1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Da's prima hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het juist best een interessante en ik erger me eraan dat het weer nergens over mag gaan. het zijn menselijke emoties die boven komen en daar mag je toch over praten.
Dara erger ik me dus wel aan. Ontzettend zelfs.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's prima hoor.
Als jullie er liever over praten ga ik nu even eten en kom ik weer terug als de discussie voorbij is.
Erger je vooral niet aan mij.
Ik gaf alleen aan dat IK (ik!) nu geen zin heb in de discussie. Voeren jullie hem wel vooral uiteraard indien gewenst.
Tuurlijk niet Nok. Ik vind dat deze dingen ook hun plaats hier moeten hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
Ik durf het er bijna niet meer over te hebben, mara ik moet het toch wel kwijt, want het zit me al een tijdje aardig dwars.
Zou de reactie hetzelfde zijn als ik er een discussie over aan zou gaan? Ik denk het niet. Want vaak als er een emotioneel onderwerp aangesneden wordt, wordt deze de kop ingedrukt met de mededeling dat iemand er maar beter niet over had moeten beginnen of zo. En dan GAAAAAT het eindelijk echt ergens over dat MIJ ook raakt. Ik zie jullie hier toch ook als kennissen/ soort vrienden met wie je dingen bespreekt. Waarom mag het dan alleen over vrolijke oppervlakige dingen gaan. Toevallig is dit nou net een van die onderwerpen die me erg raken en waar ik graag dieper over denk. Omdat het toevallig hier ter sprake komet denk ik er op dit moment over na in jullie gezelschap, net zoals dat zou gebeuren als ik samen met jullie in levende lijve aan tafel zou zitten en het ter sprake zou komen. En dan zou ik ook mijn visie en emotie erover uitspreken.
En dan bedoel ik niet perse dit onderwerp, maar enig ander serieus onderwerp waarover meningen kunnen verschillen. Discussie of uitwisseling van meningen en gevoelens is niet hetzelfde als ruzie imo.
Kun je mij uitleggen wat je daaraan stoort? (niet veroordelend bedoeld hoor!)quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dara erger ik me dus wel aan. Ontzettend zelfs.
Nok, ik word nu (sorry) gewoon boos op je!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nieuwe mensen hier moeten eerst hun leeftijd, pincode, aantal huisdieren en lievelingseten doorgeven.quote:
Oké, ik ben 19 jaar en m'n pincode is... hey wacht 's even.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nieuwe mensen hier moeten eerst hun leeftijd, pincode, aantal huisdieren en lievelingseten doorgeven.Daarna krijg je de info. (of je kijkt even terug in het vorige topic van deze SC)
Dat het me vaker is opgevallen dat een discussie niet gevoerd mag worden. Dat het moet ophouden als je er net dieper op in wil gaan en erover gaat nadenken. Het is iets dat ik doe. Ik denk na over dingen. Soms net iets dieper. Over spirituele onderwerpen, over levensbeschouwelijke en politieke zaken. Over filosofie. Soms met humor, soms met emoties. Altijd met compassie. Maar net als het dieper gaat moet het stoppen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen wat je daaraan stoort? (niet veroordelend bedoeld hoor!)
voor mij was die discussie al afgelopen hoor , dat heb ik al aangegeven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Eh Nok, ik mag toch zeggen dat IK geen zin heb in de discussie of iemand wel of niet vrijwillig tekent als ik net een kwartier geleden dit nieuws heb gekregen?
Ik wil niemand verbieden en verder met elkaar over te praten hoor.
Doe er alleen dan zelf niet aan mij, mijn keuze lijkt me
En verder loopt Kitao hier al dagen en nachten te emmeren en te etteren en heeft ie al diverse PMs van Elisa gekregen of hij normaal wil doen en dus was hij eerlijk gezegd even de laatste met wie ik de discussie wilde aangaan. Lijkt me ook fair als ik dat zo kies?
Daar ging het voor mij al niet meer over. Het gaat me om een principe en wat dat metr mij doet. En dat slik ik heel vaak in en vandaag eens een keer niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef trovey het volgende:
Zullen we er dan nu mee stoppen met het onderwerp Oorlog en vrijwillig of niet vrijwillig daar in stappen.....ik denk niet dat kiao het fout bedoelde, ook al heeft hij nogal eens een verkeerde manier van het te brengen maar als hij hier een tijdje meeloopt komt hij er steeds meer achter dat het hier niet KLAAGBAAK en ONZIN is en met wat bijsturen van onze zijde lukt het op den duur wellicht wel dat hij hier kan integreren......ik heb hier en daar al gezien dat hij toch wat stappen zet om het een beetje in te dammen....hij vliegt blijkbaar toch nog wel uit de bocht hier en daar maar wie weet krijgt hij steeds beter door wat hier wel en niet done is....althans dat hoop ikEven goede vrienden nu weer jongens en meiden
Er wordt nergens gezegd dat de discussie niet gevoerd mag worden. Er zijn alleen bepaalde mensen die er niet aan mee willen doen. Het ligt bijvoorbeeld niet binnen mijn interesse gebied, dus ik hou me er buiten. Zo zullen er wel meer mensen zijn, ieder met hun eigen reden om niet deel te nemen aan de discussie. Maar niemand smoort jou in de kiem.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat het me vaker is opgevallen dat een discussie niet gevoerd mag worden. Dat het moet ophouden als je er net dieper op in wil gaan en erover gaat nadenken. Het is iets dat ik doe. Ik denk na over dingen. Soms net iets dieper. Over spirituele onderwerpen, over levensbeschouwelijke en politieke zaken. Over filosofie. Soms met humor, soms met emoties. Altijd met compassie. Maar net als het dieper gaat moet het stoppen.
Ik voel me daardoor vaak weer net het stuudje van de klas dat maar moet ophouden met slim doen en nadenken of zo. Dat is het effect dat het op MIJ heeft als het bespreken van een dergelijk onderwep gesmoord wordt.
Misschien vinden veel mensen dat ik dara dan te diep op in ga of dat ik dat dan maar in een ander subforum moet doen. Maar dat is nou net het punt.... hier leer je mensen kennen en kan er juist vanalles ter sprake komen. En dan heb je een veilige band met mensen op een bepaalde manier, waardoor je juist hier wel verder durft te gaan en je idee of visie of emotie durft te delen.
Eerlijk gezegd Nok snap ik heel goed wat je bedoelt, en eigenlijk denk ik dat Greys het ook met je eens is dat het moet kunnen... alleen is de timing voor haar op dit moment even heel pijnlijk denk ik en daarom wil zij als persoon er even niet aan mee doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat het me vaker is opgevallen dat een discussie niet gevoerd mag worden. Dat het moet ophouden als je er net dieper op in wil gaan en erover gaat nadenken. Het is iets dat ik doe. Ik denk na over dingen. Soms net iets dieper. Over spirituele onderwerpen, over levensbeschouwelijke en politieke zaken. Over filosofie. Soms met humor, soms met emoties. Altijd met compassie. Maar net als het dieper gaat moet het stoppen.
Ik voel me daardoor vaak weer net het stuudje van de klas dat maar moet ophouden met slim doen en nadenken of zo. Dat is het effect dat het op MIJ heeft als het bespreken van een dergelijk onderwep gesmoord wordt.
Misschien vinden veel mensen dat ik dara dan te diep op in ga of dat ik dat dan maar in een ander subforum moet doen. Maar dat is nou net het punt.... hier leer je mensen kennen en kan er juist vanalles ter sprake komen. En dan heb je een veilige band met mensen op een bepaalde manier, waardoor je juist hier wel verder durft te gaan en je idee of visie of emotie durft te delen.
Als jij daarover wilt verder discussiëren dan mag dat toch gewoon?quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik denk dat je nu de 'verkeerde' persoon erop aansprak. Het treft Greys persoonlijk en vanuit die emotie kan ik me voorstellen dat zij er op dit moment geen behoefte aan heeft het erover te hebben. Zegt ze ook in een latere post.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
veel plezier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
And on that note, ben ik er echt vandoor... tot donderdag![]()
Snap ik wel hoor je punt...ik loop hier alleen nog niet zo lang mee dat ik het echt heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar ging het voor mij al niet meer over. Het gaat me om een principe en wat dat metr mij doet. En dat slik ik heel vaak in en vandaag eens een keer niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
Tot vrijdag dan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
ik zie toch wel enig verschil tussen een brandweerman en een soldaat , jij niet ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
in mijn ogen mag t zeker besproken worden, maar de manier waarop t nu gebracht werd viel voor mij wat verkeerd
mijn vader is brandweerman, ook ervoor gekozen, maar als hem wat zou overkomen zou t mij alleen maar meer pijn doen als men t afdoet met dan had hij maar een ander beroep moeten kiezen
Het punt is....quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik durf me er eigenlijk niet in te roeren maar...
Nokwanda, je punt over de discussies is duidelijk en daarin wordt je echt wel begrepen.
Maar de timing nu om deze discussie aan te gaan is voor Greys nogal pijnlijk nu lijkt me.
Je bent nu ineens zo fel Nok, dat ben ik eigenlijk helemaal niet van je gewend.
eet smakelijk troveyquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef trovey het volgende:
Eten is klaar...nu even opeten...tot zo.
eerlijk gezegd zit ik hier ook een beetje om te schuilen van alle ellende in nws , de politieke kanten van het verhaal hadden door mij beter niet naar voren gebracht kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het punt is....
IEDEREEN mag de discussie voeren! Wie ben ik om iemand te verbieden een discussie te voeren.
Ik heb er alleen ZELF geen zin in om er aan mee te doen en de reden lijkt me duidelijk.
Alleen Nok ergert zich daar schijnbaar aan en dat was wel het allerlaatste dat ik had verwacht.
Sinds wanneer moet iemand verplicht meediscussiëren over een op dat moment nogal rotonderwerp?
Heb Nok net al een PM gestuurd, want ik ga er eigenlijk van uit dat ze me ondanks alle uitleg drie keer verkeerd begrepen heeft? Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze zich er echt aan ergert dat ik er voor kies om niet aan die discussie mee te doen op dit moment of iemand wel of niet ergens vrijwillig voor tekent.
Voor Nok was het wellicht de spreekwoordelijke druppel...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het punt is....
IEDEREEN mag de discussie voeren! Wie ben ik om iemand te verbieden een discussie te voeren.
Ik heb er alleen ZELF geen zin in om er aan mee te doen en de reden lijkt me duidelijk.
Alleen Nok ergert zich daar schijnbaar aan en dat was wel het allerlaatste dat ik had verwacht.
Sinds wanneer moet iemand verplicht meediscussiëren over een op dat moment nogal rotonderwerp?
Heb Nok net al een PM gestuurd, want ik ga er eigenlijk van uit dat ze me ondanks alle uitleg drie keer verkeerd begrepen heeft? Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze zich er echt aan ergert dat ik er voor kies om niet aan die discussie mee te doen op dit moment of iemand wel of niet ergens vrijwillig voor tekent.
Misschien bedoel je het allemaal niet verkeerd...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:03 schreef kitao het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zit ik hier ook een beetje om te schuilen van alle ellende in nws , de politieke kanten van het verhaal hadden door mij beter niet naar voren gebracht kunnen worden.
sorry
Ik heb de rest nog niet teruggelezen. Maybe so, en dat probeer ik Greys in PM ook uit te leggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat iedereen hier het snapt Greys. En ik hop dat Nok dadelijk ook ziet dat haar vraag relevant is, maar de timing en de persoon waar ze het op richtte ietwat onhandig.
Dit klinkt wel erg oubollig en dwingend en ik heb de post wel 10 keer overgetypt maar het komt er niet beter uit. Sorry dames. Hopelijk is de intentie duidelijk.![]()
Da's wat ik overdag de hele dag mensen (kinderen) probeer te laten doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef Ynske het volgende:
mijn coach zegt altijd, denk niet voor een ander, maar laat die persoon zelf denken
k vond t wel een mooie
volgens mijn psychiater ontbreekt die , maar ik doe mijn best het aan te kweken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Misschien bedoel je het allemaal niet verkeerd...
Toch vraag ik me bij jou af of het jou ontbreekt aan emphatisch vermogen.
En dat zeg ik niet om te trollen, vraag het me serieus af.
Daar HOEF je dus geen sorry voor te zeggen, echt nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:03 schreef kitao het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zit ik hier ook een beetje om te schuilen van alle ellende in nws , de politieke kanten van het verhaal hadden door mij beter niet naar voren gebracht kunnen worden.
sorry
Wellicht kun je wat langer nadenken voordat en wat je post en je post nog eens goed over lezen voor je hem plaatst?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef kitao het volgende:
[..]
volgens mijn psychiater ontbreekt die , maar ik doe mijn best het aan te kweken.
![]()
ik gaf alleen mijn mening over hoe ik denk over soldaten die bijtekenen , helaas op het verkeerde moment.
mijn timing is soms rottig hoewel bepaalde posters het juist een interessante opmerking vonden.
ik kan het onmogelijk iedereen naar de zin maken toch ?
Misschien moet je even #419 en #420 lezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb de rest nog niet teruggelezen. Maybe so, en dat probeer ik Greys in PM ook uit te leggen.
Het ging mij nu om een principe en hoop dat dat principe toch eens uitgesproken kan worden. Eventueel op een ander tijdstip. Want het zit mij dus echt al een tijdje dwars.
Principe: prima!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb de rest nog niet teruggelezen. Maybe so, en dat probeer ik Greys in PM ook uit te leggen.
Het ging mij nu om een principe en hoop dat dat principe toch eens uitgesproken kan worden. Eventueel op een ander tijdstip. Want het zit mij dus echt al een tijdje dwars.
Bedanktquote:
Daar hoef je toch geen spijt voor te hebben? Je moet hier alles kwijt kunnen wat je kwijt wil toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb spijt dat ik het überhaupt gezegd heb hier
Wat een gedoe maakt dat los zeg.
En ik zei ook al dat ik geen steunbetuigingen hoef, ik wilde het gewoon even 'kwijt'.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt.....en weer op trouwens
...Voedingscentrum kan weer trots op me zijn
...veel groenten, beetje vlees en volkorenrijst...perfect volgens hun standaard en oh ja magere yoghurt toe.
nee hoor , dat wil ik niet .quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht kun je wat langer nadenken voordat en wat je post en je post nog eens goed over lezen voor je hem plaatst?
Is maar een tip om je te helpen met kweken.
Je kunt en hoeft het niet iedereen naar de zin te maken, maar je hoeft ook niet tegen iemands haren in te strijken.
Nergens voor nodig toch, je kunt er een ander onnodig mee kwetsen, dat wil je toch helemaal niet?
Nou als ik had geweten dat dit er op volgde dan had ik liever mijn mond gehouden achterafquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen spijt voor te hebben? Je moet hier alles kwijt kunnen wat je kwijt wil toch?
quote:
Ik denk dat dit juist is waar Nok mee zit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb spijt dat ik het überhaupt gezegd heb hier
Wat een gedoe maakt dat los zeg.
En ik zei ook al dat ik geen steunbetuigingen hoef, ik wilde het gewoon even 'kwijt'.
niet om t een of t ander, maar je zult toch wel gemerkt hebben dat er de laatste tijd best heftig gereageerd is op posts van jou. misschien is t wel een idee om even na te denken voordat je op de invoeren knop drukt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , dat wil ik niet .
daarom gaf ik ook aan dat ik het zelf beter vind om hier op nws mee verder te gaan , juist omdat het hier iemand persoonlijk treft.
als ik bijvoorbeeld beweer dat de afghanistan-missie gestopt zou moeten worden dan komt dat natuurlijk erg wrang over bij iemand die net een vriend daar zwaargewond heeft liggen , terwijl die opmerking in nws zelf geen enkel probleem zou opleveren.
In dit geval is het echter geen ver van mijn bedshow en kun je dus sneller iemand op de tenen trappen , ook al niet bewust of niet.
Goed dat je het inziet kitao. In dit topic lever je een constructievere bijdrage dan ik ooit van je heb gezien hier. Hou dat vast!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef kitao het volgende:
[..]
daarom gaf ik ook aan dat ik het zelf beter vind om hier op nws mee verder te gaan , juist omdat het hier iemand persoonlijk treft.
als ik bijvoorbeeld beweer dat de afghanistan-missie gestopt zou moeten worden dan komt dat natuurlijk erg wrang over bij iemand die net een vriend daar zwaargewond heeft liggen , terwijl die opmerking in nws zelf geen enkel probleem zou opleveren.
In dit geval is het echter geen ver van mijn bedshow en kun je dus sneller iemand op de tenen trappen , ook al niet bewust of niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als ik had geweten dat dit er op volgde dan had ik liever mijn mond gehouden achteraf
Maar goed, ik ga even lekker de vrieskou in met het hondje, dat dan vast op de hoek van de straat alweer terug wil, de koukleum. Lijkt haar baasje wel!
Ahaa, dus eigenlijk snap je best een beetje hoe het werkt, maar kun je het af en toe toch niet laten om "tegen schenen te schoppen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in een discussie met / over kitao. Die gozer is één grote troll, daar heb ik gewoon geen trek in.quote:
Gewoon negeren dan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in een discussie met / over kitao. Die gozer is één grote troll, daar heb ik gewoon geen trek in.
Ja nou eh... waarom post jij hier wat je met je katten meemaakt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist is waar Nok mee zit.
Waarom zou je spijt hebben dat je het hier gezegd hebt? Als Nok haar opmerking anders had geplaatst had er een mooie discussie uit kunnen voortvloeien. Wellicht nu nog.
Dat ben ik wel met haar eens, jammer dat mensen achteraf spijt gaan betuigen omdat ze iets hier hebben geplaatst wat zich een andere richting in ontwikkelde dan gedacht. Je weet vooraf nooit hoe een verhaal gaat lopen. Als je op zeker wil spelen, plaats het dan niet. Maar ik denk dat je, door het 'risico' te nemen dingen hier te plaatsen, er vaak juist hele mooie zaken uit kunt krijgen.
Vraagje (als je hem niet wil beantwoorden, ook prima, maar ik gooi hem er gewoon in): waaróm plaatste je het hier?
quote:
Gewoon meesleuren, jij bent baasquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als ik had geweten dat dit er op volgde dan had ik liever mijn mond gehouden achteraf
Maar goed, ik ga even lekker de vrieskou in met het hondje, dat dan vast op de hoek van de straat alweer terug wil, de koukleum. Lijkt haar baasje wel!
quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo
Oh en kitao kan jij niet gewoon oprotten? Waar ik je ook zie posten is het alleen maar getroll en de meest onzinnige conclusies trekken uit vage nieuwsberichten en bij jou doet de staat en de regering alles fout en moet er zowat een revolutie komen en iedereen die ook maar vaagjes het leger of de politie steunt is debiel en zwakzinnig.
Mijn eerste ervaring was ook niet echt"dolletjes" en dat weet Kitao nu ook en heeft beloofd er ook rekening mee te houden....als het niet goed gaat....dan krijgt Kitao weer een PM van mequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in een discussie met / over kitao. Die gozer is één grote troll, daar heb ik gewoon geen trek in.
tenen zijn geen schenen......quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa, dus eigenlijk snap je best een beetje hoe het werkt, maar kun je het af en toe toch niet laten om "tegen schenen te schoppen?
Hoe oud ben je eigenlijk, want zou bijna de indruk geven dat je een pubert bent, maar lijkt me sterk als je getrouwd bent.
Probeer eens wat aardiger te doen hier, dan zul je zien dat je met aardige mensen van doen hebt.
Dit is een hele andere sfeer dan in NWS.
'iemand' niet, maar kitao wel... Grootste troll ever op FOK! en leeft volgens mij om mensen te kwetsen en op de kast te jagen. Kijk anders ff wat voor topics hij opent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou nou noudoe ff. Iemand hoeft toch niet op te rotten, ook al brengt hij/zij de posts ietwat onhandig. Doe ff
Eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je even #419 en #420 lezen
Ik ben bang dat ook ik het anders zie. Ik las nergens dat er niet over gesproken mag worden. Ik las alleen dat Greys tegen Kitao zei dat zij die discussie niet aan wilde. En dat lijkt me prima mogen. Van mij in elk geval wel.
Net zo goed als jij (Nok) van mij de discussie hier best mag voeren. Maar dan met degenen die het er wel over willen hebben.
En om eerlijk te zijn... Stel dat ik net een goede vriend verloren had, dan zou ik in mijn groepje blijer worden van wat steunbetuigingen dan van een discussie over of het vrijwillig is en of de oorlog er uberhaupt moet zijn. Dat is meer iets voor als je iemand verloren hebt die je vaag, jaren geleden eens kende.
Magoe... het moge duidelijk zijn: van mij mag iedereen het overal over hebben, maar ook iedereen mag zich aan discussies onttrekken
zeker zijn post niet gelezen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je was zo goed bezig.... ik ging je bijna serieus nemen.
Ik moet heel eerlijk zeggen, ook al ben je een troll, dan ben je een hele slechte trollquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef kitao het volgende:
[..]
zeker zijn post niet gelezen?
ik ben anti-millitairisme , wil nog niet zeggen dat ik tegen zelfverdediging ben hoor.
spelfoutje militair is met éen l.
![]()
Lieve Greys, het gaat me echt niet om de inhoud van de discussie die volgde en ik snap je frustratie dat jij schijnbaar mee moest discussiëren ook al had je daar logischerwijze geen zin in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou eh... waarom post jij hier wat je met je katten meemaakt?
Ik heb er geen speciale reden voor. Het was iets dat ik meemaakte vandaag, wat me bezig houdt.
Seriously, ik kan er niet met mijn pet bij wat een gezanik dit geeft hier
En nu is het ook alweer 'fout' dat ik er achteraf spijt van heb. Gek he, als je ziet waar het toe geleid heeft, zo'n feitelijk nogal onschuldige post. Moet ik daarna zestien keer zeggen dat ANDEREN de discussie wel mogen voeren maar dat ik er even (gek he?) geen zin in heb.
Ik wilde best praten op zich over de oorlog of de inzet van mariniers etc., maar de manier waarop het aanzetje kwam 'ja eh, hij tekent er zelf voor' was niet erg uitnodigend om er een volwassen discussie over te voeren zeg maar. Vandaar dat ik zélf even afhaakte.
Maar ik geloof dat ik het nu toch wel genoeg heb uitgelegd me dunkt.
En sorry als deze post geïrriteerd klinkt naar jou toe, dat is niet de bedoeling. Het is gewoon een enorme irritatie over hoe ik me nu in allerlei bochten moet gaan wringen om toch vooral uit te leggen wat ik wel of niet bedoelde.
Als het dan nog vriest wel ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
zou er morgen rond half 11 eigenlijk nog vries op de ruiten van de auto zitten?
Het vriest de hele dag, dus jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
zou er morgen rond half 11 eigenlijk nog vries op de ruiten van de auto zitten?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:03 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef kitao het volgende:
[..]
volgens mijn psychiater ontbreekt die , maar ik doe mijn best het aan te kweken.
![]()
ik gaf alleen mijn mening over hoe ik denk over soldaten die bijtekenen , helaas op het verkeerde moment.
mijn timing is soms rottig hoewel bepaalde posters het juist een interessante opmerking vonden.
ik kan het onmogelijk iedereen naar de zin maken toch ?
Sneeuw.... ijs.... schaatsen......quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het vriest de hele dag, dus ja
k ben niet met je eens dat dit een zinloze discussie is. juist dingen die je dwarszitten moet je gewoon hier in t topic kunnen uitspreken zonder dat t afgedaan word als zinloosquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Wat een grote lappen tekst voor zo een zinloze discussie.
I second thatquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Wat een grote lappen tekst voor zo een zinloze discussie.
nochthans is het simpel :quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen, ook al ben je een troll, dan ben je een hele slechte troll
Ik snap echt zoveel van je posts niet
Ik vind hem wel zinloos. Zeker omdat er geen discussie is. Greys wil niet in discussie, andere mensen ook niet echt, dus is er geen discussie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben niet met je eens dat dit een zinloze discussie is. juist dingen die je dwarszitten moet je gewoon hier in t topic kunnen uitspreken zonder dat t afgedaan word als zinloos
Mee eens maar het had na 2 posts wel klaar kunnen zijn. Nu is het wel heel erg lang en er wordt veel herhaald.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben niet met je eens dat dit een zinloze discussie is. juist dingen die je dwarszitten moet je gewoon hier in t topic kunnen uitspreken zonder dat t afgedaan word als zinloos
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Cat, grotendeels mee eens (die hond wacht maar ff).
Jij brengt het, zoals ik het dachtquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mee eens maar het had na 2 posts wel klaar kunnen zijn. Nu is het wel heel erg lang en er wordt veel herhaald.
Volgende keer even wachten met de duimpjes omhoog ook voor jou geldt dat negeren van rotopmerkingen soms beter werkt. Zoals je hebt gezien zijn er meer die zeggen dat het ook wel anders kan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef kitao het volgende:
[..]
nochthans is het simpel :
loveless geeft aan te vertrekken dus ik steek mn duimen op.
Cat22 zegt dat dat niet netjes is waarop ik post dat ik het niet meer dan normaal vind als iemand bij beledigingen in de verdediging gaat.
die iemand was ik dus.
Jij ook alquote:
Oh jeequote:
Arme Bink.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Cat, grotendeels mee eens (die hond wacht maar ff).
Maar er is een verschil tussen een onderwerp dat daarna 'alle kanten opgaat' (da's inderdaad prima, serieuze verhalen en discussies zijn hier juist wel eens een verademing en zeer welkom) en een directe post/quote naar degene die het gepost heeft en daarin een 'ik erger me er enorm aan'. Want dan neem ik het wel persoonlijk en dat is toch alleen maar logisch lijkt me. En dáár ben ik van geschrokken.
Want ik blijf van mening dat iemand zich gewoon zelf uit een discussie terug mag trekken nog voordat die überhaupt begonnen is.
quote:
Ik had vanmiddag ook last van hoofdpijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg net zo een hoofdpijn en werd zo duizelig en zo dat ik 3 uur heb geslapen en ik voelde mij niet beter er na
Balen! Heb je Citrosan in huis? Net voor het slapen gaan een flink hete mok drinken. Bij mij helpt dat vaak om goed te slapen en me de dag erna ook beter te voelen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg net zo een hoofdpijn en werd zo duizelig en zo dat ik 3 uur heb geslapen en ik voelde mij niet beter er na
ja, schandaaaaaaaaaaaaalig toch?quote:
ja zeg newbie... nu weten we nog steeds je pincode niequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar met dit weer is dat ook niet heel erg vreemd. Het is opeens ijskoud.
idd dat kan echt nietquote:
warme grog makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
Ik kan echt niet meer helder nadenken en dat is echt belangrijk nuDus verstand op 0 en gewoon doorgaan
Oké mijn pincode is 3281quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja zeg newbie... nu weten we nog steeds je pincode nie
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef nieslief het volgende:
Ok mr.Lief wil achter de pc dus ik ga even zwaaien.....
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef P.F het volgende:
Noesss: hoofdpijn/zwaar ademig/rillen/spierpijn/gebrek aan dorst en eetlust
Heb ik het?!!
Ik heb alleen wijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
warme grog maken
rum, citroen, heet water en honing en/of suiker en drink je zo heet mogelijk op vlak voor het slapen
Ik geef je mn adres. Stuur je je pasje ff op?quote:
uiteindelijk was ik na 3 weken pas weer mezelfquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef trovey het volgende:
[..]
*zet meteen een mondkapje op en een anti-mexicaanse griepfilter op de uitgangen van de computer*
Mocht je het wel hebben....1 troost.....het schijnt maar 3 dagen te duren volgens mijn huisarts en dan gaat het snel weer beter maar ja die drie dagen
Die heb ik zelf nodig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geef je mn adres. Stuur je je pasje ff op?
Opaquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef kitao het volgende:
ik ga denk ik ook maar een film kijken en dan pitten.
ben totaal versleten nu , doei
Het is klaarblijkelijk nog niet uitgesproken. Maar ook hier gaat een rem op dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mee eens maar het had na 2 posts wel klaar kunnen zijn. Nu is het wel heel erg lang en er wordt veel herhaald.
Ja? En?quote:
Dat is wel lang voor een griep. Het langste wat ik heb meegemaakt is 2 weken met buikgriep.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
uiteindelijk was ik na 3 weken pas weer mezelf
ben je nu al wezen wandelen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is klaarblijkelijk nog niet uitgesproken. Maar ook hier gaat een rem op dus.
En dat was nou nét het punt van discussie
Waar we dan maar eens geen rem op gooien is hoe jij bink behandeld. SCHANDAAAALIG.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is klaarblijkelijk nog niet uitgesproken. Maar ook hier gaat een rem op dus.
En dat was nou nét het punt van discussie
Terugzwaaienquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef nieslief het volgende:
Ok mr.Lief wil achter de pc dus ik ga even zwaaien.....
de mex heeft hier gewoon een enorme aanslag op de al weinige energie gemaakt, waardoor nog lang erg moe geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is wel lang voor een griep. Het langste wat ik heb meegemaakt is 2 weken met buikgriep.
Erg he?quote:
Nee, hij is van mij. Je krijgt hem niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? En?
Dan vraag je een 2de pas aan
Of je gaat maar geen geld uitgeven?
OMFG GREYS! GA MET DIE HOND PLASSENquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Oh, eerder invoeren Greys, we zijn alweer een bladzijde verder![]()
[..]
Erg he?![]()
Niet dat Bink nou zo graag de kou in wil hoor, vergis je niet
Maar ik ga even d'r Uggs zoeken(as if!)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, hij is van mij. Je krijgt hem niet.
Ah dat is wel kutquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
de mex heeft hier gewoon een enorme aanslag op de al weinige energie gemaakt, waardoor nog lang erg moe geweest
Nee, vragen of je je tieten wil postenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat wil je doen, me uit de SC plaatsen?
kut, je bent een manquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, vragen of je je tieten wil posten
Die is de laatste twee uur al drie keer wezen piesenquote:
GREYS! HOU DIE HOND BINNEN!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is de laatste twee uur al drie keer wezen piesen
Het is puur dat ze verplicht van mij nog een extra blokkie om moet met heur ouwe lijfje in de kou, om de beweging er een beetje in te houden. Maar daar heeft ze zelf geen zin in hoor (en ik ook niet). Maarrrrrrrrrrr ik ga.... NU!
Kun je dan geen rondjes in huis lopen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is puur dat ze verplicht van mij nog een extra blokkie om moet met heur ouwe lijfje in de kou, om de beweging er een beetje in te houden. Maar daar heeft ze zelf geen zin in hoor (en ik ook niet). Maarrrrrrrrrrr ik ga.... NU!
citrosan, is like een grogquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
Is er nog iets anders wat ik kan kopen/laten kopen in de supermarkt?
* *dubbele filters zijn nu geinstallerd op uw computer + uw aanvraag om een extra Mexicaanse griepvirus filter op uw AVG te plaatsen is goedgekeurd*quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
uiteindelijk was ik na 3 weken pas weer mezelf
Ze heeft toch wel een jasje he ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap ze Kitao....en volgende keer gewoon weer een goede poging wagen hier....je leert het vanzelf wel...ik blijf hoop houden...zie mijn onderschriftquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef kitao het volgende:
ik ga denk ik ook maar een film kijken en dan pitten.
ben totaal versleten nu , doei
Dat noemen ze nou "piemel post beleid"quote:
Da's geen beleid, da's Q.quote:
Ibuprofen/parcetamol voor de pijntjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
Is er nog iets anders wat ik kan kopen/laten kopen in de supermarkt?
Kippesoep.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ibuprofen/parcetamol voor de pijntjes.
Mijn fysio ziet kans om een een uur van tevoren te bellen of een afspraak verzet kan wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:13 schreef Ynske het volgende:
ok mag ik even mijn verbazing uiten?
krijg NU net een sms van mn coach of ik morgen n half uur eerder kan komen....
ben ik de enige die dat redelijk apart vind?
Kan er geen vertraging in de SMS zitten? Al is het wel wat laat om de afspraak te vervroegen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:13 schreef Ynske het volgende:
ok mag ik even mijn verbazing uiten?
krijg NU net een sms van mn coach of ik morgen n half uur eerder kan komen....
ben ik de enige die dat redelijk apart vind?
Voorlopig hou ik het maar op de gewone DVD...heb ook nog een oude tv dus dat verschil tussen die twee zie ik toch nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef Desunoto het volgende:
Nou, ik doe er mooi niet aan mee. Q zal het maar moeten fantaseren.(
)
Wat zijn Blu-Ray dvds belachelijk duur trouwens. Moest wat voor een verjaardag kopen en op het lijstje stonden wat dvd's dus ik dacht ik neem er even twee mee. Heb ik de eerste in m'n handen in de winkel, op zoek naar de tweede... kijk ik nog even op de hoes van de eerste en staat er... 30 euro!! Ik stopte gelijk met zoeken en rekende deze af.![]()
Wat een prijs.
nouja dat weet ze, dat ze dat niet hoeft te doen, voor 10.30 geen afspraken bij mij, dat red ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn fysio ziet kans om een een uur van tevoren te bellen of een afspraak verzet kan worden
k weet t niet, dat kun je natuurlijk niet zien. maar normaal belt ze welquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan er geen vertraging in de SMS zitten? Al is het wel wat laat om de afspraak te vervroegen.
Heb ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ibuprofen/parcetamol voor de pijntjes.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef Desunoto het volgende:
Nou, ik doe er mooi niet aan mee. Q zal het maar moeten fantaseren.(
)
www.play.comquote:Wat zijn Blu-Ray dvds belachelijk duur trouwens. Moest wat voor een verjaardag kopen en op het lijstje stonden wat dvd's dus ik dacht ik neem er even twee mee. Heb ik de eerste in m'n handen in de winkel, op zoek naar de tweede... kijk ik nog even op de hoes van de eerste en staat er... 30 euro!! Ik stopte gelijk met zoeken en rekende deze af.![]()
Wat een prijs.
quote:
quote:
Lieve Nok, allereerst fijn dat je terug bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
had je de citrosan nog gezien?quote:
Oeps, wist ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, sorry, eten ging even voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pakje!![]()
(wel zo'n 20 minuten te laat
) Is er een wikiwizard in de zaal?
quote:
Natuurlijk kan ze dat lieve schat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nok, ik word nu (sorry) gewoon boos op je!
Wáár erger je je nou precies aan?
Ik heb net te horen gekregen dat zijn been er af ligt en dat ie in coma ligt. Mag ik dan gewoon verdorie aangeven dat ik vlak daarna geen trek heb in de discussie of hij er wel of niet vrijwillig voor getekend heeft? Nu voor de derde keer: ik heb zélf geen zin om daarover te discussiëren nu en verbied niemand om dat verder met elkaar hier wel te doen. Dus dan trek ik me even terug.
Hoezo moet je je daaraan ergeren? Kan je je dat niet indenken?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeps, wist ik niet.
Groentesoep dan? Of in ieder geval iets warms wat makkelijk naar binnen is te slurpen?Waarom is soep eigenlijk zo goed voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik heb net een vriend zijn formulieren helpen invullen en hij heeft nu de tweede te test op de Marinedinges @ Amsterdam..![]()
Hm.... Nu is het blije "je gaat wat doen gevoel" een klein beetje anders.
Ja, daarom heb ik het er voor nu bij gelaten. Da's ook vaak het probleem. Mensen komen, mensen gaan, internet vliegt eruit etc. En het is lastig praten rond je digitale keukentafel als iedereen maar komt en gaat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Beetje jammer dat Nok de hele nasleep van de discussie mist.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
omdat dat zout is, en dat heeft je lichaam nodigquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom is soep eigenlijk zo goed voor je?
Ik heb net een vriend zijn formulieren helpen invullen en hij heeft nu de tweede te test op de Marinedinges @ Amsterdam..![]()
Ik heb even gesmst!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citrosan
Bij koorts en pijn bij griep en verkoudheid.
vet vet vet vet vet vet, ik zweer het je, vet vet vet ranzig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citrosan
maar t is wel goed voor je als je je niet goed voeltquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
vet vet vet vet vet vet, ik zweer het je, vet vet vet ranzig.
I second that.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laten we hopen dat iedereen die het betreft deze weer wel terugleest.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik het er voor nu bij gelaten. Da's ook vaak het probleem. Mensen komen, mensen gaan, internet vliegt eruit etc. En het is lastig praten rond je digitale keukentafel als iedereen maar komt en gaat.
OOh, die prepzooiquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar t is wel goed voor je als je je niet goed voelt
en die prepzooi van jou zal vast nog ranziger zijn
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOh, die prepzooi![]()
![]()
Geloof me, daar is die citrosan dinges zooi frisdrank bij.
My gawd![]()
![]()
Alleen als ik er aan terug denk krijg ik kokhals neigingen
Barstensvol vitamine C en paracetamol. Ligt standaard in mijn medicijnkastje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citrosan
Als je niet kunt eten krijg je zo iig vocht en zouten binnen. En ik denk dat er vaak een troostende werking vanuit gaat, iemand zorgt voor je met een lekker kopje soep (of je zorgt voor jezelf) en je hebt wat warms in je maag. Ik merk bij mezelf iig dat ik vaak naar een soepje grijp als ik me niet zo lekker voel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom is soep eigenlijk zo goed voor je?
quote:Ik heb net een vriend zijn formulieren helpen invullen en hij heeft nu de tweede te test op de Marinedinges @ Amsterdam..![]()
en eigenlijk is het gewoon hele dure paracetamol met een smaakjequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan werkt antigriepine toch ook? 30x beter te pruimenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Barstensvol vitamine C en paracetamol. Ligt standaard in mijn medicijnkastje.
Ik heb geen idee! Hij moet nog aangenomen worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Barstensvol vitamine C en paracetamol. Ligt standaard in mijn medicijnkastje.
[..]
Als je niet kunt eten krijg je zo iig vocht en zouten binnen. En ik denk dat er vaak een troostende werking vanuit gaat, iemand zorgt voor je met een lekker kopje soep (of je zorgt voor jezelf) en je hebt wat warms in je maag. Ik merk bij mezelf iig dat ik vaak naar een soepje grijp als ik me niet zo lekker voel.
[..]
Er zijn zoveel functies en plaatsingen bij de marine. Natuurlijk zit de kans erin dat hij wordt uitgezonden naar gevaarlijk gebied, maar dat doen ze niet meteen, toch?. Hoe lang duurt zo'n opleidingstraject eignelijk?
Heb je het fijn gehad?/quote:
En door mijn begrotingen die ik moet makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Citrosan + heel veel suiker of honing is prima binnen te houden. Lekker warm in je bedje aan een gloeiend hete mok nippen.![]()
Het romantische beeld wordt dan helaas wel vaak verstoord door koude, hoofdpijn alsof iemand
doet of aanvallen van
![]()
Ja, ik heb een heerlijke vakantie gehad! Thanks!quote:
Stukken beter gelukkig!quote:
Ja! Geef je geld maar hier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
[..]
En door mijn begrotingen die ik moet maken![]()
Heeft hier iemand verstand van geld?!
Wel gedaan in mijn werk....maar had er verschrikkelijke hekel aan....niet zo'n wonder als je het in de praktijk moet leren zonder enige opleiding op school of bijscholing.....ik ben ook harstikke gek geweest bij de werkgeverquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ik wil een afhaal/bezorg toko beginnen en nu moet ik ff uitrekenen of dat wel kenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel gedaan in mijn werk....maar had er verschrikkelijke hekel aan....niet zo'n wonder als je het in de praktijk moet leren zonder enige opleiding op school of bijscholing.....ik ben ook hartsikke gek geweest bij de werkgever
Gelukkig maar! En als je het bij jezelf herkent en weet waar het van komt (en dat het ook weer weggaat) kun je het wellicht wat makkelijker relativeren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Stukken beter gelukkig!
Ik heb dat vaak hoor, zo rond nieuwe maan.
Dan zie ik een hoop triestigheid enzo.
(Ben af en toe een sombermans/vrouws)
Maar dan heb ik weer altijd m'n beestenspul om te relativeren
Ieeehhhhhhh!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
Ik zag net een kakkerlak op het aanrechtEn de verdelger is al langs geweest
!!!!
Kakkerlak....quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
Ik zag net een kakkerlak op het aanrechtEn de verdelger is al langs geweest
!!!!
Jawel, maar dit is wel één van de plek waar een hoop mensen zich gelukkig veilig voelen,quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik het er voor nu bij gelaten. Da's ook vaak het probleem. Mensen komen, mensen gaan, internet vliegt eruit etc. En het is lastig praten rond je digitale keukentafel als iedereen maar komt en gaat.
jep, ik weet van alle muntjes in mijn portemonnee hoeveel ze waard zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh ja zoietsquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ik wil een afhaal/bezorg toko beginnen en nu moet ik ff uitrekenen of dat wel ken
(!!! kutopdracht)
Jaaaa, uitgeven, daar ben ik erg goed in!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is wel één van de plek waar een hoop mensen zich gelukkig veilig voelen,
aan "ONZE" keukentafel.
Dat is eigenlijk best wel bijzonder en fijn
quote:
Hij zat toch op jouw aanrecht? Of zit je bij iemand anders?quote:Ik heb ze zelf gelukkig niet
GADVERDAMME
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja zoiets.....moet nu heel diep in het geheugen tasten....heb ik wel eens voor iets anders moeten doen op die school. Als je het me nu trouwens zou vragen zou ik niet eens meer weten hoe te beginnen
De kakkerlakkenverdelger zei dat "De Afrikanen" die hier wonen ze meenemen uit Afrika.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hij zat toch op jouw aanrecht? Of zit je bij iemand anders?
Ik heb hier juist vaak genoeg een goede discussie meegemaakt!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.En onze keukentafel werkt prima voor een lolletje, maar als je je tanden wil zetten in een discussie (en sommige mensen missen dat hier, blijkt nu) dan is dat gewoon moeilijker.
** Uw aanvraag om naast het Mexicaanse griepvirusfilter ook een kakkerlakkenfilter op uw computer te plaatsen is geaccepteerd maar wij verzoeken u vriendelijk om ergens anders op internet rond te hangen want onze voorraad filters voor gratis gebruik is beperkt*quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Keukentafel wordt wel minder fijn met die kakkerlakken!
Mooi tas!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik geslaagd voor mijn laptoptas, het is deze geworden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Strega het volgende:
Zo ga nog maar even naast m'n meneer op de bank zitten en herrie in de (kerst)keuken kijken.
Dat programma dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi tas!![]()
Ik kijk nu naar een kookprogramma met BNers.
Eentje snijdt zich: milimeterwondje.'Ik ga geen groente meer snijden hoor!'
En in de bediening staat Conny Breukhoven te kwelen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
** Uw aanvraag om naast het Mexicaanse griepvirusfilter ook een kakkerlakkenfilter op uw computer te plaatsen is geaccepteerd maar wij verzoeken u vriendelijk om ergens anders op internet rond te hangen want onze voorraad filters voor gratis gebruik is beperkt*
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Wáárom maken ze trouwens die achterruitverwarming niet gewoon in alle ramen van een auto?
Ik bedoel, het bestaat al jaaaaaaren, dus inmiddels moeten ze wel hebben uitgevonden hoe dat doorzichtige draadjes in je ruit kunnen worden ipv die donkere draadjes lijkt me. En hoppatee, ook in de voorruit ermee!
Wrom nie?
Je hebt een excuus...je bent ziekquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik verzin wel iets. Ben er klaar mee
!
Nee joh ik doe nu gewoon mijn deel en ze mogen de rest zelf doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt een excuus...je bent ziek....nooit gedacht dat he dat je die
nog eens zou krijgen bij zo'n melding
wij hebben het hier in de voorruitquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Wáárom maken ze trouwens die achterruitverwarming niet gewoon in alle ramen van een auto?
Ik bedoel, het bestaat al jaaaaaaren, dus inmiddels moeten ze wel hebben uitgevonden hoe dat doorzichtige draadjes in je ruit kunnen worden ipv die donkere draadjes lijkt me. En hoppatee, ook in de voorruit ermee!
Wrom nie?
Dat klinkt echt heel ongeloofwaardig (en lelijk naar de Afrikanen toe) eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
[..]
De kakkerlakkenverdelger zei dat "De Afrikanen" die hier wonen ze meenemen uit Afrika.
Ik zit nu in de kamer van mijn vriendje..
Leuke tasquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik geslaagd voor mijn laptoptas, het is deze geworden![]()
[ afbeelding ]
Fijne avond!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Strega het volgende:
Zo ga nog maar even naast m'n meneer op de bank zitten en herrie in de (kerst)keuken kijken.
Ohhhh, waarom maken ze dat niet gewoon in elke auto dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wij hebben het hier in de voorruit
zijn hele dunne draadjes, als je goed kijkt zie je ze zitten, normaal geen last van
That's the spiritquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee joh ik doe nu gewoon mijn deel en ze mogen de rest zelf doen!
Geldquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh, waarom maken ze dat niet gewoon in elke auto dan?
kost geld, dit was vroeger een dure auto, toen hij nog nieuw wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh, waarom maken ze dat niet gewoon in elke auto dan?
Denk ik ook. In een voorruit komen vaker barstjes dan in een achterruit. En ik vraag me af of Carglass zo'n ruit ook nog gratis kan repareren.quote:
het meest briljante uit de hele auto vind ik nog wel de passagiers bekerhouderquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kost geld, dit was vroeger een dure auto, toen hij nog nieuw was
zilveren ford mondeo ghia uit 2001
Ja ik vond het ook een beetje een raar verhaal..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel ongeloofwaardig (en lelijk naar de Afrikanen toe) eerlijk gezegd
Niet van jou, maar van die verdelger. Hoe zouden ze die kakkerlakken dan mee moeten krijgen? Ze halen zelfs een appel uit je bagage ivm eventuele fruitvliegjes, maar kakkerlakken zouden rustig mee kunnen komen?
Mijn garage en ik bij dit weerquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik ook. In een voorruit komen vaker barstjes dan in een achterruit. En ik vraag me af of Carglass zo'n ruit ook nog gratis kan repareren.
Het zou wel superhandig zijn, daar niet van. Maar verwarming + airco doet het hier ook heel aardig. En ikmijn garage.
ja natuurlijk, een sterretje merk je niks van wat voor ruit het is, het is een kleine beschadiging die gewoon op te vullen isquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik ook. In een voorruit komen vaker barstjes dan in een achterruit. En ik vraag me af of Carglass zo'n ruit ook nog gratis kan repareren.
Het zou wel superhandig zijn, daar niet van. Maar verwarming + airco doet het hier ook heel aardig. En ikmijn garage.
Hier zijn dat gewoon een rond gat (met bodem dan) in de tussenstijl tussen rijden en chauffeurquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het meest briljante uit de hele auto vind ik nog wel de passagiers bekerhouder
een klein vakje van 5x2,5 cm ofzo, ziet eruit als een knopje
druk je erop, schuift het naar buiten en ontvouwt zich tot een complete bekerhouder, ik keektoen ik et voor het eerst zag
Trap af, hal in, deur door, auto in, garagedeur elektrisch open, auto eruit, garagedeur elektrisch dicht en ik ben weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn garage en ik bij dit weer...jammer alleen dat die garage bij mijn broer is en dat betekent 10 minuten lopen voordat je warm zit
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit voor de tv te fluiten, dat fireflies liedje komt voorbij, hij vind het leuk gloof ik![]()
Mijn auto heeft 2 gaten. Waarvan eentje is gevuld met de prullenbak, dat is een los bekertje met deksel. En gat 2 is meestal gevuld met een potje snoepjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier zijn dat gewoon een rond gat (met bodem dan) in de tussenstijl tussen rijden en chauffeurmaar ja die auto kost dan ook een fractie van de nieuwprijs van jullie auto
we hebben em echt niet nieuw gekocht hoor, en met sloopkorting van de oude er nog afquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier zijn dat gewoon een rond gat (met bodem dan) in de tussenstijl tussen rijden en chauffeurmaar ja die auto kost dan ook een fractie van de nieuwprijs van jullie auto
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Wij hebben wel een garage, maar daar staat de kever uit '61 constant in.
Maar die voorruitverwarming, als dat zoveel geld kost... die achterruitverwarming zit volgens mij zelfs in het goedkoopste oude autootje dat er nu op de weg rijdt. Is het in de doorzichtige uitvoering dan echt zoveel duurder?Nou ja het zal wel, want anders zat het er wel in
Het zou wel handy zijn, want ik krab de ruiten en 10 meter verder moet ik weer stoppen omdat het dan alweer dicht zit
Aha dat 10 minuten lopen van jou compenseert mijn 10 minuten lopen dan weerquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trap af, hal in, deur door, auto in, garagedeur elektrisch open, auto eruit, garagedeur elektrisch dicht en ik ben weg.![]()
Alleen jammer dat ik op mijn werk 10 minuten moet lopen voor ik op kantoor ben.
Laat Subtle het maar niet horenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit voor de tv te fluiten, dat fireflies liedje komt voorbij, hij vind het leuk gloof ik![]()
Had ik gelezen daarom vermeldde ik ook nieuwprijsquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben em echt niet nieuw gekocht hoor, en met sloopkorting van de oude er nog af
Luxequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trap af, hal in, deur door, auto in, garagedeur elektrisch open, auto eruit, garagedeur elektrisch dicht en ik ben weg.![]()
Alleen jammer dat ik op mijn werk 10 minuten moet lopen voor ik op kantoor ben.
quote:
Voor 1000 euro kun je heel wat ijskrabbers kopen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello!
Jeumig! Wat veel!Nou ja dan krab ik nog wel even!
Ik heb in 1 zo'n gat een los prullebakje die ik er als een beker uit kan halen en dan heb ik twee drinkbekerhoudersquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn auto heeft 2 gaten. Waarvan eentje is gevuld met de prullenbak, dat is een los bekertje met deksel. En gat 2 is meestal gevuld met een potje snoepjes.
ja het verschil is echt duidelijk te zien, want we hebben die standaard niet doorzichtige achterruitverwarmingquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Wij hebben wel een garage, maar daar staat de kever uit '61 constant in.
Maar die voorruitverwarming, als dat zoveel geld kost... die achterruitverwarming zit volgens mij zelfs in het goedkoopste oude autootje dat er nu op de weg rijdt. Is het in de doorzichtige uitvoering dan echt zoveel duurder?Nou ja het zal wel, want anders zat het er wel in
Het zou wel handy zijn, want ik krab de ruiten en 10 meter verder moet ik weer stoppen omdat het dan alweer dicht zit
Ik had die 1000 euro "over" en kon kiezen tussen een ipodaansluiting en een beelschermpje of vooruitverwarming.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello!
Jeumig! Wat veel!Nou ja dan krab ik nog wel even!
Jij hebt dezelfde gaten als ik!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb in 1 zo'n gat een los prullebakje die ik er als een beker uit kan halen en dan heb ik twee drinkbekerhouders![]()
![]()
....waarom ben ik zo blij hiermee
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja natuurlijk, een sterretje merk je niks van wat voor ruit het is, het is een kleine beschadiging die gewoon op te vullen is
als er een barst in zit ben je wel de lul, want dan moet je dus een nieuwe ruit met verwarming halen
Welke auto heb jij danquote:
Dezusquote:
Ja die heb ik ook..das weer een ander stekkertje dan ipodquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Mijn oto heeft ook een mp3 aansluiting. Hoef ik alleen nog maar een speler te kopen.
Wat een leukerdjequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dezus
[ afbeelding ]
Maar die van mij blinkt een stuk minder.
Da's dure business!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook..das weer een ander stekkertje dan ipod1000 euro voor een ander gaatje
Thanks!quote:
Hyundai i10?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dezus
[ afbeelding ]
Maar die van mij blinkt een stuk minder.
En dan ook nog over gaatjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Vrouwen (en 1 man) die vol plezier over auto's praten.![]()
*valt om*
Heb jij ook de i10!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Hyundai i10?(of het oudere model Atos dat haal ik nog steeds door elkaar) Die heb ik ook...sterker nog, in die kleur blauw (alhoewel er in januari eentje komt in metallic donkergrijs)
Volgende keerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dure business!
Die van mij stond in de showroom. Inpakken en meenemen. Klaar.
ja en van geld ook als je die auto nieuw moet kopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
dit is de bekerhouder![]()
is wel ui de engelse versie
en op mijn zoektocht vond ik een nog gecompliceerdere uit een saab
meesterlijke verspilling van techniek
Die dingen vallen je aan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
dit is de bekerhouder![]()
is wel ui de engelse versie
en op mijn zoektocht vond ik een nog gecompliceerdere uit een saab
meesterlijke verspilling van techniek
Ynske wat ben jij weer vreselijk productiefquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ynske wat ben jij weer vreselijk productiefecht ik doe het je niet na.
Die van mij is van mei 2008...toen die net uitkwam (tja broer met geld die ook meebetaald aan de autoquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij ook de i10!![]()
Wihihihihi! En die kleur blauw vind ik zo mooi he.Ik heb hem nu iets meer dan een jaar, ben er erg blij mee. Ruim van binnen en compact van buiten.
En prullebak-die-in-bekerhouder-past.
Die van mij is/was ook gloedjenieuw.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgende keerwilde gewoon 1x een hele nieuwe auto..en geloof me je voelt geen verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |