quote:
Ik heb m max 2u gespeeldquote:Op woensdag 16 december 2009 04:04 schreef 2dope het volgende:
Ik heb Viking - battle for asdinges uitgespeeld.
Het is dan ook een boutspel, maar ik had 'm gekocht en dan voel ik me altijd obliged om het uit te spelen.quote:
Kijk nu snap ik waar je het over hebtquote:Op woensdag 16 december 2009 03:23 schreef De_Kok het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat ik het simpel had gehouden...
Ik had ook kunnen schrijven;
romige visvelouté met dunne reepjes gerookte zalm,
quenelle van rauwe zalm
huisgerookte zalm mousse geparfumeerd met pernod
en een dunne tranche huisgerookte zalm met een frisse aardappelsalade, licht opsmaak gebracht met wasabi.
afgegarneerd met een partje citroen en een mosterd vinaigrette.
ruilenquote:Op woensdag 16 december 2009 04:41 schreef lkb9000 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat niet moe zijn
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:21 schreef Reintji het volgende:
Zo, lekker even koken. Zoete mais, kip en patatjes uit de oven. Met een Aquila erbij.
Dat wil ik wel!quote:Op woensdag 16 december 2009 04:41 schreef lkb9000 het volgende:
Iets met minder Red Bull/ drugs gebruiken?quote:Op woensdag 16 december 2009 04:41 schreef lkb9000 het volgende:
zo draai ik al een paar wekenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Pff, vanavond uit eten en pokeravond, morgen uit eten en actief bedrijfsuitje, vrijdag borrel van studievereniging, zaterdag FOK!games meet en zondagavond naar de Blues Brothers in A'dam. En ik ben nu al doodop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |