Mwoah, r&c en infamous vind ik echt klote, waarbij r&c niet echt mijn game is, maar infamous vind ik gewoon slecht. Uncharted is wel awesome! Maar als je die vergelijkt met shadow complex, is dat toch al de betere exclusive moet ik zeggen. En killzone2 is tof maar de moeite om m uit te spelen heb ik nooit genomenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef Fallen het volgende:
Want Uncharted is natuurlijk een onzettende bout game, nog erger dan Ratchet & Clank. En Killzone2 is het vermelden niet waard. Ook inFamous was een zeer matige game.
Troll much?
Cafetaria Hortensia, maar dat is nu een kebabzaak verdommequote:Op woensdag 16 december 2009 03:13 schreef De_Kok het volgende:
Waar is dat? Kom ik binnenkort bij jouw snackbar eten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORquote:
en ik dacht nog wel dat ik het simpel had gehouden...quote:
Weet je wat ik vandaag heb gegeten?quote:Op woensdag 16 december 2009 03:23 schreef De_Kok het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat ik het simpel had gehouden...
Ik had ook kunnen schrijven;
romige visvelouté met dunne reepjes gerookte zalm,
quenelle van rauwe zalm
huisgerookte zalm mousse geparfumeerd met pernod
en een dunne tranche huisgerookte zalm met een frisse aardappelsalade, licht opsmaak gebracht met wasabi.
afgegarneerd met een partje citroen en een mosterd vinaigrette.
Shame on you?quote:Op woensdag 16 december 2009 03:33 schreef Reintji het volgende:
Whehe,
Die Charlie Scene, shame on me lenny,.
Isdawa?quote:Op woensdag 16 december 2009 03:25 schreef De_Kok het volgende:
Ik ga even pixeljunk shooters spelen denk ik
Ja best leuk, gespeeld samen met Poit en vervolgens gelijk gedownload toen ik thuis was. Leuk voor even tussendoorquote:
Dacht dat je een typo had gemaakt, dus ik een heel epistel over Charlie Sheen (two and a half men was erop, vandaar)quote:
Niet zo gemeen, het kostte me vet veel tijd om dat te verzinnenquote:Op woensdag 16 december 2009 03:36 schreef De_Kok het volgende:
Ik rol over de grond van het lachen btw
Ah okéquote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht dat je een typo had gemaakt, dus ik een heel epistel over Charlie Sheen (two and a half men was erop, vandaar)
Is er toevallig ook een demo van? Kan ik mn witte neppe dualshock3 van 16 dollar testenquote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ja best leuk, gespeeld samen met Poit en vervolgens gelijk gedownload toen ik thuis was. Leuk voor even tussendoor
quote:Op woensdag 16 december 2009 03:41 schreef Reintji het volgende:
* Reintji had net al joetjoep opgezet met Hollywood Undead
je moet het ook zien als complimentquote:Op woensdag 16 december 2009 03:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet zo gemeen, het kostte me vet veel tijd om dat te verzinnen![]()
Anders ctrl-c ctrl-v je het op jullie menukaart, ben wel benieuwd hoe het verkooptquote:Op woensdag 16 december 2009 03:44 schreef De_Kok het volgende:
[..]
je moet het ook zien als compliment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |