*buienradar checktquote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, de volgens de berichten krijgen we nóg 12 cm. Eerst maar eens kijken of de juffen wel op school zijn.
Gisteravond leek het heel wat maar tis echt niks, een schijt beetje.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hadden gistermidaag 2mm, er is niets meer bijgekomen
Wij hebben nu zo ongeveer alleen nog witte voegen tussen de klinkersquote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gisteravond leek het heel wat maar tis echt niks, een schijt beetje.
Zo'n laagje die hier ook weleens op de tv ligt. Zoiets.quote:
Hier begint het nu... en meestal is het hier in het hoogliggende Arnhem gelijk van god los, vorig jaar 3 keer sneeuw en drie keer een dik pak welke een week bleef liggenquote:
Op zich is de keus gemakkelijk, ware het niet dat ik twee afspraken heb, eentje om half twaalf en eentje om twee uur. En beide afspraken kan ik eigenlijk niet laten gaan. Aan de andere kant, wie betaald de schade als ik mijn auto in de prak rijd? Juist, ik zelfquote:Op donderdag 17 december 2009 08:16 schreef versabommie het volgende:
Zo! De keuze om thuis te werken is nog noooooooooooit zo moeilijk geweest *proest*
Laatste update: 8:13:41
Wegen Vertraging Lengte
A-wegen 2897min 2037km
N-wegen 2384min 984km
Andere wegen 316min 173km
Totaal 5597min 3194km
Ja nou, dan kun je beter altijd binnen blijven las ik gisteren.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op zich is de keus gemakkelijk, ware het niet dat ik twee afspraken heb, eentje om half twaalf en eentje om twee uur. En beide afspraken kan ik eigenlijk niet laten gaan. Aan de andere kant, wie betaald de schade als ik mijn auto in de prak rijd? Juist, ik zelf![]()
Dilemma dus
Je lacht mij uit!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nou, dan kun je beter altijd binnen blijven las ik gisteren.
Ja! Vind ik wel leuk. Het is daar echt enorm kerst en waar de kerst is, daar wil ik ook zijn!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:38 schreef CarOnline het volgende:
Noek, mits geen sneeuw, wilde je zondag nog gaan?
Nee helemaal niet, ik begrijp juist heel goed dat je dan gewoon eieren voor je geld kiest en besluit thuis te blijven want dat glijden en glibberen is zo leuk niet op de snelweg. Dus blief maar lekker thuus in huus.quote:
Beetje later in den middag?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! Vind ik wel leuk. Het is daar echt enorm kerst en waar de kerst is, daar wil ik ook zijn!
Ik weet niet of je ver weg moet voor je afspraken maar misschien is het tegen die tijd een stuk rustiger op de weg of sneeuwt het nog steeds bij jou?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op zich is de keus gemakkelijk, ware het niet dat ik twee afspraken heb, eentje om half twaalf en eentje om twee uur. En beide afspraken kan ik eigenlijk niet laten gaan. Aan de andere kant, wie betaald de schade als ik mijn auto in de prak rijd? Juist, ik zelf![]()
Dilemma dus
Je kiest je eigen tijden, of het is gewoon onmacht en daar moet je baas het maar mee doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Ik deed al een half uur over 2 km, dus ben lekker omgekeerd, drink thuis op mijn gemak koffie en ga het over een uurtje nog wel een keer proberen.
Tot 18.00u. Ik moet eerst nog fietsen 's ochtends dus ik heb tijd nodig. Dat zal rond een uur of 15.00u zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Beetje later in den middag?
Ik weet niet of ik kindertjes meeneem, trouwens.
Rond een uurtje of eh... tot hoe laat zijn ze open?
Normaal werk ik gewoon van 9 tot 5, maar heb geen zin om 3 uur in de auto te zitten waar ik normaal gesproken een half uur over doe.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je kiest je eigen tijden, of het is gewoon onmacht en daar moet je baas het maar mee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |