Geldquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh, waarom maken ze dat niet gewoon in elke auto dan?
kost geld, dit was vroeger een dure auto, toen hij nog nieuw wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh, waarom maken ze dat niet gewoon in elke auto dan?
Denk ik ook. In een voorruit komen vaker barstjes dan in een achterruit. En ik vraag me af of Carglass zo'n ruit ook nog gratis kan repareren.quote:
het meest briljante uit de hele auto vind ik nog wel de passagiers bekerhouderquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kost geld, dit was vroeger een dure auto, toen hij nog nieuw was
zilveren ford mondeo ghia uit 2001
Ja ik vond het ook een beetje een raar verhaal..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel ongeloofwaardig (en lelijk naar de Afrikanen toe) eerlijk gezegd
Niet van jou, maar van die verdelger. Hoe zouden ze die kakkerlakken dan mee moeten krijgen? Ze halen zelfs een appel uit je bagage ivm eventuele fruitvliegjes, maar kakkerlakken zouden rustig mee kunnen komen?
Mijn garage en ik bij dit weerquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik ook. In een voorruit komen vaker barstjes dan in een achterruit. En ik vraag me af of Carglass zo'n ruit ook nog gratis kan repareren.
Het zou wel superhandig zijn, daar niet van. Maar verwarming + airco doet het hier ook heel aardig. En ikmijn garage.
ja natuurlijk, een sterretje merk je niks van wat voor ruit het is, het is een kleine beschadiging die gewoon op te vullen isquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik ook. In een voorruit komen vaker barstjes dan in een achterruit. En ik vraag me af of Carglass zo'n ruit ook nog gratis kan repareren.
Het zou wel superhandig zijn, daar niet van. Maar verwarming + airco doet het hier ook heel aardig. En ikmijn garage.
Hier zijn dat gewoon een rond gat (met bodem dan) in de tussenstijl tussen rijden en chauffeurquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het meest briljante uit de hele auto vind ik nog wel de passagiers bekerhouder
een klein vakje van 5x2,5 cm ofzo, ziet eruit als een knopje
druk je erop, schuift het naar buiten en ontvouwt zich tot een complete bekerhouder, ik keektoen ik et voor het eerst zag
Trap af, hal in, deur door, auto in, garagedeur elektrisch open, auto eruit, garagedeur elektrisch dicht en ik ben weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn garage en ik bij dit weer...jammer alleen dat die garage bij mijn broer is en dat betekent 10 minuten lopen voordat je warm zit
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit voor de tv te fluiten, dat fireflies liedje komt voorbij, hij vind het leuk gloof ik![]()
Mijn auto heeft 2 gaten. Waarvan eentje is gevuld met de prullenbak, dat is een los bekertje met deksel. En gat 2 is meestal gevuld met een potje snoepjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier zijn dat gewoon een rond gat (met bodem dan) in de tussenstijl tussen rijden en chauffeurmaar ja die auto kost dan ook een fractie van de nieuwprijs van jullie auto
we hebben em echt niet nieuw gekocht hoor, en met sloopkorting van de oude er nog afquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier zijn dat gewoon een rond gat (met bodem dan) in de tussenstijl tussen rijden en chauffeurmaar ja die auto kost dan ook een fractie van de nieuwprijs van jullie auto
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Wij hebben wel een garage, maar daar staat de kever uit '61 constant in.
Maar die voorruitverwarming, als dat zoveel geld kost... die achterruitverwarming zit volgens mij zelfs in het goedkoopste oude autootje dat er nu op de weg rijdt. Is het in de doorzichtige uitvoering dan echt zoveel duurder?Nou ja het zal wel, want anders zat het er wel in
Het zou wel handy zijn, want ik krab de ruiten en 10 meter verder moet ik weer stoppen omdat het dan alweer dicht zit
Aha dat 10 minuten lopen van jou compenseert mijn 10 minuten lopen dan weerquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trap af, hal in, deur door, auto in, garagedeur elektrisch open, auto eruit, garagedeur elektrisch dicht en ik ben weg.![]()
Alleen jammer dat ik op mijn werk 10 minuten moet lopen voor ik op kantoor ben.
Laat Subtle het maar niet horenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit voor de tv te fluiten, dat fireflies liedje komt voorbij, hij vind het leuk gloof ik![]()
Had ik gelezen daarom vermeldde ik ook nieuwprijsquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben em echt niet nieuw gekocht hoor, en met sloopkorting van de oude er nog af
Luxequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trap af, hal in, deur door, auto in, garagedeur elektrisch open, auto eruit, garagedeur elektrisch dicht en ik ben weg.![]()
Alleen jammer dat ik op mijn werk 10 minuten moet lopen voor ik op kantoor ben.
quote:
Voor 1000 euro kun je heel wat ijskrabbers kopen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello!
Jeumig! Wat veel!Nou ja dan krab ik nog wel even!
Ik heb in 1 zo'n gat een los prullebakje die ik er als een beker uit kan halen en dan heb ik twee drinkbekerhoudersquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn auto heeft 2 gaten. Waarvan eentje is gevuld met de prullenbak, dat is een los bekertje met deksel. En gat 2 is meestal gevuld met een potje snoepjes.
ja het verschil is echt duidelijk te zien, want we hebben die standaard niet doorzichtige achterruitverwarmingquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Wij hebben wel een garage, maar daar staat de kever uit '61 constant in.
Maar die voorruitverwarming, als dat zoveel geld kost... die achterruitverwarming zit volgens mij zelfs in het goedkoopste oude autootje dat er nu op de weg rijdt. Is het in de doorzichtige uitvoering dan echt zoveel duurder?Nou ja het zal wel, want anders zat het er wel in
Het zou wel handy zijn, want ik krab de ruiten en 10 meter verder moet ik weer stoppen omdat het dan alweer dicht zit
Ik had die 1000 euro "over" en kon kiezen tussen een ipodaansluiting en een beelschermpje of vooruitverwarming.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello!
Jeumig! Wat veel!Nou ja dan krab ik nog wel even!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |