Hoe heet-ie?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:36 schreef Coos het volgende:
Dus ik ga effe m'n goudvis laten schijten.
Weet je wat dat kost?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:39 schreef Gert het volgende:
gewoon naar een ander zonnestelsel kunnen verkassen
Joh, 't is vacuüm, out there! Dus je geeft één keer gas en klaar, want wrijving is er niet dus je remp niet af!quote:
Ik vond de lente leukerquote:Op donderdag 17 december 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Zie PI.
Ik had zo een toffe zomer!
Ook dankzij Coos, trusten Coos.
De sneeuw begon hier gisteravond al te vallen en in Friesland wordt afgeraden de weg op te gaan omdat daar sneeuwduinen van anderhalve meter liggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:48 schreef Dementor het volgende:
De ellende begint nu al.. http://www.nu.nl/binnenland/2145976/problemen-weg-sneeuwval.html
Oja Tobi krijgt straks ook voor het eerst met sneeuw te maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:50 schreef Disana het volgende:
[..]
De sneeuw begon hier gisteravond al te vallen en in Friesland wordt afgeraden de weg op te gaan omdat daar sneeuwduinen van anderhalve meter liggen.
Voor poes Safaa is dit de eerste sneeuw en ze heeft er geen problemen mee.
Ik hoop dat je erbij bent, die verbazing en dan die grote sprongenquote:Op donderdag 17 december 2009 06:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja Tobi krijgt straks ook voor het eerst met sneeuw te maken.
De kans is groot dat niemand erbij is want hij loopt nu al buiten.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erbij bent, die verbazing en dan die grote sprongen
Ja, bereid je maar op het ergste voorquote:Op donderdag 17 december 2009 07:06 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs hier heeft het vannacht flink gesneeuwd![]()
Zo ongeveer net zoveel als op Disana's foto, misschien zelfs meer.
Dat wordt straks lachen om in Rotterdam te komen
Het is pas echt sneeuw als er een dik pak ligt natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 07:28 schreef Toverheks het volgende:Goedenmorgen deze morgen, uit een donker maar oh zo mooi wit Amsterdam
![]()
Wij hebben ook sneeuw, niet zoveel als bij Disana maar toch sneeuw
Nou bij jou is het al raak ik hoorde het net op nieuws, gladde wegen alles slecht begaanbaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is pas echt sneeuw als er een dik pak ligt natuurlijk
Goedemorgen heks.
Ja spannend, maar de sneeuw vertraagt de ijsvorming natuurlijk wel. Het mooiste zou zijn... een Elfstedentocht! Supervroeg je bed uit en naar de tv kijken, dat vind ik zo leuk.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou bij jou is het al raak ik hoorde het net op nieuws, gladde wegen alles slecht begaanbaar.
Hoop dat dat gauw opgelost is, maar dat ze de sneeuw laten liggen.
ben benieuwd wanneer de eerste Marathon van start gaat, hoorde gisteren zaterdag, haaksbergen of het groningse Laren.
oh ja, dat kan ik me nog herrineren, 4 uur zat ik al voor de tv, ik hoop het dit jaar na de OS Winterspelen natuurlijk, want daar moeten we snacht`s ook ons bed voor uit.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja spannend, maar de sneeuw vertraagt de ijsvorming natuurlijk wel. Het mooiste zou zijn... een Elfstedentocht! Supervroeg je bed uit en naar de tv kijken, dat vind ik zo leuk.
Oh ja, dan moet het wel sterk zijn. Zielig trouwens wat ik in Flora en Fauna op Fok las:quote:Op donderdag 17 december 2009 07:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ik me nog herrineren, 4 uur zat ik al voor de tv, ik hoop het dit jaar na de OS Winterspelen natuurlijk, want daar moeten we snacht`s ook ons bed voor uit.
Zag wel gister op tv hoe ze dat ijs dikker maken, gewoon met een tractor over het ijs en dan opspuiten met water, kun je nagaan hoe sterk het ijs al is.
oh die kat die door het ijs gezakt is, zielig hoor, heb een binnen kater en die is al bang om op het balkon te zitten en als er vogeltjes aan komen vliegen duikt ie bij wijze van spreken achter de stoel dus die komt met geen stap buiten.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet het wel sterk zijn. Zielig trouwens wat ik in Flora en Fauna op Fok las:
In Memoriam #2
De OS winterspelen vind ik ook leuk, alleen moet je dan inderdaad wel 's nachts wakker zijn.
Goedenmorgen Teun, jij had beloofd we krijgen sneeuw hahaha en die hebben we.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi plaatje! Ik twijfel of ik aan ga sluiten bij de 30 kilometer.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik ga er niet echt over hèquote:Op donderdag 17 december 2009 07:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen Teun, jij had beloofd we krijgen sneeuw hahaha en die hebben we.
Ja dat snap ik ook niet he, zijn van die krakersfiguren zeg maar, hoe komen die aan geld om daar heen te komen, eten en onderdak moeten die niet gewoon werken??? ik zag er gister 1tje die klaagde ze was vastgebonden door politie en zat op de grond, dat het koud was, ik dacht pppfftt ja wat doe je daar dan, ga werk zoeken hoef je ook niet op de grond te zitten, of een gozer die ging op politiebusje staan, nou als het mijn busje was ik had hem eraf gemept.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er niet echt over hè![]()
Helaas, anders zou er wel iets meer liggen van dat maagdelijke witte spul![]()
Ik hoop trouwens dat het zo hard gaat sneeuwen en zo ontzettend koud wordt dat die klimaatfetisjisten nooit meer wegkomen uit Denemarken.
Hebben jullie geen sneeuw?!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:06 schreef Noek het volgende:
Wat leuk voor jullie!
Ga ik nu even in een hoekje huilen. momentje..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij geen sneeuw Noek???quote:Op donderdag 17 december 2009 08:06 schreef Noek het volgende:
Wat leuk voor jullie!
Ga ik nu even in een hoekje huilen. momentje..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou maar vast gaan hamsteruuuuuuuuh!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, de volgens de berichten krijgen we nóg 12 cm. Eerst maar eens kijken of de juffen wel op school zijn.
Wij hadden gistermidaag 2mm, er is niets meer bijgekomenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef CarOnline het volgende:
Hoera hier ook maar 2 mm sneeuw![]()
Even de föhn erover en het is weg
*buienradar checktquote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, de volgens de berichten krijgen we nóg 12 cm. Eerst maar eens kijken of de juffen wel op school zijn.
Gisteravond leek het heel wat maar tis echt niks, een schijt beetje.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hadden gistermidaag 2mm, er is niets meer bijgekomen
Wij hebben nu zo ongeveer alleen nog witte voegen tussen de klinkersquote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gisteravond leek het heel wat maar tis echt niks, een schijt beetje.
Zo'n laagje die hier ook weleens op de tv ligt. Zoiets.quote:
Hier begint het nu... en meestal is het hier in het hoogliggende Arnhem gelijk van god los, vorig jaar 3 keer sneeuw en drie keer een dik pak welke een week bleef liggenquote:
Op zich is de keus gemakkelijk, ware het niet dat ik twee afspraken heb, eentje om half twaalf en eentje om twee uur. En beide afspraken kan ik eigenlijk niet laten gaan. Aan de andere kant, wie betaald de schade als ik mijn auto in de prak rijd? Juist, ik zelfquote:Op donderdag 17 december 2009 08:16 schreef versabommie het volgende:
Zo! De keuze om thuis te werken is nog noooooooooooit zo moeilijk geweest *proest*
Laatste update: 8:13:41
Wegen Vertraging Lengte
A-wegen 2897min 2037km
N-wegen 2384min 984km
Andere wegen 316min 173km
Totaal 5597min 3194km
Ja nou, dan kun je beter altijd binnen blijven las ik gisteren.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op zich is de keus gemakkelijk, ware het niet dat ik twee afspraken heb, eentje om half twaalf en eentje om twee uur. En beide afspraken kan ik eigenlijk niet laten gaan. Aan de andere kant, wie betaald de schade als ik mijn auto in de prak rijd? Juist, ik zelf![]()
Dilemma dus
Je lacht mij uit!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nou, dan kun je beter altijd binnen blijven las ik gisteren.
Ja! Vind ik wel leuk. Het is daar echt enorm kerst en waar de kerst is, daar wil ik ook zijn!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:38 schreef CarOnline het volgende:
Noek, mits geen sneeuw, wilde je zondag nog gaan?
Nee helemaal niet, ik begrijp juist heel goed dat je dan gewoon eieren voor je geld kiest en besluit thuis te blijven want dat glijden en glibberen is zo leuk niet op de snelweg. Dus blief maar lekker thuus in huus.quote:
Beetje later in den middag?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! Vind ik wel leuk. Het is daar echt enorm kerst en waar de kerst is, daar wil ik ook zijn!
Ik weet niet of je ver weg moet voor je afspraken maar misschien is het tegen die tijd een stuk rustiger op de weg of sneeuwt het nog steeds bij jou?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op zich is de keus gemakkelijk, ware het niet dat ik twee afspraken heb, eentje om half twaalf en eentje om twee uur. En beide afspraken kan ik eigenlijk niet laten gaan. Aan de andere kant, wie betaald de schade als ik mijn auto in de prak rijd? Juist, ik zelf![]()
Dilemma dus
Je kiest je eigen tijden, of het is gewoon onmacht en daar moet je baas het maar mee doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Ik deed al een half uur over 2 km, dus ben lekker omgekeerd, drink thuis op mijn gemak koffie en ga het over een uurtje nog wel een keer proberen.
Tot 18.00u. Ik moet eerst nog fietsen 's ochtends dus ik heb tijd nodig. Dat zal rond een uur of 15.00u zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Beetje later in den middag?
Ik weet niet of ik kindertjes meeneem, trouwens.
Rond een uurtje of eh... tot hoe laat zijn ze open?
Normaal werk ik gewoon van 9 tot 5, maar heb geen zin om 3 uur in de auto te zitten waar ik normaal gesproken een half uur over doe.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je kiest je eigen tijden, of het is gewoon onmacht en daar moet je baas het maar mee doen?
Nou Teun, blijf maar thuis, hoorde net op de radio alles staat vast en een wachttijd van meer dan 107 min in de file, en de trein is ook geen optie want daar is ook vertraging van meer dan 60 min. in het hele land alles staat vastquote:
Ik hoorde dat de treinen ook een vertraging hebben van een uur of meerquote:Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Tot 18.00u. Ik moet eerst nog fietsen 's ochtends dus ik heb tijd nodig. Dat zal rond een uur of 15.00u zijn.
Met jongens mits geen sneeuw en het ziet er toch wel sneeuwderig uit het weekend.
Meneer belde, die moet naar Leeuwarden vandaag en hij is uiteindelijk maar op de trein gestapt want het schoot niet op ofzo en hij zag in de trein zo de overgang van iets sneeuw naar heel veel sneeuw.
Cool man!
Ik kijk toch liever naar hoeveel er echt staat, die bejaarde ANWB gaat niet met de tijd mee en schat gewon veeeeeeeeel te laag in:quote:
Cool, een begripvolle baas is best leuk om te hebben. Heb er ook ooit eentje gehadquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal werk ik gewoon van 9 tot 5, maar heb geen zin om 3 uur in de auto te zitten waar ik normaal gesproken een half uur over doe.
En gelukkig heb ik een hele begripvolle baas, "Doe maar rustig aan, ik zie je wel verschijnen"
Oke, rond 15:00 daar mits geen sneeuw, maar mit koters. Neem ik ze ook mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Tot 18.00u. Ik moet eerst nog fietsen 's ochtends dus ik heb tijd nodig. Dat zal rond een uur of 15.00u zijn.
Met jongens mits geen sneeuw en het ziet er toch wel sneeuwderig uit het weekend.
Meneer belde, die moet naar Leeuwarden vandaag en hij is uiteindelijk maar op de trein gestapt want het schoot niet op ofzo en hij zag in de trein zo de overgang van iets sneeuw naar heel veel sneeuw.
Cool man!
Nu heb je een onbegripvolle baas?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef D. het volgende:
[..]
Cool, een begripvolle baas is best leuk om te hebben. Heb er ook ooit eentje gehad
Nu heb ik er geenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu heb je een onbegripvolle baas?
Ik kijk het nog even aanquote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ver weg moet voor je afspraken maar misschien is het tegen die tijd een stuk rustiger op de weg of sneeuwt het nog steeds bij jou?
Hij is er al. Bij Meppel kwam hij niet meer verder met de auto. Ik weet ook niet waarom.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de treinen ook een vertraging hebben van een uur of meer
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:59 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb eigenlijk een begrafenis vandaag.
In het zuiden, en wel in Veldhoven maar ik wil niet. Ik wilde sowieso niet, maar ik wilde ook niet rijden met dit weer.
Nu hoop ik natuurlijk wel dat er een dijk van een file naar Veldhoven staat, zodat ik dat als excuus aan kan voeren![]()
Mn zusje gaat met de trein geloof ik maar dat wilde ik niet, dan zit je 3 uur in de trein ofzo.
Mn ouders denken nog dat ik meega, maar ik zit lekker hier
Maar hij is wel op zijn werk gekomen, al is het misschien voor nietsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is er al. Bij Meppel kwam hij niet meer verder met de auto. Ik weet ook niet waarom.
Hij moet daar lesgeven vandaag maar ik denk dat hij straks daar als enige zit. Al die leerlingen luisteren wel naar,' Ga de weg niet op als het niet hoeft,' bericht. Let maar op. Kan die weer terug.![]()
Sneeuwt het bij jullie nog?
Ik ben familieschuw! Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Dat is best niet netjes maar boeien. Goed excuus! Voor het eten hoef je ook niet naar zo'n evenement natuurlijk. Lekker blijven zitten. Schenk nog een bakkie in anders.
Ja, we hebben zondagochtend nog wel even contact anders mits geen sneeuw en geen gejank om dingen die ze moeten hebben. Voor je het weet zit je met een witte uil in huis die nog groter is dan je kerstboom. Het zal je maar gebeuren!
Zeg dat dan gewoon, 't op de spits drijven en op 't laatste moment afzeggen is lafjesquote:
ik heb zitten edittenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, 't op de spits drijven en op 't laatste moment afzeggen is lafjes.
mogguh, sneeuw, en koffie
![]()
Ik heb niet eens een creditcard.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Een Coostopic!!!
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn creditcard was gestolen en ik berooid was.
Goed dat je het zegt want dan kan ik het toch nog lezen. Ik zou zelf ook zo'n laffe hond zijn dus goed gedaan ofzo! Later worden we hier vanzelf op afgerekend of misschien wel niet. Nou, mooi! Iedereen blij. Flexibel!quote:
Fann kan dromen uitleggen of ze doet iig heel goed alsof maar dit is een angst, dat voel ik zelfs hier.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn creditcard was gestolen en ik berooid was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |