weet nite voor muziek je graag speelt en leer je jezelf of via leraar ?!quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Quantie het volgende:
ze klinken best wel zuiver, maar kunnen beter.
Laat ik het zo zeggen, ik kan ze wel spelen.
De F kan ik wel gewoon zuiver, maar een B akkoord daarintegen bijvoorbeeld minder.
als je slayer speelt wel jaquote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef genakt het volgende:
[..]
ik begon het pas echt te leren nadat ik me elektrische had !
Die had ik ook al in gedachte, maar een Line 6 (Spider VI ofzo) leek me ook goed of.. ja ik ben best wel onzeker hier inquote:Op maandag 14 december 2009 23:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
om de rest voor te zijn (hoop ik): een Roland Cube, ongeacht de watts
Gewoon een winkel inlopen en lekker testenquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
Die had ik ook al in gedachte, maar een Line 6 (Spider VI ofzo) leek me ook goed of.. ja ik ben best wel onzeker hier in
speel ook veel jimmy hendrix, led zeppeling, jethro tull, lynard skynard enzquote:
ik heb line spider 6 IV 30 watt die was 200 euro het is 4 hequote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
Die had ik ook al in gedachte, maar een Line 6 (Spider VI ofzo) leek me ook goed of.. ja ik ben best wel onzeker hier in
inderdaad ik kwam in feedback ik zij dit is me budget wat heb je allemaalquote:Op maandag 14 december 2009 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon een winkel inlopen en lekker testen
Ja maar de line6 heeft digitale modelling en daar moet je net van houdenquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
ben ook voor een toneport aan het sparenquote:Op maandag 14 december 2009 23:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja maar de line6 heeft digitale modelling en daar moet je net van houdentesten dus
Cube 15 doet 60 euro tweedehands, en is een prima dingheb er zelf ook een, eventueel te koop maar dan wil ik eerst een toneport
Je moet ook in auto's rijden die heel blijvenquote:Op maandag 14 december 2009 23:28 schreef The_Dean het volgende:
Autorijden
'Even' nieuwe accu en koolsborstels... 85 euro... ka'CHING!
Wacht maar, kom je nog wel achterquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet ook in auto's rijden die heel blijven.
Omdat ik de hals niet fijn vind spelen, het geluid niet is wat ik uit een gitaar wil krijgen en ze gewoon lelijk zijn. Niks menthol one trick pony aan.quote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat de Mentholheads hier op het forum niks anders kunnen dan ongefundeerd op Telecasters kotsen... One trick pony's hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |