Ik kijk dan niet eens jou aan, maar andere userts..quote:
Mij kijk je ook niet aan want ik ziet hier en jij lekker niet.quote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kijk dan niet eens jou aan, maar andere userts..
Jij hebt een V, dus jij bent cool... jeweetz!
/balt vuist!quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mij kijk je ook niet aan want ik ziet hier en jij lekker niet.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kijk dan niet eens jou aan, maar andere userts..
Jij hebt een V, dus jij bent cool... jeweetz!
Helemaal niets, erg he.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 18:21 schreef TeleluvR het volgende:
Wat heb je als vervanging voor de strat trouwens, VASND? Main axe?
Zonde... maar goed, kan beur'n!quote:Op maandag 14 december 2009 18:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Helemaal niets, erg he.
Prioriteiten helaas, alles moet op een laag pitje.
dan gooi zou ik me vriendin het huis uit gooienquote:
Ja, gaat gestaag verder. Vandaag dus inderdaad een half liedje erop gezet. Dan blijven er nog 3 over. Solodingetjes en gekke geluidjes doen we later pas. Er is nog één nummer waarvan de bas dus toch weer niet klopt en die nog overnieuw moet. Geen idee hoe dat weer gekomen is, maar we zetten de gitaar er eerst bij op.quote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
Hoe gaat het daar in de studio trouwens? Alles weer een beetje op rolletjes?
wat voor soort muziek maak je ?!quote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, gaat gestaag verder. Vandaag dus inderdaad een half liedje erop gezet. Dan blijven er nog 3 over. Solodingetjes en gekke geluidjes doen we later pas. Er is nog één nummer waarvan de bas dus toch weer niet klopt en die nog overnieuw moet. Geen idee hoe dat weer gekomen is, maar we zetten de gitaar er eerst bij op.
Ik ben zo rijk, ik heb ze allebei gehouden!quote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef genakt het volgende:
[..]
dan gooi zou ik me vriendin het huis uit gooien
maar me gitaar blijft
Dit wordt gewoon een bazentopicquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben zo rijk, ik heb ze allebei gehouden!
ja ik ook maar moet volgende week kerstkadootjes gaan kopenquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben zo rijk, ik heb ze allebei gehouden!
quote:
Nu, na de TT edit, welquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef wimjongil het volgende:
You could be mine!
Heeft die Yamaha trouwens niet een tijdje terug al op Marktplaats gestaan?quote:Op maandag 14 december 2009 18:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Helemaal niets, erg he.
Prioriteiten helaas, alles moet op een laag pitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |