Ja! Of zo dwars door de vangrail en een talud af. Ik ben altijd blij als ik die morbide neiging weer heb weten te onderdrukken.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
Oei, ik had dat vaak als ik wakker was en auto reed. Dan kwam er een vrachtwagen aan en heel snel dacht ik dan, zal ik mijn auto er gewoon tegenaan rammen?En dan dacht ik,' Nou Noek, gekkerd! Doe niet zo raar,' en dan reed ik weer vrolijk door. Raar hè en soms wilde ik echt fysiek aan het stuur trekken en rammen maar.
Terwijl ik best een vrolijk ding was.
Hoe werkt dat dan in hemelsnaam. Leg je die iPhone dan naast je hoofd ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank voor de tip, maar ik heb nu zo'n sleep cycle in mijn iPhone. Die wekt me op het moment dat ik daar het meest ontvankelijk voor ben, zodat ik ontspannen ontwaak. Nadeel is wel dat dat soms een kwartier voor opstatijd is.
Dus als ik daar over een paar dagen tabak van heb ...
En daar zit ook een grafiek bij van je slaapcyclus, die was vannacht heel grillig.
Zie, ik ben niet gek. Je moet zulke dingen eens vertellen op een verjaardag ofzo en dan kijk ik echt zo verwachtingsvol, zo van: Nu gaan ze allemaal hun dwanggedachtes opbiechten maar dan blijft het opeens zo akelig stil.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Of zo dwars door de vangrail en een talud af. Ik ben altijd blij als ik die morbide neiging weer heb weten te onderdrukken.
Ja, aan de oplader naast je kussen, met het scherm naar het matras gekeerd. En het registreert je slaapritme: wanneer je diep slaapt, droomt, licht slaapt ... in een grafiekje.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Hoe werkt dat dan in hemelsnaam. Leg je die iPhone dan naast je hoofd ofzo?
w00tquote:Op donderdag 17 december 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ja, aan de oplader naast je kussen, met het scherm naar het matras gekeerd. En het registreert je slaapritme: wanneer je diep slaapt, droomt, licht slaapt ... in een grafiekje.
Zij kunnen het veel beter uitleggen:
http://sync.nl/uitgerust-(...)cycle/?from_rss=true
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe lang doe je er over als het niet zokoud is en van die
sneeuw ligt?
Normaal doe ik er ook 30-40 minuten over, toen ik vanmorgen anderhalf uur eerder al een poging had gewaagd deed ik een half uur over 2 kmquote:
Ik ook, in drie kwartier, de hele linkerbaan was leeg, ze reden allemaal rechts, dat was gaafquote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Deisyy het volgende:
Je suis arrivée![]()
40 minuten over gedaan
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is vast zo oud als de ass van Rome maar ik moest heel hard lachen.
Wat grappig, ik had echt nét gekeken en wilde blij roepen dat we volgens buienradar vast nog meer sneeuw krijgen, heb jij hem al gepost.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn er nog lang niet vanaf, het blijft maar heel langzaam bewegen.
[ afbeelding ]
Neuh Fred meldt; er komt nog meer aanquote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn er nog lang niet vanaf, het blijft maar heel langzaam bewegen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |