quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe lang doe je er over als het niet zokoud is en van die
sneeuw ligt?
Normaal doe ik er ook 30-40 minuten over, toen ik vanmorgen anderhalf uur eerder al een poging had gewaagd deed ik een half uur over 2 kmquote:
Ik ook, in drie kwartier, de hele linkerbaan was leeg, ze reden allemaal rechts, dat was gaafquote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Deisyy het volgende:
Je suis arrivée![]()
40 minuten over gedaan
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is vast zo oud als de ass van Rome maar ik moest heel hard lachen.
Wat grappig, ik had echt nét gekeken en wilde blij roepen dat we volgens buienradar vast nog meer sneeuw krijgen, heb jij hem al gepost.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn er nog lang niet vanaf, het blijft maar heel langzaam bewegen.
[ afbeelding ]
Neuh Fred meldt; er komt nog meer aanquote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn er nog lang niet vanaf, het blijft maar heel langzaam bewegen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Ik moet straks naar de klant, vijf haltes met de tram. Zou ik dat ook kunnen afzeggen? Er ligt best wel wat sneeuw hier. Misschien is het wel glad!
Kun je onderweg Lies niet oppikken? Die wil wandelen. Nooit wil ze wandelen maar nu wil ze wandelen maar haar partner moet werken. Dus doe lief en laat haar een stukje met je meelopen. Van halte 3 naar 20 ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Ik moet straks naar de klant, vijf haltes met de tram. Zou ik dat ook kunnen afzeggen? Er ligt best wel wat sneeuw hier. Misschien is het wel glad!
Feli Lies!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
Ik heb gewoon een fucking 7!!!!!!! op mijn tentamen!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
Ik heb gewoon een fucking 7!!!!!!! op mijn tentamen!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |