Dat is eh.....niet bestquote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef Misan het volgende:
[..]
ja maat van me heeft een huis gekocht dus ik moet om 7 uur in Best zijn
voor de zomer koop ik een huis buiten Almere, begin januari heb ik afspraken staan om informatie in te winnen over wat ik aan hypotheek kan krijgen in mijn huidige situatie en ik wil in januari/februari ook meteen een aantal woningen bezichtigen en onredelijk biedenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Eindhovuuuuh
Best
Maar ook echt lekker bij huis om te helpenSterkte ermee. Had jij nou nog serieuze plannen om Almere te verlaten of blijf je voorlopig daar nog bivakkeren?
heb je nog een rok/smoking gescoord?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:31 schreef Nebo het volgende:
Ik heb vanavond een gala tot 4 uur, morgenochtend vroeg een gesprek met mijn tutor
Nee, ik heb er eens even goed naar gekeken en ik ben over het algemeen geen gala-ganger, dus ik vond het nogal prijzig om te kopen/huren. In plaats daarvan heb ik een stijlvol, wit overhemd, een mooie, klassieke gilet, een slanke stropdas en een zwarte pantalon. Kan ik ook nog eens aantrekken voor andere gelegenheden, een rokkostuum zou maar jaren in mijn kast hangen en ik groei nog in de breedte, dus het zou zonde zijn. Maar hoe dan ook bedankt voor je hulpquote:Op woensdag 16 december 2009 10:33 schreef Misan het volgende:
[..]
heb je nog een rok/smoking gescoord?
Netjesquote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, ik heb er eens even goed naar gekeken en ik ben over het algemeen geen gala-ganger, dus ik vond het nogal prijzig om te kopen/huren. In plaats daarvan heb ik een stijlvol, wit overhemd, een mooie, klassieke gilet, een slanke stropdas en een zwarte pantalon. Kan ik ook nog eens aantrekken voor andere gelegenheden, een rokkostuum zou maar jaren in mijn kast hangen en ik groei nog in de breedte, dus het zou zonde zijn. Maar hoe dan ook bedankt voor je hulp
Wat is er mis met nette kleding?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef Rossdale het volgende:
Nebo vervalt steeds verder in de metro-mannelijkheid. Doe het niet jongen, doe het niet! Get out while you still can!
dudequote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef Rossdale het volgende:
Nebo vervalt steeds verder in de metro-mannelijkheid. Doe het niet jongen, doe het niet! Get out while you still can!
even naar de mac dusquote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef Misan het volgende:
[..]
ja maat van me heeft een huis gekocht dus ik moet om 7 uur in Best zijn
Dude, ik zei toch al dat ik vrijdag zelf naar een gala gaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Misan het volgende:
[..]
dudegala's zijn de bom: veel drinken, dames hebben voor de verandering wat aan hun uiterlijk gedaan en de hele avond longfillers roken
Ja maar...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
even naar de mac dus
en ross doe eens niet zo negatief!
Jij metro jij! Maar wat Misan zegt inderdaad, het grootste deel zal vrouwelijk zijn, de drank is gratis en er speelt een Bigband.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude, ik zei toch al dat ik vrijdag zelf naar een gala ga
naar de mac?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
even naar de mac dus
en ross doe eens niet zo negatief!
Nikste metroquote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij metro jij! Maar wat Misan zegt inderdaad, het grootste deel zal vrouwelijk zijn, de drank is gratis en er speelt een Bigband.
Ik heb er 4 jaar gewoondquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja die zit in Best 1tje bij de snelweg
Ross, kom je ooit in Eindhoven dan?
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nikste metroGeen das/strik om mijn nek, geen pasteltint overhemd, geen keurig gestyled kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |