geen gala dusquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nikste metroGeen das/strik om mijn nek, geen pasteltint overhemd, geen keurig gestyled kapsel
oh in Nederland hebben we die overal langs de snelweg zittenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja die zit in Best 1tje bij de snelweg
ohh al het goeie komt uit brabantquote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er 4 jaar gewoondVorig jaar kwam ik er regelmatig maar dat de laatste keer dat ik er was is echt al weer een jaar geleden.
mierenneuken!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef Misan het volgende:
[..]
oh in Nederland hebben we die overal langs de snelweg zitten
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ohh al het goeie komt uit brabant!
quote:
Waar zit je precies dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
Hier is opeens echt alles bedekt met sneeuw, en niet van die vieze die meteen nat en grijs wordt, maar de chille
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
geintje jonguh
Hier ligt absoluut geen sneeuw, komt het nog maar!
Bas aan de Wiiquote:Op woensdag 16 december 2009 12:55 schreef Misan het volgende:
[..]Brabant
btw mijn zwarte Wii is zojuist hier op het werk bezorgd, allemaal joelende collega's om me heen
Nicequote:
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 16 december 2009 13:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je hebt een tof concert gemist Nebo!
Wat is Owl City?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice
[..]
OngetwijfeldIk ga begin volgend jaar wel naar Owl City en in de zomer naar Muse
Juist! Een keer een rok kopen en de tweede keer gala heb je die eruit. (vs huren dan)quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Misan het volgende:
[..]
dudegala's zijn de bom: veel drinken, dames hebben voor de verandering wat aan hun uiterlijk gedaan en de hele avond longfillers roken
wii-media.nlquote:Op woensdag 16 december 2009 13:20 schreef Misan het volgende:
iemand hier trouwens enig idee hoe ik dat homebrew channel erop krijg? dat zit er niet standaard op toch?
die tip heb ik 'm een paar weken terug al gegevenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:24 schreef Reintji het volgende:
[..]
Juist! Een keer een rok kopen en de tweede keer gala heb je die eruit. (vs huren dan)
Zal ik even doenquote:
treinverkeer ligt plat aldaarquote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef Poit het volgende:
deze baas gaat utrecht weer een stukje mooier maken.
Toedels!
daar hebben we een auto voorquote:
Je gaat terug naar Gouda?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef Poit het volgende:
deze baas gaat utrecht weer een stukje mooier maken.
Toedels!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat terug naar Gouda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZINGGGGGGGGGGGGGG!
Mooie kruisjesquote:Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy crap
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mwoah, r&c en infamous vind ik echt klote, waarbij r&c niet echt mijn game is, maar infamous vind ik gewoon slecht. Uncharted is wel awesome! Maar als je die vergelijkt met shadow complex, is dat toch al de betere exclusive moet ik zeggen. En killzone2 is tof maar de moeite om m uit te spelen heb ik nooit genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Serieus? Wat dan? Ik moet daar namelijk ook naartoe vanaf A'foort vanavondquote:
Utrecht Centraalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Serieus? Wat dan? Ik moet daar namelijk ook naartoe vanaf A'foort vanavond
Nice, thanks!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Utrecht Centraal
Woensdag 16 December 14:20
Oorzaak De beperkingen rond Utrecht Centraal als gevolg van een defecte bovenleiding zijn voorbij.
Oe la la bananenvla!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.imageboss.net/(...)w3jn59f0mz-88328.jpg
http://mentag.com/rihanna(...)t-self/rihanna-gq-4/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |