SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Eerste post in GAM SC
Mensen gaan bitchen dat je je nog moet voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je nou sexy single zussen van rond de 20?Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
ja maar! Ja maaaar!!!quote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef koei het volgende:
Nou Gizmo, dit staat niet goed op je GAM SC CV...
Alleen met een shovel.quote:Op maandag 14 december 2009 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja maar! Ja maaaar!!!
Wat fallen zegt! En ik heb ook me laatste post ge-edit, waarom ik het niet kon!
Zand erover??
Het dichtste dat bij een 20 jarige vrouw die bij mij in huis woont is mijn hond van 11 jaar, maar die heeft wel een sexy tumorquote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Mensen gaan bitchen dat je je nog moet voorstellen.
Had je nou sexy single zussen van rond de 20?
Mensen die 'me' dit en dat zeggenquote:
gooi er een fles whiskey in en Gamer_V klimt zelfs op je moederquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het dichtste dat bij een 20 jarige vrouw die bij mij in huis woont is mijn hond van 11 jaar, maar die heeft wel een sexy tumor
zonder leuke OP had natuurlijk ook gekund, Ritse doet het ook!quote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben ik nu met Nebo, de enigste die niet aan de farmville zit?
(edit)
ik zit op me telefoon nu, anders had ik een leuke tt gemaakt
kan iemand anders het doen!
wil je nu zeggen dat ik naar stof hap?quote:Op maandag 14 december 2009 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die 'me' dit en dat zeggen
Sneu woestijnvolk!
ja van die zandmannetjes iddquote:Op maandag 14 december 2009 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die 'me' dit en dat zeggen
Sneu woestijnvolk!
ok thx!quote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef Misan het volgende:
f.y.i. de laatste post van Nick in het vorige topic
[..]
zonder leuke OP had natuurlijk ook gekund, Ritse doet het ook!
Verwar je Gamer_V nu niet met Nebo?quote:Op maandag 14 december 2009 23:19 schreef Misan het volgende:
[..]
gooi er een fles whiskey in en Gamer_V klimt zelfs op je moeder
Dat het stom staat en dat je stof zuigt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat ik naar stof hap?
Ik klim niet op iemands moeder, ik kruip over de vloer.quote:
zal wel komen omdat ik brabants benquote:Op maandag 14 december 2009 23:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat het stom staat en dat je stof zuigt.
Dat was het 6 uur geleden al. Pyjama aan en lekker slapen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zal wel komen omdat ik brabants ben!
En eigenlijk is het alweer kinder bed tijd!
Dat dit kan in Nederlandquote:
Pics van je moeder?quote:Op maandag 14 december 2009 23:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Doet hij dat niet zonder whiskey dan?
Da's hetzelfde gezicht als je klaarkomt toch?quote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb een allergie voor lelijke vrouwen. Trek ik meteen zo'n gezicht als ik er eentje zie:
[ afbeelding ]
ik heb nu peas, prima prijs/kwaliteitsverhoudingquote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Goed dat jullie mij herinneren aan Farmville, ik moet mijn sojabonen verpatsen!!
quote:Op maandag 14 december 2009 23:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik klim niet op iemands moeder, ik kruip over de vloer.
geen fuck, je kunt 'm na een paar dagen borstelen en daar krijg je dan geld voorquote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat voor praktisch nut heeft zo'n geit eigenlijk. Net gekocht en hij doet geen ene flikker.
Nee. Ik ben net een brullend hert als ik klaarkom schijntquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's hetzelfde gezicht als je klaarkomt toch?
Ik kan niet klaarkomenquote:Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben net een brullend hert als ik klaarkom schijnt
Zijn ook figuren die klaarkomen als een waterbuffel met klapperende kloten.
Dat gaat echt een zooi worden als het je eindelijk luktquote:
Wil je buren worden?quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat voor praktisch nut heeft zo'n geit eigenlijk. Net gekocht en hij doet geen ene flikker.
Ja hoor, heb als het goed is pas 1 buurquote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef koei het volgende:
[..]
Wil je buren worden?Ik ben opzoek naar farm-uitbreiding...
Had jij nou een zusje?quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat gaat echt een zooi worden als het je eindelijk lukt
Als je twee keer Turbo zegt vliegt hij in brand!quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je twee keer Turbo zegt vliegt hij in brand!
Er is 1 uitzondering.. De kok z'n zusjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |