Ik vergeef je! Je bent een goede kerlquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef RitseB het volgende:
Sorry akiepakie
film was best tof, de game om te janken zo slechtquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vergeef je! Je bent een goede kerl
Die Terminator salavation was een goeie film toch? Iemand? Koei ? Lenny? de rest?
De game was grafisch best goed. Gameplaymatig was het net een pisbak waarin was gebraakt en gezeken en waarin vervolgens een emmer gevacuumeerde 20 jaar oude diarree overheen was gestort.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Misan het volgende:
[..]
film was best tof, de game om te janken zo slecht
quote:Lang en boeiend betoog voor: D-R-A-M-A
Dat zou zomaar eens kunnen. Schande, van mijn kant.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:40 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij de eerste keer dat wij samen in een gam sc topic posten
Vanwaar de lange afwezigheidquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen. Schande, van mijn kant.
Geen excuus eigenlijk. Te druk op werk, druk met mijn priveleven, geen tijd, geen zin, beetje computermoe en ga zo maar door.quote:
Rug klachten zijn echt mega kut om te hebben. Kom je toch ook best moeilijk vanaf?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen excuus eigenlijk. Te druk op werk, druk met mijn priveleven, geen tijd, geen zin, beetje computermoe en ga zo maar door.
Maar ik lig nu op de bank, heel zielig te wezen. Kan geen kant op. Gisteren door mijn rug gegaan en vandaag weer te koppig geweest en wezen werken en nu kan ik dus nauwelijks meer bewegen. Dus toen sleepte ik de laptop naar me toe en ging maar weer eens FOKken.
Je komt er wel vanaf als je gewoon niet zo koppig bent als Lani-zijnde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Rug klachten zijn echt mega kut om te hebben. Kom je toch ook best moeilijk vanaf?
Trusten. Werk ze morgen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:56 schreef RitseB het volgende:
Klinkt kut, ik heb gelukkig nergens last van. Maar ik ben ook slapen morgen lekker 12 uur werken
ja grafisch was het idd best sterk, maar dat was ook echt het enigequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De game was grafisch best goed. Gameplaymatig was het net een pisbak waarin was gebraakt en gezeken en waarin vervolgens een emmer gevacuumeerde 20 jaar oude diarree overheen was gestort.
[..]
Laniquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |