Volgens mij verwerkt je brein dingen maar het lost niks op. Daarom lopen dingen dan ook altijd warrig door elkaar heen. Als ik me zorgen maak om mijn moeder bijvoorbeeld dan gaat ze in mijn dromen altijd dood. Eigenlijk gaat iedereen altijd dood in mijn dromen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
En..ga je nu een.. andere... aanschaffen...of ben je er nog niet uit.
Toch gek he, hoe het menselijk brein in dromen oplossingen zoekt...
Komt goed .
Dat heb ik ook altijd, iedereen gaat dood, ..weet ik veel wat dat betekend...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij verwerkt je brein dingen maar het lost niks op. Daarom lopen dingen dan ook altijd warrig door elkaar heen. Als ik me zorgen maak om mijn moeder bijvoorbeeld dan gaat ze in mijn dromen altijd dood. Eigenlijk gaat iedereen altijd dood in mijn dromen.Ik ga eens hulp zoeken ofzo.
![]()
Maar het lost niks op behalve dat ik heel vaak huilend wakker word. Gelijk sfeer!
De dood staat toch eigenlijk voor een nieuw begin?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, iedereen gaat dood, ..weet ik veel wat dat betekend...
Maar soms is het zo duidelijk, zoals nu bij de droom van CC.
Of hele aardige mensen veranderen ineens in moordenaars, lopen met mensen te gooien.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
De dood staat toch eigenlijk voor een nieuw begin?
Nou, zo voelt dat anders helemaal niet, het voelt als het begin van het einde. Heb er vaak de hele dag last van omdat ik het gevoel niet meer kwijt kan raken. *vioolmuziek
Ik postte anders twee vrolijke sneeuwfoto's. Sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vrolijkheid van jullie altijd! Stiekem allemaal manisch depressief
.
Denk, bang zijn om de controle te verliezen over iets,,,,quote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik droom relatief vaak dat ik een auto/vrachtwagen/tank bestuur en de macht over het stuur kwijtraak.
Wat zou dat toch betekenen? Out of control!!!
Ja Pietje, ALTIJD! Tel maar eens hoe vaak dat is, altijd! Want dat is erg vaak hoor, altijd! Sterker nog, dat is dus altijd!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vrolijkheid van jullie altijd! Stiekem allemaal manisch depressief
.
Oei, ik had dat vaak als ik wakker was en auto reed. Dan kwam er een vrachtwagen aan en heel snel dacht ik dan, zal ik mijn auto er gewoon tegenaan rammen?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik droom relatief vaak dat ik een auto/vrachtwagen/tank bestuur en de macht over het stuur kwijtraak.
Wat zou dat toch betekenen? Out of control!!!
Dat is pas raar.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik droom wel eens dat ik in een auto rij.
Dat is ook link hoor, zo zonder rijbewijs.
Dank voor de tip, maar ik heb nu zo'n sleep cycle in mijn iPhone. Die wekt me op het moment dat ik daar het meest ontvankelijk voor ben, zodat ik ontspannen ontwaak. Nadeel is wel dat dat soms een kwartier voor opstatijd is.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, ik zie net in het gammakrantje een nep wake up light.
Voor 39,95, misschien een tip als je eens wilt proberen of het wat voor je is.
En hoe lang doe je er over als het niet zoquote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Deisyy het volgende:
Je suis arrivée![]()
40 minuten over gedaan
En normaal gesproken?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Deisyy het volgende:
Je suis arrivée![]()
40 minuten over gedaan
Ja! Of zo dwars door de vangrail en een talud af. Ik ben altijd blij als ik die morbide neiging weer heb weten te onderdrukken.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
Oei, ik had dat vaak als ik wakker was en auto reed. Dan kwam er een vrachtwagen aan en heel snel dacht ik dan, zal ik mijn auto er gewoon tegenaan rammen?En dan dacht ik,' Nou Noek, gekkerd! Doe niet zo raar,' en dan reed ik weer vrolijk door. Raar hè en soms wilde ik echt fysiek aan het stuur trekken en rammen maar.
Terwijl ik best een vrolijk ding was.
Hoe werkt dat dan in hemelsnaam. Leg je die iPhone dan naast je hoofd ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank voor de tip, maar ik heb nu zo'n sleep cycle in mijn iPhone. Die wekt me op het moment dat ik daar het meest ontvankelijk voor ben, zodat ik ontspannen ontwaak. Nadeel is wel dat dat soms een kwartier voor opstatijd is.
Dus als ik daar over een paar dagen tabak van heb ...
En daar zit ook een grafiek bij van je slaapcyclus, die was vannacht heel grillig.
Zie, ik ben niet gek. Je moet zulke dingen eens vertellen op een verjaardag ofzo en dan kijk ik echt zo verwachtingsvol, zo van: Nu gaan ze allemaal hun dwanggedachtes opbiechten maar dan blijft het opeens zo akelig stil.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Of zo dwars door de vangrail en een talud af. Ik ben altijd blij als ik die morbide neiging weer heb weten te onderdrukken.
Ja, aan de oplader naast je kussen, met het scherm naar het matras gekeerd. En het registreert je slaapritme: wanneer je diep slaapt, droomt, licht slaapt ... in een grafiekje.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Hoe werkt dat dan in hemelsnaam. Leg je die iPhone dan naast je hoofd ofzo?
w00tquote:Op donderdag 17 december 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ja, aan de oplader naast je kussen, met het scherm naar het matras gekeerd. En het registreert je slaapritme: wanneer je diep slaapt, droomt, licht slaapt ... in een grafiekje.
Zij kunnen het veel beter uitleggen:
http://sync.nl/uitgerust-(...)cycle/?from_rss=true
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe lang doe je er over als het niet zokoud is en van die
sneeuw ligt?
Normaal doe ik er ook 30-40 minuten over, toen ik vanmorgen anderhalf uur eerder al een poging had gewaagd deed ik een half uur over 2 kmquote:
Ik ook, in drie kwartier, de hele linkerbaan was leeg, ze reden allemaal rechts, dat was gaafquote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Deisyy het volgende:
Je suis arrivée![]()
40 minuten over gedaan
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is vast zo oud als de ass van Rome maar ik moest heel hard lachen.
Wat grappig, ik had echt nét gekeken en wilde blij roepen dat we volgens buienradar vast nog meer sneeuw krijgen, heb jij hem al gepost.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn er nog lang niet vanaf, het blijft maar heel langzaam bewegen.
[ afbeelding ]
Neuh Fred meldt; er komt nog meer aanquote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn er nog lang niet vanaf, het blijft maar heel langzaam bewegen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Ik moet straks naar de klant, vijf haltes met de tram. Zou ik dat ook kunnen afzeggen? Er ligt best wel wat sneeuw hier. Misschien is het wel glad!
Kun je onderweg Lies niet oppikken? Die wil wandelen. Nooit wil ze wandelen maar nu wil ze wandelen maar haar partner moet werken. Dus doe lief en laat haar een stukje met je meelopen. Van halte 3 naar 20 ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Ik moet straks naar de klant, vijf haltes met de tram. Zou ik dat ook kunnen afzeggen? Er ligt best wel wat sneeuw hier. Misschien is het wel glad!
Feli Lies!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
Ik heb gewoon een fucking 7!!!!!!! op mijn tentamen!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeee wat goed liesje..gefeliquote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
![]()
![]()
Vieze streber!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Daarmee hoor ik bij de hoogste 4 van de klas (22 personen)
Ik geloof dat mijn voeten de grond niet eens zouden rakenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou mag je niet meelopen naar de tramhalte, want jij gaat huppelen en da's veel te gevaarlijk met die gladheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
Trouwens, vroeger op school had ik altijd wel de pest aan van die wijven die zich heel bedremmeld en bedrukt gingen indekken na een proefwerk, om dan steevast als de resultaten bekend werden gemaakt bij de hoogsten van de klas te zitten!
Als ik er na afloop een goed gevoel over gehad had, had ik dat ook gewoon gezegd.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
Trouwens, vroeger op school had ik altijd wel de pest aan van die wijven die zich heel bedremmeld en bedrukt gingen indekken na een proefwerk, om dan steevast als de resultaten bekend werden gemaakt bij de hoogsten van de klas te zitten!
En nog erger zijn die wijven die dan naderhand met allerlei smoesjes komen en dachten dat ze het echt slecht gemaakt hadden, hihihi...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nog erger zijn die wijven die dan naderhand met allerlei smoesjes komen en dachten dat ze het echt slecht gemaakt hadden, hihihi...
Echt hoor, altijd ruzie mee. Net als met Penny-meisjes. Die hadden ipv Rutger paarden boven hun bed hangen, dat vond ik ongezond dus daar kon ik niet mee door een staldeur.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
Allemaal opgevreten door hun pony. Karma is een pony.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
Die meiden zijn allemaal slecht terechtgekomen. Dat is ook karma.
Rutger Kopland, goeie dichter, mooie bundels, had ik niet achter je gezochtquote:Op donderdag 17 december 2009 11:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt hoor, altijd ruzie mee. Net als met Penny-meisjes. Die hadden ipv Rutger paarden boven hun bed hangen, dat vond ik ongezond dus daar kon ik niet mee door een staldeur.
Vind ik niet zo eigenlijk!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Rutger Kopland, goeie dichter, mooie bundels, had ik niet achter je gezocht
Hier ookquote:
Hauer (die was toen al 131!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Rutger Kopland, goeie dichter, mooie bundels, had ik niet achter je gezocht
Die van mij ook. Ik ga gauw douchen want dat helpt vast niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
En nu sneeuwt het nog ook.
Wat een dag, mijn adrealinelevel zit alweer tot de nok
Ik ook niet, maar Noek is nu naarstig aan het googelen wie in hemelsnaam Rutger Kopland is, enfin * 5 uur laterquote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik niet zo eigenlijk!
Je wordt de nieuwe baas van Shell?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
Ik heb maandagochtend een sollicitatiegesprek!Een hele echte!
quote:Beste mensen,
Doordat Den Haag slecht bereikbaar is (voor enkele leden) door dit slecht weer is er besloten het Beheer- en Exploitatieoverleg van vandaag niet door te laten gaan.
Oeh wat spannend Noek, voor wat?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Hauer (die was toen al 131!), hij was eveneens mijn kussen en dan gingen we zoenen. Het was heel intens en het was een mooie tijd samen. Maak dat niet belachelijk Fred!
![]()
Nee, dan die Penny-meisjes, ziek volk.Die hadden een paard als kussen. Iew!
Ik heb maandagochtend een sollicitatiegesprek!Een hele echte!
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Noek is nu naarstig aan het googelen wie in hemelsnaam Rutger Kopland is, enfin * 5 uur later
Nee, van jullie!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je wordt de nieuwe baas van Shell?
Je bent nu niet in nijmegen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar goed dat ik de docente niet kon anders moest ik helemaal naar Nijmegen ploegen!
Je wordt de nieuwe paus? Ik wist niet dat die vacature open was anders had ik zelf wel gesolliciteerd!quote:
Nee, morgen pas, want dan moet ik langs de dokter!quote:
ahaaaa.....dus je zit dáárquote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, morgen pas, want dan moet ik langs de dokter!
Klasse Liesquote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
![]()
![]()
ja en als morgen of maandag de uitslag positief is dan is het over een tijdje altijd zen daar!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ahaaaa.....dus je zit dáár......ik vond het al zo Zen hier in nijmegen
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ja en als morgen of maandag de uitslag positief is dan is het over een tijdje altijd zen daar!
Nee, dan ga ik bij God wonen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
je komt dan niet meer naar hier?
nee ik weet het nietquote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Marrije het volgende:
Weet iemand trouwens van wie het nummer is dat je op 12.32 hoort? Vind ik zo mooi, zal wel een oud nummer zijn (meestal loop ik wat achter).
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik bij God wonen.
Ken het wel. Deed me in eerste instantie toen aan Gnarls Barkley denken, maar dat is het niet. Het zit ergens in mijn brein, wie weet schud ik het later nog los.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Marrije het volgende:
Toch bedankt voor het kijken / luisteren
Ik hoop het. Hoorde het laatst ook al bij een reclame ofzo, toen dacht ik ook al wow, die wil ik, maar ja, ik heb geen idee waar te zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken het wel. Deed me in eerste instantie toen aan Gnarls Barkley denken, maar dat is het niet. Het zit ergens in mijn brein, wie weet schud ik het later nog los.
Het klinkt heel bekend, ik kan het zo zingen, maar moet ff denken wat het ook alweer is....quote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hoorde het laatst ook al bij een reclame ofzo, toen dacht ik ook al wow, die wil ik, maar ja, ik heb geen idee waar te zoeken.
Deal!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker, zullen we vandaag uitroepen tot feestdag?
Als je stukjes tekst hebt kan ik er misschien op googlen?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het klinkt heel bekend, ik kan het zo zingen, maar moet ff denken wat het ook alweer is....
Microfoon aan en gewoon effe neuriën (of hummen) hij pakt er best veel, echt waarquote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hoorde het laatst ook al bij een reclame ofzo, toen dacht ik ook al wow, die wil ik, maar ja, ik heb geen idee waar te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |