Jij hebt dezelfde gaten als ik!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb in 1 zo'n gat een los prullebakje die ik er als een beker uit kan halen en dan heb ik twee drinkbekerhouders![]()
![]()
....waarom ben ik zo blij hiermee
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja natuurlijk, een sterretje merk je niks van wat voor ruit het is, het is een kleine beschadiging die gewoon op te vullen is
als er een barst in zit ben je wel de lul, want dan moet je dus een nieuwe ruit met verwarming halen
Welke auto heb jij danquote:
Dezusquote:
Ja die heb ik ook..das weer een ander stekkertje dan ipodquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Mijn oto heeft ook een mp3 aansluiting. Hoef ik alleen nog maar een speler te kopen.
Wat een leukerdjequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dezus
[ afbeelding ]
Maar die van mij blinkt een stuk minder.
Da's dure business!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook..das weer een ander stekkertje dan ipod1000 euro voor een ander gaatje
Thanks!quote:
Hyundai i10?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dezus
[ afbeelding ]
Maar die van mij blinkt een stuk minder.
En dan ook nog over gaatjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Vrouwen (en 1 man) die vol plezier over auto's praten.![]()
*valt om*
Heb jij ook de i10!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Hyundai i10?(of het oudere model Atos dat haal ik nog steeds door elkaar) Die heb ik ook...sterker nog, in die kleur blauw (alhoewel er in januari eentje komt in metallic donkergrijs)
Volgende keerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dure business!
Die van mij stond in de showroom. Inpakken en meenemen. Klaar.
ja en van geld ook als je die auto nieuw moet kopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
dit is de bekerhouder![]()
is wel ui de engelse versie
en op mijn zoektocht vond ik een nog gecompliceerdere uit een saab
meesterlijke verspilling van techniek
Die dingen vallen je aan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
dit is de bekerhouder![]()
is wel ui de engelse versie
en op mijn zoektocht vond ik een nog gecompliceerdere uit een saab
meesterlijke verspilling van techniek
Ynske wat ben jij weer vreselijk productiefquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ynske wat ben jij weer vreselijk productiefecht ik doe het je niet na.
Die van mij is van mei 2008...toen die net uitkwam (tja broer met geld die ook meebetaald aan de autoquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij ook de i10!![]()
Wihihihihi! En die kleur blauw vind ik zo mooi he.Ik heb hem nu iets meer dan een jaar, ben er erg blij mee. Ruim van binnen en compact van buiten.
En prullebak-die-in-bekerhouder-past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |