www.guitarfetish.comquote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef KaMo het volgende:
Zit erover na te denken om mijn tele om te bouwen naar een tele deluxe, humbuckers erin, andere slagplaat met andere electronica.
Maar heeft iemand een idee waar ik zo'n brug kan vinden, gewoon een non tremelo (liefst ook niet string through)?
ik ken de normale akkoorden speel toch bijna alleen metal dus heb ze toch nite echt nodigquote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is dat geen G7? Of iets in die richting, ik herken er geen E in
Past het zo welquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb zo'n rechthoekige omdat daar alles in zou moeten gaan, m'n sg gaat erin m'n andere ltd, m'n ibanez ging er ook in, alleen deze niet
Morgen maar eens proberenquote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Past het zo wel![]()
[ afbeelding ]
Top! Dankje, nou moet ik enkel nog een slagplaat zien te vinden ergensquote:
Thats the spiritquote:
Ze hebben daar ook slagplaten...quote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Top! Dankje, nou moet ik enkel nog een slagplaat zien te vinden ergens
Die heb je wel bij thomann voor 25(!) euro
Moet ik nog kijken of ik die ergens anders goedkoper kan krijgen
Die hebben hem beiden nietquote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook slagplaten...
Anders Vox Humana?
Vetquote:Op zondag 13 december 2009 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
Zit te denken aan een nieuw kleurtje voor m'n Tele
[ afbeelding ]
![]()
Als ik ooit nog ergens zo'n flathead kan kopen
In zo'n rechthoekige koffer moet je ook geen LP proberen te proppen, dat past gewoon niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb zo'n rechthoekige omdat daar alles in zou moeten gaan, m'n sg gaat erin m'n andere ltd, m'n ibanez ging er ook in, alleen deze niet
Ja precies dat inderdaad maar eens doenquote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
In zo'n rechthoekige koffer moet je ook geen LP proberen te proppen, dat past gewoon niet.
Ik heb hier 2 verschillende rechthoekige koffers staan en mijn LP past in geen van beide.
Je kunt beter gewoon een LP koffer halen.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef Daantke het volgende:
een of andere usert was zo aardig om te zeggen dat mn gitaar nu nog maar 130 euro nieuw is
quote:
[ex-verkoper]quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef Daantke het volgende:
een of andere usert was zo aardig om te zeggen dat mn gitaar nu nog maar 130 euro nieuw is
hmmm, zo'n 14 jaar alweerquote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef genakt het volgende:
[..]
ach voor mijn niveau heb ik er nog niks aan
eerst nog even paar jaar oefenen
hoe lang spelen de mensen hier eigenlijk ?
Denk je?quote:
pff moet zo naar school maar ga lekker thuis blijven om gitaar te spelen!quote:Op maandag 14 december 2009 08:26 schreef DrD00m het volgende:
Zo... 1 weekend en 1000 hersencellen verder
Die Asus9th, dat is toch een laptop?quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik ook niet maar je hebt het toch ook niet echt nodig ?
je weet toch wel gewoon de A C D enz
dat je Asus9th niet zou weten ok
quote:Op maandag 14 december 2009 08:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Die Asus9th, dat is toch een laptop?
quote:
Cranberrysausje er bij.quote:
Je vergeet het bier.quote:
Ik drink er liever een goede wijn bij.quote:
qftquote:Op maandag 14 december 2009 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik drink er liever een goede wijn bij.
witte dan rooie is niet te zuipenquote:Op maandag 14 december 2009 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik drink er liever een goede wijn bij.
quote:
Hij is vet! Alleen het idee van een Tele is een beetje weg.quote:Op zondag 13 december 2009 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
Zit te denken aan een nieuw kleurtje voor m'n Tele
[ afbeelding ]
![]()
Als ik ooit nog ergens zo'n flathead kan kopen
Precies.quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Alleen het idee van een Tele is een beetje weg.
liever bier dan wijn en een telecasterquote:
de V heb ik al dus nu nog alleen bier !quote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef genakt het volgende:
[..]
liever bier dan wijn en een telecaster
*boksquote:Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef genakt het volgende:
[..]
de V heb ik al dus nu nog alleen bier !
Je weet zellufquote:
Ik speel met 1,14mm volgens mij. Van die donkerpaarse dunloppies.quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef genakt het volgende:
er zit 1 stukje in seek and destroy is net iets te snel bijde solo net iets te snel
krijg hem elke keer net niet goed kut gitaar
ik heb nu een hele zachte pick helpt het trouwens als je een harde pick heb met snel spelen want heb nu een zachte en het lijkt net alsof ik er langzamer door ben omdat hij meebuigt
quote:Op maandag 14 december 2009 13:53 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik speel met 1,14mm volgens mij. Van die donkerpaarse dunloppies.
Dunne buigbare plectums is niet echt geschikt om metal oid te spelen. Harde picks zijn directer dan zachte.
ik heb 0.6quote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef guitarist het volgende:
Probeer de Jazz III eens, een hele kleine dikke pick met een scherpe punt waardoor je hele snelle dingen kan spelen.
[ afbeelding ]
Kan best. Zo ervaar ik het ook.quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef genakt het volgende:
ik heb nu een hele zachte pick helpt het trouwens als je een harde pick heb met snel spelen want heb nu een zachte en het lijkt net alsof ik er langzamer door ben omdat hij meebuigt
Vetquote:
Leuke plectrum voor als je veel controle wil, maar ik kan me voorstellen dat-ie niet zo heel fijn speelt als je wat minder ervaren bent.quote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef guitarist het volgende:
Probeer de Jazz III eens, een hele kleine dikke pick met een scherpe punt waardoor je hele snelle dingen kan spelen.
Granada 70wfquote:
Ik speelde er juist op toen ik nog niet zo lang speelde en lekker snel wou spelen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Leuke plectrum voor als je veel controle wil, maar ik kan me voorstellen dat-ie niet zo heel fijn speelt als je wat minder ervaren bent.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw is ie 150 euro duurder, dus niet bijster aantrekkelijk helaas!quote:Op maandag 14 december 2009 17:40 schreef VASND het volgende:
Ik heb een Jimmie Vaughan strat te koop staan![]()
[/spam]
Ik vind die Yamaha interessanter (alleen jammer van die body), maar ik ga geen gitaar meer kopen nuquote:Op maandag 14 december 2009 17:40 schreef VASND het volgende:
Ik heb een Jimmie Vaughan strat te koop staan![]()
[/spam]
inderdaad beetje jammer van de body anders had ik hem wel gekochtquote:Op maandag 14 december 2009 17:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind die Yamaha interessanter (alleen jammer van die body), maar ik ga geen gitaar meer kopen nu
hebben we binnen kort onze eigen enrique iglesias op fokquote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Granada 70wf
Wou al een tijdje nog een Spaanse erbij puur voor die klank, dus de bas gaat eruit en die erin
[ afbeelding ]
aw gewoon smaak denk ikquote:
Omdat de Mentholheads hier op het forum niks anders kunnen dan ongefundeerd op Telecasters kotsen... One trick pony's hier!quote:
Gewoon eenquote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef genakt het volgende:
[..]
aw gewoon smaak denk ik
hoe ze eruitzien dan want heb er eerlijk gezegt nog nooit opgespeeld
quote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat de Mentholheads hier op het forum niks anders kunnen dan ongefundeerd op Telecasters kotsen... One trick pony's hier!
jaquote:
Ik kijk dan niet eens jou aan, maar andere userts..quote:
Mij kijk je ook niet aan want ik ziet hier en jij lekker niet.quote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kijk dan niet eens jou aan, maar andere userts..
Jij hebt een V, dus jij bent cool... jeweetz!
/balt vuist!quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mij kijk je ook niet aan want ik ziet hier en jij lekker niet.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kijk dan niet eens jou aan, maar andere userts..
Jij hebt een V, dus jij bent cool... jeweetz!
Helemaal niets, erg he.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 18:21 schreef TeleluvR het volgende:
Wat heb je als vervanging voor de strat trouwens, VASND? Main axe?
Zonde... maar goed, kan beur'n!quote:Op maandag 14 december 2009 18:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Helemaal niets, erg he.
Prioriteiten helaas, alles moet op een laag pitje.
dan gooi zou ik me vriendin het huis uit gooienquote:
Ja, gaat gestaag verder. Vandaag dus inderdaad een half liedje erop gezet. Dan blijven er nog 3 over. Solodingetjes en gekke geluidjes doen we later pas. Er is nog één nummer waarvan de bas dus toch weer niet klopt en die nog overnieuw moet. Geen idee hoe dat weer gekomen is, maar we zetten de gitaar er eerst bij op.quote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
Hoe gaat het daar in de studio trouwens? Alles weer een beetje op rolletjes?
wat voor soort muziek maak je ?!quote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, gaat gestaag verder. Vandaag dus inderdaad een half liedje erop gezet. Dan blijven er nog 3 over. Solodingetjes en gekke geluidjes doen we later pas. Er is nog één nummer waarvan de bas dus toch weer niet klopt en die nog overnieuw moet. Geen idee hoe dat weer gekomen is, maar we zetten de gitaar er eerst bij op.
Ik ben zo rijk, ik heb ze allebei gehouden!quote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef genakt het volgende:
[..]
dan gooi zou ik me vriendin het huis uit gooien
maar me gitaar blijft
Dit wordt gewoon een bazentopicquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben zo rijk, ik heb ze allebei gehouden!
ja ik ook maar moet volgende week kerstkadootjes gaan kopenquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben zo rijk, ik heb ze allebei gehouden!
quote:
Nu, na de TT edit, welquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef wimjongil het volgende:
You could be mine!
Heeft die Yamaha trouwens niet een tijdje terug al op Marktplaats gestaan?quote:Op maandag 14 december 2009 18:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Helemaal niets, erg he.
Prioriteiten helaas, alles moet op een laag pitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |