak, dat is een los bekertje met deksel. En gat 2 is meestal gevuld met een potje snoepjes.
    Ik heb in 1 zo'n gat een los prullebakje die ik er als een beker uit kan halen en dan heb ik twee drinkbekerhouders ....waarom ben ik zo blij hiermee
    Optimist tot in de kist
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 22:06:07 #274
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75668684
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:

ja het verschil is echt duidelijk te zien, want we hebben die standaard niet doorzichtige achterruitverwarming stuk bredere stroken (1 mm versus haardikte) en op de achterruit zitten de een paar cm uit elkaar, in de voorruit nog geen cm
    🐙
    pi_75668685
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Hello!
    Ik had die 1000 euro "over" en kon kiezen tussen een ipodaansluiting en een beelschermpje of vooruitverwarming.
    pi_75668717
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb in 1 zo'n gat een los prullebakje die ik er als een beker uit kan halen en dan heb ik twee drinkbekerhouders ....waarom ben ik zo blij hiermee
    Jij hebt dezelfde gaten als ik!
    pi_75668758
    Vrouwen (en 1 man) die vol plezier over auto's praten.

*valt om*
    pi_75668761
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ja natuurlijk, een sterretje merk je niks van wat voor ruit het is, het is een kleine beschadiging die gewoon op te vullen is

als er een barst in zit ben je wel de lul, want dan moet je dus een nieuwe ruit met verwarming halen

Jahoor carglass is 2 weken terug geweest en opvullen gaat prima.
    pi_75668764
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij hebt dezelfde gaten als ik!
    Welke auto heb jij dan
    Optimist tot in de kist
    pi_75668786
    Mijn oto heeft ook een mp3 aansluiting. Hoef ik alleen nog maar een speler te kopen.
    pi_75668841
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Welke auto heb jij dan
    Dezus

Maar die van mij blinkt een stuk minder.
    pi_75668879
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
    Mijn oto heeft ook een mp3 aansluiting. Hoef ik alleen nog maar een speler te kopen.
    Ja die heb ik ook..das weer een ander stekkertje dan ipod 1000 euro voor een ander gaatje
    pi_75668910
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dezus
    [ afbeelding ]

Wat een leukerdje
    pi_75668960
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook..das weer een ander stekkertje dan ipod 1000 euro voor een ander gaatje
    Da's dure business!

Die van mij stond in de showroom. Inpakken en meenemen. Klaar.
    pi_75668987
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat een leukerdje
    Thanks!

Trovey heb jij die ook? Of zit er een andere auto om je bekerhouders?
    pi_75668991
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dezus
    [ afbeelding ]

Hyundai i10? (of het oudere model Atos dat haal ik nog steeds door elkaar) Die heb ik ook...sterker nog, in die kleur blauw (alhoewel er in januari eentje komt in metallic donkergrijs)
    Optimist tot in de kist
      Designer dinsdag 15 december 2009 @ 22:13:47 #287
    266257 crew  DeZwabber
    pi_75669003
    dit is de bekerhouder

is wel ui de engelse versie

en op mijn zoektocht vond ik een nog gecompliceerdere uit een saab

meesterlijke verspilling van techniek
    🐙
    pi_75669095
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
    Vrouwen (en 1 man) die vol plezier over auto's praten.

*valt om*
    En dan ook nog over gaatjes
    pi_75669108
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Hyundai i10? (of het oudere model Atos dat haal ik nog steeds door elkaar) Die heb ik ook...sterker nog, in die kleur blauw (alhoewel er in januari eentje komt in metallic donkergrijs)
    Heb jij ook de i10!

Wihihihihi! En die kleur blauw vind ik zo mooi he. Ik heb hem nu iets meer dan een jaar, ben er erg blij mee. Ruim van binnen en compact van buiten.
    En prullebak-die-in-bekerhouder-past.
    pi_75669113
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's dure business!

Die van mij stond in de showroom. Inpakken en meenemen. Klaar.
    Volgende keer wilde gewoon 1x een hele nieuwe auto..en geloof me je voelt geen verschil
    pi_75669116
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
    dit is de bekerhouder

ja en van geld ook als je die auto nieuw moet kopen
    Optimist tot in de kist
    pi_75669163
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
    dit is de bekerhouder

Die dingen vallen je aan!
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 22:18:32 #293
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75669186
    training is in elkaar gezet...
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75669206
    Die bekerhouders hoe komen ze erop. Ik schrok me naar.
    pi_75669230
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
    training is in elkaar gezet...
    Ynske wat ben jij weer vreselijk productief echt ik doe het je niet na.
    pi_75669257
    vol?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 22:20:42 #297
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75669264
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:19 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ynske wat ben jij weer vreselijk productief echt ik doe het je niet na.

met dat opruimen ja, hoewel ik daar de rekening nog wel voor krijg
    wat betreft die training, nee dr staan complete oefeningen op t net, hoeft ze alleen maar uit te zoeken en te printen
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 22:20:55 #298
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75669270
    nog niet vol
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75669289
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb jij ook de i10!

Wihihihihi! En die kleur blauw vind ik zo mooi he. Ik heb hem nu iets meer dan een jaar, ben er erg blij mee. Ruim van binnen en compact van buiten.
    En prullebak-die-in-bekerhouder-past.
    Die van mij is van mei 2008...toen die net uitkwam (tja broer met geld die ook meebetaald aan de auto ) ...heerlijke auto...je zit lekker hoog in de auto, kunt er veel in vervoeren en hij rijdt prima op de snelweg voor zo'n kleine auto. Hiervoor een Opel Corsa gehad maar die heeft zichzelf uit de markt geprijsd....een nieuwe Hyundai voor de prijs van een 5 jaar oude Corsa...toen wisten we het snel . De dealer wilde graag jonge gebruikte auto's inruilen met weinig km i.v.m. een groot gebrek aan die auto's....heeft mijn broer er een hele hele goede inruilprijs voor gekregen dus vanaf januari rij ik weer in een splinternieuwe rond...alhoewel deze nog nauwelijks is ingereden met 3800 km
    Optimist tot in de kist
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 december 2009 @ 22:21:37 #300
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_75669298
    ik heb een citroen saxo
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_75669303
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Volgende keer wilde gewoon 1x een hele nieuwe auto..en geloof me je voelt geen verschil
    Die van mij is/was ook gloedjenieuw.
    In vergelijking met een auto van 12 jaar merk je het verschil wel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')