Past het zo welquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb zo'n rechthoekige omdat daar alles in zou moeten gaan, m'n sg gaat erin m'n andere ltd, m'n ibanez ging er ook in, alleen deze niet
Morgen maar eens proberenquote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Past het zo wel![]()
[ afbeelding ]
Top! Dankje, nou moet ik enkel nog een slagplaat zien te vinden ergensquote:
Thats the spiritquote:
Ze hebben daar ook slagplaten...quote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Top! Dankje, nou moet ik enkel nog een slagplaat zien te vinden ergens
Die heb je wel bij thomann voor 25(!) euro
Moet ik nog kijken of ik die ergens anders goedkoper kan krijgen
Die hebben hem beiden nietquote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook slagplaten...
Anders Vox Humana?
Vetquote:Op zondag 13 december 2009 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
Zit te denken aan een nieuw kleurtje voor m'n Tele
[ afbeelding ]
![]()
Als ik ooit nog ergens zo'n flathead kan kopen
In zo'n rechthoekige koffer moet je ook geen LP proberen te proppen, dat past gewoon niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb zo'n rechthoekige omdat daar alles in zou moeten gaan, m'n sg gaat erin m'n andere ltd, m'n ibanez ging er ook in, alleen deze niet
Ja precies dat inderdaad maar eens doenquote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
In zo'n rechthoekige koffer moet je ook geen LP proberen te proppen, dat past gewoon niet.
Ik heb hier 2 verschillende rechthoekige koffers staan en mijn LP past in geen van beide.
Je kunt beter gewoon een LP koffer halen.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef Daantke het volgende:
een of andere usert was zo aardig om te zeggen dat mn gitaar nu nog maar 130 euro nieuw is
quote:
[ex-verkoper]quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef Daantke het volgende:
een of andere usert was zo aardig om te zeggen dat mn gitaar nu nog maar 130 euro nieuw is
hmmm, zo'n 14 jaar alweerquote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef genakt het volgende:
[..]
ach voor mijn niveau heb ik er nog niks aan
eerst nog even paar jaar oefenen
hoe lang spelen de mensen hier eigenlijk ?
Denk je?quote:
pff moet zo naar school maar ga lekker thuis blijven om gitaar te spelen!quote:Op maandag 14 december 2009 08:26 schreef DrD00m het volgende:
Zo... 1 weekend en 1000 hersencellen verder
Die Asus9th, dat is toch een laptop?quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik ook niet maar je hebt het toch ook niet echt nodig ?
je weet toch wel gewoon de A C D enz
dat je Asus9th niet zou weten ok
quote:Op maandag 14 december 2009 08:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Die Asus9th, dat is toch een laptop?
quote:
Cranberrysausje er bij.quote:
Je vergeet het bier.quote:
Ik drink er liever een goede wijn bij.quote:
qftquote:Op maandag 14 december 2009 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik drink er liever een goede wijn bij.
witte dan rooie is niet te zuipenquote:Op maandag 14 december 2009 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik drink er liever een goede wijn bij.
quote:
Hij is vet! Alleen het idee van een Tele is een beetje weg.quote:Op zondag 13 december 2009 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
Zit te denken aan een nieuw kleurtje voor m'n Tele
[ afbeelding ]
![]()
Als ik ooit nog ergens zo'n flathead kan kopen
Precies.quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Alleen het idee van een Tele is een beetje weg.
liever bier dan wijn en een telecasterquote:
de V heb ik al dus nu nog alleen bier !quote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef genakt het volgende:
[..]
liever bier dan wijn en een telecaster
*boksquote:Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef genakt het volgende:
[..]
de V heb ik al dus nu nog alleen bier !
Je weet zellufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |