Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is wel één van de plek waar een hoop mensen zich gelukkig veilig voelen,
aan "ONZE" keukentafel.
Dat is eigenlijk best wel bijzonder en fijn
quote:
Hij zat toch op jouw aanrecht? Of zit je bij iemand anders?quote:Ik heb ze zelf gelukkig niet
GADVERDAMME
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja zoiets.....moet nu heel diep in het geheugen tasten....heb ik wel eens voor iets anders moeten doen op die school. Als je het me nu trouwens zou vragen zou ik niet eens meer weten hoe te beginnen
De kakkerlakkenverdelger zei dat "De Afrikanen" die hier wonen ze meenemen uit Afrika.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hij zat toch op jouw aanrecht? Of zit je bij iemand anders?
Ik heb hier juist vaak genoeg een goede discussie meegemaakt!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.En onze keukentafel werkt prima voor een lolletje, maar als je je tanden wil zetten in een discussie (en sommige mensen missen dat hier, blijkt nu) dan is dat gewoon moeilijker.
** Uw aanvraag om naast het Mexicaanse griepvirusfilter ook een kakkerlakkenfilter op uw computer te plaatsen is geaccepteerd maar wij verzoeken u vriendelijk om ergens anders op internet rond te hangen want onze voorraad filters voor gratis gebruik is beperkt*quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Keukentafel wordt wel minder fijn met die kakkerlakken!
Mooi tas!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik geslaagd voor mijn laptoptas, het is deze geworden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Strega het volgende:
Zo ga nog maar even naast m'n meneer op de bank zitten en herrie in de (kerst)keuken kijken.
Dat programma dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi tas!![]()
Ik kijk nu naar een kookprogramma met BNers.
Eentje snijdt zich: milimeterwondje.'Ik ga geen groente meer snijden hoor!'
En in de bediening staat Conny Breukhoven te kwelen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
** Uw aanvraag om naast het Mexicaanse griepvirusfilter ook een kakkerlakkenfilter op uw computer te plaatsen is geaccepteerd maar wij verzoeken u vriendelijk om ergens anders op internet rond te hangen want onze voorraad filters voor gratis gebruik is beperkt*
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Wáárom maken ze trouwens die achterruitverwarming niet gewoon in alle ramen van een auto?
Ik bedoel, het bestaat al jaaaaaaren, dus inmiddels moeten ze wel hebben uitgevonden hoe dat doorzichtige draadjes in je ruit kunnen worden ipv die donkere draadjes lijkt me. En hoppatee, ook in de voorruit ermee!
Wrom nie?
Je hebt een excuus...je bent ziekquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik verzin wel iets. Ben er klaar mee
!
Nee joh ik doe nu gewoon mijn deel en ze mogen de rest zelf doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt een excuus...je bent ziek....nooit gedacht dat he dat je die
nog eens zou krijgen bij zo'n melding
wij hebben het hier in de voorruitquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Wáárom maken ze trouwens die achterruitverwarming niet gewoon in alle ramen van een auto?
Ik bedoel, het bestaat al jaaaaaaren, dus inmiddels moeten ze wel hebben uitgevonden hoe dat doorzichtige draadjes in je ruit kunnen worden ipv die donkere draadjes lijkt me. En hoppatee, ook in de voorruit ermee!
Wrom nie?
Dat klinkt echt heel ongeloofwaardig (en lelijk naar de Afrikanen toe) eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
[..]
De kakkerlakkenverdelger zei dat "De Afrikanen" die hier wonen ze meenemen uit Afrika.
Ik zit nu in de kamer van mijn vriendje..
Leuke tasquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik geslaagd voor mijn laptoptas, het is deze geworden![]()
[ afbeelding ]
Fijne avond!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Strega het volgende:
Zo ga nog maar even naast m'n meneer op de bank zitten en herrie in de (kerst)keuken kijken.
Ohhhh, waarom maken ze dat niet gewoon in elke auto dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wij hebben het hier in de voorruit
zijn hele dunne draadjes, als je goed kijkt zie je ze zitten, normaal geen last van
That's the spiritquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee joh ik doe nu gewoon mijn deel en ze mogen de rest zelf doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |