Nou nou nouquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo
Oh en kitao kan jij niet gewoon oprotten? Waar ik je ook zie posten is het alleen maar getroll en de meest onzinnige conclusies trekken uit vage nieuwsberichten en bij jou doet de staat en de regering alles fout en moet er zowat een revolutie komen en iedereen die ook maar vaagjes het leger of de politie steunt is debiel en zwakzinnig.
Mijn eerste ervaring was ook niet echt"dolletjes" en dat weet Kitao nu ook en heeft beloofd er ook rekening mee te houden....als het niet goed gaat....dan krijgt Kitao weer een PM van mequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in een discussie met / over kitao. Die gozer is één grote troll, daar heb ik gewoon geen trek in.
tenen zijn geen schenen......quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa, dus eigenlijk snap je best een beetje hoe het werkt, maar kun je het af en toe toch niet laten om "tegen schenen te schoppen?
Hoe oud ben je eigenlijk, want zou bijna de indruk geven dat je een pubert bent, maar lijkt me sterk als je getrouwd bent.
Probeer eens wat aardiger te doen hier, dan zul je zien dat je met aardige mensen van doen hebt.
Dit is een hele andere sfeer dan in NWS.
'iemand' niet, maar kitao wel... Grootste troll ever op FOK! en leeft volgens mij om mensen te kwetsen en op de kast te jagen. Kijk anders ff wat voor topics hij opent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou nou noudoe ff. Iemand hoeft toch niet op te rotten, ook al brengt hij/zij de posts ietwat onhandig. Doe ff
Eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je even #419 en #420 lezen
Ik ben bang dat ook ik het anders zie. Ik las nergens dat er niet over gesproken mag worden. Ik las alleen dat Greys tegen Kitao zei dat zij die discussie niet aan wilde. En dat lijkt me prima mogen. Van mij in elk geval wel.
Net zo goed als jij (Nok) van mij de discussie hier best mag voeren. Maar dan met degenen die het er wel over willen hebben.
En om eerlijk te zijn... Stel dat ik net een goede vriend verloren had, dan zou ik in mijn groepje blijer worden van wat steunbetuigingen dan van een discussie over of het vrijwillig is en of de oorlog er uberhaupt moet zijn. Dat is meer iets voor als je iemand verloren hebt die je vaag, jaren geleden eens kende.
Magoe... het moge duidelijk zijn: van mij mag iedereen het overal over hebben, maar ook iedereen mag zich aan discussies onttrekken
zeker zijn post niet gelezen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je was zo goed bezig.... ik ging je bijna serieus nemen.
Ik moet heel eerlijk zeggen, ook al ben je een troll, dan ben je een hele slechte trollquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef kitao het volgende:
[..]
zeker zijn post niet gelezen?
ik ben anti-millitairisme , wil nog niet zeggen dat ik tegen zelfverdediging ben hoor.
spelfoutje militair is met éen l.
![]()
Lieve Greys, het gaat me echt niet om de inhoud van de discussie die volgde en ik snap je frustratie dat jij schijnbaar mee moest discussiëren ook al had je daar logischerwijze geen zin in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou eh... waarom post jij hier wat je met je katten meemaakt?
Ik heb er geen speciale reden voor. Het was iets dat ik meemaakte vandaag, wat me bezig houdt.
Seriously, ik kan er niet met mijn pet bij wat een gezanik dit geeft hier
En nu is het ook alweer 'fout' dat ik er achteraf spijt van heb. Gek he, als je ziet waar het toe geleid heeft, zo'n feitelijk nogal onschuldige post. Moet ik daarna zestien keer zeggen dat ANDEREN de discussie wel mogen voeren maar dat ik er even (gek he?) geen zin in heb.
Ik wilde best praten op zich over de oorlog of de inzet van mariniers etc., maar de manier waarop het aanzetje kwam 'ja eh, hij tekent er zelf voor' was niet erg uitnodigend om er een volwassen discussie over te voeren zeg maar. Vandaar dat ik zélf even afhaakte.
Maar ik geloof dat ik het nu toch wel genoeg heb uitgelegd me dunkt.
En sorry als deze post geïrriteerd klinkt naar jou toe, dat is niet de bedoeling. Het is gewoon een enorme irritatie over hoe ik me nu in allerlei bochten moet gaan wringen om toch vooral uit te leggen wat ik wel of niet bedoelde.
Als het dan nog vriest wel ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
zou er morgen rond half 11 eigenlijk nog vries op de ruiten van de auto zitten?
Het vriest de hele dag, dus jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
zou er morgen rond half 11 eigenlijk nog vries op de ruiten van de auto zitten?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:03 schreef kitao het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zit ik hier ook een beetje om te schuilen van alle ellende in nws , de politieke kanten van het verhaal hadden door mij beter niet naar voren gebracht kunnen worden.
sorry
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef kitao het volgende:
[..]
volgens mijn psychiater ontbreekt die , maar ik doe mijn best het aan te kweken.
![]()
ik gaf alleen mijn mening over hoe ik denk over soldaten die bijtekenen , helaas op het verkeerde moment.
mijn timing is soms rottig hoewel bepaalde posters het juist een interessante opmerking vonden.
ik kan het onmogelijk iedereen naar de zin maken toch ?
Sneeuw.... ijs.... schaatsen......quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het vriest de hele dag, dus ja
k ben niet met je eens dat dit een zinloze discussie is. juist dingen die je dwarszitten moet je gewoon hier in t topic kunnen uitspreken zonder dat t afgedaan word als zinloosquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Wat een grote lappen tekst voor zo een zinloze discussie.
I second thatquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Wat een grote lappen tekst voor zo een zinloze discussie.
nochthans is het simpel :quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen, ook al ben je een troll, dan ben je een hele slechte troll
Ik snap echt zoveel van je posts niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |