zo jij kan wel gitaar spelen zegquote:
Gaat wel de goede kant op dusquote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, gaat gestaag verder. Vandaag dus inderdaad een half liedje erop gezet. Dan blijven er nog 3 over. Solodingetjes en gekke geluidjes doen we later pas. Er is nog één nummer waarvan de bas dus toch weer niet klopt en die nog overnieuw moet. Geen idee hoe dat weer gekomen is, maar we zetten de gitaar er eerst bij op.
Cynic is de manquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef genakt het volgende:
[..]
zo jij kan wel gitaar spelen zeg![]()
vet hoor
*voelt zich aangesproken*quote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat de Mentholheads hier op het forum niks anders kunnen dan ongefundeerd op Telecasters kotsen... One trick pony's hier!
Yeps, zou goed kunnen.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 20:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heeft die Yamaha trouwens niet een tijdje terug al op Marktplaats gestaan?
Zoals een gitaarsynthesizer...quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Loopstation lijkt me meer zo'n leuk speeltje wat een week leuk is en dan verdwijnt ie in de kast
onding... werkt te ingewikkeld voor podium gebruik..! daarvoor moet je gewoon een simpele aan/uit looper hebben als de lofi looper van zvex. voor thuis isie wel geinig, verprutst alleen je signaal (en dus geluid) erg alsie er tussen staat.quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
ik wil een Boss RC 2 loopstation. GASSSS
ghinzu! das wel tof ja! komen veel kekke bandjes uit belgie trouwens...quote:
ik begon het pas echt te leren nadat ik me elektrische had !quote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef Quantie het volgende:
Speel nu al 5 maandjes akoestisch, ik spaar voor n elektrische gitaar.
Ik heb nu 150, ik moet 399
Ik heb de barré akkoorden al aardig onder de knie en mijn volgende stap zou graag: kunnen improviseren zijn.
weet nite voor muziek je graag speelt en leer je jezelf of via leraar ?!quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Quantie het volgende:
ze klinken best wel zuiver, maar kunnen beter.
Laat ik het zo zeggen, ik kan ze wel spelen.
De F kan ik wel gewoon zuiver, maar een B akkoord daarintegen bijvoorbeeld minder.
als je slayer speelt wel jaquote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef genakt het volgende:
[..]
ik begon het pas echt te leren nadat ik me elektrische had !
Die had ik ook al in gedachte, maar een Line 6 (Spider VI ofzo) leek me ook goed of.. ja ik ben best wel onzeker hier inquote:Op maandag 14 december 2009 23:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
om de rest voor te zijn (hoop ik): een Roland Cube, ongeacht de watts
Gewoon een winkel inlopen en lekker testenquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
Die had ik ook al in gedachte, maar een Line 6 (Spider VI ofzo) leek me ook goed of.. ja ik ben best wel onzeker hier in
speel ook veel jimmy hendrix, led zeppeling, jethro tull, lynard skynard enzquote:
ik heb line spider 6 IV 30 watt die was 200 euro het is 4 hequote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
Die had ik ook al in gedachte, maar een Line 6 (Spider VI ofzo) leek me ook goed of.. ja ik ben best wel onzeker hier in
inderdaad ik kwam in feedback ik zij dit is me budget wat heb je allemaalquote:Op maandag 14 december 2009 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon een winkel inlopen en lekker testen
Ja maar de line6 heeft digitale modelling en daar moet je net van houdenquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
ben ook voor een toneport aan het sparenquote:Op maandag 14 december 2009 23:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja maar de line6 heeft digitale modelling en daar moet je net van houdentesten dus
Cube 15 doet 60 euro tweedehands, en is een prima dingheb er zelf ook een, eventueel te koop maar dan wil ik eerst een toneport
Je moet ook in auto's rijden die heel blijvenquote:Op maandag 14 december 2009 23:28 schreef The_Dean het volgende:
Autorijden
'Even' nieuwe accu en koolsborstels... 85 euro... ka'CHING!
Wacht maar, kom je nog wel achterquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet ook in auto's rijden die heel blijven.
Omdat ik de hals niet fijn vind spelen, het geluid niet is wat ik uit een gitaar wil krijgen en ze gewoon lelijk zijn. Niks menthol one trick pony aan.quote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat de Mentholheads hier op het forum niks anders kunnen dan ongefundeerd op Telecasters kotsen... One trick pony's hier!
Vetquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vanavond met de nieuwe band oefenen, ben benieuwd...! ik ben er zanger en lead gitarist. de slaggitarist komt uit hardcore band, dus kan retestrak powerchords spelen, bassist ook uit zo´n band en de drummer uit harde grunge band. huppakee
bedoeling is zulke muziek±
Doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:36 schreef Cynic het volgende:
Haha, ze hebben mijn filmpje op de website van de fabrikant gezet zie ik net
http://www.hk-instruments.de/musik.html
Misschien moet ik maar eens achter een endorsement aan. Voor een gitaar van ¤69...
niet naar deze user luisteren want hij heeft een telequote:
als ik het over mocht doen had ik ook cube inplaats van spider IV gekozen maar had maar 200 euro en de cube was toen 220quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:58 schreef DrD00m het volgende:
Ik stem op een Cube en heb een Dean.
en een bc rich warlock
Maar ik heb dan weer geen Cube!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef genakt het volgende:
[..]
niet naar deze user luisteren want hij heeft een tele
Tjap. je had mijn cube 60X + footswitch voor 200 euro over mogen nemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik het over mocht doen had ik ook cube inplaats van spider IV gekozen maar had maar 200 euro en de cube was toen 220
ja had dat dan gezegt lamlulquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Tjap. je had mijn cube 60X + footswitch voor 200 euro over mogen nemen
Heeft hij hier vaak zat lopen spammenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:31 schreef genakt het volgende:
[..]
ja had dat dan gezegt lamlul![]()
of had je het toen tegen me gezegd ?!
weet niet meer hehe
aww beetje dom van me danquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeft hij hier vaak zat lopen spammen
Klopt. En verkochtquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef genakt het volgende:
[..]
aww beetje dom van me dan
wist alleen dat dean zijn marshalll toen te koop was volgens mij
mjah het kan nu niet meer anders
dan maar sparen voor me spider FBV EXPRESS™ MkII
Ah, dan kun je fijn meebieden!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt. En verkocht
Tweede Marshall [de 8040] inmiddels ook bijna
Heb je dat ding nou nog niet verkocht?quote:
Alsof jij dat niet in de gaten houdtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je dat ding nou nog niet verkocht?
Eerlijk gezegd niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet in de gaten houdt
Nee man, gekquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, ik volg het niet... is die Explorer voor Dean? Want dan kan ie mee deze week(alles wat op de route Leiden/Groningen ligt, trouwens...)
Lelijke kutdingen zijn hetquote:
Bij Daantke.quote:
Dan kun je beter wachten tot na de kerst, dan kun je ze gratis afhalen bij de mensen thuis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lelijke kutdingen zijn het
Vond het wel redelijk leuk brandhout voor de winter... maar voor die 80 euro haal ik wel een vrachtwagen afgekeurde kerstbomen
Goed planquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je beter wachten tot na de kerst, dan kun je ze gratis afhalen bij de mensen thuis.
Een budget-Explorer heeft inderdaad f*cking veel verschil met een echte Gibson-explorer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Daantke het volgende:
Alsof er een f'ing difference is tussen een merk dat specifiek door 1 winkel verkocht wordt en een merk dat door veel winkels wordt aangeboden. Waarschijnlijk is het nog dezelfde gitaar ook maar met een ander stickertje
duur stikkertje danquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Daantke het volgende:
Alsof er een f'ing difference is tussen een merk dat specifiek door 1 winkel verkocht wordt en een merk dat door veel winkels wordt aangeboden. Waarschijnlijk is het nog dezelfde gitaar ook maar met een ander stickertje
Als je puur naar explorers kijkt, zijn er geen winkels die explorers in dezelfde prijsklasse aanbieden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Daantke het volgende:
Ligt het nou aan mij of kunnen jullie niet lezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:50 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Een budget-Explorer heeft inderdaad f*cking veel verschil met een echte Gibson-explorer.
Coxx, SX, Bach, whatever....quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je puur naar explorers kijkt, zijn er geen winkels die explorers in dezelfde prijsklasse aanbieden.
Die zie ik nooit in winkels hangen...quote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zie ik nooit in winkels hangen...
Hey, mij hoor je toch niet zeikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik wel
En so what, een groothandel oid is toch hetzelfde als een winkel in deze context
Je had het over een merk dat in 1 winkel verkocht wordt, en een merk wat in veel winkels verkocht worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of kunnen jullie niet lezenIk vergelijk toch niks met een Gibson, alleen namaakmerken onderling
nee ik ook niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zie ik nooit in winkels hangen...
Lidl. En ook daar niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef genakt het volgende:
[..]
nee ik ook niet echt
of je moet bij de liddle naar gitaren zoeken ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |