Ik heb alleen wijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
warme grog maken
rum, citroen, heet water en honing en/of suiker en drink je zo heet mogelijk op vlak voor het slapen
Ik geef je mn adres. Stuur je je pasje ff op?quote:
uiteindelijk was ik na 3 weken pas weer mezelfquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef trovey het volgende:
[..]
*zet meteen een mondkapje op en een anti-mexicaanse griepfilter op de uitgangen van de computer*
Mocht je het wel hebben....1 troost.....het schijnt maar 3 dagen te duren volgens mijn huisarts en dan gaat het snel weer beter maar ja die drie dagen
Die heb ik zelf nodig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geef je mn adres. Stuur je je pasje ff op?
Opaquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef kitao het volgende:
ik ga denk ik ook maar een film kijken en dan pitten.
ben totaal versleten nu , doei
Het is klaarblijkelijk nog niet uitgesproken. Maar ook hier gaat een rem op dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mee eens maar het had na 2 posts wel klaar kunnen zijn. Nu is het wel heel erg lang en er wordt veel herhaald.
Ja? En?quote:
Dat is wel lang voor een griep. Het langste wat ik heb meegemaakt is 2 weken met buikgriep.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
uiteindelijk was ik na 3 weken pas weer mezelf
ben je nu al wezen wandelen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is klaarblijkelijk nog niet uitgesproken. Maar ook hier gaat een rem op dus.
En dat was nou nét het punt van discussie
Waar we dan maar eens geen rem op gooien is hoe jij bink behandeld. SCHANDAAAALIG.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is klaarblijkelijk nog niet uitgesproken. Maar ook hier gaat een rem op dus.
En dat was nou nét het punt van discussie
Terugzwaaienquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef nieslief het volgende:
Ok mr.Lief wil achter de pc dus ik ga even zwaaien.....
de mex heeft hier gewoon een enorme aanslag op de al weinige energie gemaakt, waardoor nog lang erg moe geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is wel lang voor een griep. Het langste wat ik heb meegemaakt is 2 weken met buikgriep.
Erg he?quote:
Nee, hij is van mij. Je krijgt hem niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? En?
Dan vraag je een 2de pas aan
Of je gaat maar geen geld uitgeven?
OMFG GREYS! GA MET DIE HOND PLASSENquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Oh, eerder invoeren Greys, we zijn alweer een bladzijde verder![]()
[..]
Erg he?![]()
Niet dat Bink nou zo graag de kou in wil hoor, vergis je niet
Maar ik ga even d'r Uggs zoeken(as if!)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, hij is van mij. Je krijgt hem niet.
Ah dat is wel kutquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
de mex heeft hier gewoon een enorme aanslag op de al weinige energie gemaakt, waardoor nog lang erg moe geweest
Nee, vragen of je je tieten wil postenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat wil je doen, me uit de SC plaatsen?
kut, je bent een manquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, vragen of je je tieten wil posten
Die is de laatste twee uur al drie keer wezen piesenquote:
GREYS! HOU DIE HOND BINNEN!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is de laatste twee uur al drie keer wezen piesen
Het is puur dat ze verplicht van mij nog een extra blokkie om moet met heur ouwe lijfje in de kou, om de beweging er een beetje in te houden. Maar daar heeft ze zelf geen zin in hoor (en ik ook niet). Maarrrrrrrrrrr ik ga.... NU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |