For example / for sure van Ekseption?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef Grapjanus het volgende:
Heren, Dames
Ik heb me al een hoofdpijn gezocht naar het volgende.
Het gaat om iets van Ekseption of Focus, maar ik denk de eerste.
Het liedje is een soort uitgebreide cover van America, van de West Side Story.
Iemand bekend? Titel?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:33 schreef Thas het volgende:
Ik zoek een trance/house-achtig liedje, wat ergens in de laatste 12 maanden nog op TMF is gebruikt als achtergrondmuziek bij reclame voor een bepaald programma op TMF (of bij reclame voor de zender in het algemeen). Omdat het geen vocals heeft (dit weet ik vrijwel zeker), is het voor mij erg lastig zoeken.
Ik heb op youtube al gezocht (op "tmf reclame"), maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Het is wel een redelijk bekend nummer (ik hoorde net nog een stuk van het liedje op slam.fm in de mix, maar op die website staat ook geen informatie oid).
Ik hoop dat iemand weet over welk liedje ik het heb
Edit; Ik heb het melodietje zelf nagemaakt, ik weet zeker dat velen het dan meteen zullen herkennen![]()
Hier geupload (wist geen betere site daarvoor)http://www.mediafire.com/file/z4m2zhtfzyt/ikzoekditliedje.mp3. Het eerste gedeelte is niet zo geslaagd, maar volgensmij is het laatste gedeelte perfect![]()
Bedanktquote:
Oké.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:54 schreef Thas het volgende:
[..]
BedanktDat is hem inderdaad, maar het was net even een andere versie, gelukkig stond het op Wikipedia
![]()
Het ging om deze versie
Freedom van Activator & Zatox?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet dat liedje wat bij 3.01 begint.
Neequote:
Shazam zegt het, en die heeft er nog nooit naast gezeten. Maar okéquote:
Heb je wel geluisterdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Shazam zegt het, en die heeft er nog nooit naast gezeten. Maar oké
Maar hij klinkt zo bekendquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:20 schreef Blackletter het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=762171/langid=43
Het nummer wat begint rond 45, dat nummer bedoelde ikweet iemand welke het is?
Cry of the Celts.quote:
Ik ken de tekenfilm totaal niet, maar...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef iyx het volgende:
weet iemand hoe het filmpje/liedje heet van een tekenfilm, met n meisje in de hoofdrol genaamd ruby, dat ooit volgens mij op ned3 kwam.
Van het liedje kan ik het volgende herinneren: RUBY, tu tu tu tu tu tu, RUBY!.
het meisje heette ruby, maar kan geen filmpje vindn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |