Principe: prima!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb de rest nog niet teruggelezen. Maybe so, en dat probeer ik Greys in PM ook uit te leggen.
Het ging mij nu om een principe en hoop dat dat principe toch eens uitgesproken kan worden. Eventueel op een ander tijdstip. Want het zit mij dus echt al een tijdje dwars.
Bedanktquote:
Daar hoef je toch geen spijt voor te hebben? Je moet hier alles kwijt kunnen wat je kwijt wil toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb spijt dat ik het überhaupt gezegd heb hier
Wat een gedoe maakt dat los zeg.
En ik zei ook al dat ik geen steunbetuigingen hoef, ik wilde het gewoon even 'kwijt'.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt.....en weer op trouwens
...Voedingscentrum kan weer trots op me zijn
...veel groenten, beetje vlees en volkorenrijst...perfect volgens hun standaard en oh ja magere yoghurt toe.
nee hoor , dat wil ik niet .quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht kun je wat langer nadenken voordat en wat je post en je post nog eens goed over lezen voor je hem plaatst?
Is maar een tip om je te helpen met kweken.
Je kunt en hoeft het niet iedereen naar de zin te maken, maar je hoeft ook niet tegen iemands haren in te strijken.
Nergens voor nodig toch, je kunt er een ander onnodig mee kwetsen, dat wil je toch helemaal niet?
Nou als ik had geweten dat dit er op volgde dan had ik liever mijn mond gehouden achterafquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen spijt voor te hebben? Je moet hier alles kwijt kunnen wat je kwijt wil toch?
quote:
Ik denk dat dit juist is waar Nok mee zit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb spijt dat ik het überhaupt gezegd heb hier
Wat een gedoe maakt dat los zeg.
En ik zei ook al dat ik geen steunbetuigingen hoef, ik wilde het gewoon even 'kwijt'.
niet om t een of t ander, maar je zult toch wel gemerkt hebben dat er de laatste tijd best heftig gereageerd is op posts van jou. misschien is t wel een idee om even na te denken voordat je op de invoeren knop drukt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , dat wil ik niet .
daarom gaf ik ook aan dat ik het zelf beter vind om hier op nws mee verder te gaan , juist omdat het hier iemand persoonlijk treft.
als ik bijvoorbeeld beweer dat de afghanistan-missie gestopt zou moeten worden dan komt dat natuurlijk erg wrang over bij iemand die net een vriend daar zwaargewond heeft liggen , terwijl die opmerking in nws zelf geen enkel probleem zou opleveren.
In dit geval is het echter geen ver van mijn bedshow en kun je dus sneller iemand op de tenen trappen , ook al niet bewust of niet.
Goed dat je het inziet kitao. In dit topic lever je een constructievere bijdrage dan ik ooit van je heb gezien hier. Hou dat vast!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef kitao het volgende:
[..]
daarom gaf ik ook aan dat ik het zelf beter vind om hier op nws mee verder te gaan , juist omdat het hier iemand persoonlijk treft.
als ik bijvoorbeeld beweer dat de afghanistan-missie gestopt zou moeten worden dan komt dat natuurlijk erg wrang over bij iemand die net een vriend daar zwaargewond heeft liggen , terwijl die opmerking in nws zelf geen enkel probleem zou opleveren.
In dit geval is het echter geen ver van mijn bedshow en kun je dus sneller iemand op de tenen trappen , ook al niet bewust of niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als ik had geweten dat dit er op volgde dan had ik liever mijn mond gehouden achteraf
Maar goed, ik ga even lekker de vrieskou in met het hondje, dat dan vast op de hoek van de straat alweer terug wil, de koukleum. Lijkt haar baasje wel!
Ahaa, dus eigenlijk snap je best een beetje hoe het werkt, maar kun je het af en toe toch niet laten om "tegen schenen te schoppen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in een discussie met / over kitao. Die gozer is één grote troll, daar heb ik gewoon geen trek in.quote:
Gewoon negeren dan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in een discussie met / over kitao. Die gozer is één grote troll, daar heb ik gewoon geen trek in.
Ja nou eh... waarom post jij hier wat je met je katten meemaakt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist is waar Nok mee zit.
Waarom zou je spijt hebben dat je het hier gezegd hebt? Als Nok haar opmerking anders had geplaatst had er een mooie discussie uit kunnen voortvloeien. Wellicht nu nog.
Dat ben ik wel met haar eens, jammer dat mensen achteraf spijt gaan betuigen omdat ze iets hier hebben geplaatst wat zich een andere richting in ontwikkelde dan gedacht. Je weet vooraf nooit hoe een verhaal gaat lopen. Als je op zeker wil spelen, plaats het dan niet. Maar ik denk dat je, door het 'risico' te nemen dingen hier te plaatsen, er vaak juist hele mooie zaken uit kunt krijgen.
Vraagje (als je hem niet wil beantwoorden, ook prima, maar ik gooi hem er gewoon in): waaróm plaatste je het hier?
quote:
Gewoon meesleuren, jij bent baasquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als ik had geweten dat dit er op volgde dan had ik liever mijn mond gehouden achteraf
Maar goed, ik ga even lekker de vrieskou in met het hondje, dat dan vast op de hoek van de straat alweer terug wil, de koukleum. Lijkt haar baasje wel!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |