Maar ben niet van plan hem te laten vallenquote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wel opletten dat de kop niet op de bodem rust!! de kop van een LP is nogal het zwakke punt, en als die de bodem van je koffer raakt, en je koffer valt op, dan is de kans groot dat de klap op de kop komt.
Bijna elke gitaar heeft dat man. Afgezien van Strats en Tele's...quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar bij een LP staat de hals ook nog onder een hoek, niet alleen de kop (zoals bij een V).
Nog slimmer, dan heb je helemaal geen last van gebroken headstocksquote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ben niet van plan hem te laten vallen
En akoestische gitaren en en en...quote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bijna elke gitaar heeft dat man. Afgezien van Strats en Tele's...
Dat ziet er wel bruut uit...quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier heb je gewoon per onderdeel fatsoenlijk alle instellingen
[ afbeelding ]
Uh nee... over LP's en V's in koffersquote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En akoestische gitaren en en en...
Maar we hadden het over LP's in V-koffers he.
Die ook, meestalquote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En akoestische gitaren en en en...
Maar we hadden het over LP's in V-koffers he.
Ik ga eens een keer leren lezenquote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh nee... over LP's en V's in koffers
M'n gitaarleraar vertelde een keer over een gitarist met een gigbag op een scooter, en die had z'n gigbag zo schuin hangen. Rijdt hij keihard over een fietspad met van die paaltjes: KRAK! Bleef z'n gitaar op dat paaltje staanquote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Meursault het volgende:
De dag nadat ik m'n akoestische gitaar had gekocht zat ik bij iemand achterop de fietst met de koffer in m'n handen en we reden over de stoep waar van die k*tpaaltjes staan. Hij fietste er hard voorbij, maar m'n koffer stak net iets te veel uit en botste gruwelijk hard tegen die paal.
Mijn wereld begonnen voor m'n ogen te draaien en ik wilde schreeuwen en huilen.
Er zat een deuk in m'n koffer, maar m'n gitaar was nog prima in orde. Ik verbaasde me over hoeveel zo'n koffer beschermd. De deuk voel je zelfs niet aan de binnenkant van de koffer.
Die is met de handen vol ook ietwat lastig, maar gewoon doorlopenquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
Als ik twee baskoffers vast heb kom ik haast de trap niet meer op van de oefenruimte.
Precies.quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef genakt het volgende:
zo zat even bij feedback te kijken die orange rotzooi is focking duur
tis het seizoen er niet voor hèquote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef genakt het volgende:
zo zat even bij feedback te kijken die orange rotzooi is focking duur
ik vraag me dan ook af of het nou echt stukken beter geluid is ?quote:
Dit.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef TeleluvR het volgende:
Persoonlijk ben ik er niet zo kapot van. Love 'em or hate 'em...
ach voor mijn niveau heb ik er nog niks aanquote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Dingen schijnen wel goed te klinken...
Zo'n 5 jaar. En kan er nog niks vanquote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef genakt het volgende:
[..]
ach voor mijn niveau heb ik er nog niks aan
eerst nog even paar jaar oefenen
hoe lang spelen de mensen hier eigenlijk ?
gaat er toch om dat je er plezier in hebt!quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar. En kan er nog niks van
Idem, maar dan 10quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar. En kan er nog niks van
Ik kan nog niet eens noten lezen en akkoorden benoemen manquote:
Welke model is het, zo'n rechthoekige ?quote:Op zondag 13 december 2009 23:08 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb nog wel een bijna nieuwe koffer liggen Dribbel, wel een standaard one-size-fits-all, dus het zou kunnen dat jouw EC er ook niet in past..maar laat maar weten of je interesse hebt.
het is wel een stagg![]()
Ja, ik zat net al te zoeken naar plaatjes.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Welke model is het, zo'n rechthoekige ?
Ik kan zelfs geen powerchords hakken!quote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens noten lezen en akkoorden benoemen man
Beetje powerchord hakken
ik ook niet maar je hebt het toch ook niet echt nodig ?quote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens noten lezen en akkoorden benoemen man
Beetje powerchord hakken
Ja zoiets heb ik nu dus net kut dat dat niet goed gaatquote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zat net al te zoeken naar plaatjes.
Ik kan nu alles gewoon en mineur (veel doormiddel van barré)quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik ook niet maar je hebt het toch ook niet echt nodig ?
je weet toch wel gewoon de A C D enz
dat je Asus9th niet zou weten ok
Nu hou je ons voor de gek.quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kan zelfs geen powerchords hakken!
quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik nu dus net kut dat dat niet goed gaat
Ja precies tofquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zal morgen ff meten, het heeft vaak ook met het binnenwerk te maken
quote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef Daantke het volgende:
[..]
shit man die kan ik nog niet
hoe doe je hem ?
1 2 3 4 5 6 | B-0----9- G-0----7- D-0----9- A-2----7- E-0------ |
?? gaat die niet in een LP koffer dan?quote:
Uuuuhm jaartje of 6 volgens mij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik durf dat nooit op te zoeken/ uit te rekenen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef genakt het volgende:
Ja ik heb geen LP koffer dusquote:Op zondag 13 december 2009 23:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
?? gaat die niet in een LP koffer dan?
0quote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef Daantke het volgende:
[..]
shit man die kan ik nog niet
hoe doe je hem ?
Ach soquote:Op zondag 13 december 2009 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik heb geen LP koffer dusdat is het probleem
Is dat geen G7? Of iets in die richting, ik herken er geen E inquote:
Heb zo'n rechthoekige omdat daar alles in zou moeten gaan, m'n sg gaat erin m'n andere ltd, m'n ibanez ging er ook in, alleen deze nietquote:
www.guitarfetish.comquote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef KaMo het volgende:
Zit erover na te denken om mijn tele om te bouwen naar een tele deluxe, humbuckers erin, andere slagplaat met andere electronica.
Maar heeft iemand een idee waar ik zo'n brug kan vinden, gewoon een non tremelo (liefst ook niet string through)?
ik ken de normale akkoorden speel toch bijna alleen metal dus heb ze toch nite echt nodigquote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is dat geen G7? Of iets in die richting, ik herken er geen E in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |