Heeeeeeeeeeeee wat goed liesje..gefeliquote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
Ik heb gewoon een fucking 7!!!!!!! op mijn tentamen!!![]()
![]()
![]()
Vieze streber!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Daarmee hoor ik bij de hoogste 4 van de klas (22 personen)
Ik geloof dat mijn voeten de grond niet eens zouden rakenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou mag je niet meelopen naar de tramhalte, want jij gaat huppelen en da's veel te gevaarlijk met die gladheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
Trouwens, vroeger op school had ik altijd wel de pest aan van die wijven die zich heel bedremmeld en bedrukt gingen indekken na een proefwerk, om dan steevast als de resultaten bekend werden gemaakt bij de hoogsten van de klas te zitten!
Als ik er na afloop een goed gevoel over gehad had, had ik dat ook gewoon gezegd.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
Trouwens, vroeger op school had ik altijd wel de pest aan van die wijven die zich heel bedremmeld en bedrukt gingen indekken na een proefwerk, om dan steevast als de resultaten bekend werden gemaakt bij de hoogsten van de klas te zitten!
En nog erger zijn die wijven die dan naderhand met allerlei smoesjes komen en dachten dat ze het echt slecht gemaakt hadden, hihihi...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nog erger zijn die wijven die dan naderhand met allerlei smoesjes komen en dachten dat ze het echt slecht gemaakt hadden, hihihi...
Echt hoor, altijd ruzie mee. Net als met Penny-meisjes. Die hadden ipv Rutger paarden boven hun bed hangen, dat vond ik ongezond dus daar kon ik niet mee door een staldeur.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
Allemaal opgevreten door hun pony. Karma is een pony.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
Die meiden zijn allemaal slecht terechtgekomen. Dat is ook karma.
Rutger Kopland, goeie dichter, mooie bundels, had ik niet achter je gezochtquote:Op donderdag 17 december 2009 11:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt hoor, altijd ruzie mee. Net als met Penny-meisjes. Die hadden ipv Rutger paarden boven hun bed hangen, dat vond ik ongezond dus daar kon ik niet mee door een staldeur.
Vind ik niet zo eigenlijk!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Rutger Kopland, goeie dichter, mooie bundels, had ik niet achter je gezocht
Hier ookquote:
Hauer (die was toen al 131!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Rutger Kopland, goeie dichter, mooie bundels, had ik niet achter je gezocht
Die van mij ook. Ik ga gauw douchen want dat helpt vast niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
En nu sneeuwt het nog ook.
Wat een dag, mijn adrealinelevel zit alweer tot de nok
Ik ook niet, maar Noek is nu naarstig aan het googelen wie in hemelsnaam Rutger Kopland is, enfin * 5 uur laterquote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik niet zo eigenlijk!
Je wordt de nieuwe baas van Shell?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
Ik heb maandagochtend een sollicitatiegesprek!Een hele echte!
quote:Beste mensen,
Doordat Den Haag slecht bereikbaar is (voor enkele leden) door dit slecht weer is er besloten het Beheer- en Exploitatieoverleg van vandaag niet door te laten gaan.
Oeh wat spannend Noek, voor wat?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Hauer (die was toen al 131!), hij was eveneens mijn kussen en dan gingen we zoenen. Het was heel intens en het was een mooie tijd samen. Maak dat niet belachelijk Fred!
![]()
Nee, dan die Penny-meisjes, ziek volk.Die hadden een paard als kussen. Iew!
Ik heb maandagochtend een sollicitatiegesprek!Een hele echte!
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Noek is nu naarstig aan het googelen wie in hemelsnaam Rutger Kopland is, enfin * 5 uur later
Nee, van jullie!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je wordt de nieuwe baas van Shell?
Je bent nu niet in nijmegen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar goed dat ik de docente niet kon anders moest ik helemaal naar Nijmegen ploegen!
Je wordt de nieuwe paus? Ik wist niet dat die vacature open was anders had ik zelf wel gesolliciteerd!quote:
Nee, morgen pas, want dan moet ik langs de dokter!quote:
ahaaaa.....dus je zit dáárquote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, morgen pas, want dan moet ik langs de dokter!
Klasse Liesquote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
![]()
![]()
ja en als morgen of maandag de uitslag positief is dan is het over een tijdje altijd zen daar!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ahaaaa.....dus je zit dáár......ik vond het al zo Zen hier in nijmegen
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ja en als morgen of maandag de uitslag positief is dan is het over een tijdje altijd zen daar!
Nee, dan ga ik bij God wonen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
je komt dan niet meer naar hier?
nee ik weet het nietquote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Marrije het volgende:
Weet iemand trouwens van wie het nummer is dat je op 12.32 hoort? Vind ik zo mooi, zal wel een oud nummer zijn (meestal loop ik wat achter).
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik bij God wonen.
Ken het wel. Deed me in eerste instantie toen aan Gnarls Barkley denken, maar dat is het niet. Het zit ergens in mijn brein, wie weet schud ik het later nog los.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Marrije het volgende:
Toch bedankt voor het kijken / luisteren
Ik hoop het. Hoorde het laatst ook al bij een reclame ofzo, toen dacht ik ook al wow, die wil ik, maar ja, ik heb geen idee waar te zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken het wel. Deed me in eerste instantie toen aan Gnarls Barkley denken, maar dat is het niet. Het zit ergens in mijn brein, wie weet schud ik het later nog los.
Het klinkt heel bekend, ik kan het zo zingen, maar moet ff denken wat het ook alweer is....quote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hoorde het laatst ook al bij een reclame ofzo, toen dacht ik ook al wow, die wil ik, maar ja, ik heb geen idee waar te zoeken.
Deal!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker, zullen we vandaag uitroepen tot feestdag?
Als je stukjes tekst hebt kan ik er misschien op googlen?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het klinkt heel bekend, ik kan het zo zingen, maar moet ff denken wat het ook alweer is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |