Ik vind hem wel zinloos. Zeker omdat er geen discussie is. Greys wil niet in discussie, andere mensen ook niet echt, dus is er geen discussie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben niet met je eens dat dit een zinloze discussie is. juist dingen die je dwarszitten moet je gewoon hier in t topic kunnen uitspreken zonder dat t afgedaan word als zinloos
Mee eens maar het had na 2 posts wel klaar kunnen zijn. Nu is het wel heel erg lang en er wordt veel herhaald.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben niet met je eens dat dit een zinloze discussie is. juist dingen die je dwarszitten moet je gewoon hier in t topic kunnen uitspreken zonder dat t afgedaan word als zinloos
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Cat, grotendeels mee eens (die hond wacht maar ff).
Jij brengt het, zoals ik het dachtquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mee eens maar het had na 2 posts wel klaar kunnen zijn. Nu is het wel heel erg lang en er wordt veel herhaald.
Volgende keer even wachten met de duimpjes omhoog ook voor jou geldt dat negeren van rotopmerkingen soms beter werkt. Zoals je hebt gezien zijn er meer die zeggen dat het ook wel anders kan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef kitao het volgende:
[..]
nochthans is het simpel :
loveless geeft aan te vertrekken dus ik steek mn duimen op.
Cat22 zegt dat dat niet netjes is waarop ik post dat ik het niet meer dan normaal vind als iemand bij beledigingen in de verdediging gaat.
die iemand was ik dus.
Jij ook alquote:
Oh jeequote:
Arme Bink.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Cat, grotendeels mee eens (die hond wacht maar ff).
Maar er is een verschil tussen een onderwerp dat daarna 'alle kanten opgaat' (da's inderdaad prima, serieuze verhalen en discussies zijn hier juist wel eens een verademing en zeer welkom) en een directe post/quote naar degene die het gepost heeft en daarin een 'ik erger me er enorm aan'. Want dan neem ik het wel persoonlijk en dat is toch alleen maar logisch lijkt me. En dáár ben ik van geschrokken.
Want ik blijf van mening dat iemand zich gewoon zelf uit een discussie terug mag trekken nog voordat die überhaupt begonnen is.
quote:
Ik had vanmiddag ook last van hoofdpijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg net zo een hoofdpijn en werd zo duizelig en zo dat ik 3 uur heb geslapen en ik voelde mij niet beter er na
Balen! Heb je Citrosan in huis? Net voor het slapen gaan een flink hete mok drinken. Bij mij helpt dat vaak om goed te slapen en me de dag erna ook beter te voelen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
Ik kreeg net zo een hoofdpijn en werd zo duizelig en zo dat ik 3 uur heb geslapen en ik voelde mij niet beter er na
ja, schandaaaaaaaaaaaaalig toch?quote:
ja zeg newbie... nu weten we nog steeds je pincode niequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar met dit weer is dat ook niet heel erg vreemd. Het is opeens ijskoud.
idd dat kan echt nietquote:
warme grog makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
Ik kan echt niet meer helder nadenken en dat is echt belangrijk nuDus verstand op 0 en gewoon doorgaan
Oké mijn pincode is 3281quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja zeg newbie... nu weten we nog steeds je pincode nie
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef nieslief het volgende:
Ok mr.Lief wil achter de pc dus ik ga even zwaaien.....
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef P.F het volgende:
Noesss: hoofdpijn/zwaar ademig/rillen/spierpijn/gebrek aan dorst en eetlust
Heb ik het?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |