JA AL DIE VAKJES IK ZET MIJN VINGER ALTIJD OP DE VERKEERDE!!!1!!11EINSZWEIPOEPDABEI!!11quote:Op zondag 13 december 2009 18:09 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, gitaristen kunnen dus echt niet tellen
ben ik er iig niet alleen in
Haha, TT faal!quote:Op zondag 13 december 2009 18:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
JA AL DIE VAKJES IK ZET MIJN VINGER ALTIJD OP DE VERKEERDE!!!1!!11EINSZWEIPOEPDABEI!!11
quote:
Je n'ai pus une valise pour mon ECquote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor koffer heb jij bij je EC hij past bij mij niet in m'n normale koffer
Precies dat puntje op die headstock maakt het mnet te groot voor de kofferquote:Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je n'ai pus une valise pour mon EC
Wat voor koffer heb je ?quote:Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies dat puntje op die headstock maakt het mnet te groot voor de kofferlame
quote:Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies dat puntje op die headstock maakt het mnet te groot voor de kofferlame
Dat is zuur, ik vroeg bij het kopen van mijn EC nog of ik er een koffer bij kreeg maar dat kreeg ik niet voor elkaarquote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een universele waar alle normale gitaren in zouden moeten passen
Ja voor optredensin de auto wil ik eht gewoon in een koffer hebben, nu is hij in de tas meegegaan maar toch liever nietquote:Op zondag 13 december 2009 18:50 schreef -Menn0- het volgende:
Tja ik sjouw niet veel met mn gitaren dus ik heb geen koffer nodig. Mocht ik toch ergens heen gaan met een gitaar dan heb ik een koffer bij die Fender gekregen
Tenzij je gaat fietsenquote:
* KaMo Meldtquote:Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen aan de Oranje![]()
Ik wil er ook 1
Wie neemt zijn gitaar nou mee op de fiets.quote:
Ik, als ik naar gitaarles ga bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wie neemt zijn gitaar nou mee op de fiets.
Ja maar ik heb geen bakfietsquote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Fietsen met een koffer gaat anders prima...
Ik ga het niet proberen. Ik op een fiets zonder koffer is al niet vertrouwd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Fietsen met een koffer gaat anders prima...
Welkequote:Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo weer ff goeie drumcomputer ginstalleerd, lekker meejammen en rammen met een goeie beat
Addictive drums, ik vind EZdrummer zo ruk hequote:
http://soundclick.com/share?songid=8474262quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Addictive drums, ik vind EZdrummer zo ruk heik snap eht niet hoe mensen daar fatosenljik geluid uit krijgen ik kan er echt niks uithalen
Heb je de demo of de full version?quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Addictive drums, ik vind EZdrummer zo ruk heik snap eht niet hoe mensen daar fatosenljik geluid uit krijgen ik kan er echt niks uithalen
Gewoon een volle versie maar je kan er niks aan equalizeren enz effecten erop het is heeeel beperkt qua opties, of zie ik wat over het hoofd ?quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Heb je de demo of de full version?
en igv demo is dat voldoende of kan je er niet niets mee
Heb met een LP in koffer en mijn V in grote koffer gefietst... niks aan de hand.quote:
Daarom, mietjes hier in het topic...quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb met een LP in koffer en mijn V in grote koffer gefietst... niks aan de hand.
Ok laat maar danquote:Op zondag 13 december 2009 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon een volle versie maar je kan er niks aan equalizeren enz effecten erop het is heeeel beperkt qua opties, of zie ik wat over het hoofd ?
Somsquote:Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daarom, mietjes hier in het topic...
wel opletten dat de kop niet op de bodem rust!! de kop van een LP is nogal het zwakke punt, en als die de bodem van je koffer raakt, en je koffer valt op, dan is de kans groot dat de klap op de kop komt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb met een LP in koffer en mijn V in grote koffer gefietst... niks aan de hand.
Maar bij een LP staat de hals ook nog onder een hoek, niet alleen de kop (zoals bij een V).quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
Een goede koffer biedt gewoon steun en dan heeft je kop niks te vrezen. Zeker die Gibson koffers, daar zitten gitaren als gegoten in!
Maar ben niet van plan hem te laten vallenquote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wel opletten dat de kop niet op de bodem rust!! de kop van een LP is nogal het zwakke punt, en als die de bodem van je koffer raakt, en je koffer valt op, dan is de kans groot dat de klap op de kop komt.
Bijna elke gitaar heeft dat man. Afgezien van Strats en Tele's...quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar bij een LP staat de hals ook nog onder een hoek, niet alleen de kop (zoals bij een V).
Nog slimmer, dan heb je helemaal geen last van gebroken headstocksquote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ben niet van plan hem te laten vallen
En akoestische gitaren en en en...quote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bijna elke gitaar heeft dat man. Afgezien van Strats en Tele's...
Dat ziet er wel bruut uit...quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier heb je gewoon per onderdeel fatsoenlijk alle instellingen
[ afbeelding ]
Uh nee... over LP's en V's in koffersquote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En akoestische gitaren en en en...
Maar we hadden het over LP's in V-koffers he.
Die ook, meestalquote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En akoestische gitaren en en en...
Maar we hadden het over LP's in V-koffers he.
Ik ga eens een keer leren lezenquote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh nee... over LP's en V's in koffers
M'n gitaarleraar vertelde een keer over een gitarist met een gigbag op een scooter, en die had z'n gigbag zo schuin hangen. Rijdt hij keihard over een fietspad met van die paaltjes: KRAK! Bleef z'n gitaar op dat paaltje staanquote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Meursault het volgende:
De dag nadat ik m'n akoestische gitaar had gekocht zat ik bij iemand achterop de fietst met de koffer in m'n handen en we reden over de stoep waar van die k*tpaaltjes staan. Hij fietste er hard voorbij, maar m'n koffer stak net iets te veel uit en botste gruwelijk hard tegen die paal.
Mijn wereld begonnen voor m'n ogen te draaien en ik wilde schreeuwen en huilen.
Er zat een deuk in m'n koffer, maar m'n gitaar was nog prima in orde. Ik verbaasde me over hoeveel zo'n koffer beschermd. De deuk voel je zelfs niet aan de binnenkant van de koffer.
Die is met de handen vol ook ietwat lastig, maar gewoon doorlopenquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
Als ik twee baskoffers vast heb kom ik haast de trap niet meer op van de oefenruimte.
Precies.quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef genakt het volgende:
zo zat even bij feedback te kijken die orange rotzooi is focking duur
tis het seizoen er niet voor hèquote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef genakt het volgende:
zo zat even bij feedback te kijken die orange rotzooi is focking duur
ik vraag me dan ook af of het nou echt stukken beter geluid is ?quote:
Dit.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef TeleluvR het volgende:
Persoonlijk ben ik er niet zo kapot van. Love 'em or hate 'em...
ach voor mijn niveau heb ik er nog niks aanquote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Dingen schijnen wel goed te klinken...
Zo'n 5 jaar. En kan er nog niks vanquote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef genakt het volgende:
[..]
ach voor mijn niveau heb ik er nog niks aan
eerst nog even paar jaar oefenen
hoe lang spelen de mensen hier eigenlijk ?
gaat er toch om dat je er plezier in hebt!quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar. En kan er nog niks van
Idem, maar dan 10quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar. En kan er nog niks van
Ik kan nog niet eens noten lezen en akkoorden benoemen manquote:
Welke model is het, zo'n rechthoekige ?quote:Op zondag 13 december 2009 23:08 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb nog wel een bijna nieuwe koffer liggen Dribbel, wel een standaard one-size-fits-all, dus het zou kunnen dat jouw EC er ook niet in past..maar laat maar weten of je interesse hebt.
het is wel een stagg![]()
Ja, ik zat net al te zoeken naar plaatjes.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Welke model is het, zo'n rechthoekige ?
Ik kan zelfs geen powerchords hakken!quote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens noten lezen en akkoorden benoemen man
Beetje powerchord hakken
ik ook niet maar je hebt het toch ook niet echt nodig ?quote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens noten lezen en akkoorden benoemen man
Beetje powerchord hakken
Ja zoiets heb ik nu dus net kut dat dat niet goed gaatquote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zat net al te zoeken naar plaatjes.
Ik kan nu alles gewoon en mineur (veel doormiddel van barré)quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik ook niet maar je hebt het toch ook niet echt nodig ?
je weet toch wel gewoon de A C D enz
dat je Asus9th niet zou weten ok
Nu hou je ons voor de gek.quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kan zelfs geen powerchords hakken!
quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik nu dus net kut dat dat niet goed gaat
Ja precies tofquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zal morgen ff meten, het heeft vaak ook met het binnenwerk te maken
quote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef Daantke het volgende:
[..]
shit man die kan ik nog niet
hoe doe je hem ?
1 2 3 4 5 6 | B-0----9- G-0----7- D-0----9- A-2----7- E-0------ |
?? gaat die niet in een LP koffer dan?quote:
Uuuuhm jaartje of 6 volgens mij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik durf dat nooit op te zoeken/ uit te rekenen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef genakt het volgende:
Ja ik heb geen LP koffer dusquote:Op zondag 13 december 2009 23:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
?? gaat die niet in een LP koffer dan?
0quote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef Daantke het volgende:
[..]
shit man die kan ik nog niet
hoe doe je hem ?
Ach soquote:Op zondag 13 december 2009 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik heb geen LP koffer dusdat is het probleem
Is dat geen G7? Of iets in die richting, ik herken er geen E inquote:
Heb zo'n rechthoekige omdat daar alles in zou moeten gaan, m'n sg gaat erin m'n andere ltd, m'n ibanez ging er ook in, alleen deze nietquote:
www.guitarfetish.comquote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef KaMo het volgende:
Zit erover na te denken om mijn tele om te bouwen naar een tele deluxe, humbuckers erin, andere slagplaat met andere electronica.
Maar heeft iemand een idee waar ik zo'n brug kan vinden, gewoon een non tremelo (liefst ook niet string through)?
ik ken de normale akkoorden speel toch bijna alleen metal dus heb ze toch nite echt nodigquote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is dat geen G7? Of iets in die richting, ik herken er geen E in
Past het zo welquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb zo'n rechthoekige omdat daar alles in zou moeten gaan, m'n sg gaat erin m'n andere ltd, m'n ibanez ging er ook in, alleen deze niet
Morgen maar eens proberenquote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Past het zo wel![]()
[ afbeelding ]
Top! Dankje, nou moet ik enkel nog een slagplaat zien te vinden ergensquote:
Thats the spiritquote:
Ze hebben daar ook slagplaten...quote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Top! Dankje, nou moet ik enkel nog een slagplaat zien te vinden ergens
Die heb je wel bij thomann voor 25(!) euro
Moet ik nog kijken of ik die ergens anders goedkoper kan krijgen
Die hebben hem beiden nietquote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook slagplaten...
Anders Vox Humana?
Vetquote:Op zondag 13 december 2009 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
Zit te denken aan een nieuw kleurtje voor m'n Tele
[ afbeelding ]
![]()
Als ik ooit nog ergens zo'n flathead kan kopen
In zo'n rechthoekige koffer moet je ook geen LP proberen te proppen, dat past gewoon niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb zo'n rechthoekige omdat daar alles in zou moeten gaan, m'n sg gaat erin m'n andere ltd, m'n ibanez ging er ook in, alleen deze niet
Ja precies dat inderdaad maar eens doenquote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
In zo'n rechthoekige koffer moet je ook geen LP proberen te proppen, dat past gewoon niet.
Ik heb hier 2 verschillende rechthoekige koffers staan en mijn LP past in geen van beide.
Je kunt beter gewoon een LP koffer halen.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef Daantke het volgende:
een of andere usert was zo aardig om te zeggen dat mn gitaar nu nog maar 130 euro nieuw is
quote:
[ex-verkoper]quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef Daantke het volgende:
een of andere usert was zo aardig om te zeggen dat mn gitaar nu nog maar 130 euro nieuw is
hmmm, zo'n 14 jaar alweerquote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef genakt het volgende:
[..]
ach voor mijn niveau heb ik er nog niks aan
eerst nog even paar jaar oefenen
Denk je?quote:
pff moet zo naar school maar ga lekker thuis blijven om gitaar te spelen!quote:Op maandag 14 december 2009 08:26 schreef DrD00m het volgende:
Zo... 1 weekend en 1000 hersencellen verder
Die Asus9th, dat is toch een laptop?quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik ook niet maar je hebt het toch ook niet echt nodig ?
je weet toch wel gewoon de A C D enz
dat je Asus9th niet zou weten ok
quote:Op maandag 14 december 2009 08:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Die Asus9th, dat is toch een laptop?
quote:
Cranberrysausje er bij.quote:
Je vergeet het bier.quote:
Ik drink er liever een goede wijn bij.quote:
qftquote:Op maandag 14 december 2009 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik drink er liever een goede wijn bij.
witte dan rooie is niet te zuipenquote:Op maandag 14 december 2009 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik drink er liever een goede wijn bij.
quote:
Hij is vet! Alleen het idee van een Tele is een beetje weg.quote:Op zondag 13 december 2009 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
Zit te denken aan een nieuw kleurtje voor m'n Tele
[ afbeelding ]
![]()
Als ik ooit nog ergens zo'n flathead kan kopen
Precies.quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Alleen het idee van een Tele is een beetje weg.
liever bier dan wijn en een telecasterquote:
de V heb ik al dus nu nog alleen bier !quote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef genakt het volgende:
[..]
liever bier dan wijn en een telecaster
*boksquote:Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef genakt het volgende:
[..]
de V heb ik al dus nu nog alleen bier !
Je weet zellufquote:
Ik speel met 1,14mm volgens mij. Van die donkerpaarse dunloppies.quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef genakt het volgende:
er zit 1 stukje in seek and destroy is net iets te snel bijde solo net iets te snel
krijg hem elke keer net niet goed kut gitaar
ik heb nu een hele zachte pick helpt het trouwens als je een harde pick heb met snel spelen want heb nu een zachte en het lijkt net alsof ik er langzamer door ben omdat hij meebuigt
quote:Op maandag 14 december 2009 13:53 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik speel met 1,14mm volgens mij. Van die donkerpaarse dunloppies.
Dunne buigbare plectums is niet echt geschikt om metal oid te spelen. Harde picks zijn directer dan zachte.
ik heb 0.6quote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef guitarist het volgende:
Probeer de Jazz III eens, een hele kleine dikke pick met een scherpe punt waardoor je hele snelle dingen kan spelen.
[ afbeelding ]
Kan best. Zo ervaar ik het ook.quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef genakt het volgende:
ik heb nu een hele zachte pick helpt het trouwens als je een harde pick heb met snel spelen want heb nu een zachte en het lijkt net alsof ik er langzamer door ben omdat hij meebuigt
Vetquote:
Leuke plectrum voor als je veel controle wil, maar ik kan me voorstellen dat-ie niet zo heel fijn speelt als je wat minder ervaren bent.quote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef guitarist het volgende:
Probeer de Jazz III eens, een hele kleine dikke pick met een scherpe punt waardoor je hele snelle dingen kan spelen.
Granada 70wfquote:
Ik speelde er juist op toen ik nog niet zo lang speelde en lekker snel wou spelen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Leuke plectrum voor als je veel controle wil, maar ik kan me voorstellen dat-ie niet zo heel fijn speelt als je wat minder ervaren bent.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw is ie 150 euro duurder, dus niet bijster aantrekkelijk helaas!quote:Op maandag 14 december 2009 17:40 schreef VASND het volgende:
Ik heb een Jimmie Vaughan strat te koop staan![]()
[/spam]
Ik vind die Yamaha interessanter (alleen jammer van die body), maar ik ga geen gitaar meer kopen nuquote:Op maandag 14 december 2009 17:40 schreef VASND het volgende:
Ik heb een Jimmie Vaughan strat te koop staan![]()
[/spam]
inderdaad beetje jammer van de body anders had ik hem wel gekochtquote:Op maandag 14 december 2009 17:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind die Yamaha interessanter (alleen jammer van die body), maar ik ga geen gitaar meer kopen nu
hebben we binnen kort onze eigen enrique iglesias op fokquote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Granada 70wf
Wou al een tijdje nog een Spaanse erbij puur voor die klank, dus de bas gaat eruit en die erin
[ afbeelding ]
aw gewoon smaak denk ikquote:
Omdat de Mentholheads hier op het forum niks anders kunnen dan ongefundeerd op Telecasters kotsen... One trick pony's hier!quote:
Gewoon eenquote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef genakt het volgende:
[..]
aw gewoon smaak denk ik
hoe ze eruitzien dan want heb er eerlijk gezegt nog nooit opgespeeld
quote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat de Mentholheads hier op het forum niks anders kunnen dan ongefundeerd op Telecasters kotsen... One trick pony's hier!
jaquote:
Ik kijk dan niet eens jou aan, maar andere userts..quote:
Mij kijk je ook niet aan want ik ziet hier en jij lekker niet.quote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kijk dan niet eens jou aan, maar andere userts..
Jij hebt een V, dus jij bent cool... jeweetz!
/balt vuist!quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mij kijk je ook niet aan want ik ziet hier en jij lekker niet.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kijk dan niet eens jou aan, maar andere userts..
Jij hebt een V, dus jij bent cool... jeweetz!
Helemaal niets, erg he.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 18:21 schreef TeleluvR het volgende:
Wat heb je als vervanging voor de strat trouwens, VASND? Main axe?
Zonde... maar goed, kan beur'n!quote:Op maandag 14 december 2009 18:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Helemaal niets, erg he.
Prioriteiten helaas, alles moet op een laag pitje.
dan gooi zou ik me vriendin het huis uit gooienquote:
Ja, gaat gestaag verder. Vandaag dus inderdaad een half liedje erop gezet. Dan blijven er nog 3 over. Solodingetjes en gekke geluidjes doen we later pas. Er is nog één nummer waarvan de bas dus toch weer niet klopt en die nog overnieuw moet. Geen idee hoe dat weer gekomen is, maar we zetten de gitaar er eerst bij op.quote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
Hoe gaat het daar in de studio trouwens? Alles weer een beetje op rolletjes?
wat voor soort muziek maak je ?!quote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, gaat gestaag verder. Vandaag dus inderdaad een half liedje erop gezet. Dan blijven er nog 3 over. Solodingetjes en gekke geluidjes doen we later pas. Er is nog één nummer waarvan de bas dus toch weer niet klopt en die nog overnieuw moet. Geen idee hoe dat weer gekomen is, maar we zetten de gitaar er eerst bij op.
Ik ben zo rijk, ik heb ze allebei gehouden!quote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef genakt het volgende:
[..]
dan gooi zou ik me vriendin het huis uit gooien
maar me gitaar blijft
Dit wordt gewoon een bazentopicquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben zo rijk, ik heb ze allebei gehouden!
ja ik ook maar moet volgende week kerstkadootjes gaan kopenquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben zo rijk, ik heb ze allebei gehouden!
quote:
Nu, na de TT edit, welquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef wimjongil het volgende:
You could be mine!
Heeft die Yamaha trouwens niet een tijdje terug al op Marktplaats gestaan?quote:Op maandag 14 december 2009 18:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Helemaal niets, erg he.
Prioriteiten helaas, alles moet op een laag pitje.
zo jij kan wel gitaar spelen zegquote:
Gaat wel de goede kant op dusquote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, gaat gestaag verder. Vandaag dus inderdaad een half liedje erop gezet. Dan blijven er nog 3 over. Solodingetjes en gekke geluidjes doen we later pas. Er is nog één nummer waarvan de bas dus toch weer niet klopt en die nog overnieuw moet. Geen idee hoe dat weer gekomen is, maar we zetten de gitaar er eerst bij op.
Cynic is de manquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef genakt het volgende:
[..]
zo jij kan wel gitaar spelen zeg![]()
vet hoor
*voelt zich aangesproken*quote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat de Mentholheads hier op het forum niks anders kunnen dan ongefundeerd op Telecasters kotsen... One trick pony's hier!
Yeps, zou goed kunnen.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 20:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heeft die Yamaha trouwens niet een tijdje terug al op Marktplaats gestaan?
Zoals een gitaarsynthesizer...quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Loopstation lijkt me meer zo'n leuk speeltje wat een week leuk is en dan verdwijnt ie in de kast
onding... werkt te ingewikkeld voor podium gebruik..! daarvoor moet je gewoon een simpele aan/uit looper hebben als de lofi looper van zvex. voor thuis isie wel geinig, verprutst alleen je signaal (en dus geluid) erg alsie er tussen staat.quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
ik wil een Boss RC 2 loopstation. GASSSS
ghinzu! das wel tof ja! komen veel kekke bandjes uit belgie trouwens...quote:
ik begon het pas echt te leren nadat ik me elektrische had !quote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef Quantie het volgende:
Speel nu al 5 maandjes akoestisch, ik spaar voor n elektrische gitaar.
Ik heb nu 150, ik moet 399
Ik heb de barré akkoorden al aardig onder de knie en mijn volgende stap zou graag: kunnen improviseren zijn.
weet nite voor muziek je graag speelt en leer je jezelf of via leraar ?!quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Quantie het volgende:
ze klinken best wel zuiver, maar kunnen beter.
Laat ik het zo zeggen, ik kan ze wel spelen.
De F kan ik wel gewoon zuiver, maar een B akkoord daarintegen bijvoorbeeld minder.
als je slayer speelt wel jaquote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef genakt het volgende:
[..]
ik begon het pas echt te leren nadat ik me elektrische had !
Die had ik ook al in gedachte, maar een Line 6 (Spider VI ofzo) leek me ook goed of.. ja ik ben best wel onzeker hier inquote:Op maandag 14 december 2009 23:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
om de rest voor te zijn (hoop ik): een Roland Cube, ongeacht de watts
Gewoon een winkel inlopen en lekker testenquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
Die had ik ook al in gedachte, maar een Line 6 (Spider VI ofzo) leek me ook goed of.. ja ik ben best wel onzeker hier in
speel ook veel jimmy hendrix, led zeppeling, jethro tull, lynard skynard enzquote:
ik heb line spider 6 IV 30 watt die was 200 euro het is 4 hequote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
Die had ik ook al in gedachte, maar een Line 6 (Spider VI ofzo) leek me ook goed of.. ja ik ben best wel onzeker hier in
inderdaad ik kwam in feedback ik zij dit is me budget wat heb je allemaalquote:Op maandag 14 december 2009 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon een winkel inlopen en lekker testen
Ja maar de line6 heeft digitale modelling en daar moet je net van houdenquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
ben ook voor een toneport aan het sparenquote:Op maandag 14 december 2009 23:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja maar de line6 heeft digitale modelling en daar moet je net van houdentesten dus
Cube 15 doet 60 euro tweedehands, en is een prima dingheb er zelf ook een, eventueel te koop maar dan wil ik eerst een toneport
Je moet ook in auto's rijden die heel blijvenquote:Op maandag 14 december 2009 23:28 schreef The_Dean het volgende:
Autorijden
'Even' nieuwe accu en koolsborstels... 85 euro... ka'CHING!
Wacht maar, kom je nog wel achterquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet ook in auto's rijden die heel blijven.
Omdat ik de hals niet fijn vind spelen, het geluid niet is wat ik uit een gitaar wil krijgen en ze gewoon lelijk zijn. Niks menthol one trick pony aan.quote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vetquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vanavond met de nieuwe band oefenen, ben benieuwd...! ik ben er zanger en lead gitarist. de slaggitarist komt uit hardcore band, dus kan retestrak powerchords spelen, bassist ook uit zo´n band en de drummer uit harde grunge band. huppakee
bedoeling is zulke muziek±
Doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:36 schreef Cynic het volgende:
Haha, ze hebben mijn filmpje op de website van de fabrikant gezet zie ik net
http://www.hk-instruments.de/musik.html
Misschien moet ik maar eens achter een endorsement aan. Voor een gitaar van ¤69...
niet naar deze user luisteren want hij heeft een telequote:
als ik het over mocht doen had ik ook cube inplaats van spider IV gekozen maar had maar 200 euro en de cube was toen 220quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef DrD00m het volgende:
Ik stem op een Cube en heb een Dean.
en een bc rich warlock
Maar ik heb dan weer geen Cube!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef genakt het volgende:
[..]
niet naar deze user luisteren want hij heeft een tele
Tjap. je had mijn cube 60X + footswitch voor 200 euro over mogen nemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik het over mocht doen had ik ook cube inplaats van spider IV gekozen maar had maar 200 euro en de cube was toen 220
ja had dat dan gezegt lamlulquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Tjap. je had mijn cube 60X + footswitch voor 200 euro over mogen nemen
Heeft hij hier vaak zat lopen spammenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:31 schreef genakt het volgende:
[..]
ja had dat dan gezegt lamlul![]()
of had je het toen tegen me gezegd ?!
weet niet meer hehe
aww beetje dom van me danquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeft hij hier vaak zat lopen spammen
Klopt. En verkochtquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef genakt het volgende:
[..]
aww beetje dom van me dan
wist alleen dat dean zijn marshalll toen te koop was volgens mij
mjah het kan nu niet meer anders
dan maar sparen voor me spider FBV EXPRESS™ MkII
Ah, dan kun je fijn meebieden!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt. En verkocht
Tweede Marshall [de 8040] inmiddels ook bijna
Heb je dat ding nou nog niet verkocht?quote:
Alsof jij dat niet in de gaten houdtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je dat ding nou nog niet verkocht?
Eerlijk gezegd niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet in de gaten houdt
Nee man, gekquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, ik volg het niet... is die Explorer voor Dean? Want dan kan ie mee deze week(alles wat op de route Leiden/Groningen ligt, trouwens...)
Lelijke kutdingen zijn hetquote:
Bij Daantke.quote:
Dan kun je beter wachten tot na de kerst, dan kun je ze gratis afhalen bij de mensen thuis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lelijke kutdingen zijn het
Vond het wel redelijk leuk brandhout voor de winter... maar voor die 80 euro haal ik wel een vrachtwagen afgekeurde kerstbomen
Goed planquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je beter wachten tot na de kerst, dan kun je ze gratis afhalen bij de mensen thuis.
Een budget-Explorer heeft inderdaad f*cking veel verschil met een echte Gibson-explorer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Daantke het volgende:
Alsof er een f'ing difference is tussen een merk dat specifiek door 1 winkel verkocht wordt en een merk dat door veel winkels wordt aangeboden. Waarschijnlijk is het nog dezelfde gitaar ook maar met een ander stickertje
duur stikkertje danquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Daantke het volgende:
Alsof er een f'ing difference is tussen een merk dat specifiek door 1 winkel verkocht wordt en een merk dat door veel winkels wordt aangeboden. Waarschijnlijk is het nog dezelfde gitaar ook maar met een ander stickertje
Als je puur naar explorers kijkt, zijn er geen winkels die explorers in dezelfde prijsklasse aanbieden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Daantke het volgende:
Ligt het nou aan mij of kunnen jullie niet lezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:50 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Een budget-Explorer heeft inderdaad f*cking veel verschil met een echte Gibson-explorer.
Coxx, SX, Bach, whatever....quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je puur naar explorers kijkt, zijn er geen winkels die explorers in dezelfde prijsklasse aanbieden.
Die zie ik nooit in winkels hangen...quote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zie ik nooit in winkels hangen...
Hey, mij hoor je toch niet zeikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik wel
En so what, een groothandel oid is toch hetzelfde als een winkel in deze context
Je had het over een merk dat in 1 winkel verkocht wordt, en een merk wat in veel winkels verkocht worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of kunnen jullie niet lezenIk vergelijk toch niks met een Gibson, alleen namaakmerken onderling
nee ik ook niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zie ik nooit in winkels hangen...
Lidl. En ook daar niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ik ook niet echt
of je moet bij de liddle naar gitaren zoeken ?!
me zusje heeft daar wel een akoestische gekochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |