SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Eerste post in GAM SC
Mensen gaan bitchen dat je je nog moet voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je nou sexy single zussen van rond de 20?Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
ja maar! Ja maaaar!!!quote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef koei het volgende:
Nou Gizmo, dit staat niet goed op je GAM SC CV...
Alleen met een shovel.quote:Op maandag 14 december 2009 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja maar! Ja maaaar!!!
Wat fallen zegt! En ik heb ook me laatste post ge-edit, waarom ik het niet kon!
Zand erover??
Het dichtste dat bij een 20 jarige vrouw die bij mij in huis woont is mijn hond van 11 jaar, maar die heeft wel een sexy tumorquote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Mensen gaan bitchen dat je je nog moet voorstellen.
Had je nou sexy single zussen van rond de 20?
Mensen die 'me' dit en dat zeggenquote:
gooi er een fles whiskey in en Gamer_V klimt zelfs op je moederquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het dichtste dat bij een 20 jarige vrouw die bij mij in huis woont is mijn hond van 11 jaar, maar die heeft wel een sexy tumor
zonder leuke OP had natuurlijk ook gekund, Ritse doet het ook!quote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben ik nu met Nebo, de enigste die niet aan de farmville zit?
(edit)
ik zit op me telefoon nu, anders had ik een leuke tt gemaakt
kan iemand anders het doen!
wil je nu zeggen dat ik naar stof hap?quote:Op maandag 14 december 2009 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die 'me' dit en dat zeggen
Sneu woestijnvolk!
ja van die zandmannetjes iddquote:Op maandag 14 december 2009 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die 'me' dit en dat zeggen
Sneu woestijnvolk!
ok thx!quote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef Misan het volgende:
f.y.i. de laatste post van Nick in het vorige topic
[..]
zonder leuke OP had natuurlijk ook gekund, Ritse doet het ook!
Verwar je Gamer_V nu niet met Nebo?quote:Op maandag 14 december 2009 23:19 schreef Misan het volgende:
[..]
gooi er een fles whiskey in en Gamer_V klimt zelfs op je moeder
Dat het stom staat en dat je stof zuigt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat ik naar stof hap?
Ik klim niet op iemands moeder, ik kruip over de vloer.quote:
zal wel komen omdat ik brabants benquote:Op maandag 14 december 2009 23:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat het stom staat en dat je stof zuigt.
Dat was het 6 uur geleden al. Pyjama aan en lekker slapen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zal wel komen omdat ik brabants ben!
En eigenlijk is het alweer kinder bed tijd!
Dat dit kan in Nederlandquote:
Pics van je moeder?quote:Op maandag 14 december 2009 23:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Doet hij dat niet zonder whiskey dan?
Da's hetzelfde gezicht als je klaarkomt toch?quote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb een allergie voor lelijke vrouwen. Trek ik meteen zo'n gezicht als ik er eentje zie:
[ afbeelding ]
ik heb nu peas, prima prijs/kwaliteitsverhoudingquote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Goed dat jullie mij herinneren aan Farmville, ik moet mijn sojabonen verpatsen!!
quote:Op maandag 14 december 2009 23:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik klim niet op iemands moeder, ik kruip over de vloer.
geen fuck, je kunt 'm na een paar dagen borstelen en daar krijg je dan geld voorquote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat voor praktisch nut heeft zo'n geit eigenlijk. Net gekocht en hij doet geen ene flikker.
Nee. Ik ben net een brullend hert als ik klaarkom schijntquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's hetzelfde gezicht als je klaarkomt toch?
Ik kan niet klaarkomenquote:Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben net een brullend hert als ik klaarkom schijnt
Zijn ook figuren die klaarkomen als een waterbuffel met klapperende kloten.
Dat gaat echt een zooi worden als het je eindelijk luktquote:
Wil je buren worden?quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat voor praktisch nut heeft zo'n geit eigenlijk. Net gekocht en hij doet geen ene flikker.
Ja hoor, heb als het goed is pas 1 buurquote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef koei het volgende:
[..]
Wil je buren worden?Ik ben opzoek naar farm-uitbreiding...
Had jij nou een zusje?quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat gaat echt een zooi worden als het je eindelijk lukt
Als je twee keer Turbo zegt vliegt hij in brand!quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je twee keer Turbo zegt vliegt hij in brand!
Er is 1 uitzondering.. De kok z'n zusjequote:
Die op Facebook te vinden is, even als tip voor iedereenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Er is 1 uitzondering.. De kok z'n zusje
en en??quote:
Niet naar de film geweestquote:
Ik wil ook een zwarte katquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:42 schreef Fallen het volgende:
Zo, weer wat uitbreiding voor m'n farm...
Een turtle en een ugly duckling!![]()
Gisteren al een zwarte kat en een groen kalfje...![]()
en nu bedtijd! (damn!)![]()
Kan ik ook ff makkelijk trophies halen om een beetje bij te komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef koei het volgende:
ik ben trots op je Kok!
En ik wil een gouden kip... Zo een die gouden eieren legt! Of anders gewoon een zwarte
Als je goed genoeg bent dan he... Dat ik ze haal wil niet automatisch zeggen dat jij ze ook haaltquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:51 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Kan ik ook ff makkelijk trophies halen om een beetje bij te komen
Tof!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef De_Kok het volgende:
Hopelijk komt ie snel, heb ook een rode controller erbij besteld
Toch niet met je controller gegooid he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:00 schreef koei het volgende:
Volgens mij heb ik een kras op mn beeldscherm
Heb je een kat op je toetsenbord laten vallen??quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:40 schreef koei het volgende:
Nee, op mn laptopbeeldscherm en die zit zo dicht bij dat ik niet eens uit kan halen. Ik verdenk de kat of de vork die ik er vanavond op heb laten vallen, maar dat was op het toetsenbord...
Ja, was nog best een gedoe ook om hem er precies bovenop te laten landen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je een kat op je toetsenbord laten vallen??
Zeker weten dat Ebenezer Scrooge niet gewoon in the house is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:06 schreef Misan het volgende:
Zit hier op mijn werk waar de verwarming het niet doet, we lijken wel een stel bouwvakkers allemaal met onze jassen aan
als het met bezuinigingen te maken heeft voorzie ik fikse rellenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zeker weten dat Ebenezer Scrooge niet gewoon in the house is?
Demo vond ik echt klotequote:Op dinsdag 15 december 2009 08:22 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny wil je Mini Ninjas kopen/ruilen
Het is tof je weetz
Wat vond je er klote aanquote:
Ik probeer het aan iedereen te verkopen! Zelfs aan iemand die geen eens een 360 heeftquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hij probeerde gisteren hem ook aan mij te verkopen![]()
En laat ik nu net gisteren Assasins Creed II gekocht hebben
emarquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik probeer het aan iedereen te verkopen! Zelfs aan iemand die geen eens een 360 heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef Muchachooo het volgende:
Goeiemorgen allemaal!neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Goeiemorgen allemaal!je komt hier even je rommel slijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Misan het volgende:
[..]
je komt hier even je rommel slijten?
Die heeft een Xbox 360quote:
Wat interessant, vertel me meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:34 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
[..]
Die heeft een Xbox 360
Maar het gaat niet goed met dgvf vind ik die gast heeft nu een heel imperium genaamd Emar Networks en hij maakt nu 3 en strax 4 show's
Dat is veel te veel voor die kleine crew
quote:
Goeiemorgen allemaal!Verkapte spammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charlie Scene schopt een scene tijdens het opnemen van een scene? Heeft hij iemand voor de scene geschopt?![]()
Net Mirror's edge voor de Xdoos 360 gekocht. Ik vraag me echt af (niet om te trollen)
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!![]()
little big planet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Net Mirror's edge voor de Xdoos 360 gekocht. Ik vraag me echt af (niet om te trollen)
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?![]()
Daar moest je aan denken toen je Mirrors edge kocht?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Killzone2 is wel vet, maar niet echt fenomenaal ofzo, en demon souls is ook tof, verder komen de toptitels begin volgend jaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?![]()
![]()
Ik heb m 8 keer met plezier uitgespeeldquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Misan het volgende:
[..]ik kon echt helemaal geen lol halen uit Mirror's Edge
![]()
![]()
Ik vond hem ook nice!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Misan het volgende:
[..]ik kon echt helemaal geen lol halen uit Mirror's Edge
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Fucking nice!!
Daar opgehouden... Maar de echt goeie moeten nog komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
En natuurlijk al sinds de launch van de PS3 wachten op Gran Turismo 5quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
![]()
oh ja! Die heb ik ook nog in de verpakking liggen :/!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar opgehouden... Maar de echt goeie moeten nog komenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Want Uncharted is natuurlijk een onzettende bout game, nog erger dan Ratchet & Clank. En Killzone2 is het vermelden niet waard. Ook inFamous was een zeer matige game.
Troll much?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Uncharted! Die titel zocht ik ook ja. Thx mate!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef Fallen het volgende:
Want Uncharted is natuurlijk een onzettende bout game, nog erger dan Ratchet & Clank. En Killzone2 is het vermelden niet waard. Ook inFamous was een zeer matige game.
Troll much?
Hou jij het maar bij je biologische karnemelk anders ga je gek doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef RitseB het volgende:
Bieeeeer
Trouwens
Eenmaal, andermaal ander is Mini Ninjas verkocht voor 10 euro!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik vergeef je! Je bent een goede kerlquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef RitseB het volgende:
Sorry akiepakie
Die Terminator salavation was een goeie film toch? Iemand? Koei ? Lenny? de rest?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
film was best tof, de game om te janken zo slechtquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vergeef je! Je bent een goede kerl
Die Terminator salavation was een goeie film toch? Iemand? Koei ? Lenny? de rest?![]()
![]()
Dank beide!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
en maar eens gaan xboxen
en slapen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
De game was grafisch best goed. Gameplaymatig was het net een pisbak waarin was gebraakt en gezeken en waarin vervolgens een emmer gevacuumeerde 20 jaar oude diarree overheen was gestort.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Misan het volgende:
[..]
film was best tof, de game om te janken zo slecht
quote:Lang en boeiend betoog voor: D-R-A-M-AU heeft de issues, ik heb de tissues.
Volgens mij de eerste keer dat wij samen in een gam sc topic postenDo androids dream of electric sheep?![]()
Dat zou zomaar eens kunnen. Schande, van mijn kant.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:40 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij de eerste keer dat wij samen in een gam sc topic posten![]()
![]()
Vanwaar de lange afwezigheidquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen. Schande, van mijn kant.Do androids dream of electric sheep?![]()
Hoi Lani!
en weltrusten ook allemaal!![]()
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Geen excuus eigenlijk. Te druk op werk, druk met mijn priveleven, geen tijd, geen zin, beetje computermoe en ga zo maar door.quote:
Maar ik lig nu op de bank, heel zielig te wezen. Kan geen kant op. Gisteren door mijn rug gegaan en vandaag weer te koppig geweest en wezen werken en nu kan ik dus nauwelijks meer bewegen. Dus toen sleepte ik de laptop naar me toe en ging maar weer eens FOKken.![]()
![]()
Rug klachten zijn echt mega kut om te hebben. Kom je toch ook best moeilijk vanaf?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen excuus eigenlijk. Te druk op werk, druk met mijn priveleven, geen tijd, geen zin, beetje computermoe en ga zo maar door.
Maar ik lig nu op de bank, heel zielig te wezen. Kan geen kant op. Gisteren door mijn rug gegaan en vandaag weer te koppig geweest en wezen werken en nu kan ik dus nauwelijks meer bewegen. Dus toen sleepte ik de laptop naar me toe en ging maar weer eens FOKken.Do androids dream of electric sheep?![]()
Je komt er wel vanaf als je gewoon niet zo koppig bent als Lani-zijnde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Rug klachten zijn echt mega kut om te hebben. Kom je toch ook best moeilijk vanaf?
Maar ik heb het wel vaak. Komt ook omdat ik nogal lang ben en niet altijd even arbotechnisch mijn werk doe en als je dan verkeerd bukt.. schiet het er al snel in en dan moet je rusten afwisselen met bewegen. En laat het nou net zo zijn dat ik vandaag de hele dag bewogen heb en nu dus kapot ben.![]()
Klinkt kut, ik heb gelukkig nergens last van. Maar ik ben ook slapen morgen lekker 12 uur werken
Do androids dream of electric sheep?![]()
Trusten. Werk ze morgen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:56 schreef RitseB het volgende:
Klinkt kut, ik heb gelukkig nergens last van. Maar ik ben ook slapen morgen lekker 12 uur werken![]()
![]()
ja grafisch was het idd best sterk, maar dat was ook echt het enigequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De game was grafisch best goed. Gameplaymatig was het net een pisbak waarin was gebraakt en gezeken en waarin vervolgens een emmer gevacuumeerde 20 jaar oude diarree overheen was gestort.
[..]
mooi gesproken trouwens
oh en http://www.littlebigplane(...)_pirates_life_for_meyarrrrrr
![]()
Laniquote:
Ik ga me bed ook eens induiken!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Mwoah, r&c en infamous vind ik echt klote, waarbij r&c niet echt mijn game is, maar infamous vind ik gewoon slecht. Uncharted is wel awesome! Maar als je die vergelijkt met shadow complex, is dat toch al de betere exclusive moet ik zeggen. En killzone2 is tof maar de moeite om m uit te spelen heb ik nooit genomenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef Fallen het volgende:
Troll much?![]()
![]()
Concert was tof, voorprogramma was echt geweldig! Morgen maar eens wat van downloaden
Hollywood Undead was ook een feestYOU DONT KNOW WHAT IT TAKES TO GET THIS MOTHERFUCKING DRUNK!
Charlie Scene leek vet erg op poncho van dirty sanchezwel tof dat ze zonder masker optreden!
![]()
Kut kaarsjes avond in Gouda... 10 uur beginnen nu pas klaar
Waar was je geweest lennie? wie sto nd er in het voorprogramma?PSN User Name: Rodyzor Last.fm: Kashmar![]()
Al m'n aardbeien verdort
ook weer wat geleerd dat ik neit te lang moet wachten met oogsten
PSN User Name: Rodyzor Last.fm: Kashmar![]()
Ik zag je dode aardbeien al jaaardbeien duren 4u om klaar te zijn, en 4u later zijn ze dood, dus als je bijv rijst van 12u neemt heb je nadat ze klaar zijn nog 12u om ze te oogsten, handig om te weten
Ben naar Hollywood Undead geweest in de melkweg, voorprogramma was Sonic Syndicate, met lekkere bassiste
Zoals elke keer weer fucking dichte mist op de terugweg, niet normaal meer!![]()
Hollywood Undead moet je sowieso even downloaden! Lekker overdreven gangsta numetal/hiphopgaat allemaal over zuipen en bitches playen
heerlijke muziek!
![]()
Ik zal zo even gaan zoeken. Ben nu opzoek naar het usb kabeltje naar m'n telefoon maar kan het nergens vinden
Ja ik wil een foto eraf halen maar zonder kabel gaat het zo lastig. Nergens te vinden
Nu ben ik wel benieuwd wat voor foto t om gaat
Geen bluetooth op je laptop of pc of een losse dongle? (smerig woord is dat)
![]()
Niet echt goeie foto aangezien hij met m'n telefoon is gemaakt...
maar even bewijs dat ik niet in een friettent werk zoals Koei onlangs riep![]()
Over een week zijn we dicht dus niet zoveel voorraad meer en m'n chef vroeg of ik een voorgerecht met gerookte zalm kon maken (onze "huisspecialiteit", zelf gerookte zalm) dus dit had ik bedacht; niet vaak dat ik zoiets heb van 'nou dat is best goed gelukt' maar vandaag wel
Vissoep met reepjes gerookte zalm
Zalm tartaar
Zalm Mousse
en dun getrancheerde zalm met aardappelsalade
Zonet stond er nog 'in dunne plakjes snijden' en toen wou ik zeggen dat je een pleonasme gebruikte 'dun getrancheerd'. Flauw!
Met je dure woorden![]()
![]()
Cafetaria Hortensia, maar dat is nu een kebabzaak verdommequote:Op woensdag 16 december 2009 03:13 schreef De_Kok het volgende:
Waar is dat? Kom ik binnenkort bij jouw snackbar eten![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORquote:![]()
en ik dacht nog wel dat ik het simpel had gehouden...quote:
Ik had ook kunnen schrijven;
romige visvelouté met dunne reepjes gerookte zalm,
quenelle van rauwe zalm
huisgerookte zalm mousse geparfumeerd met pernod
en een dunne tranche huisgerookte zalm met een frisse aardappelsalade, licht opsmaak gebracht met wasabi.
afgegarneerd met een partje citroen en een mosterd vinaigrette.PSN User Name: Rodyzor Last.fm: Kashmar![]()
Weet je wat ik vandaag heb gegeten?quote:Op woensdag 16 december 2009 03:23 schreef De_Kok het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat ik het simpel had gehouden...
quenelle van rauwe zalm
en een dunne tranche huisgerookte zalm met een frisse aardappelsalade, licht opsmaak gebracht met wasabi.
afgegarneerd met een partje citroen en een mosterd vinaigrette.
Geroosterde cirkelvormige runderschijven op een bedje van gerezen graanproduct. Gegarneerd met medium-getrancheerde augurk, klein versnipperde ui en een stevige tomaatvelouté, afgedekt met een bolgerezen graanproduct afgewerkt met de zaden des sesams.![]()
Shame on you?quote:Op woensdag 16 december 2009 03:33 schreef Reintji het volgende:
Whehe,
Die Charlie Scene, shame on me lenny,.![]()
![]()
Isdawa?quote:Op woensdag 16 december 2009 03:25 schreef De_Kok het volgende:
Ik ga even pixeljunk shooters spelen denk ik![]()
![]()
Ja best leuk, gespeeld samen met Poit en vervolgens gelijk gedownload toen ik thuis was. Leuk voor even tussendoorquote:
Dacht dat je een typo had gemaakt, dus ik een heel epistel over Charlie Sheen (two and a half men was erop, vandaar)quote:![]()
![]()
Niet zo gemeen, het kostte me vet veel tijd om dat te verzinnenquote:Op woensdag 16 december 2009 03:36 schreef De_Kok het volgende:
Ik rol over de grond van het lachen btw![]()
![]()
![]()
Ah okéquote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht dat je een typo had gemaakt, dus ik een heel epistel over Charlie Sheen (two and a half men was erop, vandaar)maar jij moet ook even Hollywood Undead luisteren, vind je wel leuk denk ik
![]()
![]()
Is er toevallig ook een demo van? Kan ik mn witte neppe dualshock3 van 16 dollar testenquote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ja best leuk, gespeeld samen met Poit en vervolgens gelijk gedownload toen ik thuis was. Leuk voor even tussendoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 03:41 schreef Reintji het volgende:
* Reintji had net al joetjoep opgezet met Hollywood Undead
Ik moet morgen om 9u op school zijn![]()
![]()
je moet het ook zien als complimentquote:Op woensdag 16 december 2009 03:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet zo gemeen, het kostte me vet veel tijd om dat te verzinnen![]()
Anders ctrl-c ctrl-v je het op jullie menukaart, ben wel benieuwd hoe het verkooptquote:Op woensdag 16 december 2009 03:44 schreef De_Kok het volgende:
[..]
je moet het ook zien als compliment![]()
![]()
quote:lust jij alcohol
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Brigadier Baas.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Ik heb Viking - battle for asdinges uitgespeeld.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Ik heb m max 2u gespeeldquote:Op woensdag 16 december 2009 04:04 schreef 2dope het volgende:
Ik heb Viking - battle for asdinges uitgespeeld.![]()
![]()
Het is dan ook een boutspel, maar ik had 'm gekocht en dan voel ik me altijd obliged om het uit te spelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Kijk nu snap ik waar je het over hebtquote:Op woensdag 16 december 2009 03:23 schreef De_Kok het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat ik het simpel had gehouden...
quenelle van rauwe zalm
afgegarneerd met een partje citroen en een mosterd vinaigrette.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
ruilenquote:Op woensdag 16 december 2009 04:41 schreef lkb9000 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat niet moe zijn?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:21 schreef Reintji het volgende:
Zo, lekker even koken. Zoete mais, kip en patatjes uit de oven. Met een Aquila erbij.![]()
Ik wil het ook
![]()
VERKOCHT!!
Het was toch een tof spel met veel sfeerMaja ik moet er toch afstand van doen..
Dat wil ik wel!quote:Op woensdag 16 december 2009 04:41 schreef lkb9000 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat niet moe zijnBen niet vooruit te branden
![]()
En ik zie dat ik Lani gemist heb
Lani!![]()
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Iets met minder Red Bull/ drugs gebruiken?quote:Op woensdag 16 december 2009 04:41 schreef lkb9000 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat niet moe zijn
Of ergens een griepje scoren dan wil je de hele dag slapen kom ik achter
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.![]()
Niet hier met die griep komen aub dadelijk worden wij ook ziek!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Pff, vanavond uit eten en pokeravond, morgen uit eten en actief bedrijfsuitje, vrijdag borrel van studievereniging, zaterdag FOK!games meet en zondagavond naar de Blues Brothers in A'dam. En ik ben nu al doodop
zo draai ik al een paar wekenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Pff, vanavond uit eten en pokeravond, morgen uit eten en actief bedrijfsuitje, vrijdag borrel van studievereniging, zaterdag FOK!games meet en zondagavond naar de Blues Brothers in A'dam. En ik ben nu al doodopvanavond cursus, morgenavond sporten, vrijdag borrel in enschede, zaterdag FOK!games meet, zondag verhuizen, maandag sporten en volgende week dinsdag weer eens een avond vrij
![]()
![]()
Eindhovuuuuh
Best
Maar ook echt lekker bij huis om te helpenSterkte ermee. Had jij nou nog serieuze plannen om Almere te verlaten of blijf je voorlopig daar nog bivakkeren?
Dat is eh.....niet bestquote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef Misan het volgende:
[..]
ja maat van me heeft een huis gekocht dus ik moet om 7 uur in Best zijn
(Hij was te makkelijk, I know)U heeft de issues, ik heb de tissues.
muizen
voor de zomer koop ik een huis buiten Almere, begin januari heb ik afspraken staan om informatie in te winnen over wat ik aan hypotheek kan krijgen in mijn huidige situatie en ik wil in januari/februari ook meteen een aantal woningen bezichtigen en onredelijk biedenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Eindhovuuuuh
Best
Maar ook echt lekker bij huis om te helpenSterkte ermee. Had jij nou nog serieuze plannen om Almere te verlaten of blijf je voorlopig daar nog bivakkeren?
![]()
![]()
Oh fuck ja, ik moet de hypotheker vandaag maar eens bellen voor een afspraakWilde dat eigenlijk tussen kerst en oud en nieuw doen maar dat is nu vast te laat
Ik heb vanavond een gala tot 4 uur, morgenochtend vroeg een gesprek met mijn tutor
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
heb je nog een rok/smoking gescoord?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:31 schreef Nebo het volgende:
Ik heb vanavond een gala tot 4 uur, morgenochtend vroeg een gesprek met mijn tutor![]()
![]()
Nee, ik heb er eens even goed naar gekeken en ik ben over het algemeen geen gala-ganger, dus ik vond het nogal prijzig om te kopen/huren. In plaats daarvan heb ik een stijlvol, wit overhemd, een mooie, klassieke gilet, een slanke stropdas en een zwarte pantalon. Kan ik ook nog eens aantrekken voor andere gelegenheden, een rokkostuum zou maar jaren in mijn kast hangen en ik groei nog in de breedte, dus het zou zonde zijn. Maar hoe dan ook bedankt voor je hulpquote:Op woensdag 16 december 2009 10:33 schreef Misan het volgende:
[..]
heb je nog een rok/smoking gescoord?
Netjesquote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, ik heb er eens even goed naar gekeken en ik ben over het algemeen geen gala-ganger, dus ik vond het nogal prijzig om te kopen/huren. In plaats daarvan heb ik een stijlvol, wit overhemd, een mooie, klassieke gilet, een slanke stropdas en een zwarte pantalon. Kan ik ook nog eens aantrekken voor andere gelegenheden, een rokkostuum zou maar jaren in mijn kast hangen en ik groei nog in de breedte, dus het zou zonde zijn. Maar hoe dan ook bedankt voor je hulp
Ga dan wel in elk geval met een strik in plaats van een das, die kun je voor weinig scoren bij o.a. V&D, verder prima outfit![]()
![]()
Nebo vervalt steeds verder in de metro-mannelijkheid. Doe het niet jongen, doe het niet! Get out while you still can!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Wat is er mis met nette kleding?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef Rossdale het volgende:
Nebo vervalt steeds verder in de metro-mannelijkheid. Doe het niet jongen, doe het niet! Get out while you still can!
dudequote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef Rossdale het volgende:
Nebo vervalt steeds verder in de metro-mannelijkheid. Doe het niet jongen, doe het niet! Get out while you still can!gala's zijn de bom: veel drinken, dames hebben voor de verandering wat aan hun uiterlijk gedaan en de hele avond longfillers roken
![]()
![]()
even naar de mac dusquote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef Misan het volgende:
[..]
ja maat van me heeft een huis gekocht dus ik moet om 7 uur in Best zijn
en ross doe eens niet zo negatief!
Dude, ik zei toch al dat ik vrijdag zelf naar een gala gaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Misan het volgende:
[..]
dudegala's zijn de bom: veel drinken, dames hebben voor de verandering wat aan hun uiterlijk gedaan en de hele avond longfillers roken
Ja maar...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
even naar de mac dus
!
Jij metro jij! Maar wat Misan zegt inderdaad, het grootste deel zal vrouwelijk zijn, de drank is gratis en er speelt een Bigband.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude, ik zei toch al dat ik vrijdag zelf naar een gala ga
naar de mac?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
even naar de mac dus
![]()
![]()
Ja die zit in Best 1tje bij de snelweg
Ross, kom je ooit in Eindhoven dan?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nikste metroquote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij metro jij! Maar wat Misan zegt inderdaad, het grootste deel zal vrouwelijk zijn, de drank is gratis en er speelt een Bigband.Geen das/strik om mijn nek, geen pasteltint overhemd, geen keurig gestyled kapsel
Ik heb er 4 jaar gewoondquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross, kom je ooit in Eindhoven dan?Vorig jaar kwam ik er regelmatig maar dat de laatste keer dat ik er was is echt al weer een jaar geleden.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nikste metroGeen das/strik om mijn nek, geen pasteltint overhemd, geen keurig gestyled kapsel
?DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
geen gala dusquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nikste metroGeen das/strik om mijn nek, geen pasteltint overhemd, geen keurig gestyled kapsel
![]()
![]()
oh in Nederland hebben we die overal langs de snelweg zittenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
![]()
ohh al het goeie komt uit brabantquote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er 4 jaar gewoondVorig jaar kwam ik er regelmatig maar dat de laatste keer dat ik er was is echt al weer een jaar geleden.
!
mierenneuken!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef Misan het volgende:
[..]
oh in Nederland hebben we die overal langs de snelweg zittenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ohh al het goeie komt uit brabant!
![]()
![]()
quote:!
geintje jonguh
Hier ligt absoluut geen sneeuw, komt het nog maar!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hier is opeens echt alles bedekt met sneeuw, en niet van die vieze die meteen nat en grijs wordt, maar de chille![]()
![]()
Waar zit je precies dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
Hier is opeens echt alles bedekt met sneeuw, en niet van die vieze die meteen nat en grijs wordt, maar de chille
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
geintje jonguh
Hier ligt absoluut geen sneeuw, komt het nog maar!Brabant
btw mijn zwarte Wii is zojuist hier op het werk bezorgd, allemaal joelende collega's om me heen![]()
![]()
Bas aan de Wiiquote:Op woensdag 16 december 2009 12:55 schreef Misan het volgende:
[..]Brabant
btw mijn zwarte Wii is zojuist hier op het werk bezorgd, allemaal joelende collega's om me heen
Nicequote:Ongetwijfeldquote:Op woensdag 16 december 2009 13:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je hebt een tof concert gemist Nebo!
Ik ga begin volgend jaar wel naar Owl City en in de zomer naar Muse
iemand hier trouwens enig idee hoe ik dat homebrew channel erop krijg? dat zit er niet standaard op toch?![]()
Wat is Owl City?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice
[..]
OngetwijfeldIk ga begin volgend jaar wel naar Owl City en in de zomer naar Muse
![]()
![]()
Juist! Een keer een rok kopen en de tweede keer gala heb je die eruit. (vs huren dan)quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Misan het volgende:
[..]
dudegala's zijn de bom: veel drinken, dames hebben voor de verandering wat aan hun uiterlijk gedaan en de hele avond longfillers roken
![]()
![]()
wii-media.nlquote:Op woensdag 16 december 2009 13:20 schreef Misan het volgende:
iemand hier trouwens enig idee hoe ik dat homebrew channel erop krijg? dat zit er niet standaard op toch?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
die tip heb ik 'm een paar weken terug al gegevenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:24 schreef Reintji het volgende:
[..]
Juist! Een keer een rok kopen en de tweede keer gala heb je die eruit. (vs huren dan)![]()
![]()
Zal ik even doenquote:
Hoe groot was de abel tasman toren toen jij voor het laatst in Groningen was trouwens?![]()
deze baas gaat utrecht weer een stukje mooier maken.
Toedels!
treinverkeer ligt plat aldaarquote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef Poit het volgende:
Toedels!![]()
![]()
daar hebben we een auto voorquote:
Ik heb een fiets!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Je gaat terug naar Gouda?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef Poit het volgende:
Toedels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat terug naar Gouda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZINGGGGGGGGGGGGGG!
![]()
Mooie kruisjesquote:Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy crap
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mwoah, r&c en infamous vind ik echt klote, waarbij r&c niet echt mijn game is, maar infamous vind ik gewoon slecht. Uncharted is wel awesome! Maar als je die vergelijkt met shadow complex, is dat toch al de betere exclusive moet ik zeggen. En killzone2 is tof maar de moeite om m uit te spelen heb ik nooit genomen
Ratchet & Clank is gewoon tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Serieus? Wat dan? Ik moet daar namelijk ook naartoe vanaf A'foort vanavondquote:DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Utrecht Centraalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Serieus? Wat dan? Ik moet daar namelijk ook naartoe vanaf A'foort vanavond
Woensdag 16 December 14:20
Oorzaak De beperkingen rond Utrecht Centraal als gevolg van een defecte bovenleiding zijn voorbij.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Nice, thanks!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Utrecht Centraal
Woensdag 16 December 14:20
Oorzaak De beperkingen rond Utrecht Centraal als gevolg van een defecte bovenleiding zijn voorbij.
Oe la la bananenvla!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.imageboss.net/(...)w3jn59f0mz-88328.jpg
http://mentag.com/rihanna(...)t-self/rihanna-gq-4/
Wat een zieke geest heeft Tarantino tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Ik ben laatst in slaap geflikkerd bij Inglourious
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Voor ik sterf wil ik dit ook een keer proberen
En als ik dan toch met gifjes bezig ben
![]()
Deze kennen we natuurlijk allemaal:
Terugkomend op het plaatje van tain
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: