Lelijke kutdingen zijn hetquote:
Bij Daantke.quote:
Dan kun je beter wachten tot na de kerst, dan kun je ze gratis afhalen bij de mensen thuis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lelijke kutdingen zijn het
Vond het wel redelijk leuk brandhout voor de winter... maar voor die 80 euro haal ik wel een vrachtwagen afgekeurde kerstbomen
Goed planquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je beter wachten tot na de kerst, dan kun je ze gratis afhalen bij de mensen thuis.
Een budget-Explorer heeft inderdaad f*cking veel verschil met een echte Gibson-explorer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Daantke het volgende:
Alsof er een f'ing difference is tussen een merk dat specifiek door 1 winkel verkocht wordt en een merk dat door veel winkels wordt aangeboden. Waarschijnlijk is het nog dezelfde gitaar ook maar met een ander stickertje
duur stikkertje danquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Daantke het volgende:
Alsof er een f'ing difference is tussen een merk dat specifiek door 1 winkel verkocht wordt en een merk dat door veel winkels wordt aangeboden. Waarschijnlijk is het nog dezelfde gitaar ook maar met een ander stickertje
Als je puur naar explorers kijkt, zijn er geen winkels die explorers in dezelfde prijsklasse aanbieden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Daantke het volgende:
Ligt het nou aan mij of kunnen jullie niet lezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:50 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Een budget-Explorer heeft inderdaad f*cking veel verschil met een echte Gibson-explorer.
Coxx, SX, Bach, whatever....quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je puur naar explorers kijkt, zijn er geen winkels die explorers in dezelfde prijsklasse aanbieden.
Die zie ik nooit in winkels hangen...quote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zie ik nooit in winkels hangen...
Hey, mij hoor je toch niet zeikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik wel
En so what, een groothandel oid is toch hetzelfde als een winkel in deze context
Je had het over een merk dat in 1 winkel verkocht wordt, en een merk wat in veel winkels verkocht worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of kunnen jullie niet lezenIk vergelijk toch niks met een Gibson, alleen namaakmerken onderling
nee ik ook niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zie ik nooit in winkels hangen...
Lidl. En ook daar niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ik ook niet echt
of je moet bij de liddle naar gitaren zoeken ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |