quote:Op zondag 13 december 2009 12:55 schreef MouzurX het volgende:
Het liedje dat aan het einde van gamekings van deze week was.
Met een lage gitaar, beetje moeilijk uit te leggen. Ik ken het ergens van .. een oud spel ofzo?
quote:Op maandag 14 december 2009 17:07 schreef .aeon het volgende:
Ik zoek de componist van dit nummer:
(.flac, dus redelijk groot)
http://www.mediafire.com/?2nmmnixkkn1
Geen Hardwell ft. I-Fan, Kurt Nilsen of Tal Bachmanquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Ook ik zoek een nummer voor de verandering!
Volgens mij een redelijk recent (hooguit jaar oud, denk ik) nummer wat dacht ik behoorlijk weinig zang heeft behalve een refrein. Genre.. ik denk een beetje pop/elektronisch.
Het refrein wordt gezongen door iemand met een behoorlijk hoge stem (aangezien ik denk dat het een man is), en gaat ongeveer als volgt:
So hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh... feel like.. (?)... so hiiiiiiiigh...
Iemand?
Ik kwam in de mp3-tag (nou ja, flac-tag dan) een DISCID-code tegen die uitsluitsel bood: 67111e08quote:Op maandag 14 december 2009 17:07 schreef .aeon het volgende:
Ik zoek de componist van dit nummer:
(.flac, dus redelijk groot)
http://www.mediafire.com/?2nmmnixkkn1
Is opgelost, ik heb de reclame gister een paar keer gezien, ze gebruiken 3 nummers in de promo, kreeg vanmorgen een berichtje dat Red Box met In America werd gezochtquote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Innisdemon het volgende:
Hoi Allemaal
Zag vanavond op SBS6 (ja..........) reclame van Shrek (de dvd is uit geloof ik)
Liedje op de achtergrond is geloof ik zo'n gezamenlijke opname van veel artiesten, ergens uit de jaren 80, maar ik kom er maar niet. Wie helpt me?
Daily Bread - Shot the Picturequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Chen het volgende:
Hallo meezoekert, bij deze gelijk een opdracht voor je
Ik zoek het nummer bij deze nike reclame.
http://www.voetbalzone.nl/nike_makethedifference.asp
quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:31 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik kwam in de mp3-tag (nou ja, flac-tag dan) een DISCID-code tegen die uitsluitsel bood: 67111e08
Door die code in te typen op Google, kwam ik uit op:
Allegretto in C minor D915 van Schubert
Dit is btw Daily Bread - Shot the Picturequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Chen het volgende:
Hallo meezoekert, bij deze gelijk een opdracht voor je
Ik zoek het nummer bij deze nike reclame.
http://www.voetbalzone.nl/nike_makethedifference.asp
En het is - zoals donroyco al zei - geen Hardwell ft. I-Fan, Kurt Nilsen of Tal Bachman.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Ook ik zoek een nummer voor de verandering!
Volgens mij een redelijk recent (hooguit jaar oud, denk ik) nummer wat dacht ik behoorlijk weinig zang heeft behalve een refrein. Genre.. ik denk een beetje pop/elektronisch.
Het refrein wordt gezongen door iemand met een behoorlijk hoge stem (aangezien ik denk dat het een man is), en gaat ongeveer als volgt:
So hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh... feel like.. (?)... so hiiiiiiiigh...
Iemand?
Denk dat dit hem is man: E.O.S. - I feel highquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef OldJeller het volgende:
Nog steeds op zoek!
[..]
En het is - zoals donroyco al zei - geen Hardwell ft. I-Fan, Kurt Nilsen of Tal Bachman.
Hm, meer informatie.. het kan zijn dat er wel in gezongen wordt, maar het is niet echt zingen.. meer een soort van spreken (maar het is geen hiphop of rap oid, het is echt een disco-achtig liedje!)
Welke film?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is er niet iets van Shazam op de pc? Ik zoek namelijk wat songs uit een film, maarja heb geen iPhone
Gokjequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:50 schreef lichtekooi het volgende:
Er is een liedje waarvan ik denk dat het over seks gaat. Ik wilde het een tijd geleden laten horen aan iemand, maar ik weet helemaal niet meer hoe het heet of wie het ook alweer zong
Het is in elk geval een man en ik ken alleen maar platen van hem.
Een stukje in de tekst gaat over geld dat zijn zak uit vliegt en verder weet ik echt niets meer.
Als ik zijn naam hoor, weet ik het wel weer, maar ik kom er dus echt niet op.
Het is lang geleden, oude muziek... Ik voel me zo onnozel
Ook niet!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:05 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Denk dat dit hem is man: E.O.S. - I feel high
Ja ik zou het dan verder ook niet weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ook niet!
Ik denk dat dit lastig gaat worden met vinden.
No worry's, ik kwam op het slimme idee om de aftiteling te bekijken!quote:
Dans om de bomquote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb de zanger gevonden
Ik had in mijn hoofd ook dat de achternaam met een V was, maar dat kon ik hier niet neerzetten want ik wist het niet zeker. nu heb ik op Wikipedia alle Nederlandse zangers met een V gekeken en hij stond er tussen
Het is Cornelis Vreeswijk. Nu nog het liedje dat ik zoek
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef cookie18 het volgende:
Jongens wie weet het nummer dat word gedraaid bij de serious request van 3fm??
geloof dat de zin begint met : All i need is
Dank je wel
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Marrije het volgende:
Weet iemand trouwens van wie het nummer is dat je op 12.32 hoort? Vind ik zo mooi, zal wel een oud nummer zijn (meestal loop ik wat achter).
Goh, toevallig. Dat werd een uurtje geleden ook al gevraagd.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef cookie18 het volgende:
Jongens wie weet het: een tijd geleden zat ik tv te kijken en toen zag een ik clip voorbij komen die eindigde met een trap die naar de hemelpoort ging,was iets met een zwarte rapper!
Stef
gewoon een beetje geduld hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef cookie18 het volgende:
Jongens wie weet het: een tijd geleden zat ik tv te kijken en toen zag een ik clip voorbij komen die eindigde met een trap die naar de hemelpoort ging,was iets met een zwarte rapper!
Stef
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
Kerstliedje van the ramones? hoe heet het nummer *hij is gedraaid bij Eric Corton op 3fm in afgelopen dagen*
Iets van Tupac misschienquote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef cookie18 het volgende:
Stef
klinkt alsquote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef TjilpTjilp het volgende:
Dat nummer dat zo vaak op tv in promotiefilmpjes enzo wordt gedraaid. Het wordt gezongen door een vrouw, die met een beetje een schelle stem volgens mij zingt: "I've found you-houhouhouhou"... weet iemand wat ik bedoel?Ik hoorde hem gisteren bij het Sportgala...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:02 schreef verleiding het volgende:
Hallooo,
Hoe heet het liedje dat begint op 1.38?
Ja, de liedjes staan op de site van GTST, maar de uitzenddata van de site en die bij het filmpje komen niet overeen. Had al een paar titels geprobeerd, maar niet kunnen vinden.. Van de tekst die ze zingen kan ik ook niet veel maken, omdat die wijven er zo overheen lullen.
Bij voorbaat dank.
Het doet me een beetje aan Skik denken, hebben een beetje dezelfde klank, zelfde manier van zingen...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:10 schreef MichielPH het volgende:
Een nummer wat hier op lijkt:
Ik heb het gevoel dat het lijkt op een nummer wat vaak met uitgaan gedraaid wordt. Waarschijnlijk Nederlandstalig, misschien iets typisch gronings. Herkend iemand het?
Welke set?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Dononino het volgende:
Ik zoek dit nummer dat ik van een set van Chuckie heb geript alleen kan ik nergens vinden hoe het nummer heet, kan iemand mij helpen?
http://www15.zippyshare.com/v/36487752/file.html
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Het doet me een beetje aan Skik denken, hebben een beetje dezelfde klank, zelfde manier van zingen...
Het is eigenlijk een mini mix van zijn nieuwe cd Dirty Dutch Outsiders (Mini Mix). Het nummer begint op die cd bij 8 minuten.quote:
Het lijkt me dat het geen regulier album is, misschien dat je mazzel hebt dat hij als bootleg bij een platenbeurs ofzo ligt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:21 schreef Martijn85 het volgende:
Kan je hier ook vragen waar je albums kan kopen?
Ik zoek namelijk een album van Coldplay: Songs for the one I love.
Ik heb al op alle denkbare plekken gekeken, internet, ebay, marktplaats etc. maar ik kan hem nergens vinden.
Heeft iemand enig idee waar ik hem zou kunnen kopen?
omg, hoe dom van me. ik had dit nummer al lang op de pc staan maar was vergeten welke het nou precies was, en ik zag laatst bij een vriendin van me die clip maar kon het nummer er niet meer bij plaatsen, hehe...quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:16 schreef broer het volgende:
Deze misschien?
Wel op een auto, zo nu en dan. En wel veel kledingwissels, maar lang niet elk shot...
kan je iets meer vertellen? Soort muziek ofzo? Rock, pop, langzaam, snel, ruig what ever?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi ik zoek een nummer
ik was laatst op me werk veronica top 1000 aan het luisteren kwam een nummer langst kwam rond 300 ~ 375
zowiezo mannenstem
collega wist het ook niet maar hij zei dat de videoclip dat de (lead)zanger op een gebouw staat en naar beneden kijkt waar mensen figuren maken.
langzaam. gaat iets over millions ofzeau? heeft een lage stem volgens mij zat het in paar reclames op tv.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan je iets meer vertellen? Soort muziek ofzo? Rock, pop, langzaam, snel, ruig what ever?
idee of het een band is of solo?
Heb de top 1000 voor me maar het kan van alles en van alles niets zijn. en om nou van de helft van 300 - 375 ff een clippie te checken vind ik wat zonde van mijn tijd
Als je meer info hebt weet ik het vast wel
mjah... tis best vaag wat je geeft. Kijk anders zelf eens hier:quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
langzaam. gaat iets over millions ofzeau? heeft een lage stem volgens mij zat het in paar reclames op tv.
als ze het nou aangeven had hoelaat ze alle platen draaien kon ik het zo zien was gister tussen 17:30 en 21:00quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah... tis best vaag wat je geeft. Kijk anders zelf eens hier:
http://www.radioveronica.nl/specials/2009_top1000at/index.php?page=lijst&p=12
links op de (I) knop kan je gelijk doorlinken naar youtubefilmpjes
Da's gewoon drenthsquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef blckbb het volgende:
Na een tijdje gevonden
En ik versta de teksten inderdaad amper
Edit: is dus een of ander dialect
Klinkt als Gary Jules - Mad Worldquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef Silver_Shark het volgende:
collega wist het ook niet maar hij zei dat de videoclip dat de (lead)zanger op een gebouw staat en naar beneden kijkt waar mensen figuren maken.
Ik heb de lijst er even bij, zo te zien zitten er niet veel nummers bij die aan je omschrijving voldoen (ook niet met die van je toevoeging erbij) Mogelijkheden:quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi ik zoek een nummer
ik was laatst op me werk veronica top 1000 aan het luisteren kwam een nummer langst kwam rond 300 ~ 375
zowiezo mannenstem
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:27 schreef kvd het volgende:
En google anders even op veronica top 1000, kan je zelf de lijst ook even bekijken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah... tis best vaag wat je geeft. Kijk anders zelf eens hier:
http://www.radioveronica.nl/specials/2009_top1000at/index.php?page=lijst&p=12
links op deknop kan je gelijk doorlinken naar youtubefilmpjes
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef Bonzoo het volgende:
Ben niet op zoek naar een nummer maar naar een artiest.
- Had een nummer voor een reclame van een Samsung mobiel.
- Ongeveer 10 jaar terug een nummer waar hij op z'n fiets door New York rijdt. (toen had hij nog lang haar)
Iemand weet dat vast welThanks in advance.
Ah super dankje, kon er niet opkomenquote:
lezen is vandaag niet mijn sterkste punt, ik heb een stuk of 10 posts niet gelezen...snap het ook niet helemaalquote:
Duran Duran - The Reflex?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:12 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een dance nummer van zo'n 10 jaar geleden met de tekst: why don't you prove it..
Ik dacht eerst aan Armand van Helden.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:38 schreef Skwish het volgende:
De laatste tijd is een er leuk deuntje op de radio te horen o.a op slamfm. Je hoor een klarinet/trompetter achtig instrument. Lijkt wel een beetje op zigeunermuziek, er wordt niet gezongen. Ik zoek dit nummer
oeh die wil ik ook wel weten eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef NordicBlue het volgende:
Kan 1 van jullie mij toevallig vertellen welk muziekje er in dit filmpje zit?
Tunatic maakt me niet zoveel wijzer.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummer met een clip waarin:
een man gitaar speelt en zingt, en dat er dan een getekend aapje en nog meer dieren voorbij komen
oid..
Topquote:
Misschienquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:12 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een dance nummer van zo'n 10 jaar geleden met de tekst: why don't you prove it..
Ik dacht eerst aan Armand van Helden.
Ietwat erotisch!?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef P8 het volgende:
ik heb een filmpje op mijn computer staan, waar een nummer in zit.
De lyrics zijn vrij onduidelijk, dus wellicht dat jullie me kunnen helpen.
Wellicht dat het filmpje door sommigen ietwat erotisch bevonden wordt![]()
link: http://rapidshare.com/files/322728705/pixie_005.avi.html
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ietwat erotisch!?
Het is Give 'Er van Peaches.
Ik moet minder stellig zijn... Ik bedoelde: "Shazam zegt dat het 'Give 'Er' van Peaches is."quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef P8 het volgende:
klinkt toch wel heel anders, hoewel het nummer uit het filmpje wel als peaches klinkt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek de muziek in de trailer van Paa: http://www.pathe.nl/film/6318/paa/
ik zoek ook zo'n soort deuntje, ook minimal, maar dan wel met zang dacht ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:38 schreef Skwish het volgende:
De laatste tijd is een er leuk deuntje op de radio te horen o.a op slamfm. Je hoor een klarinet/trompetter achtig instrument. Lijkt wel een beetje op zigeunermuziek, er wordt niet gezongen. Ik zoek dit nummer
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:47 schreef based het volgende:
[..]
ik zoek ook zo'n soort deuntje, ook minimal, maar dan wel met zang dacht ik.
lead melodie is ook een soort van accordeon of trekzak
wordt vaak gedraaid iig
tnx
helaas die bedoel ik niequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:47 schreef based het volgende:
[..]
ik zoek ook zo'n soort deuntje, ook minimal, maar dan wel met zang dacht ik.
lead melodie is ook een soort van accordeon of trekzak
wordt vaak gedraaid iig
tnx
Altijd fijn om te weten dat ik niet kwalijk genemen benquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:57 schreef cookie18 het volgende:
Neej dat was hem niet en nemen niet kwalijk hoor!!!
check dat is um.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef mstx het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/geyl_dj_meisje.html
Iemand?
Hm ik dacht dat ik alle comments wel gelezen had.quote:Op zondag 20 december 2009 16:56 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Staat in de comments
Wel een lekker nummertje trouwens.
?quote:Op zondag 20 december 2009 00:10 schreef cookie18 het volgende:
Ik ga wel ff google'en,
nu heb ik ff een andere vraag of eerder gezegd vragen.
een amerikaans zwart meiden trio(volgens mij een drieling)geen idee weet iemand het??(=is nog niet zo lang geleden wordt vaak gedraaid op Nickhits)
en denk ik een nederlandse groep,staan in een gebouw word rond een trap gefilmd,volgens mij is of Nederlands of Engles rap achtig iets weet iemand het???(=rond de jaren 90)je zou me der echt mee helpen!
XDStef
Jon Albrink - Out in the streetsquote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef Disavowed het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke artiest/lied in deze commerial is gebruikt?
Is dat niet ,deep in the heart of texas ?quote:Op maandag 21 december 2009 12:35 schreef RichardDawkins het volgende:
Wie weet hoe het instrumentale country nummer heet op de achtergrond? Volgens mij is het een redelijk bekend liedje.
Nope, ik kan niet echt overeenkomsten horen. Verschillende versies geprobeerd maar het is toch denk ik wat anders.quote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef Prixie het volgende:
[..]
Is dat niet ,deep in the heart of texas ?
Zijn alleen veel verschillende uitvoeringen van
quote:Op maandag 21 december 2009 19:11 schreef arpy het volgende:
Ik zoek een nummer, uptempo/dance nummer en ik dacht dat ik hoorde:
"tempo de la musica" gezongen door een vrouwenstem.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef 2Mini het volgende:
Het nummer bevat het volgende..
Snelle single mid tonen gevolgd door 2 verschillende hoge tonen (en lage tonen)
Nope..quote:
Ik heb em...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nope..
Een soort van 'extra'
"te ne ne, te ne neee...
te ne ne, te ne noee...
te ne ne, te ne ne
noem..."
en dan die snelle tonen achter elkaar..
Dilated Peoples - This wayquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef cookie18 het volgende:
Het kan ook een groep zwarte rappers zijn,in de clip zie je aan het einde dat groep met rappers op een hemelpoort opstap en langzaam de lucht in gaat!
wie helpt mij?
Google is your friendquote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef pagadder het volgende:
Iets met:
They say that I'm a fool, loving you deeply
Komt precies uit de jaren '90, maar ben niet zeker.
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving .Gokje dusquote:Op woensdag 23 december 2009 08:53 schreef female81 het volgende:
Ik zoek een of ander nummer wat de laatste tijd zeer regelmatig op commerciële dancestations te horen is; telkens mis ik de aan/afkondiging (of ze vergeten het toevallig steeds te zeggen als ik luister).
Het belangrijkste kenmerk van het nummer is dat het heel erg veel lijkt op I remember van Deadmau5 ft. Kaskade: Dezelfde dromerige sfeer, vergelijkbare zangeres. Misschien ís het wel gewoon Deadmau5, maar dan een ander nummer.
Heeft iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
Niemand die dit toevallig weet? Ik heb nou dat stuk hele tijd in mn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waar ik maar één stuk van het refrein weet, namelijk 'Is the club...? Ik dacht 'is the club waiting.....' maar dat levert mij op google geen resultaten op. Het is een vrij bekend nummer volgens mij niet oud ofzo, beetje indie achtig. Weinig informatieMaar ik hoop dat iemand het weet
Nope, het nummer is volgens mij wel nieuwer dan Everyone Nose. Ik denk ook dat het meer een bandje is a la Metro Station [quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef isaacd2000 het volgende:
Een paar weken terug was op kxradio het volgende nummer:
onbekend kxradio.mp3 - 1.70MB
Iemand die weet van wie het is en hoe het heet? In het begin van de track zit ik nog met de recording volume te kutten, dus die switcht dan af en toe
Thanks a bunch!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef cookie18 het volgende:
Het kan ook een groep zwarte rappers zijn,in de clip zie je aan het einde dat groep met rappers op een hemelpoort opstap en langzaam de lucht in gaat!
wie helpt mij?
Deze webpagina is niet beschikbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef aaivie het volgende:
oh geweldig, dit topic.. ik zoek al eeuwen naar de titel van https://www.box.net/shared/7ggr4z2jo8
het heet geloof everybody's gotta make a living.. ALeen is dat dus niet makkelijk op te speuren. Wat je hoort is een beetje geremixed.. Het is geloof ik ook eens gesampled in een nummer eind jaren 90.. Dat nummer wil ik ook best eens terughoren maa rik zoek dus vooral het origineel... Als iemand kan helpen, ben je een held..
nu doet 'ie het welquote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef aaivie het volgende:
Hmm, bedankt voor de notice en het bekijken.. Al wordt ie wel gedownload hoor.. :/
Het stukje komt uit Jennifer Lopez - Jenny from the blockquote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef aaivie het volgende:
oh geweldig, dit topic.. ik zoek al eeuwen naar de uitvoerder van https://www.box.net/shared/7ggr4z2jo8
het heet geloof everybody's gotta make a living.. ALeen is dat dus niet makkelijk op te speuren. Wat je hoort is een beetje geremixed.. Het is geloof ik ook eens gesampled in een nummer eind jaren 90.. Dat nummer wil ik ook best eens terughoren maa rik zoek dus vooral het origineel... Als iemand kan helpen, ben je een held..
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef aaivie het volgende:
oh geweldig, dit topic.. ik zoek al eeuwen naar de uitvoerder van https://www.box.net/shared/7ggr4z2jo8
?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Dan ben ik ook nog op zoek naar een dance nummertje uit de jaren `90. ergens tussen '95 - '99 werd deze gedraaid in De Disco. Er zat zo`n fluitje in (op een gegeven moment namen veel mensen ook hun eigen fluitje mee om mee te fluiten) en er was een heel rustig stuk waarin de muziek opgebouwd werd om dan er weer vol tegen aan te gaan.
Wie o Wie?
Da's Snow - Informerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Zeroku het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_videonieuws/339511
Het tweede filmpje, iemand enig idee hoe die heet?
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 06:13 schreef Schenkstroop het volgende:
ik zoek een housenummer dat gebruikt werd in een youtube filmpje. In dat filmpje was een aziatische of latina dr billen aan het shaken. mooie benen had ze. maar het ging me dus om dat housenummer. weet ook niet wat de vocalist in dat nummer steeds herhaalt want het is spaans. filmpje kan ik niet meer vinden.
iemand een idee?
yayayaya!! Je bent de held!! ;p Wat slim zeg.quote:
Move for me??quote:Op woensdag 23 december 2009 08:53 schreef female81 het volgende:
Ik zoek een of ander nummer wat de laatste tijd zeer regelmatig op commerciële dancestations te horen is; telkens mis ik de aan/afkondiging (of ze vergeten het toevallig steeds te zeggen als ik luister).
Het belangrijkste kenmerk van het nummer is dat het heel erg veel lijkt op I remember van Deadmau5 ft. Kaskade: Dezelfde dromerige sfeer, vergelijkbare zangeres. Misschien ís het wel gewoon Deadmau5, maar dan een ander nummer.
Heeft iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
Voor de zoveelste keer zal het deze wel zijn:quote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef mr-puta het volgende:
Hallo,
ik ben opzoek naar een soort nummer dat de laatste tijd af en toe op de radio komt.
Helaas mis ik dan steeds de titel of artiest.
omschrijving:
-house nummer
-geen zang
-soort saxofoon
-lekker deuntje
verder heb ik echt geen idee.
Ik hoop dat toch iemand weet wat ik bedoel;)
alvast bedankt!
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef OmNomNom het volgende:
hoi.
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik gister bij 3fm hoorde... Paul rabbering kon het begin helemaal meepraten.. het begin bestaat uit iemand die met een zwaar duits accent een aantal scheldwoorden in het engels (oa cocksucker geloof ik?) opzegt..
beetje een technonummer als ik het me goed herinner... anyone?
dank
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef cookie18 het volgende:
Heel erg bedankt voor Kanye West met This way!
maar ik zit met nog 2 vragen.
1)een zingend meidentrio(jaar of 13 ofzo en zwart)
volgens mij is het een drieling,in de clip zie je ze in een slaapkamer!
Al zal de bovenstaande poster het zelf nog wel een keer posten, om iedereen uit de brand te helpen:quote:Op donderdag 24 december 2009 17:01 schreef TurboTurd het volgende:
Ik zat net de nieuwe aflevering van AVGN te kijken en op de achtergrond hoorde ik meerdere malen een HEEL bekend muziekje, maar ik kon er maar niet opkomen waar ik het van ken![]()
Weet iemand wel waar het van is![]()
Je hoort het na de intro
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/60232
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Modus het volgende:
Ik hoorde/zag laatst een nummer, slechts 1x nog maar dus van de omschrijving kan ik niet meer maken dan dat het ongeveer klonk als een bombastische mix van Pink, Within Temptation en Linkin' Park ofzo en de clip was voornamelijk buiten als ik het me goed herinner. Neem aan dat het een recent nummer was.
Meer kan ik er niet van maken..
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Hamilton het volgende:
Kan iemand misschien meer info geven over dit nummer (begint na 5 seconden)? Zou erg top zijn!![]()
Thanks maar dat was hem niet. Het was wat zwaarder en de clip was op een bergtop, aan de rand van een ravijn ofzo.quote:
Heb em gevonden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef Refragmental het volgende:
Hmmm ik denk dat deze heel erg moeilijk zal zijn, maar ik probeer het toch maar.
Ik zoek een nummer uit de jaren 90, volgens mij mid-eind jaren 90.
Titel heeft "Box" erin. De videoclip is van een persoon (volgens mij een kale vrouw), die stopmotion gefilmd is terwijl de rest om haar heen in snel tempo beweegt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef lablufoxy het volgende:
Hallo!!! Ik ben dringend op zoek naar een grote hit uit 2000 denk ik.
Het gaat om een electro of dance plaat waarin een vrouwelijk stem zingt :
'Touch me', 'I want you', 'I need you'. Ik zou graag willen weten van wie de plaat is.
Saludos!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef mr.donkey het volgende:
Ben op zoek naar een nummer. Heb jaren geleden het eens op een cdtje gezet, speel het af en herken het niet meer.
Omdat ik zo lief ben heb ik een stukje uit het nummer geknipt, voornamelijk de melodie en wat beats, om het wat herkenbaarder te maken.
Kunnen jullie mij helpen?
http://www.mediafire.com/?2w2mhztdz2y
http://www.megaupload.com/?d=52CWC4HM
Haha, geweldig. Ontzettend bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef hxk-clan het volgende:
Ben nou al een aantal dagen opzoek naar nummer met daarin de volgende text
''and when the beat goes on .... .... .... .... take it slow (zoiets, lege stuk weet ik niet precies wat ze zingt)
Het betreft een vrouwelijke stem en het is een dance nummer (redelijk recent volgensmij), maar ik kan maar niet vinden welk nummer het is.
Heel erg bedankt voor je reactie, maar toch is het hem niet!quote:
kan je zo'n mix aangeven op youtube? wellicht als we het horen dat we het herkennen?quote:Op zondag 27 december 2009 02:14 schreef lablufoxy het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor je reactie, maar toch is het hem niet!
Ik zoek een electro plaat met vocals die 'I want you, I need you......touch me' zingt. Het is een erg bekende plaat, maar niemand weet hoe hij heet. Ik heb hem in mixen verwerkt zitten, maar zou hem graag volledig downloaden
Peter Maffayquote:Op zondag 27 december 2009 11:05 schreef jimjim1983 het volgende:
duits nummer met "du" erin, bekend nummer. van wie ook alweer?
quote:Op zondag 27 december 2009 11:05 schreef jimjim1983 het volgende:
duits nummer met "du" erin, bekend nummer. van wie ook alweer?
quote:Op zondag 27 december 2009 02:14 schreef lablufoxy het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor je reactie, maar toch is het hem niet!
Ik zoek een electro plaat met vocals die 'I want you, I need you......touch me' zingt. Het is een erg bekende plaat, maar niemand weet hoe hij heet. Ik heb hem in mixen verwerkt zitten, maar zou hem graag volledig downloaden
quote:Op zondag 27 december 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ola.
Vraagje...
Op slam FM draaien ze best vaak een tof nr. Het nr wat ik zoek heeft een toffe melodie met een trompet (althans, ik vermoed dat het een trompet is.) er komt geen zang in voor, en het lijkt wel wat op jazz.
Ik wil vet graag weten van wie dat nr is, en hoe het nr heet
Nope, het is een veel sneller nr. Je zou er zelfs op kunnen dansenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 11:33 schreef Qwea het volgende:
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133
Daar zoekt iemand hem ook. Ik heb alle nrs net gehad die geopperd werden daar, en die zijn het dus niet
ook niet.quote:
Ik heb wel dit nummer gevonden, maar erg jazzy kun je het niet noemenquote:Op zondag 27 december 2009 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook niet.
Geen zang, geen stem, helemaal niks... afgezien van wat muziek en die trompet die overheerst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer zal het deze wel zijn:
quote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef Qwea het volgende:
En ja hoor, vriendlief trekt hem tevoorschijn:
MikeyMo is een EINDBAAS!
Of een klarinetquote:Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens mij is dat geen trompet, eerder een saxofoon
quote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef Qwea het volgende:
En ja hoor, vriendlief trekt hem tevoorschijn:
MikeyMo is een EINDBAAS!
quote:Op maandag 28 december 2009 01:12 schreef SlagerKorrel het volgende:
Help, ik zoek een nummer uit de jaren 90, dacht ik.
Een beetje vervelende popmuziek, vond het in ieder geval toen niet zo leuk.
Ik zie alleen nog een knap blond meisje in een rode cabrio voor me, rijdend door de woestijn. Wat opmerkelijk was, was dat de videoclip twee eindes had, 1 ongeluk-versie, en 1 brave versie.
De band heette zoiets als 'the carlatans'... toch?
Pfff...
weet het niet zekerquote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Fortitudo het volgende:
een liedje van mark knopfler met ene vrolijke gitaar erdoorheen die bij de reclame voor zijn concerten wordt aangekondigd. Iemand idee welk lied dat is?
thx
quote:Op zondag 27 december 2009 11:33 schreef Qwea het volgende:
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133
Daar zoekt iemand hem ook. Ik heb alle nrs net gehad die geopperd werden daar, en die zijn het dus niet
jup dat is hemquote:
Bedoel je niet deze?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef lablufoxy het volgende:
'Touch me', 'I want you', 'I need you'. Ik zou graag willen weten van wie de plaat is.
Saludos!
Zit wel een leuk deuntje inquote:Op maandag 28 december 2009 02:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
jup dat is hem![]()
vnd je het ook zo´n vrolijke melodie
Geen dank, het was hier trouwens ochtendquote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef SlagerKorrel het volgende:
Te gek! En dat midden in de nacht.
Dat nummer heet 'The Mass'. Wat is precies je vraag?quote:Op maandag 28 december 2009 18:16 schreef Zeroku het volgende:
Dat eerst liedje geerne. Die tweede heet Era - Divano, maar ik zoek de eerste.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef lablufoxy het volgende:
Saludos!
Het zijn twee liedjes door elkaar, de tweede is van Era en heet Divano, maar het begin is een ander lied.quote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat nummer heet 'The Mass'. Wat is precies je vraag?
Kijk eens aan, dank jequote:
quote:
*kuch*quote:
Geen dankquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:35 schreef lablufoxy het volgende:
THE LUVSTRUCK!!!! DAT IS HEM HELEMAAL! ik hoor deze plaat nog wel eens op
het remember-uur van de maximafm, een house-electro radiozender in Spanje.
Heel erg bedankt voor al jullie hulp!!!
Erg goed forum dit.
Groetjes
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:17 schreef popipipo5 het volgende:
Ik zoek een nummer en in dit nummer komt de hele tijd dit stukje voor:
Someone like you, ooh ooh hoo hoo
Het is continu een vrouwelijke stem.
Ik zou graag willen weten wat de titel van dit nummer is en welke artiest..
Michel Cleis feat. Toto La Momposina - La Mezclaquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:53 schreef 2Mini het volgende:
Lieve mensen,
Ik ben op zoek naar een house nummer met gefluit erdoorheen. Af en toe hoor je een vrouw (in het spaans) erdoorheen praten..
Iemand idee?
ps. Gehoord in de Bershka
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, het is gelukt. Heb de embed code geplakt en de rest weggelaten.
HA! Thanks, het was echt puntje van m'n tong werkquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
En voor iemand anders, hoe heet het tweede nummer dat op 01.00 ongeveer start?
Ja, om twee nummersquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Vraag je nu om 2 nummers?
Dat Engels lied is waarschijnlijk - Amazing Grace
Uhm, ervoor. Het begon met een fluit dacht ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Kwam dat lied voor Amazing Grace of erna? ... voor als we ergens een tracklist kunnen vinden![]()
shot in the dark:
Nope, helaasquote:
Dat is Useless man. Even een linkje zoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het eerste nummer heet dat Gerard hier mooi meeplaybackt:
Shazam herkent 'm niet, dat gebeurt zelden
Geweldig, dank je!quote:
quote:
Nee, taalpurist.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Heb je vast lang voor moeten oefenen, of niet?
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Raz0r81 het volgende:
ik heb even gezocht, maar kan het eigenlijk niet echt vinden
weet iemand of het top 2000 deuntje van een liedje is? het komt telkens op en dan denk ik héé! dit is een leuk nummert! blijkt het dus dat deuntje. iemand?
quote:
Ik dacht dat dat baslijntje uit het nummer van de cosby show kwam, maar kan me vergissen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Raz0r81 het volgende:
ik heb even gezocht, maar kan het eigenlijk niet echt vinden
weet iemand of het top 2000 deuntje van een liedje is? het komt telkens op en dan denk ik héé! dit is een leuk nummert! blijkt het dus dat deuntje. iemand?
Thanks.quote:
deze?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:00 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Nee, die is het niet. Het is een iets harder nummer. Volgens mij heeft het ook niet in de Top 40 gestaan.
dat kunnen helaas zo ontzettend veel nummers zijn dat het vrijwel onmogelijk is om daar een gok op te wagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:44 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik zat gister in the Grasshopper is a'dam daar hoorde ik een erg tof nummer.
Het begon als een liedje wat al heeeel oud is, en toen kwam er wat melodie en een beat onderEn dat ritueel herhaalde zich een paar keer
Meer weet ik niet
Wilde gok:quote:Op woensdag 30 december 2009 10:44 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik zat gister in the Grasshopper is a'dam daar hoorde ik een erg tof nummer.
Het begon als een liedje wat al heeeel oud is, en toen kwam er wat melodie en een beat onderEn dat ritueel herhaalde zich een paar keer
Meer weet ik niet
Was de zanger(es) een man of een vrouw? Weet je niet nog wat woorden in de songtekst?quote:
veel downs, maar geen vrouw...quote:Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik meen me te herinneren dat het woord "down" vaak gehoord is.. Meer weet ik echt niet meer
Gezongen door een vrouw overigens..
Iemand nog enig ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Zeroku het volgende:
Wacht, ik heb die top 100 even van ze binnengehaald, en het liedje met die fluit was Amazing Grace. Daar was een intro aan toegevoegd. Nu nog dat ander lied. Het was een bekend Schots lied. In ieder geval met doedelzakken.
Iemand al een poging gedaan?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:36 schreef brandsrus het volgende:
Ik heb een aantal tracks van een cassettebandje gedigitaliseerd; alleen een probleempje ik weet niet welke artiest en titel bij deze drietal tracks horen. Zouden jullie kunnen helpen:
Bekende gegevens:
- opgenomen van of radio of tv
- kwaliteit te horen rond 1970 - 1980
- schlagerachtige muziek (Dennie Christian, Freddy Marshal e.a.)
- niets van de nummering aantrekken is niet perse een tracknummer
Hopelijk weet iemand datElke hulp wordt gewaardeerd.
Ik heb ze geupload via Mediafire; hopelijk lukt het om deze bestanden te pakkenAnders hoor ik het wel.
http://www.mediafire.com/?yokzzkhkojw
Hartelijk dank al bijvoorbaat
Dat zal ongetwijfeld iets van Tiesto zijn... ivm de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wie weet welk nummer wordt ingestart op ongeveer 5:40 van "de klok"..
Deze clip
Nope.. met gefluit bedoel ik fluiten met de lippen zeg maar..quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Michel Cleis feat. Toto La Momposina - La Mezcla
Pizeta Feat. Reagadelica - Klezmer
Gel Abril - Spells Of Yoruba (Original Mix)
Dit zal het wel niet zijn, maar ik probeer het toch...quote:Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik meen me te herinneren dat het woord "down" vaak gehoord is.. Meer weet ik echt niet meer
Gezongen door een vrouw overigens..
Nee ook niet, dat nummer is van 2000? die ik zoek is al een stukje ouder...ik denk rond..*gaat even heel hard rekenen*.. `96 en `99.quote:
Je omschrijving is dan ook vrij globaal, misschien weet je je iets meer te herinneren?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:17 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Nee ook niet, dat nummer is van 2000? die ik zoek is al een stukje ouder...ik denk rond..*gaat even heel hard rekenen*.. `96 en `99.
Ik word er helemaal gek van, iedereen waar ik toen mee uitging lijkt het te herkennen..maar niemand kan me vertellen hoe die ook al weer precies ging, of hoe het nummer heet
Wild gokje: Marco Bailey - Sniff (Cokeman)? Alleen kan ik dan dat Spaanse niet plaatsen.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:17 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Nee ook niet, dat nummer is van 2000? die ik zoek is al een stukje ouder...ik denk rond..*gaat even heel hard rekenen*.. `96 en `99.
Ik word er helemaal gek van, iedereen waar ik toen mee uitging lijkt het te herkennen..maar niemand kan me vertellen hoe die ook al weer precies ging, of hoe het nummer heet
For example / for sure van Ekseption?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef Grapjanus het volgende:
Heren, Dames
Ik heb me al een hoofdpijn gezocht naar het volgende.
Het gaat om iets van Ekseption of Focus, maar ik denk de eerste.
Het liedje is een soort uitgebreide cover van America, van de West Side Story.
Iemand bekend? Titel?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:33 schreef Thas het volgende:
Ik zoek een trance/house-achtig liedje, wat ergens in de laatste 12 maanden nog op TMF is gebruikt als achtergrondmuziek bij reclame voor een bepaald programma op TMF (of bij reclame voor de zender in het algemeen). Omdat het geen vocals heeft (dit weet ik vrijwel zeker), is het voor mij erg lastig zoeken.
Ik heb op youtube al gezocht (op "tmf reclame"), maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Het is wel een redelijk bekend nummer (ik hoorde net nog een stuk van het liedje op slam.fm in de mix, maar op die website staat ook geen informatie oid).
Ik hoop dat iemand weet over welk liedje ik het heb
Edit; Ik heb het melodietje zelf nagemaakt, ik weet zeker dat velen het dan meteen zullen herkennen![]()
Hier geupload (wist geen betere site daarvoor)http://www.mediafire.com/file/z4m2zhtfzyt/ikzoekditliedje.mp3. Het eerste gedeelte is niet zo geslaagd, maar volgensmij is het laatste gedeelte perfect![]()
Bedanktquote:
Oké.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:54 schreef Thas het volgende:
[..]
BedanktDat is hem inderdaad, maar het was net even een andere versie, gelukkig stond het op Wikipedia
![]()
Het ging om deze versie
Freedom van Activator & Zatox?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet dat liedje wat bij 3.01 begint.
Neequote:
Shazam zegt het, en die heeft er nog nooit naast gezeten. Maar okéquote:
Heb je wel geluisterdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Shazam zegt het, en die heeft er nog nooit naast gezeten. Maar oké
Maar hij klinkt zo bekendquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:20 schreef Blackletter het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=762171/langid=43
Het nummer wat begint rond 45, dat nummer bedoelde ikweet iemand welke het is?
Cry of the Celts.quote:
Ik ken de tekenfilm totaal niet, maar...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef iyx het volgende:
weet iemand hoe het filmpje/liedje heet van een tekenfilm, met n meisje in de hoofdrol genaamd ruby, dat ooit volgens mij op ned3 kwam.
Van het liedje kan ik het volgende herinneren: RUBY, tu tu tu tu tu tu, RUBY!.
het meisje heette ruby, maar kan geen filmpje vindn.
neeje, wrsch als ik het zing dan herken je het. pfff wat is het moeilijk om te vinden (terwijl ik normaal BIJNA alles kan vinden).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ken de tekenfilm totaal niet, maar...
???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |