Vetquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vanavond met de nieuwe band oefenen, ben benieuwd...! ik ben er zanger en lead gitarist. de slaggitarist komt uit hardcore band, dus kan retestrak powerchords spelen, bassist ook uit zo´n band en de drummer uit harde grunge band. huppakee
bedoeling is zulke muziek±
Doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:36 schreef Cynic het volgende:
Haha, ze hebben mijn filmpje op de website van de fabrikant gezet zie ik net
http://www.hk-instruments.de/musik.html
Misschien moet ik maar eens achter een endorsement aan. Voor een gitaar van ¤69...
niet naar deze user luisteren want hij heeft een telequote:
als ik het over mocht doen had ik ook cube inplaats van spider IV gekozen maar had maar 200 euro en de cube was toen 220quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef DrD00m het volgende:
Ik stem op een Cube en heb een Dean.
en een bc rich warlock
Maar ik heb dan weer geen Cube!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef genakt het volgende:
[..]
niet naar deze user luisteren want hij heeft een tele
Tjap. je had mijn cube 60X + footswitch voor 200 euro over mogen nemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik het over mocht doen had ik ook cube inplaats van spider IV gekozen maar had maar 200 euro en de cube was toen 220
ja had dat dan gezegt lamlulquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Tjap. je had mijn cube 60X + footswitch voor 200 euro over mogen nemen
Heeft hij hier vaak zat lopen spammenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:31 schreef genakt het volgende:
[..]
ja had dat dan gezegt lamlul![]()
of had je het toen tegen me gezegd ?!
weet niet meer hehe
aww beetje dom van me danquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeft hij hier vaak zat lopen spammen
Klopt. En verkochtquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef genakt het volgende:
[..]
aww beetje dom van me dan
wist alleen dat dean zijn marshalll toen te koop was volgens mij
mjah het kan nu niet meer anders
dan maar sparen voor me spider FBV EXPRESS™ MkII
Ah, dan kun je fijn meebieden!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt. En verkocht
Tweede Marshall [de 8040] inmiddels ook bijna
Heb je dat ding nou nog niet verkocht?quote:
Alsof jij dat niet in de gaten houdtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je dat ding nou nog niet verkocht?
Eerlijk gezegd niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet in de gaten houdt
Nee man, gekquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, ik volg het niet... is die Explorer voor Dean? Want dan kan ie mee deze week(alles wat op de route Leiden/Groningen ligt, trouwens...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |