quote:SPOILER
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
10! Ben ik 10 jaar ouder dan jij!!!!??? Ben jij 17?
Zeg het eens.quote:
Maar Qwea gaf aan dat ze hopelijk toch nog meeleest of terugkomt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Misschien effe PM sturen, oh-oh heeft aangegeven hier niet meer te komen.
Gemist!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar Qwea gaf aan dat ze hopelijk toch nog meeleest of terugkomt?
Ja, "verder terug" dat is ook wel een beetje Kitao-taal he...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Andere kant uit! Ik ben OUD! (maar nog geen 37)
quote:
Ik hoop het wel, maar ik vrees het niet hoor... ze was aardig standvastig...quote:
Jij aan de snert....ik aan een eenpansgerecht met courgette, ui, tomaten, rijst en gehakt...tja dat moet op dus ik gooi het bij elkaar en met wat kruiden hebben we weer een uniek recept alla troveyquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:36 schreef kitao het volgende:
net voor ¤1,44 per liter in die benzineslurper gegooid.
er kon nog net een blik unoxsnert vanaf voor vanavond
stelletje oplichters bij de total
%$#^&
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Krijg net een telefoontje, een heel goed vriendje van een paar jaar geleden, waar ik toen zo ongeveer elk weekend mee ging stappen en bij ging slapen, is in Afghanistan op een bermbom gereden. Hij is de sergeant waar ze het in het nieuws over schijnen te hebben (heb nog geen nieuws gezien vanavond). Hij ligt in coma, heeft zware verwondingen aan het aangezicht en mist in elk geval een been![]()
De vrouw van een marinier (ik heb samengewoond met een marinier, daar ken ik hem ook van) hoort het vijf minuten geleden van haar man en ik was de eerste waar ze aan dacht om te bellen omdat ze me meteen aan hem koppelde. Heel lief van haar, omdat ik haar al een jaar niet meer heb gesproken ofzo.
Oh ze belt net weer. Hij mist zijn rechterbeen en heeft pinnen in zijn gezicht.
Arm jong. Zijn werk als marinier is echt zijn leven en als hij het overleeft dan kan hij het werk dus in elk geval wel vergeten. Kut-oorlog
Holy fuckquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Krijg net een telefoontje, een heel goed vriendje van een paar jaar geleden, waar ik toen zo ongeveer elk weekend mee ging stappen en bij ging slapen, is in Afghanistan op een bermbom gereden. Hij is de sergeant waar ze het in het nieuws over schijnen te hebben (heb nog geen nieuws gezien vanavond). Hij ligt in coma, heeft zware verwondingen aan het aangezicht en mist in elk geval een been![]()
De vrouw van een marinier (ik heb samengewoond met een marinier, daar ken ik hem ook van) hoort het vijf minuten geleden van haar man en ik was de eerste waar ze aan dacht om te bellen omdat ze me meteen aan hem koppelde. Heel lief van haar, omdat ik haar al een jaar niet meer heb gesproken ofzo.
Arm jong. Zijn werk als marinier is echt zijn leven en als hij het overleeft dan kan hij het werk dus in elk geval wel vergeten. Kut-oorlog
Ow bah.... dan komt het wel heel dichtbij he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Oh Greysie, gatver wat naar! Heel veel sterkte.. hopelijk blijft het niet te lang in je hoofd rondspokenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik vond het ook nogal.....uh ...hoe zal ik het noemen....opvallendquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Belachelijk! Tevreden zijn met wat je krijgt toch?
Succes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off...![]()
En eenvoor Greys nog... Wat een schrik zeg, ik kan het me niet voorstellen (gelukkig) maar het lijkt me vreselijk...
Doeiquote:
ik vat m niet , vind t maar vaag...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, "verder terug" dat is ook wel een beetje Kitao-taal he...
Ze heeft tentamen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Doei
(waarom wenst Cat je succes? Maar... succes dan![]()
)
quote:
Ok ! dat had ik idd even gemist, thanksquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt jouw bouwjaar een jaar of 10 verder terug dan het mijne.
Maar wie weet delen we één karma. Of zo.![]()
[..]
Misschien effe PM sturen, oh-oh heeft aangegeven hier niet meer te komen.
[..]
Volgens mij had Ynske de zakdoeker al uitgeknipt.
Nu nog?quote:
rot voor je , maar als het een troost is , ze tekenen er vrijwillig voor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Verschrikkelijk om te horen altijd...maar zeker als het iemand betreft die je kentquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik weet zeker dat je het goed bedoelt of zo, maar hoe is "ze tekenen er vrijwillig voor" ooit een troost hiervoor?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
rot voor je , maar als het een troost is , ze tekenen er vrijwillig voor.
mijn vrouw is vandaag net aangekomen in Benin City , Nigeria , dus voor mij blikvoer de komende maand vrees ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij aan de snert....ik aan een eenpansgerecht met courgette, ui, tomaten, rijst en gehakt...tja dat moet op dus ik gooi het bij elkaar en met wat kruiden hebben we weer een uniek recept alla trovey
Alleen of je met je leven in de eerste instantie dan nog blij bent weet ik niet. Voor sommigen hoeft het dan niet meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig leeft ie nog.
sterkte
Leer koken of zoquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
mijn vrouw is vandaag net aangekomen in Benin City , Nigeria , dus voor mij blikvoer de komende maand vrees ik.
worden ook heel gezellige feestdagen , maar niet heus.
Waarom ben je niet met d'r meegegaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
mijn vrouw is vandaag net aangekomen in Benin City , Nigeria , dus voor mij blikvoer de komende maand vrees ik.
worden ook heel gezellige feestdagen , maar niet heus.
Jamaar jij kent hem wel en jij meldt het hier, de gedachte dat zoiets dus echt gebeurt gaat toch niet in je koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Lief van jullie
Maar je hoeft mij geen sterkte te wensen hoorZijn arme moeder (zo'n lief mens, ze wilde mij altijd als schoondochter
ouwe koppelaarster) en zijn vriendin... brrrr. Zit je hier en hij ligt daar, in coma, in puin.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig leeft ie nog.
sterkte
Go Ynske!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:03 schreef Ynske het volgende:
jeetje greys dan komt t toch best dichtbij zo
@succes Tombolofan
ik ben trots op mezelf
k ben op de helft van de troep opruimenalle was zit in een nieuwe wasmand, morgen maar eens alle lege flessen wegbrengen. nog wat kleren uitzoeken en zuigen en dan ben ik eindelijk klaar
ik bedoel het ook goed , ik had beter mijn reactie achterwege kunnen laten , is meer iets voor nws.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het goed bedoelt of zo, maar hoe is "ze tekenen er vrijwillig voor" ooit een troost hiervoor?![]()
quote:
het zou erger zijn als soldaten daar in deze situatie komen terwijl ze dienstplichtig gedwongen worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het goed bedoelt of zo, maar hoe is "ze tekenen er vrijwillig voor" ooit een troost hiervoor?![]()
die van mij (alweer een jaar of 10 oud) liggen bij mn oudersquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Schaatsenkoopmanie in Nederland hoor ik net.
Hadden we dat vorig jaar ook niet? En waar zijn alle gekochte schaatsen van toen gebleven?
kaartje was te duur, nigeria is ook niet echt een vakantieland , ben er al 2 keer geweest , voorlopig hoeft t niet meer voor mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waarom ben je niet met d'r meegegaan?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:07 schreef kitao het volgende:
[..]
het zou erger zijn als soldaten daar in deze situatie komen terwijl ze dienstplichtig gedwongen worden uitgezonden.
iedereen daar weet dat dit kan gebeuren en toch gaan ze er naar toe.
Dat is voor mij herkenbaar. Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb een aantal oude slagvelden over de wereld bezocht en ik begrijp er steeds minder van. Het verdriet dat hangt op zulke plekken en dat mensen dat dan blijven doen en daar hun redenen voor hebben.... dat is niet iets dat je je niet realiseert als je ervoor tekent, lijkt MIJ. Maar dat is blijkbaar toch anders. Ik denk niet dat al die kinderen van 15 en 16 waarvan je de grafstenen ziet op een oorlogs kerkhof erbij stilstondenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik bedoel het ook goed , ik had beter mijn reactie achterwege kunnen laten , is meer iets voor nws.
degenen die mij daar eerder hebben gezien weten dat ik anti-militair ben en het maar bedenkelijk vind dat mensen zich vrijwillig opgeven om voor een duistere zaak in een ver land te gaan vechten.
ik ben echter niet onmenselijk en wens de betrokkenen veel sterkte met deze tragedie.
waar naar toe ?quote:
je tekent met het besef dat je een groot risico loopt terwijl de machthebbers die deze conflicten in stand houden zelf veilig buiten schot blijven.quote:sorry hoor, maar echt, daar teken je dus niet voor
Ik vind het juist best een interessante en ik erger me eraan dat het weer nergens over mag gaan. het zijn menselijke emoties die boven komen en daar mag je toch over praten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
En toch schrik ik er niet minder van en vliegt zijn been en nu niet ineens van aan en komt ie er door uit coma ofzo. Dus eigenlijk heb ik niet zo'n zin in deze discussie
ik stop er ook mee , ruimte zat voor in nws , deal ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
En toch schrik ik er niet minder van en vliegt zijn been en nu niet ineens van aan en komt ie er door uit coma ofzo. Dus eigenlijk heb ik niet zo'n zin in deze discussie
Je hebt het steeds over 'je tekent'. Ik snap wel wat je bedoelt hoor (en nu ga ik de discussie toch weer aan waar ik geen zin in hadquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:13 schreef kitao het volgende:
[..]
waar naar toe ?
[..]
je tekent met het besef dat je een groot risico loopt terwijl de machthebbers die deze conflicten in stand houden zelf veilig buiten schot blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |