SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charlie Scene schopt een scene tijdens het opnemen van een scene? Heeft hij iemand voor de scene geschopt?![]()
Net Mirror's edge voor de Xdoos 360 gekocht. Ik vraag me echt af (niet om te trollen)
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!![]()
little big planet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Net Mirror's edge voor de Xdoos 360 gekocht. Ik vraag me echt af (niet om te trollen)
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?![]()
Daar moest je aan denken toen je Mirrors edge kocht?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Killzone2 is wel vet, maar niet echt fenomenaal ofzo, en demon souls is ook tof, verder komen de toptitels begin volgend jaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?![]()
![]()
Ik heb m 8 keer met plezier uitgespeeldquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Misan het volgende:
[..]ik kon echt helemaal geen lol halen uit Mirror's Edge
![]()
![]()
Ik vond hem ook nice!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Misan het volgende:
[..]ik kon echt helemaal geen lol halen uit Mirror's Edge
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Fucking nice!!
Daar opgehouden... Maar de echt goeie moeten nog komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
En natuurlijk al sinds de launch van de PS3 wachten op Gran Turismo 5quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
![]()
oh ja! Die heb ik ook nog in de verpakking liggen :/!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar opgehouden... Maar de echt goeie moeten nog komenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Want Uncharted is natuurlijk een onzettende bout game, nog erger dan Ratchet & Clank. En Killzone2 is het vermelden niet waard. Ook inFamous was een zeer matige game.
Troll much?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Uncharted! Die titel zocht ik ook ja. Thx mate!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef Fallen het volgende:
Want Uncharted is natuurlijk een onzettende bout game, nog erger dan Ratchet & Clank. En Killzone2 is het vermelden niet waard. Ook inFamous was een zeer matige game.
Troll much?
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Hou jij het maar bij je biologische karnemelk anders ga je gek doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef RitseB het volgende:
Bieeeeer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Trouwens
Eenmaal, andermaal ander is Mini Ninjas verkocht voor 10 euro!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik vergeef je! Je bent een goede kerlquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef RitseB het volgende:
Sorry akiepakie
Die Terminator salavation was een goeie film toch? Iemand? Koei ? Lenny? de rest?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
film was best tof, de game om te janken zo slechtquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vergeef je! Je bent een goede kerl
Die Terminator salavation was een goeie film toch? Iemand? Koei ? Lenny? de rest?![]()
![]()
Dank beide!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
en maar eens gaan xboxen
en slapen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
De game was grafisch best goed. Gameplaymatig was het net een pisbak waarin was gebraakt en gezeken en waarin vervolgens een emmer gevacuumeerde 20 jaar oude diarree overheen was gestort.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Misan het volgende:
[..]
film was best tof, de game om te janken zo slecht
quote:Lang en boeiend betoog voor: D-R-A-M-AU heeft de issues, ik heb de tissues.
Volgens mij de eerste keer dat wij samen in een gam sc topic postenDo androids dream of electric sheep?![]()
Dat zou zomaar eens kunnen. Schande, van mijn kant.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:40 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij de eerste keer dat wij samen in een gam sc topic posten![]()
![]()
Vanwaar de lange afwezigheidquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen. Schande, van mijn kant.Do androids dream of electric sheep?![]()
Hoi Lani!
en weltrusten ook allemaal!![]()
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Geen excuus eigenlijk. Te druk op werk, druk met mijn priveleven, geen tijd, geen zin, beetje computermoe en ga zo maar door.quote:
Maar ik lig nu op de bank, heel zielig te wezen. Kan geen kant op. Gisteren door mijn rug gegaan en vandaag weer te koppig geweest en wezen werken en nu kan ik dus nauwelijks meer bewegen. Dus toen sleepte ik de laptop naar me toe en ging maar weer eens FOKken.![]()
![]()
Rug klachten zijn echt mega kut om te hebben. Kom je toch ook best moeilijk vanaf?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen excuus eigenlijk. Te druk op werk, druk met mijn priveleven, geen tijd, geen zin, beetje computermoe en ga zo maar door.
Maar ik lig nu op de bank, heel zielig te wezen. Kan geen kant op. Gisteren door mijn rug gegaan en vandaag weer te koppig geweest en wezen werken en nu kan ik dus nauwelijks meer bewegen. Dus toen sleepte ik de laptop naar me toe en ging maar weer eens FOKken.Do androids dream of electric sheep?![]()
Je komt er wel vanaf als je gewoon niet zo koppig bent als Lani-zijnde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Rug klachten zijn echt mega kut om te hebben. Kom je toch ook best moeilijk vanaf?
Maar ik heb het wel vaak. Komt ook omdat ik nogal lang ben en niet altijd even arbotechnisch mijn werk doe en als je dan verkeerd bukt.. schiet het er al snel in en dan moet je rusten afwisselen met bewegen. En laat het nou net zo zijn dat ik vandaag de hele dag bewogen heb en nu dus kapot ben.![]()
Klinkt kut, ik heb gelukkig nergens last van. Maar ik ben ook slapen morgen lekker 12 uur werken
Do androids dream of electric sheep?![]()
Trusten. Werk ze morgen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:56 schreef RitseB het volgende:
Klinkt kut, ik heb gelukkig nergens last van. Maar ik ben ook slapen morgen lekker 12 uur werken![]()
![]()
ja grafisch was het idd best sterk, maar dat was ook echt het enigequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De game was grafisch best goed. Gameplaymatig was het net een pisbak waarin was gebraakt en gezeken en waarin vervolgens een emmer gevacuumeerde 20 jaar oude diarree overheen was gestort.
[..]
mooi gesproken trouwens
oh en http://www.littlebigplane(...)_pirates_life_for_meyarrrrrr
![]()
Laniquote:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: