Nou Teun, blijf maar thuis, hoorde net op de radio alles staat vast en een wachttijd van meer dan 107 min in de file, en de trein is ook geen optie want daar is ook vertraging van meer dan 60 min. in het hele land alles staat vastquote:
Ik hoorde dat de treinen ook een vertraging hebben van een uur of meerquote:Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Tot 18.00u. Ik moet eerst nog fietsen 's ochtends dus ik heb tijd nodig. Dat zal rond een uur of 15.00u zijn.
Met jongens mits geen sneeuw en het ziet er toch wel sneeuwderig uit het weekend.
Meneer belde, die moet naar Leeuwarden vandaag en hij is uiteindelijk maar op de trein gestapt want het schoot niet op ofzo en hij zag in de trein zo de overgang van iets sneeuw naar heel veel sneeuw.
Cool man!
Ik kijk toch liever naar hoeveel er echt staat, die bejaarde ANWB gaat niet met de tijd mee en schat gewon veeeeeeeeel te laag in:quote:
Cool, een begripvolle baas is best leuk om te hebben. Heb er ook ooit eentje gehadquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal werk ik gewoon van 9 tot 5, maar heb geen zin om 3 uur in de auto te zitten waar ik normaal gesproken een half uur over doe.
En gelukkig heb ik een hele begripvolle baas, "Doe maar rustig aan, ik zie je wel verschijnen"
Oke, rond 15:00 daar mits geen sneeuw, maar mit koters. Neem ik ze ook mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Tot 18.00u. Ik moet eerst nog fietsen 's ochtends dus ik heb tijd nodig. Dat zal rond een uur of 15.00u zijn.
Met jongens mits geen sneeuw en het ziet er toch wel sneeuwderig uit het weekend.
Meneer belde, die moet naar Leeuwarden vandaag en hij is uiteindelijk maar op de trein gestapt want het schoot niet op ofzo en hij zag in de trein zo de overgang van iets sneeuw naar heel veel sneeuw.
Cool man!
Nu heb je een onbegripvolle baas?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef D. het volgende:
[..]
Cool, een begripvolle baas is best leuk om te hebben. Heb er ook ooit eentje gehad
Nu heb ik er geenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu heb je een onbegripvolle baas?
Ik kijk het nog even aanquote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ver weg moet voor je afspraken maar misschien is het tegen die tijd een stuk rustiger op de weg of sneeuwt het nog steeds bij jou?
Hij is er al. Bij Meppel kwam hij niet meer verder met de auto. Ik weet ook niet waarom.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de treinen ook een vertraging hebben van een uur of meer
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb eigenlijk een begrafenis vandaag.
In het zuiden, en wel in Veldhoven maar ik wil niet. Ik wilde sowieso niet, maar ik wilde ook niet rijden met dit weer.
Nu hoop ik natuurlijk wel dat er een dijk van een file naar Veldhoven staat, zodat ik dat als excuus aan kan voeren![]()
Mn zusje gaat met de trein geloof ik maar dat wilde ik niet, dan zit je 3 uur in de trein ofzo.
Mn ouders denken nog dat ik meega, maar ik zit lekker hier
Maar hij is wel op zijn werk gekomen, al is het misschien voor nietsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is er al. Bij Meppel kwam hij niet meer verder met de auto. Ik weet ook niet waarom.
Hij moet daar lesgeven vandaag maar ik denk dat hij straks daar als enige zit. Al die leerlingen luisteren wel naar,' Ga de weg niet op als het niet hoeft,' bericht. Let maar op. Kan die weer terug.![]()
Sneeuwt het bij jullie nog?
Ik ben familieschuw! Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Dat is best niet netjes maar boeien. Goed excuus! Voor het eten hoef je ook niet naar zo'n evenement natuurlijk. Lekker blijven zitten. Schenk nog een bakkie in anders.
Ja, we hebben zondagochtend nog wel even contact anders mits geen sneeuw en geen gejank om dingen die ze moeten hebben. Voor je het weet zit je met een witte uil in huis die nog groter is dan je kerstboom. Het zal je maar gebeuren!
Zeg dat dan gewoon, 't op de spits drijven en op 't laatste moment afzeggen is lafjesquote:
ik heb zitten edittenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, 't op de spits drijven en op 't laatste moment afzeggen is lafjes.
mogguh, sneeuw, en koffie
![]()
Ik heb niet eens een creditcard.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Een Coostopic!!!
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn creditcard was gestolen en ik berooid was.
Goed dat je het zegt want dan kan ik het toch nog lezen. Ik zou zelf ook zo'n laffe hond zijn dus goed gedaan ofzo! Later worden we hier vanzelf op afgerekend of misschien wel niet. Nou, mooi! Iedereen blij. Flexibel!quote:
Fann kan dromen uitleggen of ze doet iig heel goed alsof maar dit is een angst, dat voel ik zelfs hier.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
En..ga je nu een.. andere... aanschaffen...of ben je er nog niet uit.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Een Coostopic!!!
Volgens mij verwerkt je brein dingen maar het lost niks op. Daarom lopen dingen dan ook altijd warrig door elkaar heen. Als ik me zorgen maak om mijn moeder bijvoorbeeld dan gaat ze in mijn dromen altijd dood. Eigenlijk gaat iedereen altijd dood in mijn dromen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
En..ga je nu een.. andere... aanschaffen...of ben je er nog niet uit.
Toch gek he, hoe het menselijk brein in dromen oplossingen zoekt...
Komt goed .
Dat heb ik ook altijd, iedereen gaat dood, ..weet ik veel wat dat betekend...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij verwerkt je brein dingen maar het lost niks op. Daarom lopen dingen dan ook altijd warrig door elkaar heen. Als ik me zorgen maak om mijn moeder bijvoorbeeld dan gaat ze in mijn dromen altijd dood. Eigenlijk gaat iedereen altijd dood in mijn dromen.Ik ga eens hulp zoeken ofzo.
![]()
Maar het lost niks op behalve dat ik heel vaak huilend wakker word. Gelijk sfeer!
De dood staat toch eigenlijk voor een nieuw begin?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, iedereen gaat dood, ..weet ik veel wat dat betekend...
Maar soms is het zo duidelijk, zoals nu bij de droom van CC.
Of hele aardige mensen veranderen ineens in moordenaars, lopen met mensen te gooien.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
De dood staat toch eigenlijk voor een nieuw begin?
Nou, zo voelt dat anders helemaal niet, het voelt als het begin van het einde. Heb er vaak de hele dag last van omdat ik het gevoel niet meer kwijt kan raken. *vioolmuziek
Ik postte anders twee vrolijke sneeuwfoto's. Sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vrolijkheid van jullie altijd! Stiekem allemaal manisch depressief
.
Denk, bang zijn om de controle te verliezen over iets,,,,quote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik droom relatief vaak dat ik een auto/vrachtwagen/tank bestuur en de macht over het stuur kwijtraak.
Wat zou dat toch betekenen? Out of control!!!
Ja Pietje, ALTIJD! Tel maar eens hoe vaak dat is, altijd! Want dat is erg vaak hoor, altijd! Sterker nog, dat is dus altijd!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vrolijkheid van jullie altijd! Stiekem allemaal manisch depressief
.
Oei, ik had dat vaak als ik wakker was en auto reed. Dan kwam er een vrachtwagen aan en heel snel dacht ik dan, zal ik mijn auto er gewoon tegenaan rammen?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik droom relatief vaak dat ik een auto/vrachtwagen/tank bestuur en de macht over het stuur kwijtraak.
Wat zou dat toch betekenen? Out of control!!!
Dat is pas raar.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik droom wel eens dat ik in een auto rij.
Dat is ook link hoor, zo zonder rijbewijs.
Dank voor de tip, maar ik heb nu zo'n sleep cycle in mijn iPhone. Die wekt me op het moment dat ik daar het meest ontvankelijk voor ben, zodat ik ontspannen ontwaak. Nadeel is wel dat dat soms een kwartier voor opstatijd is.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, ik zie net in het gammakrantje een nep wake up light.
Voor 39,95, misschien een tip als je eens wilt proberen of het wat voor je is.
En hoe lang doe je er over als het niet zoquote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Deisyy het volgende:
Je suis arrivée![]()
40 minuten over gedaan
En normaal gesproken?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Deisyy het volgende:
Je suis arrivée![]()
40 minuten over gedaan
Ja! Of zo dwars door de vangrail en een talud af. Ik ben altijd blij als ik die morbide neiging weer heb weten te onderdrukken.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
Oei, ik had dat vaak als ik wakker was en auto reed. Dan kwam er een vrachtwagen aan en heel snel dacht ik dan, zal ik mijn auto er gewoon tegenaan rammen?En dan dacht ik,' Nou Noek, gekkerd! Doe niet zo raar,' en dan reed ik weer vrolijk door. Raar hè en soms wilde ik echt fysiek aan het stuur trekken en rammen maar.
Terwijl ik best een vrolijk ding was.
Hoe werkt dat dan in hemelsnaam. Leg je die iPhone dan naast je hoofd ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank voor de tip, maar ik heb nu zo'n sleep cycle in mijn iPhone. Die wekt me op het moment dat ik daar het meest ontvankelijk voor ben, zodat ik ontspannen ontwaak. Nadeel is wel dat dat soms een kwartier voor opstatijd is.
Dus als ik daar over een paar dagen tabak van heb ...
En daar zit ook een grafiek bij van je slaapcyclus, die was vannacht heel grillig.
Zie, ik ben niet gek. Je moet zulke dingen eens vertellen op een verjaardag ofzo en dan kijk ik echt zo verwachtingsvol, zo van: Nu gaan ze allemaal hun dwanggedachtes opbiechten maar dan blijft het opeens zo akelig stil.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Of zo dwars door de vangrail en een talud af. Ik ben altijd blij als ik die morbide neiging weer heb weten te onderdrukken.
Ja, aan de oplader naast je kussen, met het scherm naar het matras gekeerd. En het registreert je slaapritme: wanneer je diep slaapt, droomt, licht slaapt ... in een grafiekje.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Hoe werkt dat dan in hemelsnaam. Leg je die iPhone dan naast je hoofd ofzo?
w00tquote:Op donderdag 17 december 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ja, aan de oplader naast je kussen, met het scherm naar het matras gekeerd. En het registreert je slaapritme: wanneer je diep slaapt, droomt, licht slaapt ... in een grafiekje.
Zij kunnen het veel beter uitleggen:
http://sync.nl/uitgerust-(...)cycle/?from_rss=true
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe lang doe je er over als het niet zokoud is en van die
sneeuw ligt?
Normaal doe ik er ook 30-40 minuten over, toen ik vanmorgen anderhalf uur eerder al een poging had gewaagd deed ik een half uur over 2 kmquote:
Ik ook, in drie kwartier, de hele linkerbaan was leeg, ze reden allemaal rechts, dat was gaafquote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Deisyy het volgende:
Je suis arrivée![]()
40 minuten over gedaan
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is vast zo oud als de ass van Rome maar ik moest heel hard lachen.
Wat grappig, ik had echt nét gekeken en wilde blij roepen dat we volgens buienradar vast nog meer sneeuw krijgen, heb jij hem al gepost.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn er nog lang niet vanaf, het blijft maar heel langzaam bewegen.
[ afbeelding ]
Neuh Fred meldt; er komt nog meer aanquote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn er nog lang niet vanaf, het blijft maar heel langzaam bewegen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Ik moet straks naar de klant, vijf haltes met de tram. Zou ik dat ook kunnen afzeggen? Er ligt best wel wat sneeuw hier. Misschien is het wel glad!
Kun je onderweg Lies niet oppikken? Die wil wandelen. Nooit wil ze wandelen maar nu wil ze wandelen maar haar partner moet werken. Dus doe lief en laat haar een stukje met je meelopen. Van halte 3 naar 20 ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Ik moet straks naar de klant, vijf haltes met de tram. Zou ik dat ook kunnen afzeggen? Er ligt best wel wat sneeuw hier. Misschien is het wel glad!
Feli Lies!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
Ik heb gewoon een fucking 7!!!!!!! op mijn tentamen!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dank Noek.![]()
Ik heb gewoon een fucking 7!!!!!!! op mijn tentamen!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |