zo jij kan wel gitaar spelen zegquote:
Gaat wel de goede kant op dusquote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, gaat gestaag verder. Vandaag dus inderdaad een half liedje erop gezet. Dan blijven er nog 3 over. Solodingetjes en gekke geluidjes doen we later pas. Er is nog één nummer waarvan de bas dus toch weer niet klopt en die nog overnieuw moet. Geen idee hoe dat weer gekomen is, maar we zetten de gitaar er eerst bij op.
Cynic is de manquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef genakt het volgende:
[..]
zo jij kan wel gitaar spelen zeg![]()
vet hoor
*voelt zich aangesproken*quote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat de Mentholheads hier op het forum niks anders kunnen dan ongefundeerd op Telecasters kotsen... One trick pony's hier!
Yeps, zou goed kunnen.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 20:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heeft die Yamaha trouwens niet een tijdje terug al op Marktplaats gestaan?
Zoals een gitaarsynthesizer...quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Loopstation lijkt me meer zo'n leuk speeltje wat een week leuk is en dan verdwijnt ie in de kast
onding... werkt te ingewikkeld voor podium gebruik..! daarvoor moet je gewoon een simpele aan/uit looper hebben als de lofi looper van zvex. voor thuis isie wel geinig, verprutst alleen je signaal (en dus geluid) erg alsie er tussen staat.quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
ik wil een Boss RC 2 loopstation. GASSSS
ghinzu! das wel tof ja! komen veel kekke bandjes uit belgie trouwens...quote:
ik begon het pas echt te leren nadat ik me elektrische had !quote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef Quantie het volgende:
Speel nu al 5 maandjes akoestisch, ik spaar voor n elektrische gitaar.
Ik heb nu 150, ik moet 399
Ik heb de barré akkoorden al aardig onder de knie en mijn volgende stap zou graag: kunnen improviseren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |