Zeker weten dat Ebenezer Scrooge niet gewoon in the house is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:06 schreef Misan het volgende:
Zit hier op mijn werk waar de verwarming het niet doet, we lijken wel een stel bouwvakkers allemaal met onze jassen aan
als het met bezuinigingen te maken heeft voorzie ik fikse rellenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zeker weten dat Ebenezer Scrooge niet gewoon in the house is?
Demo vond ik echt klotequote:Op dinsdag 15 december 2009 08:22 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny wil je Mini Ninjas kopen/ruilen
Het is tof je weetz
Wat vond je er klote aanquote:
Ik probeer het aan iedereen te verkopen! Zelfs aan iemand die geen eens een 360 heeftquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hij probeerde gisteren hem ook aan mij te verkopen![]()
En laat ik nu net gisteren Assasins Creed II gekocht hebben
emarquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik probeer het aan iedereen te verkopen! Zelfs aan iemand die geen eens een 360 heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef Muchachooo het volgende:
Goeiemorgen allemaal!neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Goeiemorgen allemaal!je komt hier even je rommel slijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Misan het volgende:
[..]
je komt hier even je rommel slijten?
Die heeft een Xbox 360quote:
Wat interessant, vertel me meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:34 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
[..]
Die heeft een Xbox 360
Maar het gaat niet goed met dgvf vind ik die gast heeft nu een heel imperium genaamd Emar Networks en hij maakt nu 3 en strax 4 show's
Dat is veel te veel voor die kleine crew
quote:
Goeiemorgen allemaal!Verkapte spammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |