SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charlie Scene schopt een scene tijdens het opnemen van een scene? Heeft hij iemand voor de scene geschopt?![]()
Net Mirror's edge voor de Xdoos 360 gekocht. Ik vraag me echt af (niet om te trollen)
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!![]()
little big planet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Net Mirror's edge voor de Xdoos 360 gekocht. Ik vraag me echt af (niet om te trollen)
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?![]()
Daar moest je aan denken toen je Mirrors edge kocht?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Killzone2 is wel vet, maar niet echt fenomenaal ofzo, en demon souls is ook tof, verder komen de toptitels begin volgend jaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?![]()
![]()
Ik heb m 8 keer met plezier uitgespeeldquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Misan het volgende:
[..]ik kon echt helemaal geen lol halen uit Mirror's Edge
![]()
![]()
Ik vond hem ook nice!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Misan het volgende:
[..]ik kon echt helemaal geen lol halen uit Mirror's Edge
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Fucking nice!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Daar opgehouden... Maar de echt goeie moeten nog komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft de PS3 überhaupt wel goeie Exclusive titels of is het bij MGS4 opgehouden?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
En natuurlijk al sinds de launch van de PS3 wachten op Gran Turismo 5quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
![]()
oh ja! Die heb ik ook nog in de verpakking liggen :/!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar opgehouden... Maar de echt goeie moeten nog komenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Want Uncharted is natuurlijk een onzettende bout game, nog erger dan Ratchet & Clank. En Killzone2 is het vermelden niet waard. Ook inFamous was een zeer matige game.
Troll much?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Uncharted! Die titel zocht ik ook ja. Thx mate!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef Fallen het volgende:
Want Uncharted is natuurlijk een onzettende bout game, nog erger dan Ratchet & Clank. En Killzone2 is het vermelden niet waard. Ook inFamous was een zeer matige game.
Troll much?
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!![]()
Hou jij het maar bij je biologische karnemelk anders ga je gek doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef RitseB het volgende:
Bieeeeer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: